بهترین کالای خواب ایرانی؛ از کدام برندها با خیال راحت خرید کنیم؟

بهترین کالای خواب ایرانی؛ از کدام برندها با خیال راحت خرید کنیم؟
راهنمای مطالعه

    اگر پتو و بالش‌تان قدیمی شده، وقت خرید ملافه‌ نو رسیده یا قرار است زندگی مستقلی را شروع کنید، تا آخر این مطلب را بخوانید. قرار است بهترین برندهای کالای خواب ایرانی را مرور کنیم.

    برندهای خارجی کالای خواب به‌ویژه ترکیه‌ای‌ها، در بازار ایران خیلی پرطرفدارند. شاید تا سال گذشته گزینه‌ اول خیلی‌ها برای خرید ملافه، پتو یا روتختی برندهای معروفی مثل تاچ، ‌ازدیلِک، سارِو یا ایکیا بودند. اما الان قیمت این برندها بالا رفته و ممکن است در سبد خرید خیلی از خانواده‌ها جا نشوند.

    همین باعث شده نگاه دقیق‌تری به شرکت‌های ایرانی بیندازیم و ببینیم اتفاقا محصولات خوش‌‌رنگ‌ورویی هم دارند. در این مطلب از درجه، درباره چند تا از این برندهای باکیفیت کالای خواب ایرانی برای شما نوشته‌ایم. اما بگوییم این‌که برندها را چطور و از کجا انتخاب کرده‌ایم.

    معمولا صحبت از خرید لحاف، پتو و سرویس ملافه که می‌شود، چند اسم معروف را از دهان همه می‌شنویم. این برندها را از سایت‌هایی که کاربران نظر و پیشنهاد می‌دهند، جدا کرده‌ایم، مثل نی‌نی‌سایت و دیجی‌کالا. قدمت و شهرت خوب برندها علت بعدی انتخاب ما بوده. به‌روز بودن طرح و مدل‌ها هم مهم بوده، چراکه گذشته از کیفیت خوب، سر و شکل پتو و لحاف خیلی مهم است. قیمت‌ها مربوط به همین ماه، یعنی آذر ۱۴۰۰ هستند.

    کالای خواب ایرانی لایکوخرید روتختی لایکو

    شرکت لایکو از سال ۱۳۵۵ کارش را شروع کرده و سال‌به‌سال هم بهتر شده است. بین محصولات آن گذشته از سرویس لحاف و ملافه، حوله، بالش، تشک، پتوی اکریلیک و مسافرتی و لوازم آشپزخانه پیدا می‌شود. به دو دلیل یعنی کیفیت خوب و تنوع رنگ و مدل، لایکو یکی از گزینه‌های اصلی کالای خواب بین برندهای ایرانی‌ست.

    لایکو چه مدل‌هایی دارد؟

    مدل‌های لحاف لایکو کم نیستند، اما اغلب نقش‌‌ و نگار شلوغی دارند. بخش زیادی از مدل‌ها گلدارند، مثل نل، نانیس یا راتین. طرح چهارخانه با زمینه رنگ ملایم‌تر هم پیدا می‌کنید، مثل مدل پاتینا یا تامی. بعضی‌ هم مثل مرسانا و آرتین طرح‌های هندسی دارند.

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟سرویس لایکو

    تجربه بعضی از کاربران نشان می‌دهد بعد از شست‌وشو از کیفیت رنگ لحاف و ملافه‌ها کم شده. اما تعداد آنهایی که راضی بوده‌اند هم کم نیست. بالش‌های لایکو نسبتا نرم است و اگر بالش سفت و جان‌دار بخواهید، بهتر است سراغ برند دیگری بروید. گزینه‌ بعدی این است که از لایکو پارچه بخرید و زحمت دوخت‌ودوز را به خیاط بدهید. ظاهرا پرطرفدارترین محصول، پتو و لحاف هستند که نقش روتختی را هم بازی می‌کنند.

    قیمت محصولات لایکو چقدر است؟

    سرویس خواب ۴ تکه و یک نفره لایکو یک میلیون و ۹۵۰هزار تومان قیمت دارد. دونفره‌ها ۶ تکه هستند و برای خریدشان بیش از ۲میلیون تومان فروخته می‌شود.

    لایکو را از کجا بخرید؟

    محصولات خواب لایکو را از فروشگاه‌های این برند می‌توانید بخرید. در تهران چند شعبه وجود دارد، مثل سعادت‌آباد نبش علامه جنوبی، پاسداران نبش بهستان دهم، میرداماد بین رازان شمالی و نسا، روبه‌روی پارک ساعی، خیابان شریعتی بالاتر از سمیه،‌ تجریش، گیشا و میدان ولی‌عصر. نمایندگی لایکو به شهرهای زیادی رسیده که فهرست آنها در سایت رسمی لایکو نوشته شده است. اگر ترجیح می‌دهید آنلاین خرید کنید، سری به سایت‌های فروش آنلاین بزنید. لایکو در شبکه‌های اجتماعی حضور دارد که بین آنها اینستاگرام فعال‌تر است و کاربران بیشتر به آن سر می‌زنند.

    لینک خرید لایکو

    کالای خواب افرا

    کالای خواب ایرانی، پتوی افرا

    کالای خواب افرا (افراهوم) مجموعه‌ای از محصولات متنوع و تولیدات شرکت به‌نخ‌سازان است که نزدیک به دو دهه است مشغول تولید تخصصی محصولات نساجی و کالای خواب است. تولیدات این شرکت از ویژگی‌هایی چون سادگی، لطافت، سبکی، تنوع رنگی بالا و توجه به سلامتی مصرف‌کننده برخوردارند.

    افرا چه مدل‌هایی دارد؟

    پتوهای افرا، به‌ویژه پتوهای ۴ فصل آن معروف و پرطرفدار هستند. این پتوها در عین سادگی و لطافت، کارآمد هستند. این شرکت علاوه‌بر پتوی بزرگسالان، پتوی کودک و نوزاد هم تولید می‌کند. از محصولات دیگر آن می‌توان به شمد، توپ بالشی، تن‌پوش، پتوی حوله‌ای نوزاد، پتوی مسافرتی، روکش بالش و توپ‌های سرگرمی کودکان اشاره کرد.

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    کالای خواب ایرانی، پتوی افرا

    خریداران محصولات افرا، به‌ویژه پتوی چهار فصل آن، از خریدشان بسیار راضی هستند و بیشتر از همه از نرمی و لطافت و رنگ‌های جذاب آن می‌گویند. کیفیت پتو یکی دیگر از دلایل رضایت مشتریان محصولات افراست. البته برخی از خریداران پتوی چهار فصل از نازک بودن آن اعتراض داشتند و این پتو را بیشتر مسافرتی می‌دانستند. از طرفی تعداد افراد راضی از محصولات افرا زیاد است.

    قیمت محصولات افرا چقدر است؟

    قیمت پتوی چهار فصل افرا از ۲۰۰هزار تومان تا ۴۸۰هزار تومان بسته به سایز آنها متغیر است.

    محصولات افرا را از کجا بخریم؟

    محصولات این برند را می‌توانید از تمام فروشگاه‌های این برند و همینطور سایت ویژه شرکت به‌نخ‌سازان خریداری کنید.

    کالای خواب نرمینه بافت

    کالای خواب ایرانی، نرمینه بافت

    شرکت نرمینه بافت در سال ۱۳۸۰ با کسب جواز تاسیس در زمینه تولید پتو سیلک خط تولید خود را راه‌اندازی کرد و در سال ۱۳۸۱ به بهر‌برداری رسید. این شرکت در سال ۱۳۸۳ با هدف تامین نخ مرغوب مورد نیاز خود با خریداری یک خط کامل ریسندگی در سیستم ورستد (Worsted) از کشور ایتالیا موفق به تولید نخ اکرولیک با ظرفیت ۴۰۰۰ تن در سال شد. این شرکت با افتتاح این خط تولید کلیه مراحل تولید پتو را به‌طور مستقل انجام می‌دهد. از نام‌های تجاری این برند باید به پتو لوکس نرمینه، پتو گل‌ برجسته، پتو حریر، نگین، نرمین، سرین، پارادایس، ترمه و ونلون اشاره کرد.

    نرمینه بافت چه مدل‌هایی دارد؟

    شرکت تولیدی نرمینه‌بافت دارای سرویس‌های خواب یک نفره و دو نفره است. پتوهای این شرکت ویژه بزرگسالان، کودکان و نوزادان است. البته این شرکت پتوی مسافرتی هم تولید می‌کند.

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    کالای خواب ایرانی، نرمینه بافت

    سبکی و لطافت ویژگی‌هایی هستند که خریداران پتوهای نرمینه‌بافت از آن تعریف می‌کنند. البته برخی از خریداران هم می‌گویند که پتوهای نرمینه نازک هستند و ضخامت کافی را ندارند. با اینحال خریداران متعددی از خرید خود راضی بودند و از کیفیت بالای این محصول سخن می‌گفتند.

    قیمت محصولات نرمینه‌بافت

    پتوهای نرمینه از قیمت حدود ۳۰۰هزار تومان شروع شده و به بیش از ۱میلیون تومان می‌رسد.

    محصولات نرمینه بافت را از کجا بخریم؟

    می‌توانید وارد سایت فروش نرمینه‌بافت شده و محصول دلخواه خود را سفارش دهید. در ضمن با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید فروشگاه‌هایی که این محصول را می‌فروشند شناسایی کنید.

    [related]6206[/related]

    کالای خواب ایرانی گلبافتپتوی گلبافت

    شرکت تولیدی گلبافت از ۱۳۴۸ با تولید روبالشی، گلدوزی و چرم مصنوعی کارش را شروع کرد، اما دهه ۷۰ با پتوهای رنگارنگی که روانه بازار کرد،‌ نامش سر زبان‌ افتاد. الان دیگر گلبافت را با پتوهایش می‌شناسیم که معمولا به‌عنوان روتختی به اتاق خواب راه پیدا می‌کنند.

    گلبافت چه مدل‌هایی دارد؟

    از این برند می‌توانید پتوی دونفره، پتوی یک نفره، پتوی گل برجسته، پتوی پرسی، و پتوهایی با نقش نوزاد و نوجوان بخرید. پتوی گلبافت در رنگ و طرح‌های زیادی تولید می‌شود. رنگ اغلب پتوها شاد و تند است و رنگ‌های خنثا کمتر در آنها به‌کار رفته. قهوه‌ای، زرشکی، بنفش و سبز را زیاد در طرح‌های آن می‌بینید. میان نقش‌های بچگانه بن‌تن و پرنسس زیاد است.

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    پتوهای گلبافت باکیفیتند و باوجود شست‌وشو از رنگ‌ورو نمی‌افتند. برای بعضی از کاربران گلبافت گزینه اول است. بعضی‌ها به‌عنوان پتو استفاده می‌کنند و بعضی دیگر به‌جای روتختی. بعضی‌ از کاربران از آلرژی حرف زده‌اند که به‌خاطر استفاده از این برند بوده یا ممکن است نقش‌ و نگار آن‌را نپسندند.

    قیمت پتوهای گلبافت چقدر است؟پتو گلبافت

    قیمت پتوی گلبافت ۴۶۰ هزار تومان برای سایز ۲۲۰X۱۶۰ و ۶۱۰ هزار تومان برای سایز ۲۲۰x ۲۴۰  است. پتوی یک نفره را به قیمت ۲۸۰ هزار تومان می‌خرید.

    پتوی گلبافت را از کجا بخرید؟

    کالای خواب گلبافت را می‌توانید از کانال تلگرام آن که در سایت رسمی گلبافت آمده، یا از سایت‌های فروش آنلاین بخرید. راه دیگر این است که به فروشگاه‌های کالای خواب سر بزنید.

    کالای خواب متین

    کالای خواب ایرانی، متین

    کالای خواب متین یکی دیگر از برندهایی است که علی‌رغم شهرت کم آن خریداران بسیاری دارد.

    کالای خواب متین چه مدل‌هایی دارد؟

    این برند در زمینه انواع کالاهای خواب از جمله سرویس روتختی، سرویس لحاف روتختی، پتوهای یک و دو نفره، پتوهای مسافرتی و البته در تولید لوازم دکوری، پلاسکو، تزئینی هم فعالیت دارد.

    قیمت محصولات کالای خواب متین

    کالای خواب ایرانی، متین

    سرویس کالای خواب متین بسته به اندازه، جنس و مدل آن قیمت‌های مختلفی دارد. مثلا، سرویس لحاف روتختی مدل سولار (Solar) دو نفره ۶ تکه آن ۴۸۰هزار تومان است اما مدل دیگر آن یعنی D12، ۱میلیون و۸۰هزار تومان است. یا مدل دیگر D44 یک‌نفره ۴ تکه آن یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان است. تقریبا کالای خواب متین از ۴۰۰هزار تومان تا ۴میلیون تومان متغیر است. می‌توانید با توجه به بودجه‌تان یک مدل از آن را بخرید.

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    بیشتر خریداران محصولات کالای خواب متین از خریدشان راضی هستند و البته برخی هم معتقدند کیفیت محصولات در مقایسه با قیمت‌شان خوب است.

    محصولات کالای خواب متین را از کجا بخریم؟

    با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید فروشگاه‌هایی که محصولات این برند را می‌فروشند بیابید. البته این برند در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است و می‌توانید برای مشاهده و خرید محصولات آن به این شبکه مراجعه کنید.

    کالای خواب رزین‌تاژ

    کالای خواب ایرانی، رزین‌تاژ

    شرکت رزین‌تاژ با هدف عرضه منسوجات خانگی برتر در ایران تاسیس شد و در ابتدا در زمینه رومیزی‌های ضدلک و انواع پرده‌ها فعالیت داشت اما بعدها، یعنی سال ۱۳۸۲ در کنار تولید این محصولات، شروع به تولیدکالاهای خواب با برندهای Melrose و Perca کرد.

    رزین‌تاژ چه مدل‌هایی دارد؟

    این شرکت در تولید سرویس خواب و انواع تشک، لحاف، بالش و پتو فعال است. جدا از کالای خواب، همانطور که گفتیم در تولید محصولات دیگر هم، مانند ست سرویس بهداشتی، زیربشقابی، رومیزی، ست آشپزخانه و پرده، فعالیت می‌کند.

    مصرف‌کنندگان چه می‌گویند؟

    خریداران در مورد محصولات این شرکت نظرات متفاوتی داده‌اند و البته بیشتر آنها از کیفیت کالای خواب رزین‌تاژ راضی هستند.

    قیمت محصولات خواب رزین تاژ چقدر است؟

    محصولات این برند در قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود. مثلا بالش مدل Simple این برند، فقط ۵۰هزار تومان فروخته می‌شود. سرویس خواب مدل هیلتون یک نفره و ۳ تکه آن ۱میلیون و ۴۲۳هزار تومان است. دو نفره ۶ تکه مدل گاردنیای این برند ۱میلیون و ۶۹۰هزار تومان است.

    محصولات کالای خواب رزین‌تاژ را از کجا بخریم؟

    کالای خواب ایرانی، رزین‌تاژ گلدار

    با رفتن به سایت رزین‌تاژ می‌توانید تمام محصولات تولیدی‌شان را مشاهده کنید و کالای خواب مورد نظرتان را بخرید. در ضمن این شرکت عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام است و هر سوالی که داشته باشید می‌توانید از این طریق بپرسید و بررسی یکسری از محصولات شرکت را مشاهده کنید.

    کلام آخر

    برندهای دیگری هم هستند که کالای خواب ایرانی باکیفیت تولید می‌کنند. شما از خرید و تجربه‌های خودتان بگویید. [see_also]12908[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید