۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۸ شیائومی

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید ردمی نوت ۸ شیائومی
راهنمای مطالعه

    خرید گوشی ردمی نوت ۸ در بین گوشی‌های میان‌رده بازار، یک انتخاب ایده‌آل و خوب به حساب می‌آید که از قیمت و امکانات خوبی هم برخوردار است. در این مطلب برایتان از سه دلیلی گفته‌ایم که می‌توانند شما را به خرید ردمی نوت ۸ ترغیب کنند.

    گوشی‌های سری ردمی نوت ۸ در دو مدل استاندارد و پرو در تابستان امسال توسط شیائومی روانه بازار شدند و در مدت زمان کم توانستند طرفداران زیادی  برای خود دست و پا کنند. مدل استاندارد این گوشی که به نوعی جانشین ردمی نوت ۷ به حساب می‌آید، تقریبا مشابه با همین گوشی است، با این تفاوت‌ که از دوربین بیشتر و پردازنده متفاوت‌تری استفاده می‌کند.

    از آن‌ جایی که این محصولات طرفداران زیادی هم دارد، تصمیم گرفتیم سه تا از بهترین قابلیت‌های این گوشی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با شناخت بیشتری اقدام به خرید این محصول کنید.

    طراحی جذاب ردمی نوت ۸

    شیائومی ردمی نوت ۸

    ردمی نوت ۸ میان‌رده‌ای بسیار جذاب است که طراحی دلنشینی دارد. رنگ‌بندی گوناگون و طرح‌های بسیار زیبایی که در بخش پشتی این گوشی وجود دارد، این محصول را به یکی از زیباترین میان‌رده‌های بازار بدل می‌کند.

    در گوشه چپ پنل پشتی شاهد ۴ دوربین هستیم که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و در بخش مرکزی نیز حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. کنار ۴ دوربین، یک فلاش LED  هم دیده می‌شود که به طور کلی نمای پنل پشتی را در عین سادگی بسیار جذاب کرده‌اند.

    در پنل جلوی دستگاه نیز به جز حفره کوچک بالای نمایشگر که محل تعبیه دوربین سلفی این گوشی است، چیز دیگری را شاهد نیستیم و با توجه به حاشیه‌های کمی که دارد، بخش زیادی از پنل جلو را نمایشگر تشکیل می‌دهد. این نمایشگر توسط یک محافظ گوریلاگلس ۵ نیز محافظت می‌شود که خیال کاربر را تا حد زیادی از خط و خش‌های احتمالی در امان نگه می‌دارد.

    [related]16546[/related]

    باتری با ظرفیت بالا و شارژدهی مناسب

    ردمی نوت ۸

    سری ردمی نوت ۸ با باتری‌های بسیار خوب خود شناخته می‌شوند. باتری این گوشی ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که طبق بررسی‌ها می‌توانند تا ۲ روز یا حتی بیشتر کاربر را در کارهای روزمره و معمولی همراهی کنند.

    خوشبختانه این گوشی از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند، اما در جعبه آن شارژر ۱۰ واتی موجود است و کاربر برای خرید شارژر ۱۸ واتی باید هزینه جداگانه پرداخت کند.

    قیمت مناسب ردمی نوت ۸

    ردمی نوت ۸

    ردمی نوت ۸ از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. این گوشی در محدوده قیمتی ۳ تا ۳.۵ تومان قرار می‌گیرد که با توجه به امکانات آن، قیمتی بی‌نظیر است!

    با خرید این گوشی، کاربر دسترسی به جک هدفون نیز خواهد داشت و با در نظر گرفتن اینکه به رابط کاربری MIUI 11 نیز بروزرسانی می‌شود، بنابراین خیال کاربر از بابت دریافت اندروید ۱۰ نیز آسوده خواهد بود.

    در بازار فعلی گوشی‌های هوشمند که خرید یک محصول قدرتمند با قیمت معقول بسیار دشوار شده، شیائومی با گوشی‌های سری ردمی نوت ۸ به داد افرادی رسیده که باوجود محدودیت بودجه، به دنبال گوشی‌های باکیفیت هستند.

    جمع‌بندی

    به طور کلی ردمی نوت ۸ را می‌توان محصولی قدرتمند، مقرون به صرفه، جذاب و پرامکانات دانست که می‌تواند نیازهای روزمره و نیمه سنگین کاربران را بدون هیچ گونه مشکلی مرتفع سازد. به خاطر داشته باشید که این محصول با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد بنابراین خرید نسخه ۶ گیگابایتی آن که تفاوت قیمت چندان زیادی هم با مدل ۴ گیگابایتی ندارد می‌تواند انتخاب آینده‌نگرانه‌تری باشد. [see_also]11403[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید