بهترین سایت‌های خرید بیمه آنلاین؛ ارزان‌ترین و گران‌ترین بیمه‌ها را مقایسه کنید و آنلاین بخرید

بهترین سایت‌های خرید بیمه آنلاین؛ ارزان‌ترین و گران‌ترین بیمه‌ها را مقایسه کنید و آنلاین بخرید
راهنمای مطالعه

    همه ما به خدمات بیمه نیاز داریم، اما از میان شرکت‌های مختلف ارائه دهنده بیمه، کدامیک بهتر است؟ وب‌سایت‌های خرید بیمه آنلاین کمک بسیاری در این زمینه به ما می‌کنند. این سامانه‌ها با اکثر شرکت‌های بیمه همکاری دارند، پس به راحتی می‌توانیم قیمت و خدمات شرکت‌ها را بایکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنیم. به این منظور در ادامه بهترین سایت‌های خرید بیمه را معرفی خواهیم کرد.

    ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید بیمه

    بهترین سایت‌های خرید بیمه باید امکان خریدی مطمئن و آسان را برای ما فراهم کنند. برای این منظور سایت‌های فروش آنلاین بیمه باید چهار ویژگی را که در ادامه معرفی می‌کنیم، داشته باشند.

    ۱. شرکت‌های بیمه تحت پوشش

    همانطور که می‌دانید در حال حاضر شرکت‌های بیمه متعددی در ایران فعالیت دارند که خدمات بیمه را با تعرفه‌های متفاوتی عرضه می‌کنند. اگر وب‌سایتی با تمام این شرکت‌ها قرارداد داشته باشد، می‌تواند خدمات بیمه را با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی عرضه کند. در نتیجه مشتریان امکان انتخاب بهترین گزینه را خواهند داشت.

    ۲. تنوع در ارائه انواع بیمه

    فرض کنید قصد دارید ماشین و منزل خود را بیمه کنید، در چنین شرایطی همه ترجیح می‌دهیم از یک وب‌سایت خرید کنیم تا در وقت صرفه‌جویی شود. بنابراین یکی از ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید بیمه ارائه خدمات مختلف بیمه است تا کاربر مجبور نباشد به چند سایت مختلف مراجعه کند.

    ۳. امکان مقایسه

    یک شیوه متداول و موثر برای اطمینان از خرید، مقایسه قیمت و خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه‌ای مختلف است. بنابراین یک وب‌سایت خوب باید این امکان را برای کاربران خود فراهم کند.

    ۴. یادآوری تمدید بیمه

    این روزها اغلب ما در به یادآوردن امور روزمره مشکل داریم، چه برسد به زمان تمدید بیمه خودرو، بدنه و... بنابراین ترجیح می‌دهیم که شخصی این زمان را به ما یادآوری کند. در نتیجه یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید بیمه، یادآوری زمان تمدید بیمه‌نامه است.

    بهترین سایت‌های خرید بیمه

    اکنون که با ویژگی‌های لازم برای سایت‌های تهیه بیمه آشنا شدیم، پنج سایت برتر را با توجه به این خصوصیات معرفی خواهیم کرد.

    رتبه پنجم: بیمه بازار (bimebazar.com)

    تهیه بیمه در بیمه بازار تنها در پنج مرحله امکان‌پذیر است. این وب‌سایت بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، موتورسیکلت، آتش سوزی، عمر، درمان تکمیلی، مسافرتی و سازمانی را ارائه می‌دهد. به علاوه در میان گزینه‌ها سایر بیمه‌ها نیز وجود دارد که احتمالا بیمه‌های خاص را ارائه می‌دهد. بیمه بازار تقریبا با تمام شرکت‌ها همکاری دارد، این موضوع تنوع قیمتی گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد

    ویژگی بارز این وب‌سایت را می‌توان امکان خرید قسطی بیمه شخص ثالث و درمان تکمیلی دانست. به علاوه یادآور سررسید بیمه، کمک بزرگی به کاربران می‌کند.

    بهترین سایت‌های خرید بیمه - بیمه بازار

    رتبه چهارم: بیمیتو (bimito.com)

    همکاری بیمیتو با بیش از ۲۰ شرکت بیمه، انتخاب‌های بسیاری را پیش‌روی ما قرار می‌دهد. این وب‌سایت انواع بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال و مسئولیت را تحت پوشش قرار می‌دهد. بیمیتو بستری مناسب برای مقایسه قیمت، پوشش و سطح کیفیت خدمات بیمه شرکت‌های مختلف است تا انتخابی شایسته داشته باشیم. به علاوه بیمیتو مشاوره رایگان برای خرید و بهره‌مندی از خدمات بیمه را نیز ارائه می‌دهد

    بیمیتو این امکان را فراهم کرده تا با خرید از این وب‌سایت تا ساعت ۹ عصر (به غیر از روزهای تعطیل) بیمه همان روز صادر شود. این نکته مهمی به ویژه برای مالکان خودرو است. علاوه بر این با یادآور تمدید و اقساط بیمه خیال‌تان بابت فراموش کردن تمدید بیمه و پرداخت اقساط آن راحت است.

    خرید بیمه آنلاین با بیمیتو

    [related]15925[/related]

    رتبه سوم: بیمه‌تایم (bimetime.com)

    بیمه‌تایم طیف وسیعی از خدمات بیمه‌ای شامل بیمه شخص ثالث، بدنه، مسافرت، عمر، آتش سوزی، تکمیلی درمان، اموال و مسئولیت را پوشش می‌دهد. نکته درخور توجه در مورد این وب‌سایت مشاوره تخصصی آن است، بنابراین کاربران در انتخاب نوع بیمه مشکلی نخواهند داشت. به محض ورود به وب‌سایت می‌توانید از آیکون موجود در پایین صفحه با مشاوران بیمه‌تایم چت کرده یا شماره تماس خود را برای دریافت مشاوره ارسال کنید.

    خرید آنلاین بیمه از بیمه‌تایم به سادگی انجام می‌شود، پس از مشاوره کافی است قیمت‌ها را مقایسه کرده و درخواست بیمه مورد نظر خود را ارسال کنید. در ادامه بیمه‌نامه صادر شده و در محلی که تعیین می‌کنید به شما تحویل داده خواهد شد. پس از خرید می‌توانید در بخش یادآور سررسید بیمه و اقساط آن نیز ثبت نام کنید تا در موعد مقرر به شما اطلاع رسانی شود.

    رتبه دوم: بیمیلاین (bimiline.com)

    طراحی ساده سایت و امکان دسترسی آسان به تمام امکانات را می‌توان ویژگی بارز بیمیلاین دانست. این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از انواع بیمه نظیر شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، زلزله، مسئولین پزشکی، درمان انفرادی و مسافرت را تحت پوشش دارد.  به علاوه می‌توانید بیمه شخص ثالث را به طور اقساطی بخرید.

    نکته درخور توجه دیگر در مورد بیمیلاین، سه بار یادآوری سررسید بیمه است. پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین این وب‌سایت جای تردیدی برای خرید باقی نمی‌گذارد. پس تنها کاری که باید انجام دهید، مشاوره، مقایسه قیمت‌ها و خرید است. زمانی که به تمام این خدمات، ارزیابی خسارت بیمه را نیز اضافه کنیم، بی تردید بیمیلاین یکی از بهترین سایت‌های خرید بیمه است.

    بیمه تایم - بهترین سایت خرید بیمه

    رتبه اول: بیمه‌دات‌کام (bimeh.com)

    خرید از بیمه‌دات‌کام تنها چهار مرحله دارد، این مراحل شامل استعلام قیمت، انتخاب شرکت، پرداخت هزینه بیمه به صورت آنلاین و تحویل بیمه نامه می‌شوند.

    این وب‌سایت انوع خدمات بیمه نظیر بیمه وسایل نقلیه، مسافرت، تکمیلی درمان و بیمه اموال شامل تجهیزات الکترونیک و اماکن را تحت پوشش دارد. بیمه‌دات‌کام برای این خدمات که در سه دسته بیمه وسایل نقلیه، اشخاص و اموال جای گرفته‌اند، راهنمای خرید و قوانین مربوطه را ارائه کرده است. با مطالعه این راهنما کاربران با آگاهی کامل اقدام به خرید خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید از طریق این وب‌سایت استعلام اصالت بیمه‌نامه را نیز بگیرید.

    کاربران می‌توانند بیمه شخص ثالث و موتورسیکلت را به‌طور اقساطی از بیمه‌دات‌کام بخرند. به علاوه اگر در یادآور بیمه ثبت‌نام کنید، نه تنها هفت روز پیش از اتمام بیمه، سررسید آن به شما یادآوری می‌شود، بلکه می‌توانید از تخفیف ۳۰ هزار تومانی نیز برای تهیه بیمه استفاده کنید.

    بیمه دات کام، بهترین سایت خرید بیمه

    جمع بندی

    همانطور که مطالعه کردید، سایت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه کم‌وبیش خدمات مشابهی را ارائه می‎‌دهند، اما چگونگی خدمت رسانی آن‌ها بایکدیگر تفاوت دارد. بیمه‌دات‌کام یکی از بهترین سایت‌های خرید بیمه است که تنها در چهار مرحله بیمه‌نامه را صادر می‌کند. اگر فرد پرمشغله‌ای هستید که همه چیز را فراموش می‌کنید، بیمیلاین گزینه خوبی برای شماست، زیرا سه مرتبه سررسید بیمه را به شما یادآوری می‌کند. [see_also]15414[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید