۷ برند حوله ایرانی غیرمعروف اما باکیفیت را بشناسید

۷ برند حوله ایرانی غیرمعروف اما باکیفیت را بشناسید
راهنمای مطالعه

    حوله باکیفیت حس خوب شنا یا دوش آب گرم را کامل می‌کند. حوله‌ای که پرز ندهد، آب را جذب کند و دوام داشته باشد. در این مطلب از درجه درباره ۷ برند حوله ایرانی برای شما نوشته‌ایم.

    نوشتن از حوله‌ ایرانی اول ساده به‌نظر می‌رسد. اسم‌هایی مثل برق‌لامع یا هنر به گوش همه آشناست. اما وقتی سراغ برندهای معتبر و قدیمی را می‌گیریم، اغلب سایت مستقل و رسمی، پیج فعال در شبکه‌های اجتماعی و راه ارتباطی با کاربران ندارند. ما هم تصمیم گرفتیم سراغ برندهایی را بگیریم که از این نظرها قوی‌تر بودند و می‌شد تاریخچه‌ شرکت و راه‌های خرید آن برند را ساده‌تر پیدا کرد.

    تعداد کمی از کاربران درباره‌ خریدشان از این برندها نظر داده‌اند، بنابراین، براساس باز بودن راه‌های ارتباطی با مصرف‌کننده، امکان خرید راحت و همان تعداد کم کامنت‌ها، برندهای زیر را فهرست کرده‌ایم. قیمت چند مدل را از هر برند در جدول‌ها می‌بینید که ایده کلی از قیمت‌ها به شما می‌دهند. قیمت‌ها مربوط به دی ماه ۱۳۹۸ هستند.

    ۷- حوله آذرریس تبریزخرید حوله آذرریس

    کارخانه آذرریس در ۱۳۷۷ در جاده تبریز به آذرشهر افتتاح شد، اگرچه مدیران شرکت خودشان را وارث چند نسل تجربه در این صنعت می‌دانند. آذرریس تبریز می‌گوید بهترین فناوری را در کنار تجربه قرار داده تا محصول متفاوتی به‌دست مصرف‌کننده برساند. از سال ۱۳۷۹ دستگاه‌های پیشرفته‌ای از آلمان و ایتالیا وارد کردند تا ساده‌تر به این هدف برسند. بین محصولات آذرریس تبریز، حوله‌های زنانه، بچه‌گانه و استخری می‌بینید. این شرکت کانال تلگرام دارد که به‌نظر می‌رسد پیش از این فعال‌تر بوده است.

    بین کامنت‌های کاربران هم خریدار راضی و خوشحال پیدا می‌شود و هم مصرف‌کننده ناراضی. بعضی‌ها از ثابت نبودن رنگ حوله، کوچک‌تر بودن از سایز استاندارد حوله تن‌پوش و نازکی جنس حوله‌ها ناراضی بودند و دسته‌ای دیگر ارزش نسبت به خرید آن‌ را بالا قضاوت کرده‌اند و کیفیت را تایید می‌کنند.

     

    حوله ایرانی آذرریس را از کجا بخریم؟حوله آذرریس تبریز

    با این‌که سایت فروش این محصولات طراحی شده، ما که نتوانستیم جزییات یا قیمت محصولی را ببینیم، چراکه اغلب لینک‌ها درست کار نمی‌کردند. اما در سایت‌های دیگر می‌شود آنلاین خرید کرد.

    قیمت حوله آذرریس چقدر است؟

    چند مدل حوله را انتخاب کردیم تا در جدول پایین قیمت‌شان را ببینید:

    [table id=281 /]

    محصولات حوله آذرریس

    ۶- حوله زمردخرید حوله زمرد

    حوله ایرانی زمرد در تبریز تولید می‌شود. در وب‌سایت زمرد می‌توانید محصولاتش را ببنید و مختصری درباره‌ تاریخچه شرکت پیدا کنید. زمرد از سال ۱۳۷۵ حوله تولید می‌کند و میان محصولاتش حوله نوزادی، بچه‌گانه، تن‌پوش، استخری و ساحلی پیدا وجود دارد. این شرکت تولیدی کانال تلگرام و اینستاگرام دارد و به ارتباط با مشتری اهمیت می‌دهد. اینستاگرام این برند از سال ۲۰۰۶ کارش را شروع کرده و با این‌که امسال فعال‌تر شده، باز هم صفحه‌ فعالی به‌حساب نمی‌آید. با وجود این، به کامنت کاربران پاسخ می‌دهند. توییتر زمرد هم چندان با اقبال روبه‌رو نشده است.

    حوله زمرد را از کجا بخریم؟

    از سایت رسمی این شرکت امکان خرید آنلاین دارید. حوله‌های زمرد در بعضی از سایت‌های خرید آنلاین مثل مدیسه هم به‌فروش می‌رسند.

    قیمت حوله زمرد چقدر است؟

    قیمت چند مدل از حوله‌های برند زمرد را در این جدول پیدا می‌کنید:

    [table id=277 /]

    محصولات حوله زمرد

    ۵- حوله سلینخرید حوله سلین

    شرکت حوله یاس سپید مشهد از سال ۱۳۹۵ با برند سلین وارد بازار حوله شد. می‌گویند کارخانه مدرنی دارند و خط تولیدشان را از آلمان، ایتالیا و بلژیک خریده‌اند. محصولات این برند متنوعند، مثل حوله‌های زنانه، مردانه، ست، سونایی و بچگانه. مدل‌ها متنوعند و برای بیشتر سلیقه‌ها رنگ و طرحی پیدا می‌شود. سلین اینستاگرام فعالی دارد، از محصولاتش پست می‌گذارد و جواب سوال کاربران را می‌دهد.

    حوله سلین را از کجا بخریم؟حوله سلین مشهد

    گذشته از مشهد، در شهرهای دیگر هم شعبه دارند، مثل همدان، اصفهان، یزد، رشت و قزوین. سلین چند شعبه در تهران دارد، مثل تیراژه و میدان هروی. حوله سلین را آنلاین هم می‌توانید بخرید.

    قیمت حوله سلین چقدر است؟

    با این‌که تب فروشگاه اینترنتی روی سایت دیده می‌شود، هنوز امکان خرید آنلاین از سایت رسمی آن وجود ندارد. با آنها تماس گرفتیم و خبردار شدیم در روزهای آینده امکان خرید آنلاین از سایت سلین برقرار می‌شود. به‌هر حال، از محصولاتی که در دیجی‌کالا موجود بود، دو نمونه را انتخاب کردیم:

    [table id=279 /]

    محصولات حوله سلین

    [related]9229[/related]

    ۴- ایران حوله تبریزخرید ایران حوله

    بعد از سال ۱۳۶۳ بود که می‌شد محصولات ایران حوله تبریز را در بازار دید. خودشان می‌گویند ماشین‌های رنگرزی را از آلمان و ایتالیا وارد کرده‌اند و مواد اولیه را از داخل تهیه می‌کنند، البته بهترینش را. حوله دست، استخری، تن‌پوش، نوزادی،‌کودک و نوجوان بین مدل‌ها پیدا می‌کنید. در کانال تلگرام مشخصات و عکس محصولات را به‌نمایش گذاشته‌اند، اما خبری از قیمت نیست. برای دیدن قیمت‌ها باید به وب‌سایت بروید. بیشتر مدل‌ها را در اینستاگرام شرکت می‌شود پیدا کرد. به بعضی از کامنت‌ها پاسخ می‌دهند و کاربران را راهنمایی می‌کنند.

    ایران حوله تبریز را از کجا بخریم؟ایران حوله تبریز

    ساده‌ترین راه این‌ است که به سایت رسمی این برند بروید، محصولات مختلف را ببینید و آنلاین بخرید. گزینه‌ بعدی بررسی سایت‌های خرید آنلاین است که ایران حوله را می‌فروشند. البته محصولات این کارخانه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل شهروند، رفاه و هایپراستار هم توزیع می‌شوند تا راحت‌تر دردسترس مصرف‌کننده باشند.

    قیمت ایران حوله تبریز چقدر است؟

    برای نمونه قیمت چند مدل از حوله‌ها را در این جدول نوشته‌ایم:

    [table id=283 /]

    ۳- حوله آشناحوله آشنا

    آن‌طور که از سایت حوله آشنا برمی‌آید، برند دوم برق‌لامع است. حوله آشنا را فرزند آقای برق‌لامع بزرگ از سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی کرده است و ادعا می‌کند از فناوری روز بهره می‌برد. در سایت حوله آشنا هیچ لینکی به شبکه‌های اجتماعی کار نمی‌کند و راه تماس با کاربران به ایمیل و تلفن محدود می‌شود. اما در اینستاگرام پیجی دارند که به سایت لینک شده است. عکس و جزییات حوله‌ در سایزهای مختلف روی سایت رسمی  و اینستاگرام این برند درج شده‌اند.

    حوله ایرانی آشنا را از کجا بخریم؟خرید حوله اشنا

    فروشگاه این برند در میدان فردوسی تهران قرار دارد و اگر دست‌تان می‌رسد، حضوری به فروشگاه بروید و مدل‌های مختلف را ببینید. از سایت‌های خرید آنلاین هم امکان خرید دارید.

    قیمت حوله آشنا چقدر است؟

    باتوجه به ‌این‌که تنوع محصولاتی که آنلاین قابل‌خرید هستند، زیاد نبود،‌ دو نمونه حوله تن‌پوش را در جدول قیمت‌ها آورده‌ایم:

    [table id=282 /]

    محصولات حوله آشنا

    ۲- حوله پارلا هومخرید حوله پارلا

    کالای خواب جواهری با برند پارلا هوم کالای خواب باکیفیتی تولید می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۷۵ فعالیتش را شروع کرده است. اگرچه تمرکز آنها بیشتر روی ملافه و روتختی‌ست، حوله هم جزو محصولات‌شان است. حوله‌ها قیمت مناسبی دارند و خوش‌‌قیافه به‌نظر می‌رسند. برند پارلا در اینستاگرام حضور فعالی دارد و حواسش به کامنت کاربران هست.

    حوله پارلا را از کجا بخریم؟خرید حوله پارلاهوم

    سایت پارلاهوم محصولاتش را به‌صورت آنلاین می‌فروشد. ضمن این‌که چند فروشگاه در شهرک غرب، فرشته، پاسداران،‌ ولنجک و اندرزگو دارد. در بعضی از سایت‌های فروش آنلاین حوله پارلا پیدا می‌شود.

    قیمت حوله ایرانی پارلا چقدر است؟

    قیمت چند مدل از حوله‌های پارلا را در جدول پایین نوشته‌ایم:

    [table id=278 /]

    ۱- حوله پودایرانخرید حوله پودایران

    شرکت صنایع نساجی اطلس بهدیس که به برند پودیران معروف است،‌ از سال ۱۳۵۹ کارش را شروع کرده و در طی سال‌ها آن‌را توسعه داده است. این شرکت که لوح تقدیر و لوح سپاس هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود، ادعا می‌کند از فناوری روز دنیا بهره می‌برد.

    برند پودیران مدل‌های مختلف حوله را در رنگ و طرح مختلف تولید می‌کند که شامل نوزاد و کودک تا نوجوان و بزرگسال می‌شود. حوله استخری هم در چند مدل پیدا می‌شود. پودیران چند آدرس شبکه اجتماعی دارد، اما در اینستاگرام فعال‌تر است. البته که شماره واتس‌اپ، ایمیل و راه‌های ارتباطی با مشتریان روی وب‌سایت آنها وجود دارد.

    حوله پودیران را از کجا بخریم؟خرید حوله پودیران

    اگر به سایت این برند سر بزنید، همه مدل‌ها و رنگ‌ها را می‌بینید و مقایسه می‌کنید. همان‌جا می‌توانید از تب خرید، حوله سفارش بدهید. سایت‌های خرید آنلاین هم محصولات پودایران را می‌فروشند.

    قیمت حوله پودایران چقدر است؟

    پودیران برخلاف بیشتر برندها، حوله‌های طرح‌دار و رنگارنگی دارد که قیمت آنها براساس سایز و جنس متفاوت است. چند نمونه را در جدول پایین ببینید:

    [table id=280 /]

    محصولات حوله پودایران

    معمولا در اغلب فروشگاه‌های کالای خواب و حوله، انواع حوله ایرانی را با برندهای مختلف پیدا می‌کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید کالا را از نزدیک ببینید، لمس کنید و بعد از مقایسه انتخاب کنید، بهترین کار سرک کشیدن در فروشگاه‌های کالای خواب نزدیک خانه شماست. شما به چه برندی وفادار هستید؟ شاید ترجیح می‌دهید برندهای جدید را هم امتحان کنید. چه حوله‌ای را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ مشتاق دیدن نظر شما هستیم. [see_also]16680[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید