بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما خارجی؛ بلیط‌های ارزان و متنوع پروازهای خارجی را از این سایت‌ها بخواهید

بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما خارجی؛ بلیط‌های ارزان و متنوع پروازهای خارجی را از این سایت‌ها بخواهید
راهنمای مطالعه

    در سفرهای خارجی، خرید بلیط هواپیما خارجی از مهم‌ترین بخش‌های کار است. چه چیزی از این بهتر که بتوانید بی‌دغدغه و راحت، فقط با وارد کردن مبدأ، مقصد و زمان پروازتان به بلیط برسید؟ در میان سایت‌های ایرانی، تعدادی هستند که امکان خرید بلیط هواپیما خارجی را در اختیارتان قرار می‌دهند. در این نوشته به سایت‌های حرفه‌ای و مطلوب فروش بلیط رتبه داده‌‌ایم. در آخر هم به بهترین گزینه رسیده‌ایم. اگر قصد سفر دارید، آشنایی با آنها قطعا برای‌تان مفید خواهد بود.

    خرید بلیط هواپیما خارجی آسان است؟

    برای خرید هواپیما می‌توانید در حالی که در منزل نشسته‌اید، روی مبل‌تان لَم داده‌اید و کاملا راحت هستید به انتخاب بلیط مورد نظرتان بپردازید. این امکانی است که در سال‌های گذشته اصلا به ذهن‌مان نمی‌رسید. سایت‌های متعددی در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند اما کدام یک از باقی موارد، تجربه خریدی، آسان‌تر، سریع‌تر و امن‌تر در اختیارمان می‌گذارند؟

    در ادامه از وبسایت‌هایی خواهید خواند که خرید بلیط هواپیما خارجی از آنها ساده است و به خاطر جستجوی آسان، اطلاعات مناسب و پشتیبانی خوبی که دارند، به شما امکان مهیا کردن بساط سفر به نقاط مختلف دنیا را می‌دهند. در این مقاله سه معیار را در نظر گرفته‌ایم:

    • سرعت و سهولت جستجو؛
    • تنوع پروازها (یعنی مقاصد متنوعی از کشورهای مختلف را پوشش می‌دهد)؛
    • اطلاعات مناسب برای خرید و امکانات متنوع.

    [related]16366[/related]

    ۵. طاها گشت (tahagasht.com)

    خرید بلیط هواپیما خارجی

    طاها گشت از وبسایت‌های خوبی است که برای خرید بلیط هواپیما خارجی می‌توانید به آن سر بزنید. این وبسایت، خرید بلیط برای سفرهای خارجی به پایتخت‌های معروف دنیا را برای‌تان مقدور می‌کند. یعنی اگر بخواهید به شهرهای مهم دنیا مانند لندن، پاریس، فرانکفورت و کشورهای نزدیک مانند امارات و ترکیه بروید، طاها گشت در خرید بلیط هواپیما خارجی به شما کمک می‌کند. خرید بلیط هواپیما برای حدود ۲۲ شهر با طاها گشت مقدور است.

    در واقع می‌توان گفت تنوع پروازها به شهرهای مختلف در این سایت زیاد است. جستجوی بلیط هم در طاها گشت سخت نیست. با وجود فیلترهایی مانند تعداد مسافران، کلاس پرواز و نوع مسیر (رفت، برگشت و چندمسیری) کار جستجو برای بلیط ساده است. در صفحه‌ای که نتایج جستجو ظاهر می‌شود، باز هم فیلترهایی برای انتخاب زمان دقیق پرواز (صبح، ظهر و شب) خطوط هوایی مختلف و تعداد توقف‌ها وجود دارد. اطلاعات مناسبی هم بعد از فیلتر کردن درباره پرواز در اختیارتان قرار می‌گیرد. یعنی در چند گام ساده به راحتی می‌توانید به خرید بلیط هواپیما خارجی مشغول شوید.

    با وجود مزایایی که این وبسایت دارد، در جایگاه پنجم قرار می‌گیرد. علت چیست؟ علت این است که سایت‌های بعدی از نظر سرعت و ارائه خدمات، اطلاعات و امکانات متنوع، کمی قوی‌تر عمل می‌کنند.

    ۴. آی‌ تورز (itours.ir)

    خرید بلیط هواپیما خارجی

    آی تورز  هم یکی از وبسایت‌هایی است که در خرید بلیط هواپیما خارجی به شما کمک می‌کند. شهرهای زیادی از دنیا در میان گزینه‌های ممکن برای خرید بلیط در این سایت پوشش داده می‌شوند. خرید بلیط سفر به بیش از ۱۵ کشور در آی تورز مقدور است یعنی از نظر تنوع مقاصد سفر وضعیت مطلوبی دارد اما در جعبه‌ای که برای جستجو در نظر گرفته می‌شود، پیش‌فرض‌هایی برای سهولت کار جستجو در نظر گرفته نشده است. یعنی با کلیک کردن روی این جعبه، سریع و ساده به گزینه‌های مختلف برخورد نمی‌کنید و باید حتما مبدأ و  مقصدتان را کاملا بنویسید تا امکان پیدا کردن بلیط برای‌تان به وجود بیاید.

    هر چند که تعامل آی تورز با کاربر در بخش نخست جستجو، کمی نسبت به گزینه‌های دیگر این فهرست دشوار است اما نمی‌توان مزایایش را نادیده گرفت. مثلا اطلاعات خوبی که در بخش‌هایی جداگانه برای خرید بلیت هر مقصد خارجی درباره آن شهر ارائه می‌کند، باعث می‌شود تا کاربر در جریان جزئیات لازم برای پرواز به مقصد مورد نظرش قرار بگیرد.

    ۳. الی گشت (eligasht.com)

    خرید بلیط هواپیما خارجی

    الی گشت هم یکی دیگر از سایت‌های خرید بلیط هواپیما خارجی است که به شما کمک می‌کند تا برای رفت و آمد به حدود پنج کشور مانند فرانسه و ترکیه، امکان خرید بلیط آنلاین سفر داشته باشید. الی گشت هم فیلترهای خوبی برای جستجوی پروازهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ساعت پرواز، توقف، مبلغ مورد نظر، انتخاب خطوط هوایی و فرودگاه پرواز هم از جمله مزایایی است که در جستجو برای خرید بلیط هواپیما خارجی ارائه می‌کند.

    اما آنچه باعث می‌شود با وجود تنوع کمتر مقاصد مختلف، الی گشت با دو پله صعود از موارد قبلی این فهرست، پیشی بگیرد، اطلاعات و امکانات بیشتری است که برای‌تان فراهم می‌کند. این وبسایت، یک اپلیکیشن هم دارد و این یعنی تمام امور، فرایند خرید بلیط را بسیار ساده می‌کند. اپلیکیشن آن کاربردی است و علاوه بر آن با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که از سوی نیروهای این شرکت صورت می‌گیرد، هرگونه ابهام و پرسش‌تان از سوی کارشناسان الی گشت به سرعت پاسخ داده خواهد شد.

    ۲. فلایتیو (flightio.com)

    خرید بلیط هواپیما خارجی

    فلایتیو در رتبه دوم بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما خارجی قرار می‌گیرد. شیوه دسترسی به جستجو برای پروازهای خارجی در این وبسایت نسبت به موارد دیگر این فهرست بسیار ساده‌تر و مشخص‌تر است. از میان عناوینی که در صفحه نخست سایت قرار دارد، گزینه‌ای با عنوان پرواز خارجی در نظر گرفته شده که با انتخابش به راحتی می‌توانید مبدأ و مقصدتان را انتخاب کنید.

    تنوع پروازها هم در فلایتیو هم مناسب است و کشورهای مهم و نزدیک به ایران مانند ترکیه، امارات، عمان، گرجستان و... را در کنار مقاصد دیگر پوشش می‌دهد. این وبسایت به یک اپلیکیشن کاربردی هم مجهز است. به کمک آن هر زمان و هر جایی که باشید به راحتی می‌توانید بلیط‌تان را خریداری کنید.

    ۱. علی بابا (alibaba.ir)

    خرید بلیط هواپیما خارجی

    علی بابا  در فهرست بهترین‌های امروز درجه در رتبه نخست قرار می‌گیرد. برای این انتخاب دلیل داریم. سرعت و سهولت جستجو برای یافتن بلیط مقاصد خارجی مختلف و متنوع در علی بابا بسیار است. فیلترهایی مانند امکان انتخاب فرودگاه، خطوط هوایی مختلف، ساعات حرکت و قیمت‌ها هم به کاربران کمک می‌کنند تا جستجویی هوشمندانه‌تر برای رسیدن به بلیط مورد نظرشان داشته باشند. این فیلترها در سایت‌های دیگر هم وجود دارد اما سرعت و دقت جستجو در علی بابا بیشتر از سایر موارد است.

    علی بابا، اپلیکیشنی قوی و کاربردی برای کاربران طراحی کرده است و با آن هم می‌توانید بلیط مورد نظرتان را بخرید. امکاناتی مانند تخفیف رزرو هتل با خرید بلیط پرواز خارجی و مواردی از این دست هم در علی بابا انجام می‌شود که باعث دلگرمی کاربران است. کارشناسان این وبسایت به صورت ۲۴ ساعته به پرسش‌های کاربران پاسخ می‌دهند. به نظر می‌رسد که انتخاب‌مان عادلانه بوده است. شما چه فکر می‌کنید؟

    در آخر

    در میان وبسایت‌های فروش بلیط هواپیما خارجی، علی بابا و فلایتیو به شما امکان استرداد بلیط را هم می‌دهند. این امکانات، رفاه زیادی را برای خریداران فراهم می‌کند و باعث می‌شود که تجربه‌شان از خرید بلیط، سریع، آسان و خوشایند باشد. [see_also]14878[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید