۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی می بند ۴

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید شیائومی می بند ۴
راهنمای مطالعه

    اگر قصد خرید یک دست‌بند هوشمند با امکانات فراوان، عمر باتری بسیار خوب و از همه مهم‌تر، قیمتی مقرون به صرفه را دارید، شیائومی می بند ۴ همان چیزی است که به دنبالش هستید.

    شیائومی با عرضه‌‌ جدیدترین نسل از دست‌بند هوشمند سلامتی خود، به حکم‌رانی خود بر بازار گجت‌های پوشیدنی ادامه می‌دهد. چینی‌ها با پشت‌سر گذاشتن برندهای کهنه‌کار دنیای گجت‌های پوشیدنی نظیر فیت‌بیت و سامسونگ، خود را به‌عنوان دومین بازیگر بزرگ این عرصه معرفی کردند.

    نام شیائومی همواره با محصولات باکیفیت و در‌عین‌حال ارزان‌قیمت گره خورده است. شیائومی می بند ۴ نیز از جمله همین محصولات است که با بهره‌مندی از نمایشگر امولد رنگی، ظرفیت باتری بیشتر و حسگرهای دقیق‌تر نسبت به نسل پیشین، بهبودهای قابل توجهی پیدا کرده است.

    در این مطلب می‌خواهیم به پنج مورد از ویژگی‌های شاخص این دستبند هوشمند که در تصمیم‌گیری شما برای خرید این محصول نقش به‌سزایی دارند، بپردازیم. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. نمایشگر رنگی و روشن

    نمایشگر شیائومی می بند ۴می‌ بند ۴ از نمایشگر رنگی امولد ۰.۹۵ اینچی بهره می‌برد. این نمایشگر با رزولوشن ۲۴۰ در ۱۲۰ پیکسل، رزولوشن بیشتری در مقایسه با می‌ بند ۳ دارد. البته بزرگ‌شدن ابعاد نمایشگر و بهبود رزولوشن تنها برتری می بند ۴ نسبت به نسل پیشین آن نیست؛ بلکه روشنایی این نمایشگر نیز در مقایسه با می بند ۳ افزایش یافته است تا زیر تابش مستقیم خورشید نیز بتوانید اعلانیه‌ها را مشاهده کنید.

    هنگام روشن‌بودن نمایشگر، ترکیب رنگ‌ها جلوه‌ای زیبا به می‌ بند ۴ می‌بخشد و همین موضوع سبب شده ظاهری مدرن‌تر در مقایسه با نسل پیشین داشته باشد. شیائومی با وجود تعویض نمایشگر، همچنان کلید لمسی را حفظ کرده است. این کلید در قسمت پایین نمایشگر می‌ بند ۴، عملکرد کلید هوم را دارد و درصورت لمس آن، کاربر به صفحه‌ اصلی یا همان واچ‌فیس اصلی هدایت می‌شود.

    ۲. شناسایی فعالیت‌های ورزشی

    حسگرهای شیائومی می بند ۴شیائومی از یک سنسور شتاب‌سنج جدید ۶ محوره در داخل می بند ۴ استفاده کرده است که به شما امکان سنجش دقیق‌تر فعالیت‌های مختلف ورزشی را می‌دهد. این دستبند هوشمند توانایی شناسایی ۶ فعالیت ورزشی شامل دویدن عادی یا روی تردمیل، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، تمرینات با وزنه و شنا را به‌واسطه‌ خودِ دستبند دارد.

    علاوه‌براین، می ‌بند ۴ می‌تواند ضربان قلب را به‌صورت ۲۴ ساعته و براساس تنظیماتی بسنجد که کاربر برای دوره‌های اندازه‌گیری ضربان تعیین می‌کند. البته این ویژگی به علت فعال بودن مداوم حسگر ضربان‌سنج اپتیکال، مصرف باتری را به‌طرز محسوسی افزایش می‌دهد.

    [related]9400[/related]

    ۳. مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری

    مقاومت در برابر نفوذ آب شیائومی می بند ۴شیائومی علاوه‌بر قرار دادن ویژگی‌های جدید در جدیدترین نسل از دستبند هوشمند خود، ویژگی‌های پیشین موجود را نیز بهبود می‌بخشد. برای مثال، می‌توان به قابلیت مقاومت می بند دربرابر نفوذ آب اشاره کرد که در نسل جدید بهبود یافته است؛ به‌طوری‌که می‌ بند ۴ تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب مقاوم است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید از آن در استخر استفاده کنید.

    نکته‌ جالبی که در مورد می ‌بند ۴ و قابلیت شناسایی فعالیت ورزشی آن وجود دارد، به ورزش شنا مربوط می‌شود. اگر ابعاد استخر را وارد کنید، می ‌بند ۴ می‌تواند رفت و برگشت شما در استخر و میزان کالری مصرف‌شده را شناسایی و محاسبه کند.

    ۴. عمر باتری ۲۰ روزه در حالت استندبای

    باتری شیائومی می بند ۴می ‌بند ۴ شیائومی از وجود باتری ۱۳۵ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که در مقایسه با می ‌بند ۳ شاهد افزایش ۲۵ میلی‌آمپرساعتی بوده است. طبق ادعای شیائومی باتری مدت ۲۰ روز با یکبار شارژ دوام می‌آورد که این عددی بسیار مناسب برای دست‌بندی است که باید دائم دور مچ کاربر باشد.

    البته باید توجه داشته باشید که خالی شدن شارژ دست‌بند ارتباط مستقیمی با میزان روشنایی نمایشگر، میزان دریافت اعلانیه‌ها و میزان فعالیت بدنی کاربر دارد و ممکن است این مقدار تا ۱۰ روز کاهش پیدا کند.

    ۵. به ارث بردن برخی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند

    قابلیت های شیائومی می بند ۴با وجود اینکه اندازه دستگاه خیلی کوچک و جمع و جور است اما شیائومی به خوبی توانسته ویژگی‌های یک ساعت هوشمند را هم در آن به کار بگیرد.

    می بند ۴ این امکان را به کاربر می‌دهد تا تمام اعلانیه‌هایی که روی گوشی هوشمند خودش دریافت می‌کند در نمایشگر کوچک این دست‌بند مشاهده کند. یکی از ویژگی‌های کاربردی این دست‌بند هوشمند، توانایی نمایش تماس‌های ورودی است. زمانی که کسی به گوشی شما زنگ می‌زند، می بند ۴ با ویبره زدن و نمایش شماره یا نام کاربری که در حال تماس است، این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد.

    در این نسل کنترل موزیک هم به می بند ۴ اضافه شده که صفحه‌ای کاملا اختصاصی برایش در نظر گرفته شده و می‌توانید از طریق دست‌بند، موزیک در حال پخش روی گوشی را از لحاظ پخش یا قطع، کم و زیاد کردن صدا و انتخاب موزیک کنترل کنید.

    جمع‌بندی

    خرید شیائومی می بند ۴ می بند ۴ با ارائه امکانات موردنیاز و کاربردی فراوان و در عین حال قیمتی رقابتی، توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. اضافه‌شدن نمایشگر رنگی به می‌بند ۴، مزیتی بزرگ محسوب می‌شود که در کنار عمر باتری خوب و حسگرهای دقیق‌تر، این دست‌بند هوشمند را به یکی از بهترین انتخاب‌های خرید در بازار گجت‌های پوشیدنی تبدیل می‌کند؛ اما به‌جرئت می‌توان قیمت بسیار مناسب آن را اصلی‌ترین برگ‌برنده‌ محصول شیائومی در بازاری خواند که رقبای مطرحی در آن حضور دارند. شیائومی می بند ۴ در حال حاضر با قیمتی نزدیک به چهارصد هزار تومان در بازار کشورمان به فروش می‌رسد. نظر شما در رابطه با خرید شیائومی می بند ۴ چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟ [see_also]8141[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید