بهترین برندهای ایرانی کت و شلوار؛ از این برندها با خیال راحت خرید کنید

بهترین برندهای ایرانی کت و شلوار؛ از این برندها با خیال راحت خرید کنید
راهنمای مطالعه

    کت‌وشلوار در بسیاری از کشورها به‌عنوان رسمی‌ترین پوشش آقایان شناخته می‌شود. البته که میزان رسمی‌بودن همه کت‌وشلوارها یکسان نیست. اما درهرصورت هر آقایی به حداقل یک دست کت‌وشلوار شیک نیاز دارد. کت‌وشلوارهایی هم که در کمد لباس آقایان ایرانی پیدا می‌شوند، اغلب از برندهای وطنی و دست‌دوخته خیاطان خودمان‌اند. ازآنجاکه «درجه» به شما آقایان جنتلمن بی‌توجه نیست، مطلب امروزمان را به معرفی بهترین برندهای ایرانی کت و شلوار اختصاص دادیم تا برای خرید کت‌وشلوار نو مدنظر داشته باشید.

    این شما و این برندهای ایرانی بنامی که در تولید کت‌وشلوار خوش درخشیده‌اند:

    ۱. هاکوپیان؛ زندگی ارزشمند است

    ption id="attachment_17922" align="aligncenter" width="829"]بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی - هاکوپیان تصویر برگرفته از سایت هاکوپیان

    هاکوپیان نمونه‌ای از یک برند خوش‌نام ایرانی است که سعی دارد درزمینه پوشاک مردانه به برندی قابل‌رقابت با ترازاول‌های اروپایی تبدیل شود. هاکوپیان به سطحی از کیفیت می‌اندیشد که بتواند نه‌تنها در بازار داخلی بلکه در عرصه بین‌المللی هم برندی زبانزد باشد.

    چرا از هاکوپیان خرید کنیم؟

    • استفاده از الیاف طبیعی: هاکوپیان برای تولید پوشاک از الیاف طبیعی استفاده می‌کند. چراکه معتقد است پوشاک تهیه‌شده از الیاف طبیعی، مانند پشم و پنبه، نه‌تنها آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد می‌کنند، بلکه برای حفظ بهداشت فردی هم بهترند. ضمن اینکه الیاف طبیعی از حیث سبک‌وزنی سبب راحتی و آرامش مصرف‌کننده خواهد بود.
    • تولید با مواد اولیه باکیفیت: پارچه‌های مورداستفاده در هاکوپیان، که عمدتا از الیاف طبیعی بوده، از معتبرترین شرکت‌های ایتالیایی خریداری می‌شوند. خرج‌کار محصولات هم شامل آستر، لایی، دکمه و... از تأمین‌کنندگان خارجی تهیه می‌شود. البته، کلیه مواد اولیه، پیش از خریداری عمده و استفاده در فرایند تولید، ابتدا باید توسط کارشناسان کنترل کیفیت هاکوپیان بررسی و تأیید شوند. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که محصولی با کیفیت بالا به دست مشتری می‌رسد.
    • سفارشی‌دوزی: برای تمامی محصولات هاکوپیان ازجمله کت‌وشلوار امکان سفارشی‌دوزی هم وجود دارد. به‌این‌ترتیب که، پس از انتخاب مدل و اندازه‌گیری، دو مرحله پرو پیش رو خواهید داشت. مدت‌زمان دوخت و تحویل، طبق مندرجات سایت، با احتساب پنجشنبه‌ها ۲۰ روز کاری است. منتها در حال حاضر این امکان تنها برای پایتخت‌نشین‌هاست. سفارشی‌دوزی در سایر شهرستان‌ها تنها به‌مدت محدودی در سال و با اطلاع‌رسانی قبلی صورت می‌گیرد. این را هم بدانید که پارچه‌های سفارشی‌دوزی با پارچه‌های مورداستفاده در محصولات پیش‌دوخته هاکوپیان متفاوت‌اند و ارائه پارچه از سوی خود مشتری امکان‌پذیر نیست، مگر اینکه کارشناس این برند مردانه کیفیت پارچه ارائه‌شده را تأیید کند.

    [related]14583[/related]

    قیمت کت‌وشلوارهای پیش‌دوخته هاکوپیان

    قیمت پیش‌دوخته‌های هاکوپیان، با استناد به قیمت‌های مندرج در سایت، به شرح زیر است:

    [table id=290 /]

    ۲. خانه مد راد

    ption id="attachment_17929" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی - خانه مد راد تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام خانه مد راد

    خانه مد راد در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد. آن‌طور که در سایت این برند آمده، خانه مد راد یک کمپانی مد بین‌المللی با خاستگاه ایرانی است که در سال ۲۰۱۸ در لندن هم ثبت شد و عملا به یک کمپانی ایرانی-انگلیسی تغییر یافت.

    چرا از خانه مد راد خرید کنیم؟

    • خلاقیت در طراحی: طراحان این مجموعه ادعا دارند که با بهره‌گیری از جادوی مد و همچنین قدرت جزئیات و نسبت‌های طلایی هندسه قادرند پوششی منحصربه‌فرد برای مخاطبان‌شان تهیه ببینید. ازاین‌رو خانه مد راد را بیشتر برای مناسبت‌هایی که علاقه‌مندید متفاوت ظاهر شوید، پیشنهاد می‌کنیم. مگر اینکه بخواهید هر روز متفاوت باشید!
    • موردتأیید چهره‌های سرشناس: بسیاری از سلبریتی‌ها برای فرش‌قرمز جشنواره‌های داخلی و خارجی از این برند به تن می‌کنند. ازجمله مشتریان مشهور خانه مد راد می‌توان از محمدرضا گلزار نام برد که در مسابقه تلویزیونی برنده باش هم از این برند به تن می‌کرده است. مهدی پاکدل هم که با خانه مد راد به‌عنوان مدل همکاری می‌کند. کافی است سری به صفحه اینستاگرام این برند بزنید تا دست‌دوخته‌های خانه مد راد را بر تن بسیاری دیگر از چهره‌های مشهور ببینید.
    • سفارشی‌دوزی: همان‌طور که حدس زده‌اید، سلبریتی‌ها معمولا سفارشی‌دوز می‌پوشند. بنابراین می‌توانید روی خانه مد راد به‌عنوان یکی از بهترین برندهای سفارشی‌دوز حساب کنید. خلاقیت و اصالت پایه‌های اصلی این برندند. طراحان خانه مد راد برای سفارش‌های اختصاصی به شما در انتخاب کلیه جزئیات به‌گونه‌ای مشاوره خواهند داد که محصول نهایی نه‌تنها به تن‌تان بنشیند، بلکه به استایل شخصی و مناسبت مورداستفاده هم بخورد. البته، ناگفته نماند خانه مد راد محصولات پیش‌دوخته هم ارائه می‌دهد.

    قیمت محصولات پیش‌دوخته خانه مد راد

    باتوجه‌به قیمت‌های مندرج در سایت، قیمت کت‌های پیش‌دوخته خانه مد راد از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. جهت اطلاع از قیمت سایر محصولات و همچنین قیمت‌های سفارشی‌دوزی هم می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی معرفی‌شده در اینستاگرام اقدام کنید.

    ۳. اِل‌سی مَن؛ انتخاب خاص تن

    ption id="attachment_17942" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی - ال‌سی من تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام ال‌سی من

    تبلیغات تلویزیونی ال‌سی من با حضور امیرحسین آرمان را که حتما دیده‌اید. اگر هم ندیده‌اید، کافی است همین امشب پای تبلیغات میان‌برنامه‌ای سریال شبکه سه بنشینید!

    چرا از ال‌سی من خرید کنیم؟

    • مطابق با فرهنگ و سلیقه ایرانی: ال‌سی من ادعا می‌کند طراحانش را به نمایشگاه‌های تخصصی مد می‌فرستد تا طرح‌ها و مدل‌های روز دنیا را ببینید و سپس تازه‌های دنیای مد را مطابق با فرهنگ و سلیقه ایرانی روی بهترین پارچه‌های ترک و ایتالیایی پیاده کنند.
    • جوان‌پسند و امروزی: صفحه اینستاگرام ال‌سی من را برای مشاهده مدل‌ها حتما ببینید. خصوصا مدل‌های جدیدتر متنوع و جوان‌پسندند. در فروشگاه‌های ال‌سی من علاوه‌بر کت‌وشلوار، پوشاک غیررسمی هم خواهید یافت. البته غیررسمی در حد بافت و پلیور و کاپشن. باتوجه‌به شمار بالای دنبال‌کنندگان این برند در اینستاگرام می‌توان حدس زد ال‌سی من این روزها کانون توجه رسمی‌پوش‌هاست. البته که تبلیغات تلویزیونی هم بی‌تأثیر نبوده‌اند!
    • فروش سازمانی: ال‌سی من دارای امکان تأمین پوشاک موردنیاز سازمان‌هاست. پس از تعیین مدل و تأیید پارچه توسط سازمان متقاضی، کارشناسان ال‌سی من برای انجام اندازه‌گیریِ نفر به نفر در محل سازمان حضور می‌یابند. لباس‌های فرم اداری سپس در مدت‌زمان طی‌شده به سازمان تحویل داده خواهند شد.

    قیمت محصولات پیش‌دوخته ال‌سی من

    در سایت ال‌سی من هیچ اطلاعاتی درخصوص قیمت در دسترس نیست. در پانویس پست‌های اینستاگرامی ال‌سی من هم قیمت‌ها درج نمی‌شوند. اما ادمین صفحه در پاسخ به کاربرانی که جویای قیمت‌ها بودند، این‌طور پاسخ داده است:

    [table id=292 /]

    ۴. گراد؛ تجربه‌ای نو در هر زمان

    ption id="attachment_17950" align="aligncenter" width="850"]بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی - گراد تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام گراد

    گراد هم از بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی است و جوایز متعددی در کارنامه دارد. این برند خوش‌سابقه در تلاش است که باکیفیت‌ترین و شیک‌ترین برند پوشاک تولید داخل باشد و با استانداردهای جهانی مطابقت کند.

    چرا از گراد خرید کنیم؟

    • تنوع بالا: گراد مهم‌ترین وجه تمایز خود را تنوع بالا در طرح و اندازه و همچنین ارائه محصولاتی منطبق بر خواست مشتری می‌داند. محصولات گراد تنها به پوشاک مردانه محدود نمی‌شوند. بلکه گراد لاین پوشاک زنانه هم دارد.
    • فروش سازمانی: گراد توجهی ویژه به مشتریان سازمانی دارد و همواره درصدد تولید پوشاکی است که از هویت ملی، مذهبی و سازمانی مصرف‌‌کنندگان ایرانی دور نباشد. بنابراین گراد انتخاب خوبی برای کت‌وشلوار کارمندی است.
    • سایزینگ اختصاصی: ازجمله امکانات ویژه گراد می‌توان به وجود ۹ گروه سایزبندی بر اساس روش مولر اشاره کرد. گراد مدعی است که با استفاده از این روش می‌توان برای ۹۵ درصد افراد جامعه کت‌وشلوار پیش‌دوخته با برش استاندارد تولید کرد. یعنی گراد برای سایزهای یکسان هم تفاوت اندام‌ها را مدنظر دارد.
    • سفارشی‌دوزی: در گراد امکان سفارشی‌دوزی هم هست. طبق توضیحات مندرج در سایت، یا می‌توانید خودتان پارچه ارائه دهید یا از کالیته‌های سفارشی گراد انتخاب کنید. پس از ثبت سفارش حداکثر یک ماه تا موعد تحویل زمان می‌برد.

    قیمت محصولات پیش‌دوخته گراد

    قیمت محصولات پیش‌دوخته، به‌استناد قیمت‌های مندرج در سایت، به شرح زیر است:

    [table id=291 /]

    ۵. موکارلو؛ سبکت رو عوض کن

    بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی - موکارلو

    موکارلو نامی آشنا برای کت‌وشلواری‌هاست. این برند شناخته‌شده همچون سایر برندهای کت‌وشلوار ایرانی خود را به طراحی و تولید پوشاکی قابل‌رقابت در سطح جهانی متعهد می‌داند و در نظر دارد با جلب رضایت اکثریت به‌عنوان انتخاب اول در ذهن هر ایرانی ماندگار شود.

    چرا از موکارلو خرید کنیم؟

    • بهره‌گیری از استایلیست‌های خارجی: موکارلو ادعا می‌کند برای اینکه بهترین باقی بماند و بتواند محصولاتی قابل‌قیاس با برترین برندهای جهان تولید کند، از دانش و تجربه طراحان برجسته خارجی هم استفاده کرده است.
    • فروش سازمانی: موکارلو به‌دلیل دارابودن امکان تولید در حجم بالا آماده پذیرش سفارش از سوی سازمان‌هاست. به این معنی که سازمان‌ها می‌توانند دوخت فرم کت‌وشلوار کارمندان‌شان را به موکارلو بسپارند.

    متأسفانه، قیمت‌ها در سایت و شبکه‌های اجتماعی موکارلو نامعلوم‌اند. اما برای مشاهده مدل‌ها پیش از خرید حضوری می‌توانید به صفحه اینستاگرام موکارلو سر بزنید.

    ۶. سایر برندهای کت‌وشلوار ایرانی

    علاوه‌بر برندهایی که نام بردیم، اسامی زیر را هم برای خرید کت‌وشلوار ایرانی به خاطر بسپارید:

    • زاگرس‌پوش: زاگرس‌پوش علاوه‌بر پوشاک مردانه لاین پوشاک زنانه هم دارد. اما بیشتر به‌عنوان برند کت‌وشلوار شناخته می‌شود. اگر از خدمات ویژه این برند می‌پرسید، زاگرس‌پوش همچون گراد از امکان تأمین پوشاک سازمانی و همچنین سفارشی‌دوزی هم برخوردار است.
    • ماکسیم: ماکسیم از برندهای باسابقه پوشاک مردانه است و محصولات متنوعی ازجمله کت‌وشلوار تولید می‌کند. البته، گویا برخی محصولات این برند وارداتی‌اند و از خارج از کشور تهیه می‌شوند. درضمن، ماکسیم لاین پوشاک زنانه هم دارد که به متنوعی پوشاک مردانه این برند نیست.
    • ایکات: بعید است نام ایکات تابه‌حال به گوش‌تان نخورده باشد. ایکات در میان هم‌صنفانش جزو باسابقه‌هاست و آن‌طور که ادعا می‌کند، همواره از تولید پوشاک فاقد استانداردهای لازم خودداری می‌کند تا مصرف‌کننده در کالکشن‌های جدید نگران افت کیفیت نباشد.

    سخن پایانی

    در این مطلب از بهترین برندهای کت و شلوار ایرانی برایتان گفتیم. حالا نوبت شماست که برایمان بگویید کدام برند را بیشتر می‌پسندید و انتخاب بعدی شما در خرید کت‌وشلوار خواهد بود. اگر هم تجربه خاصی از برندهای نام‌برده دارید، حتما در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید. برند خوب دیگری هم اگر می‌شناسید که ما جا انداختیم، یادآوری کنید. [see_also]15048[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید