۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید Y9 Prime 2019؛ میان‌رده خوش‌قیمت هواوی

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید Y9 Prime 2019؛ میان‌رده خوش‌قیمت هواوی
راهنمای مطالعه

    هواوی در راستای بهبود ایرادات گوشی Y9 2019، محصولی با عنوان Y9 Prime 2019 را طراحی و در سال ۲۰۱۹ روانه بازار کرد که به‌نسبت مدل استاندارد، وضعیت بهتری دارد. در اینجا، سه مورد از قابلیت‌های این محصول را بررسی می‌کنیم که ارزش خرید Y9 Prime 2019 را دوچندان کرده است.

    هواوی در حالی گوشی Y9 Prime 2019 را روانه بازار کرد که با نسخه استاندارد این گوشی (Y9 2019) تفاوت‌های عمده‌ای دارد. از اضافه‌شدن دوربین فوق‌عریض گرفته تا نمایشگر بزرگ‌تر، دوربین بهتر و از همه واضح‌تر، دوربین سلفی پاپ‌آپ. در مدل پرایم، دوربین سلفی به‌کمک موتورهای جهنده، به‌صورت پاپ‌آپ از بالای گوشی به بیرون می‌آید؛ اما در مدل استاندارد، دوربین سلفی به‌صورت ناچ روی نمایشگر قرار داشت.

    در این مقاله قصد داریم سه مورد از قابلیت‌های خوب گوشی Y9 Prime 2019 را بررسی کنیم تا اگر به این محصول علاقه‌مند شدید، با خیال راحت‌تری اقدام به خرید آن کنید.

    نمایشگر بزرگ، باکیفیت و یکدست Y9 Prime 2019

    خرید Y9 Prime 2019 - نمایشگر

    یکی از نکات مثبت موجود در گوشی Y9 Prime 2019، نمایشگر ۶٫۵۹اینچی بزرگ و بسیار باکیفیت آن است. هواوی در این محصول از نمایشگر LTPS IPS LCD استفاده کرده که عموما به‌نسبت پنل‌های IPS LCD، از وضوح و کیفیت بهتری برخوردار است؛ هچنین دمای کاری کمتری دارد و در مصرف انرژی نیز عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

    در کنار اینها، نمایشگر بزرگ این گوشی هیچ حاشیه یا ناچی را به‌منظور تعبیه دوربین سلفی در خود نمی‌بیند. این تغییر، خیلی‌ها را خوشحال کرد و سبب شد افراد بسیاری به خرید این محصول علاقه‌مند شوند. تعبیه دوربین سلفی به‌صورت پاپ‌آپ، علاوه بر جذابیتی که دارد، سبب شد نمایشگر به‌صورت یکدست درآید؛ همین مسئله نیز تماشای فیلم، وب‌گردی یا انجام بازی‌ها را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند، به‌ویژه اینکه نمایشگر این محصول یکی از بزرگ‌ترین‌هاست.

    گفتنی است اگر نگران کیفیت موتور جهنده این محصول هستید، باید بدانید این دوربین سلفی می‌تواند فشاری معادل ۱۵ کیلوگرم را تحمل کند و به همین زودی‌ها نیز خراب نمی‌شود. بنابراین این تغییر را می‌توان حرکتی مثبت از سوی هواوی قلمداد کرد که باعث افزایش محبوبیت این محصول در بین کاربران هم شده است.

    مجموعه سخت‌افزاری مناسب

    خرید Y9 Prime 2019 - سخت افزار

    در گوشی Y9 Prime 2019، از حیث سخت‌افزاری پیشرفت محسوسی را شاهد نیستیم؛ اما به‌طور کلی، مجموعه سخت‌افزاری به‌کاررفته در این محصول می‌تواند در بین محصولات میان‌رده، انتظارات شما را برآورده کند. هواوی در این محصول از پردازنده کایرین 710F استفاده کرده که به‌نسبت پردازنده به‌کاررفته در مدل استاندارد (کایرین 710)، پیشرفتی نداشته است! با این اوصاف، این محصول با دارابودن ۴ گیگابایت رم و ۶۴/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌تواند نیازهای نیمه‌حرفه‌ای کاربران را به‌خوبی پوشش دهد.

    البته این را هم باید به خاطر داشت که در این محدوده قیمتی، محصولات دیگری در بازار وجود دارند که از مشخصات فنی بهتری برخوردارند؛ اما اگر به محصولات هواوی علاقه‌مند هستید، ازنظر قدرت سخت‌افزاری می‌توانید کاملا روی این محصول حساب کنید. همچنین با پشتیبانی از قابلیت GPU Turbo 3.0، عملکرد این محصول در انجام بازی‌ها کمی بهبود خواهد یافت. به‌طور کلی، Y9 Prime 2019 در انجام کارهایی که به آن می‌سپارید، ناامیدتان نخواهد کرد.

    [related]8703[/related]

    باتری بادوام Y9 Prime 2019

    خرید Y9 Prime 2019 - باتری

    گوشی Y9 Prime 2019 از یک نمایشگر ۶٫۵۹اینچی LCD بهره می‌برد؛ پس شاید ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، در نگاه اول، حجمی نباشد که انتظارش را داشتیم. اما بعد از بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد این محصول بعد از پخش یک ویدئو با کیفیت 1080P یا همان Full HD با بالاترین سطح درخشندگی نمایشگر و بدون روشن‌بودن وای‌فای، توانست حدود ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه دوام بیاورد که مقدار قابل‌توجهی است!

    به‌عبارتی، اگر بخواهید از این محصول استفاده معمولی داشته باشید،‌ می‌توانید در کمترین حالت ممکن، یک روز یا یک روز و نیم روی باتری آن حساب کنید. اگرچه این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و فرایند شارژ مجدد آن از ۰ تا ۱۰۰ بیش از ۲ ساعت زمان می‌برد، اما دوام بالای آن در استفاده معمولی می‌تواند این ایراد را تا حدودی پوشش دهد.

    جمع‌بندی

    خرید Y9 Prime 2019 گوشی هواوی Y9 Prime 2019 را می‌توان یکی از خوش‌قیمت‌ترین میان‌رده‌های بازار دانست که با برخورداری از نمایشگری بزرگ، مجموعه سخت‌افزاری مناسب، دوربین سلفی پاپ‌آپ و باتری حجیم، می‌تواند انتظارات بسیاری از کاربران را در محدوده قیمتی خود،‌ برآورده کند. بهتر است قبل از خرید این محصول، به مقاله‌ای که سه مورد از ایرادات این محصول را در آن بررسی کردیم هم نگاهی بیندازید؛ زیرا ایراداتی در آن دیده می‌شود که شاید شما را از خرید آن منصرف کند. اما قبل از تصمیم‌گیری نهایی، به بهایی که برای آن می‌پردازید دقت کنید و سطح انتظارات خود را به‌نسبت قیمت Y9 Prime 2019 تنظیم کنید؛ چراکه در این محدوده قیمتی، بعید به نظر می‌رسد هواوی Y9 Prime 2019 شما را ناامید کند. [see_also]8712[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید