بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس؛ از اتوبوس‌های ارزان تا VIP را از این سایت‌ها رزرو کنید

بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس؛ از اتوبوس‌های ارزان تا VIP را از این سایت‌ها رزرو کنید
راهنمای مطالعه

    اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، بی‌تردید می‌دانید با مراجعه به وب‌سایت‌های تهیه بلیط به سادگی و در زمانی کوتاهی می‌توانید بلیط تهیه کنید. اما می‌توانید کار را از این هم ساده‌تر کنید، اگر می‌پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید. در این مطلب بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس را با ذکر ویژگی‌های بارز هرکدام را معرفی خواهیم کرد.

    ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس

    وب‌سایت‌های بسیاری در زمینه فروش بلیط اتوبوس فعالیت دارند، اما آنچه این وب‌سایت را تبدیل به بهترین می‌کند سه ویژگی شهرهای تحت پوشش، شرکت‌های تحت پوشش و پشتیبانی قابل قبول است.

    ۱. شهرهای تحت پوشش

    فرض کنید قصد سفر به چند شهر را دارید، در چنین شرایطی همه ترجیح می‌دهیم تمام بلیطها را با مراجعه به یک وب‌سایت تهیه کنیم و مجبور نباشیم به چند سایت تهیه بلیط اتوبوس سر بزنیم.

    ۲. شرکت‌های تحت پوشش

    هرچه شرکت‌های تحت پوشش یک وب‌سایت بیشتر باشد، ما حق انتخاب بیشتری داریم و می‌توانیم گزینه مناسب‌تری را با توجه به قیمت‌ها و شرکت‌های حمل و نقل انتخاب کنیم.

    ۳. پشتیبانی مناسب

    فرقی نمی‌کند حضوری خرید کنید یا آنلاین، پشتیبانی مناسب یکی از ویژگی‌های اصلی فروشندگان برتر است. به طوری‌که وب‌سایت‌های بزرگی نظیر آمازون نیز از آن غافل نیستند، زیرا این احتمال وجود دارد که در هر مرحله از خرید، مشتری با مشکل مواجه شود و نیاز به پشتیبانی داشته باشد.

     

    بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس

    باتوجه به معیارهایی که ذکر شد، در ادامه شش وب‌سایت برتر تهیه بلیط را معرفی خواهیم کرد.

    رتبه ششم: پایانه‌ها (payaneha.com)

    خرید آسان را می‌توان ویژگی بارز وب‌سایت پایانه‌ها دانست، به طوری‌که تنها در چهار مرحله می‌توانید بلیط اتوبوس را خریداری کنید. این وب‌سایت با بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل همکاری دارد و تقریبا تمام شهرهای کشورمان را پوشش می‌دهد.

    پایانه‌ها - سایت خرید بلیط اتوبوس

    پس از آنکه مبدا و مقصد سفر خود را مشخص کردید، می‌توانید نتایج را براساس اتوبوس‌های تخفیف‌دار فیلتر کنید تا علاوه بر خریدی آسان، از تخفیف نیز بهره‌مند شوید. همچنین امکان فیلتر کردن نتایج براساس ساعت حرکت، شرکت حمل و نقل و ترمینال‌های شهر مبدا نیز وجود دارد. پایانه‌ها دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است، بنابراین می‌توان با خیال راحت از این وب‌سایت خرید کرد.

    معیار

    امتیاز از ۵

    امتیاز درجه به وب‌سایت «پایانه‌ها» در خرید بلیط اتوبوس

    شهرهای تحت پوشش

    ۴

    ۳

    شرکت‌های تحت پوشش

    ۳

    پشتیبانی مناسب

    ۲

    اپلیکیشن موبایل

    ندارد

     

    رتبه پنجم: فلایتیو (flightio.com)

    نکته درخور توجه در مورد فلایتیو منوی بسیار ساده آن است. به طوری‌که مخاطب به محض ورود به سایت هر آنچه که نیاز دارد را مشاهده خواهد کرد. برای تهیه بلیط اتوبوس تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب منوی اتوبوس و وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر است، در ادامه تمام سرویس‌ها برای تاریخ مورد نظر نشان داده می‌شود.

    بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس - فلایتیو

    فلایتیو جزئیات هر کدام از سرویس‌ها را شرح داده و امکان فیلتر نتایج را براساس شرکت وساعت حرکت (صبح، ظهر و شب) فراهم کرد تا مخاطب انتخاب شایسته‌تری داشته باشد. به علاوه با توجه به نماد اعتماد الکترونیک، مجوز کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با خیال راحت می‌توان به فلایتیو اعتماد کرد.

    معیارامتیاز از ۵امتیاز درجه به وب‌سایت «فلایتیو» در خرید بلیط اتوبوس
    شهرهای تحت پوشش۳۳.۳
    شرکت‌های تحت پوشش۳
    پشتیبانی مناسب۴
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    [related]16060[/related]

    رتبه چهارم: قاصدک ۲۴ (ghasedak24.com)

    برخلاف تصور بسیاری از ما قاصدک ۲۴ تنها برای خرید بلیط هواپیما نیست و امکان تهیه بلیط اتوبوس نیز در این وب‌سایت وجود دارد. روند خرید بسیار ساده است و شما را با چالشی مواجه نخواهد کرد، البته گاهی نتایج با چند ثانیه تاخیر نمایش داده می‌شوند. ویژگی منحصر به فرد این وب‌سایت ذکر شهرهایی است که اتوبوس بین مبداء و مقصد در آن‌ها توقف خواهد داشت. به علاوه در اغلب سرویس‌ها سکوهایی که مسافران باید از آنجا سوار اتوبوس شوند نیز مشخص شده است.

    قاصدک 24 - خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

    پشتیبانی ۲۴ ساعت قاصدک نکته درخور توجه دیگری برای مسافران است که خرید را لذت‌بخش‌تر می‌کند. نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال جای تردیدی برای خرید از این وب‌سایت باقی نمی‌گذارد.

    معیارامتیاز از ۵امتیاز درجه به وب‌سایت «قاصدک ۲۴» در خرید بلیط اتوبوس
    شهرهای تحت پوشش۳

    ۳.۶

    شرکت‌های تحت پوشش۴
    پشتیبانی مناسب۴
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    رتبه سوم: مستر بلیط (mrbilit.com)

    وب‌سایت مستر بلیط به حدی ساده طراحی شده که محال است برای طی کردن مراحل خرید دچار سردرگمی شوید. این وب‌سایت با بیش از ۲۰ شرکت حمل و نقل داخلی همکاری می‌کند، بنابراین گزینه‌های بسیاری برای انتخاب دارید. توضیحات کامل و مختصر ارائه شده در هر مرحله تجربه خریدی لذت‌بخش را به ارمغان خواهد آورد.

    بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس - مستر بلیط

    همانند اغلب سایت‌های فعال در زمینه تهیه بلیط، مستربلیط نیز اطلاعاتی مانند نوع و مدل اتوبوس را مشخص کرده است. اما نکته مهم قید شدن مدت زمان تقریبی سفر در این وب‌سایت است. به علاوه پس از جستجوی بلیط می‌توانید نتایج را براساس زمان حرکت و شرکت حمل و نقل فیلتر کنید. نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال جای تردیدی برای اعتماد به این وب‌سایت باقی نگذاشته است.

    معیارامتیاز از ۵امتیاز درجه به وب‌سایت «مستر بلیط» در خرید بلیط اتوبوس
    شهرهای تحت پوشش۵

    ۴

    شرکت‌های تحت پوشش

    ۴

    پشتیبانی مناسب۳
    اپلیکیشن موبایلدارد

    رتبه دوم: اسنپ تریپ (snapptrip.com)

    یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس اسنپ تریپ است. این وب‌سایت که در ابتدا در زمینه رزرو هتل فعالیت داشت، به تدریج حوزه فعالیت خود را گسترش داد و اکنون خدمات فروش بلیط هواپیما و اتوبوس را نیز ارائه می‌دهد. نکته درخور توجه راجع به اسنپ تریپ، ارائه بلیط با تخفیف‌های ویژه است که می‌تواند هزینه‌های سفر را کاهش دهد.

    بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس - اسنپ تریپ

    روند تهیه بلیط از این وب‌سایت بسیار ساده است و تنها با چند کلیک می‌توانید خرید خود را انجام دهید. این سامانه با شرکت‌های بسیاری همکاری دارد و همین امر باعث شده تا انتخاب‌های بسیاری پیش‌روی ما باشد. به علاوه امکان فیلتر نتایج براساس شرکت حمل و نقل و ساعت حرکت نیز وجود دارد تا به راحتی بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

    معیار

    امتیاز از ۵

    امتیاز درجه به وب‌سایت «اسنپ تریپ» در خرید بلیط اتوبوس

    شهرهای تحت پوشش

    ۴

    ۴.۳

    شرکت‌های تحت پوشش

    ۴

    پشتیبانی مناسب

    ۵

    اپلیکیشن موبایل

    دارد

    رتبه اول: پایانه (payaneh.ir)

    بی‌تردید یکی از بهترین سایت‌های خرید بلیط اتوبوس پایانه است. طراحی ساده، پشتیبانی قوی، همکاری با بیش از ۲۸ شرکت حمل و نقل و امکان تهیه بلیط اتوبوس برای سفرهای خارجی از ویژگی‌های بارز این وب‌سایت است.

    پایانه تقریبا تمام شهرهای کشورمان را تحت پوشش دارد و اگر قصد برنامه‌ریزی سفر به چند شهر را دارید، بهترین گزینه خواهد بود. تنها موردی که شاید کمی مخاطب را به دردسر بیندازد، ثبت نام در وب‌سایت است. برای خرید از پایانه باید در سایت عضو شوید. این وب‌سایت از اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی دارای پروانه کسب است، بنابراین می‌توان به پایانه اعتماد کرد.

    معیارامتیاز از ۵امتیاز درجه به وب‌سایت «پایانه» در خرید بلیط اتوبوس
    شهرهای تحت پوشش۵

    ۴.۶

    شرکت‌های تحت پوشش۵
    پشتیبانی مناسب۴
    اپلیکیشن موبایلدارد

     

    جمع‌بندی

    اگر قصد سفر به خارج از کشور با اتوبوس را دارید، پایانه گزینه خوبی است. اما همانطور که گفته شد باید در این سایت ثبت نام کرده و سپس اقدام به تهیه بلیط کنید. اگر به دنبال تخفیف هستید، اسنپ تریپ را انتخاب کنید، اگرچه مابقی وب‌سایت‌ها نیز تخفیف‌هایی را ارائه می‌دهند، اما اسنپ تریپ حداقل ۳ درصد برای هر بلیط تخفیف ارائه می‌دهد. [see_also]14933[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید