۸ مدل از بهترین مانیتورهای کنترل کودک در بازار ایران را بشناسید

۸ مدل از بهترین مانیتورهای کنترل کودک در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    اگر تازه پدر یا مادر شده‌اید و می‌خواهید چشم از نوزادتان برندارید و مراقب او باشید، باید به فکر خرید یکی از بهترین مانیتورهای کنترل کودک باشید. با ما در «درجه» همراه باشید تا با بهترین برندهای بازار از نگاه خریداران آشنا شوید و خرید مناسبی داشته باشید.

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک در بازار

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، مانیتورهایی هستند که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

    تصویر واضح (در روز و دید در شب)، استفاده آسان، قابل اطمینان بودن، ایمنی، دامنه مناسب ارسال علائم، تطبیق‌پذیری با ابزارهای دیگر. با استفاده از چنین مانیتوری می‌توانید با خیال راحت از نوزادتان در هر کجای خانه که باشید، مراقبت کنید.

    در ادامه ۸ مانیتور برتر بازار از نگاه خریداران معرفی شده است:

    ۱. مانیتور کنترل کودک اینفت اپتیکس (Infant Optics)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، اینفنت

     

    مانتیور کنترل کودک اینفت اپتیکس و دوربین آن، هیچ نوع صدا و تصویری از طریق فضای اینترنت ارسال نمی‌کند و می‌تواند ۱۰۰ درصد حریم خصوصی دیجیتالی را تضمین کند. در واقع این مانیتور، دستگاهی بسته است و به وای-فای نیاز ندارد. بدین منظور که ارتباط فقط بین پایه دستگاه و گیرنده دستی آن، بدون استفاده از تلفن هوشمند یا آی-پد برقرار می‌شود.

    این مانیتور می‌تواند تا ۱۲ ساعت از صداها و ۸ ساعت تصاویر اتاق کودک را ثبت کند. ویژگی دید در شب آن به شما کمک می‌کند تا در تاریکی هم به‌راحتی بتوانید تصویر کودک‌تان را ببینید. باتری‌های شارژی آن با هر بار شارژ کامل، تا ۱۰ ساعت کار می‌کنند.

    از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارا بودن قابلیت بزرگنمایی
    • ویژگی اتصال همزمان چهار دوربین (با این ویژگی والدین می‌توانند یک سیستم نظارتی بهم‌پیوسته تشکیل داده و از کودک‌شان با خیال راحت مراقبت کنند.)
    • دارای حسگر هشدار باتری ضعیف
    • اتصال با استفاده از وای‌فای

    این مانیتور توجه خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است و توانسته از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره را به خود اختصاص دهد. همچنین در بازار با قیمت حدود ۳ میلیون و پانصدهزار تومان فروخته می‌شود.

    [table id=296 /]

    مشاهده پرفروش‌ترین مانیتورهای اتاق کودک

    ۲. مانیتور کنترل صوتی کودک وی‌تک (VTech)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، وی‌تک

    مانیتور کنترل صوتی کودک، با استفاده از فناوری دیجیتال، از صداهای پیش‌زمینه می‌کاهد و صدایی کاملا شفاف و واضح از مانیتور شنیده می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید صداهای کودک‌تان را به‌خوبی بشنوید.

    انرژی این مانیتور با باتری تامین می‌شود و هر زمان که باتری ضعیف شود، به‌طور خودکار والدین را آگاه می‌کند.  همچنین باتری آن قابل شارژ است و با هر بار شارژ ۱۸ ساعت کار می‌کند. برد این مانیتور بیش از ۳۰۰ متر است و می‌توانید با خیال راحت و آزادانه در تمام نقاط خانه‌تان حرکت کنید. زیرا به محض بیدار شدن کودک‌تان، مانیتور شما را خبر می‌کند.

    از برخی ویژگی‌های دیگر این مانیتور:

    • می‌توانید مانیتور را با استفاده از بند مخصوص آن، به کمرتان ببندید و بدین ترتیب همیشه صدای کودک‌تان را بشنوید.
    • مجهز به فناوری دکت (DECT) است و می‌تواند صدای کودک را بسیار واضح به گیرنده مانیتور ارسال کند.
    • وقتی گیرنده مانیتور از برد پایه آن خارج شد، صدای پیام هشدار شنیده می‌شود.
    • این مانیتور با استفاده از اتصال بی‌سیم وای‌-فای کار می‌کند و به اتصال اینترنتی نیازی ندارد.

    مانیتور کنترل صوتی کودک وی‌تک از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره گرفته است و در بازار با قیمت ۱۵۵هزار تا ۱ میلیون‌ تومان فروخته می‌شود.

    [table id=297 /]

    ۳.هلوبیبی بی‌سیم (HelloBaby)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، هلوبیبی

    مانیتور کنترل کودک هلوبیبی به‌گونه‌ای طراحی شده است که نه‌تنها به شما در مراقبت از کودک‌تان کمک می‌کند، بلکه ۸ نوع لالایی مختلف دارد و می‌تواند در مواقع لزوم کودک‌تان را آرام کند. این دستگاه به دید در شب هم مجهز است و به محض تاریک شدن هوا به‌طور خودکار فعال می‌شود و می‌توانید تصویر کودک‌تان را به‌ وضوح روی صفحه نمایشگر  ببینید.

    هشدار مانیتور کنترل کودک را وقتی تنظیم کنید، به‌طور خودکار زمان تغذیه یا تعویض پوشک کودک را به شما اعلام می‌کند. همچنین با استفاده از حالت بزرگنمایی دیجیتال دستگاه می‌توانید روی صورت کودک‌تان زوم کنید و او را بهتر ببینید. نیروی این مانیتور با باتری‌های شارژی تامین می‌شود و پس از هر بار شارژ، ۸ ساعت کار می‌کند.

    از دیگر ویژگی‌های برجسته این مانیتور کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای نمایشگر ال‌سی‌دی ۳,۲ اینچی (که باعث می‌شود کودک‌تان را از هر کجای دیگر اتاق به‌خوبی ببینید.)
    • امکان صحبت دو طرفه (در این حالت با شنیدن صدای کودک‌تان می‌توانید با او صحبت کنید.)
    • فناوری بی‌سیم ۲,۴ گیگاهرتز (که موجب اتصال امن و مطمئن می‌شود.)

    این دستگاه از نگاه خریداران آمازون، از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده است. این دستگاه در بازار ایران با قیمت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

    [table id=298 /]

    [related]16747[/related]

    ۴. مانیتور کنترل کودک موتورولا هالو بیبی (Motorola Halo Baby)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، موتورولا

    این مانیتور تجربه بسیار خوبی از مراقبت کودک، در اختیارتان قرار می‌دهد. با این دستگاه  مجهز به دوربین باکیفیت و اتصال وای‌-فای، حتی یک لحظه از خواب کودک‌تان را از دست نمی‌دهید. شما می‌توانید با استفاده از دفترچه ثبت الکترونیکی خواب ویدیویی کودک، خواب شبانه کودک‌تان را مرور کنید و سپس با کمک اپلیکیشن اتصال هابل، تلفن همراه گوشی هوشمندتان وضعیت کودک‌تان را مرور کنید.

    در ضمن این دستگاه به دستیار هوشمند هابل مجهز است و آن همیشه در مورد روش‌های مراقبت از کودک‌تان شما را راهنمایی می‌کند.

    از برخی از ویژگی‌های دیگر این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • نصب آسان و ایمن آن روی گهواره یا دیوار کنار تخت کودک (بدین ترتیب می‌توانید از بالا نوزادتان را ببینید.)
    • استفاده از نورهای ترکیبی ۷ رنگه برای آرام کردن نوزاد (البته یک نور هم به سقف تابیده می‌شود.)
    • به‌کارگیری اپلیکیشن اتصال هابل (تا تمام حرکات کودک‌تان را در همان لحظه مشاهده کنید.)
    • امکان استفاده از سیستم یا رایانش ابری برای ثبت اطلاعات مربوط به خواب کودک (سیستم‌های ابری نوعی سیستم رایانه‌ای فناناپذیر برای ذخیره‌سازی اطلاعات هستند که هیچ‌وقت از بین نمی‌روند.)

    این مانیتور در سایت آمازون از خریداران خود ۳,۵ ستاره از ۵ ستاره به دست آورده است.

    [table id=299 /]

    ۵. مانیتور کودک آی‌بیبی (iBaby)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، آی‌‌بیبی

    وقتی صحبت از هوشمند کردن خانه، به‌ویژه اتاق خواب کودک می‌شود، فورا به یاد محصولات باکیفیتی می‌افتیم که بتوانند این امر را برایمان میسر کنند. آی‌بیبی، دقیقا چنین محصولی است که به عنوان یکی از بهترین مانیتورهای کنترل کودک با استفاده از آن می‌توانید با خیال راحت از کودک‌تان مراقبت کنید.

    دستگاه آی‌بیبی مجهز به دوربین هوشمند، پخش صدای دو طرفه، دید در شب و حسگر صدا برای ردیابی کوچکترین حرکت کودک است. دوربین این دستگاه را می‌توانید از راه دور کنترل کنید و به هر طرف که می‌خواهید حرکت دهید.

    از دیگر امکانات این مانیتور، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • امکان چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۱۰ درجه عمودی
    • وضوح تصویر بالا
    • حسگر حساس به دما و رطوبت
    • قابلیت پخش موسیقی (حتی می‌توان به آن موسیقی‌های لالایی افزود و در مواقع نیاز برای کودک پخش کرد.)

    البته این دستگاه مشکلاتی هم دارد مثلا با کوچکترین حرکت و صدای کودک، هشدار می‌دهد. البته ردیابی صدا و حرکت، ویژگی خوبی است. اما حساسیت بسیار بالای آن باعث می‌شود که با هر صدا یا حرکت بی‌اهمیت، زنگ هشدار آن به‌صدا درآید و می‌توان گفت ممکن است هر ۵ دقیقه یک‌ بار مجبور باشید به اتاق کودک سرکشی کنید. این وضعیت باعث می‌شود نتوانید به‌راحتی به‌کارهای دیگرتان رسیدگی کنید.

    مشکل دوم این دستگاه این است که برای استفاده از آن به نصب اپلیکیشن در تلفن هوشمندتان نیاز دارید. در واقع خود دستگاه مانیتور مستقل نیست. همچنین وقتی والدین مجبور هستند، دائما مراقب کودک خود باشند، وجود این اپلیکیشن در تلفن همراه باعث می‌شود شارژ باتری تلفن هوشمند به سرعت خالی شود.

    این دستگاه توانسته از خریداران خود در آمازون، از ۵ ستاره، ۳,۴ ستاره کسب کند. قیمت آن حدود ۲,۵ میلیون تومان است.

    [table id=300 /]

    مشاهده دوربین کنترل گودک آی بیبی

    ۶. مانیتور کنترل کودک ماترون V380S

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، ماترون

    این مانیتور از نسل جدید ابزارهای خانگی هوشمند مجهز به سیستم ابری است و می‌تواند حجم بالایی از اطلاعات ثبت‌شده را در خود ذخیره کند.

    مانیتور ماترون با استفاده از وای‌فای و سیستم عامل اندروید یا آی‌اواس (iOS) به اینترنت وصل می‌شود. این دستگاه نیازی به DVR (دستگاه ضبط تصویر دیجیتال) یا هارد سخت ندارد و تصاویر را می‌توانید روی تلفن همراه یا کارت حافظه داخلی ثبت کنید.

    این مانیتور به دید در شب مجهز است و می‌توانید به‌راحتی وضعیت کودک‌تان را بررسی کنید. همچنین امکانات پخش صدای دو طرفه کمک می‌کند علاوه بر شنیدن صدای کودک‌تان، بتوانید با او صحبت هم بکنید.

    از دیگر امکانات این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دو عدد آنتن دوربین وای‌فای (که آنتن‌دهی دستگاه را بهبود می‌بخشد.)
    • کابل یو‌اس‌بی
    • شارژر

    این دستگاه از نگاه خریداران توانسته از ۵ ستاره، ۳,۱ ستاره را به خود اختصاص دهد در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    [table id=301 /]

    مشاهده دوربین کنترل کودک ماترون

    ۷. مانیتور کنترل کودک چیکو (Chicco)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، چیکو

    یکی از بهترین مانیتورهای کنترل کودک مدل چیکو است که نه‌تنها شما را از ایمنی کودک عزیزتان مطمئن می‌کند، بلکه با استفاده از هشدارهای صوتی، کمک می‌کند تا کارهای مهمی را که باید برای نوزادتان انجام دهید، فراموش نکنید. البته باید زمان‌های مهم یادآوری را در آن تنظیم کنید و سپس مشغول کارهای روزمره‌تان شوید.

    این دستگاه مانیتور حاوی آهنگ‌های لالایی است و با فایل‌های صوتی mp3 سازگاری دارد. هر زمان که کودک بیقرار و ناآرام شد، با پخش موسیقی می‌توان او را آرام کرد.

    همچنین این مانیتور به بلندگوی دو طرفه مجهز است و می‌توانید از اتاق دیگر با کودک‌تان حرف بزنید. همچنین دوربین آن را می‌توانید در بهترین زاویه دید خود قرار دهید.

    بزرگنمایی دوربین آن عالی است و می‌توانید روی صورت نوزادتان زوم کنید و صورت او را به‌خوبی ببینید. اما تصویربرداری دوربین آنقدر باکیفیت نیست که عکس خوبی از چهره نوزادتان بگیرد.

    از دیگر امکانات این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • حسگر دما
    • صفحه لمسی ۳ اینچی
    • ۶ آهنگ لالایی
    • ۶ تنظیم هشدار
    • دید شب
    • دوربین مجهز به فناوری مادون قرمز
    • باتری‌های قابل شارژ
    • برد ۱۵۰ متری

    این مانیتور کنترل کودک توانسته از خریداران آمازون از ۵ ستاره، ۳ ستاره کسب کند و قیمت آن در بازار بیش از ۲ میلیون تومان است.

    [table id=302 /]

    ۸. مانیتور کنترل کودک فیلیپس اونت (Philips Avent)

    بهترین مانیتورهای کنترل کودک، فیلیپس

    مانیتور کنترل کودک فیلیپس اونت از نوع تصویری و وای‌-فای است که با استفاده از آن می‌توانید از کوچولوی دلبندتان به‌راحتی مراقبت کنید. می‌توانید دوربینی را به سیستم ارتباط بی‌سیم خانه‌تان متصل کنید و با استفاده از تلفن‌ همراه یا تبلت و نصب اپلیکیشن مانیتور کنترل کودک و البته ارتباط اینترنتی، اتاق فرزندتان را از هر کجای خانه که می‌خواهید ببینید.

    استفاده از اپلیکیشن آن بسیار آسان است و با آن می‌توانید تصویر کودک‌تان را درشت کرده و او را بهتر ببینید. حتی با استفاده از اپلیکیشن مانیتور کنترل کودک می‌توانید از کودک‌تان عکس بگیرید، مقدار دما و رطوبت داخل اتاق را هم بررسی کنید. هر زمان دمای اتاق زیاد یا کم شود، دستگاه هشدار می‌دهد.

    این مانیتور قابلیت اتصال به چندین دوربین را دارد و می‌توانید تا ۱۰ دوربین را همزمان به آن متصل کنید. البته همراه با این مانیتور فقط یک دوربین به شما داده می‌شود و دوربین‌های بیشتر را باید جداگانه بخرید.

    دوربین این مانیتور به نور شب با چند رنگ مختلف مجهز است که می‌توانید رنگ‌ دلخواه‌تان را انتخاب کنید. یکی از مشکلاتی که این دستگاه دارد، این است که هنگام استفاده از وای-فای، تصاویر چند ثانیه با تاخیر منتقل می‌شوند که به‌طور معمول نباید بیشتر از ۱ ثانیه این تاخیر صورت بگیرد. در واقع صدای کودک شنیده می‌شود، سپس تصویر چند ثانیه فریز شده و بعد دیده می‌شود. این وضعیت برای والدینی که می‌خواهند پس از شنیدن صدای کودک خود، تصویر او را هم ببینند، نگران‌کننده است.

    برخی از خریداران فرآیند نصب دوربین مانیتور را سخت می‌دانند و نمی‌توانند آن را به راحتی به شبکه بی‌سیم خانه‌شان متصل کنند.

    انواع متفاوتی از فیلیپس اونت وارد بازار شده است که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. آنها با توجه به ویژگی‌هایشان از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۲,۵ میلیون در بازار به فروش می‌رسد. این کالا در سایت آمازون از ۵ ستاره، ۲,۵ ستاره به دست آورده است. البته خریداران دیجی‌کالا، عملکرد این مانیتور را معمولی عنوان کردند.

    [table id=303 /]

    کلام آخر

    امیدواریم با مطالعه این مطلب با بهترین مانیتورهای کنترل کودک آشنا شده باشید و بتوانید مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید. اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

    مشاهده پرفروش‌ترین مانیتورهای اتاق کودک

    [see_also]16507[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید