بهترین سایت‌های تور ایرانی؛ تورهای ارزان و لحظه آخری ایران را در این سایت‌ها پیدا کنید

بهترین سایت‌های تور ایرانی؛ تورهای ارزان و لحظه آخری ایران را در این سایت‌ها پیدا کنید
راهنمای مطالعه

    سفر کردن شیرین است. فرقی نمی‌کند که رهسپار جزایر مالدیو هستید یا راهی شهری در چندکیلومتری زادگاه خودتان. ذات سفر شیرین است. هر کس هم اولویت‌هایی برای انتخاب مقصدش دارد. اما یادتان باشد که اگر سودای سفر به کشورهای خارجی را دارید و هنوز ایران را نگشته‌اید، کمی باید در برنامه‌ریزی‌های‌تان دقیق‌تر شوید. با وجود انواع شهرها و مکان‌های دیدنی در ایران زیبا و کمک گرفتن از سایت‌های مختلفی که به راحتی تورهای مسافرتی را برای‌تان ترتیب می‌دهند، سفر کردن به شدت جذاب می‌شود. در این مقاله با تحقیق و جستجو به سراغ انتخاب بهترین سایت‌های گردشگری رفته‌ایم و در یک فهرست با اولویت‌بندی به بهترین سایت گردشگری تور ایرانی رسیده‌ایم.

    ویژگی‌های بهترین سایت گردشگری تور ایرانی چیست؟

    کافی است عبارت تور داخلی یا تور ایرانی را در گوگل جستجو کنید تا با انبوهی از سایت‌های مختلف و رنگارنگی مواجه شوید که به کاربران خدماتی برای رزرو و خرید تور ارائه می‌دهند. انتخاب در زمانی که اطلاعات دقیقی از بهترین تورها و سایت‌ها نداشته باشید، کار چندان راحتی نخواهد بود.

    اما اگر بدانید که ویژگی‌های بهترین سایت گردشگری تور ایرانی چیست و بعد با مقایسه معیارهای‌تان به گزینه مناسب برسید، کارتان ساده می‌شود. زمانی که تدارک برنامه سفر برای‌تان ساده و سریع باشد، مسافرت کردن هم لذت‌بخش‌تر می‌شود و بیشتر می‌توانید ایران را بگردید. معیارهای «درجه» برای شناسایی بهترین سایت‌ها چیست؟

    • جستجوی آسان در سایت
    • تنوع تورها
    • اطلاعات کامل و کاربردی درباره تورها

    ۵. مقتدرسیر

    بهترین سایت گردشگری تور ایرانیمقتدرسیر، یکی از وبسایت‌هایی است که برای بررسی تورهای داخلی می‌توان به آن مراجعه کرد. با ورود به مقتدرسیر می‌توانید به آسانی در سایت برای تورهای داخلی جستجو کنید. کافی است از گزینه‌های تعبیه‌شده در قسمت بالایی صفحه نخست وارد صفحه تور داخلی شوید. هر چند که دسترسی به گزینه‌هایی که می‌توان از طریق آنها به اطلاعات درباره تور داخلی دست پیدا کرد در مقتدرسیر آسان و سریع است اما تنوع تورهایی که در این سایت ارائه می‌شود، چندان بالا نیست.

    کیش، مشهد و قشم، تنها گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از طریق مقتدرسیر برای پیوستن به تور اقدام کنید. البته اطلاعاتی که برای تورها ارائه می‌شود از کیفیت مطلوبی برخوردار است. با ورود به صفحه مرتبط با هر تور می‌توانید درباره هتل‌ها، زمان و برنامه سفر به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

    هر چند که این اطلاعات مناسب هستند اما در وبسایت‌های دیگر این فهرست، مواردی وجود دارند که درباره هر تور به شکلی کامل‌تر به مخاطبان و کاربران اطلاع‌رسانی می‌کنند. نبود تنوع زیاد تورهای داخلی ارائه شده در سایت مقتدرسیر و مدیریت بهتر اطلاعات مربوط به مسافران در وبسایت‌های دیگر باعث می‌شود تا «درجه»، مقتدرسیر را در جایگاه ششم فهرست بهترین سایت گردشگری تور ایرانی قرار بدهد.

    ۴. کجارو

    بهترین سایت گردشگری تور ایرانی

    کجارو از وبسایت‌های خوب گردشگری است که اطلاعات زیادی درباره بخش‌های مختلف یک سفر در اختیارتان می‌گذارد. فقط برای کسب اطلاع درباره تورهای ایرانی نیست که می‌توانید به این وبسایت وارد شوید بلکه در آن، اطلاعات درباره کافه‌ها، رستوران‌ها، جاذبه‌های گردشگری مختلف و امکان خرید بلیت هواپیما و آگاهی از تورهای خارجی مختلف هم وجود دارد.

    طبقه‌بندی اطلاعات متعدد و متنوعی که در کجارو قرار دارد بسیار منظم است. با ورود به این سایت، گیج نمی‌شوید و برخلاف بسیاری از سایت‌های حیطه گردشگری، احساس نمی‌کنید که به یک جمعه‌بازار شلوغ وارد شده‌اید. تنوع تورهایی که در کجارو ارائه می‌شود از سایت قبلی که بررسی کردیم یعنی مقتدرسیر بیشتر است. در این وبسایت تورهای کیش، مشهد، قشم، یزد، چابهار، اصفهان و خوزستان در دسترس است.

    سیستم مرتب‌سازی داده‌های مربوط به هر تور براساس گزینه‌های مختلفی از جمله مبدأ، مدت سفر، قیمت، نوع سفر، شرکت هواپیمایی، آژانس‌های مختلف و... طراحی شده است. اطلاعاتی که درباره تورها در سایت وجود دارد در سطح مطلوبی است اما در ادامه فهرست، گزینه‌هایی وجود دارد که راهنمایی دقیق‌تری به کاربران خود عرضه می‌کنند. به همین خاطر به نظر می‌رسد که اعطای جایگاه چهارم در فهرست بهترین سایت گردشگری تور ایرانی به کجارو مناسب باشد. در ضمن کجارو اپلیکیشنی هم برای سهولت ارائه خدمات خود به مشتریان دارد.

    ۳.علی بابا

    بهترین سایت تور ایرانی

    علی بابا از سایت‌های معروف گردشگری است که در زمینه‌های مختلفی از جمله معرفی و خرید تورهای داخلی به مشتریان خود خدمات می‌دهد. از نظر جستجوی آسان در این سایت و پیدا کردن تورهای مورد نظر باید گفت که با یک وبسایت منظم رو به رو هستید که سریع و زود، شما را به سمت اطلاعات مورد نظرتان راهنمایی می‌کند.

    اطلاعاتی هم که در اختیارتان گذاشته می‌شود کاملا کاربردی، شفاف و کافی است. حتی شماره تماس کارشناس و راهنمای تور هم برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر در اختیارتان قرار داده می‌شود. با وجود اپلیکیشن هم می‌توانید راحت‌تر به علی‌بابا و خدماتش دسترسی داشته باشید. اما موضوع از این قرار است که تنوع تورهای داخلی موجود در علی بابا اندک است. این سایت گردشگری، فقط تورهای داخلی برای قشم، کیش، مشهد و چابهار را پوشش می‌دهد به همین خاطر با وجود مزایایی که دارد و داشتن اپلیکیشن، یک پله بالاتر از کجارو قرار می‌گیرد و از راه یافتن به دو وبسایت برتر نهایی بازمی‌ماند.

    ۲. لحظه آخر

    بهترین سایت گردشگری تور ایرانی

    لحظه آخر هم یکی دیگر از سایت‌هایی است که برای پیدا کردن تورهای داخلی و گشت و گذار در ایران می‌توانید روی آن حساب کنید. لحظه آخر از لحاظ جستجو، امکانات خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. چون دسته‌بندی‌های سایت مرتب است و با چند کلیک و به سادگی می‌توانید نام تور مورد نظرتان را از صفحه نخست و از زیرمجموعه تورهای داخلی پیدا کنید.

    اطلاعاتی که در اختیار کاربران قرار داده می‌شود هم وضعیت مطلوبی دارد. علاوه بر وجود فیلترهایی که به انتخاب تور مناسب هر شهر به کاربر کمک می‌کند (فیلترهایی مانند مدت اقامت، نام آژانس مسافرتی یا شرکت هوایی)، در بخشی از صفحات مربوط به تور هر شهر، درباره آن مکان اطلاعات مفیدی وجود دارد. مثلا اگر در جستجوی توری برای سفر به قشم هستید با مراجعه به صفحات مرتبط با تور قشم، علاوه بر اطلاعات تورها در گوشه‌ای از صفحه، پیوندهایی برای کسب اطلاع درباره رستوران‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری مقصدتان در اختیارتان قرار می‌گیرد.

    تنوع تورهای داخلی وبسایت «لحظه آخر» هم بسیار زیاد است. با ورود به لحظه‌ آخر، امکان کسب اطلاع درباره تورهای کیش، مشهد، قشم، شیراز، اصفهان، تبریز، سرعین، یزد، چابهار، کویر، شمال و تورهای مخصوص طبیعت‌گردی برای‌تان فراهم می‌شود. با ورود به صفحه هر یک از پیشنهادها و موارد موجود برای انتخاب تورها هم با اطلاعات خوبی درباره جزئیات تور رو‌به‌رو خواهید شد. در واقع با مراجعه به لحظه آخر و بررسی تورهای داخلی مختلف آن، تقریبا به تمام اطلاعاتی که برای سفرتان لازم دارید به راحتی دسترسی پیدا خواهید کرد و می‌توانید یک سفر بی‌دغدغه را در کمال راحتی برای خودتان تدارک ببینید.

    ۱. علا‌ئدین تراول

    بهترین سایت گردشگری تور ایرانی علائدین تراول هم گزینه دیگری است که می‌توانید برای پیدا کردن تورهای گردشگری به آن مراجعه کنید. در علائدین تراول هم جستجوی اطلاعات مختلف درباره تورهای گوناگون بسیار ساده است و نقطه قوت آن در ارائه اطلاعات بسیار جامع درباره مکان‌های گردشگری مختلفی است که تورشان در سایت قرار دارد. در هر صفحه از تورهای ایرانی، درباره برنامه سفر، جاذبه‌های تور، هتل‌ها و... صحبت شده است و گالری تصاویر پُر و پیمانی هم وجود دارد. تنوع تورها هم بسیار زیاد است و حدود ۷۰ تور در علائدین قابل دسترسی هستند.  تنوع تورها، اطلاعات کامل و امکان جستجوی ساده در علائدین تراول، آن را به جایگاه بهترین سایت گردشگری تور ایرانی در فهرست این مقاله «درجه» می‌رساند. برای گشتن در ایرانِ دیدنی باید برنامه‌ریزی کنید. به واسطه تورهای مختلف و سایت‌های گردشگری مناسب به اطلاعات مفیدی دست پیدا خواهید کرد و روند برنامه‌ریزی و شروع فرایند سفرتان بسیار ساده و سریع خواهد شد. به سایت‌های مختلفی که معرفی شد، سری بزنید و بهترین سایت گردشگری تور ایرانی از نظر «درجه» را هم در نظر داشته باشید. ایران را بگردید که ندیدن شهرهای زیبای آن خیلی خیلی حیف است. خوش باشید، سفرهای‌تان به سلامت!

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید