برای خرید کاغذ دیواری این ۵ برند را بشناسید

برای خرید کاغذ دیواری این ۵ برند را بشناسید
راهنمای مطالعه

    خرید کاغذ دیواری برای منزل می‌تواند شما را از دست مشکلاتی که رنگ کردن برای‌تان به همراه دارد به راحتی خلاص کند. ضمن اینکه نصب و قرار دادن آن روی دیوار هم سخت نیست و تنوع مدل‌ها و برندهای آن بسیار زیاد است. در این مقاله از بهترین برندهای بازار گفته‌ایم. دلایل انتخاب این برندها محبوبیت و پرفروش‌بودن نزد خریدار ایرانی است. محصولات پرفروشی که در وبسایت‌هایی مانند دیجی‌کالا هم از آنها به عنوان محصولات محبوب خریدار ایرانی یاد شده است.

    ۱. برند بی ان (BN)؛ کیفیت و تنوع

    خرید کاغذ دیواری

    برند بی ان از جمله تولیدکننده‌های هلندی کاغذ دیواری است. تولید کاغذ دیواری، پوستر، استیکر و... از جمله محصولات این برند است. نمایندگی‌های مختلف برند بی ان در کشورهایی مانند چک و فرانسه مشغول به کار است. تنوع طرح کاغذ دیواری از جمله موارد مطلوبی است که درباره این برند وجود دارد. فرقی نمی‌کند که به دنبال طرحی ساده می‌گردید یا خواهان پوشاندن دیوارها با طرحی متفاوت و رنگی تند از کاغذ دیواری هستید؛ در هر حال در میان مدل‌های برند بی ان، گزینه‌های زیادی برای‌تان وجود دارد.

    از جمله ویژگی‌های مطلوب کاغذ دیواری‌های این برند می‌توان به قابلیت شست و شوی بعضی از انواع، قابلیت آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته ساکن بودن) و مقاومت در برابر تابش نور خورشید اشاره کرد. از نمونه‌های کاغذ دیواری این برند می‌توان به مدلی اشاره کرد که در تصویر بالا می‌بینید. اگر قصد خرید کاغذ دیواری دارید حتما به محصولات ان بی هم توجه کنید.

    ۲. کاغذ دیواری بومرنگ؛ خلاقیت و ابتکار

    خرید کاغذ دیواری برند بومرنگ، مدت زیادی نیست که فعالیت خود را در زمینه تولید کاغذ دیواری شروع کرده است. این برند ایرانی از سال ۱۳۹۴ وارد بازار شده و تنوع محصولات و عرضه آنها به سراسر کشور را به خوبی مدیریت کرده و توسعه داده است. بومرنگ فقط به تولید کاغذ دیواری بسنده نمی‌کند. تولید پرده، پوستر، رانر، لوستر، آباژور و... هم در میان فعالیت‌های آن به چشم می‌خورد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه کاغذ دیواری‌های این برند، سه بُعدی بودن آنهاست. شما می‌توانید از میان طرح‌های متنوع کاغذ دیواری‌های بومرنگ، گزینه‌ای را انتخاب کنید که به اتاق‌تان بُعد و اندازه بزرگ‌تری می‌دهد. مثلا برای دیوار اتاق نشیمن‌تان از کاغذ دیواری سه بُعدی با طرح جنگل استفاده کنید. ایده جالبی است، نه؟ انگار در میان درختان نشسته‌اید و حال و هوای‌تان همیشه سبز می‌شود. از جمله ویژگی‌های مطلوب کاغذ دیواری‌های بومرنگ می‌توان به قابلیت شست‌وشو، آنتی‌استاتیک بودن و مقاومت در برابر تابش خورشید اشاره کرد. پشت این کاغذ دیواری‌ها، چسب ندارد و برای نصب آنها باید از چسب کاغذ دیواری و روش‌های مخصوص برای نصب استفاده کنید.

    کاغذ دیواری بومرنگ

    [related]15845[/related]

    ۳. کاغذ دیواری ماربورگ؛ اصیل و چشم‌نواز

    خرید کاغذدیواری برند ماربورگ بیش از ۱۷۲ سال است که به عنوان برندی معروف در حیطه تولید کاغذ دیواری  در کشور آلمان مشغول به فعالیت است. ماربورگ همچنان در خرید کاغذ دیواری مورد توجه مشتریان مختلف است و می‌توان روی آن به عنوان برندی باکیفیت، ساده و در عین حال شیک حساب کرد. در میان طرح‌های کاغذ دیواری ماربورگ، طرح‌های کلاسیک با رنگ‌هایی ساده بیشتر به چشم می‌خورند اما این به معنای نبود گزینه‌های مدرن در میان محصولاتش نیست. این برند هم محصولاتی با قابلیت شست‌وشو و ضد الکتریسیته ساکن تولید می‌کند. تابش نور خورشید یا نورهای مصنوعی داخلی هم اثری روی کیفیت کاغذ دیواری‌هایش ندارد. بیشتر محصولات ماربورگ از جنس فلیزلین-وینیل هستند. این جنس بسیار مقاوم است و به ماندگاری کاغذ دیواری به مدتی طولانی روی دیوار کمک می‌کند.

    کاغذ دیواری ماربورگ

    ۴. بنی‌دکو؛ طرح‌های جوانانه

    خرید کاغذ دیواری بنی‌دکو از مجموعه‌های تولید محصولات دکوراتیو است که علاوه بر تولید کاغذ دیواری‌های متنوع، محصولات دیگری مانند ساعت دیواری، آینه‌های پلکسی و... نیز دارد. تنها نزدیک به یک دهه از فعالیت بنی‌دکو می‌گذرد ولی در این مدت به جایگاه خوبی در میان خریداران رسیده است. کاغذ دیواری‌های این برند دارای طرح‌های متنوع سه بعدی هستند. کیفیت چاپ تصاویر روی کاغذ دیواری‌های سه بعدی بنی‌دکو بسیار زیاد است و از ماشین‌آلات و تجهیزات خوبی برای تهیه محصولاتش بهره می‌برد. این برند هم کاغذ دیواری‌هایی عرضه می‌کند که می‌توان آنها را شست و تمیز کرد و الکتریسیته ساکن هم ایجاد نمی‌کنند. اگر دیوارتان مشرف به یک پنجره پرنور است هم لازم نیست نگران رنگ‌پریدگی کاغذ دیواری‌های این برند باشید چون از مقاومت در برابر نور برخوردارند. کاغذ دیواری‌های بی‌دکو بیشتر حالت فانتزی دارند و اگر به دنبال سادگی محض برای دکوراسیون منزل یا محیط کارتان باشید، شاید از طرح‌های آن استقبال نکنید. برای مثال، یکی از این طرح‌ها در تصویر بالا نشان داده شده است.

    ۵. اریسمان؛ کلاسیک و باکیفیت

    خرید کاغذ دیواری برند اریسمان هم آلمانی است و از برندهای پرسابقه و قدیمی کاغذ دیواری دنیا به شمار می‌رود.  شروع فعالیت اریسمان به سال ۱۸۳۸ میلادی بازمی‌گردد. در ابتدای فعالیت این شرکت، کاغذ دیواری‌ها بدون ماشین‌آلات و تجهیزات درست می‌شدند. از سال ۱۹۵۲ به بعد، این برند وارد تولید انبوه شد و کاغذ دیواری‌های خود را از جنس وینیل وارد بازار کرد. نکته بسیار جالب توجه درباره محصولات اخیر این شرکت یعنی از حدود سال ۲۰۱۰ به بعد، این است که محصولات با رعایت احترام به محیط زیست تولید می‌شوند. مواد به کار رفته در کاغذ دیواری‌های اریسمان با محیط زیست سازگارند و ضرری برای انسان‌ها ندارند. با خرید کاغذ دیواری اریسمان مانند موارد دیگری که تا اینجا عنوان شد، امکان شست‌وشوی دیوارها با دستمال نرم و محلول صابونی ملایم برای‌تان مقدور خواهد بود.
    در لینک زیر می‌توانید نمونه‌ای از محصولات شرکت اریسمان را مشاهده کنید.

    کاغذ دیواری اریسمان

    در آخر

    شاید در ابتدا به نظرتان بیاید که خرید کاغذ دیواری کار دشواری است. اما این‌طور نیست. در واقع، بعد از اینکه درباره هر محصول و کالایی، اطلاعات کافی به دست می‌آورید، دیگر خرید برای‌تان دشوار نخواهد بود. شناخت بهترین برندهای کاغذ دیواری هم به شما کمک می‌کند از عهده خرید آن به راحتی برآیید. کافی است، سلیقه و بودجه‌تان را با مدل‌های مختلف برندهای معتبر مقایسه کنید سپس اقدام به خرید کنید. به همین راحتی! [see_also]4661[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید