۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید آنر ۹ ایکس

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید آنر ۹ ایکس
راهنمای مطالعه

    آنر ۹ ایکس (Honor 9X) گوشی تازه معرفی شده این کمپانی چینی است که به تازگی نیز به صورت رسمی در کشور معرفی شده است. در اینجا، به چهار مورد از ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم که به شما برای خرید آنر ۹ ایکس به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار گوشی‌های میان‌رده کمک می‌کند.

    با بالا گرفتن نزاع بین دو کشور آمریکا و چین در سال ۲۰۱۹ و محروم شدن هواوی از خدمات گوگل، آینده این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. چرا که شرکت زیر‌مجموعه جوان و چینی هواوی، یعنی آنر، یکی از قربانی‌های این ممنوع‌الکار شدن است و گوشی‌های آینده این برند از جمله گوشی‌های سری اصلی و همچنین سری‌های آنر V و آنر X دیگر برنامه‌های گوگل را دریافت نخواهند کرد. در واقع آنر ۹ ایکس آخرین گوشی آنر به شمار می‌رود که مجوز استفاده از سرویس‌های گوگل (GMS) را دریافت کرده است.

    آنر ۹ ایکس در مقایسه با Honor 8X ارتقا چشم‌گیری داشته است. استفاده از یک نمایشگر بزرگ‌تر بدون بریدگی، سیستم دوربین سه‌گانه جدید در پنل پشتی، یک باتری قدرتمندتر و البته طراحی شیشه‌ای جذاب که یک نسل دیگر تکرار شده است.

    در این مقاله قصد داریم چهار مورد از مهم‌ترین قابلیت‌های آنر ۹ ایکس را بررسی کنیم که در تصمیم‌گیری شما برای خرید این محصول نقش به سزایی دارد. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. طراحی زیبا و بی‌نظیر

    خرید آنر ۹ ایکس - طراحیاولین چیزی که نظر هر کسی را در مواجهه با آنر ۹ ایکس به خود جلب می‌کند، طراحی یک‌دست نمایشگر و عدم وجود بریدگی روی آن است. نمای جلوی گوشی تقریبا به طور کامل از نمایشگر پوشیده شده است که حتی در بین پرچمداران نیز به‌ندرت شاهد آن هستیم.

    پنل‌های پشتی مبهوت‌کننده چندین سال است که به امضای منحصر به فرد هواوی و آنر تبدیل شده است و آنر ۹ ایکس هم این سنت را ادامه می‌دهد. تکنیک خاص به‌کار رفته در نورپردازی این گوشی به گونه‌ای است که با جابه‌جایی گوشی زیر نور، آبشاری از حرف X در برابر چشمان شما به حرکت در می‌آید. هر الگوی X به‌نمایش درآمده، نوری متفاوت و ظریف را منعکس می‌کند و جلوه آن کاملا منحصر به فرد و زیباست.

    شیشه عقب کمی به سمت لبه‌ها خمیده شده که باعث ایجاد نمایی باریک‌تر و ظاهری جذاب‌تر شده است. به لطف الگوی X مانند پنل پشتی، لکه‌ها و اثر انگشت کمتر روی سطح بدنه باقی می‌مانند؛ هرچند هنوز هم وجود دارند و اگر کمی حساس هستید، باید گاهی اوقات شیشه آن را تمیز کنید.

    آنر ۹ ایکس در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه شده است که البته نسخه مشکی‌‌رنگ برخلاف رنگ آبی از نورپردازی الگوی X بی‌بهره است و ظاهر عادی‌تری دارد.

    ۲. نمایشگر بزرگ بدون بریدگی

    خرید آنر ۹ ایکس - نمایشگرآنر ۹ ایکس میزبان نمایشگری ۶.۵۹ اینچی از نوع LTPS IPS LCD است که گوشه‌هایی گرد دارد و خبری از بریدگی یا هرگونه زائده اضافی روی آن نیست. دوربین سلفی در یک ماژول پاپ‌‌آپ قرار گرفته است تا تجربه تماشای فیلم، وب‌گردی یا انجام بازی‌ها در این نمایشگر بسیار لذت‌بخش‌تر از قبل شود.

    این نمایشگر از وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا FHD+ بهره می‌برد. چنین رزولوشنی تراکمی پیکسلی ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ را به‌ارمغان می‌آورد که با برخورداری از نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، نمایشگر گوشی را برای استفاده عادی کاملا مناسب می‌کند.

    حداکثر روشنایی نمایشگر دستگاه هم به رقم ۴۶۴ نیت می‌رسد که اگرچه جزو بهترین‌های بازار قرار نمی‌گیرد اما مشکلی از نظر خوانایی نمایشگر حتی در زیر نور خورشید نخواهید داشت. در مجموع می‌‌توان گفت نمایشگر آنر ۹ ایکس با این که از لحاظ عمق رنگ مشکی و شادابی رنگ‌‌ها به پای نمونه‌های OLED نمی‌رسد، اما یکی از بهترین کیفیت‌ها را در بین رقبای خود برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

    [related]3386[/related]

    ۳. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حالت عکاسی در شب

    خرید آنر ۹ ایکس - دوربینآنر ۹ ایکس از یک ماژول دوربین سه‌گانه مشابه با گوشی پی ۳۰ لایت هواوی بهره می‌برد. دوربین اصلی حسگری ۴۸ مگاپیکسلی دارد که با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی، در کنار یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی فوکوس ثابت با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی فوکوس ثابت قرار گرفته است.

    دوربین اصلی مجهز به حسگر ۴۸ مگاپیکسل IMX582 سونی است و از فیلتر Quad Bayer برای ترکیب پیکسل‌ها استفاده می‌کند که به‌صورت پیش‌فرض منجر به ثبت عکس‌هایی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل می‌شود. البته امکان ثبت تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی هم وجود دارد.

    آنر از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز در دوربین این گوشی استفاده کرده است که امکان خاموش یا روشن کردن آن در تنظیمات وجود دارد. هوش مصنوعی نرم‌افزار دوربین این گوشی قادر به شناسایی ۲۲ دسته صحنه مختلف و تنظیم پارامترهای تصویر براساس آن‌هاست.

    از دیگر ویژگی‌های دوربین، وجود حالت اختصاصی عکاسی در شب است که نتیجه آن تولید تصاویری با نویز کم است. در این حالت یک نورپردازی در حد ۴ ثانیه انجام می‌گیرد که اگر دستتان لرزش داشته نباشد، سطح جزئیات و روشنایی عکس‌ها به‌میزان زیادی افزایش می‌یابد.

    و اما حسگر ۱۶ مگاپیکسلی پاپ‌آپ دوربین سلفی یکی از بهترین نمونه‌ها در نوع خود به حساب می‌آید. سطح جزئیات بیشتر از حد انتظار است، رنگ‌ها جذاب و تصاویر ثبت شده به اندازه کافی شارپ هستند.

    ۴. عمر باتری فوق‌العاده

    خرید آنر ۹ ایکس - شارژدهی آنر ۹ ایکس توسط یک باتری لیتیوم یونی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. با شارژر قرارداده شده درون جعبه، طی مدت ۳۰ دقیقه، شارژ باتری به ۲۷ درصد می‌رسد که آمار بدی به حساب نمی‌آید.

    بعد از بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد شارژ این محصول بعد از پخش یک ویدیوی ۹۰ دقیقه‌ای؛ در بالاترین سطح روشنایی نمایشگر و روشن بودن وای‌فای، از حالت کامل به ۸۲ درصد کاهش می‌یاید. ینی افتی ۱۸ درصدی!

    بنابراین، با استفاده معمولی هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با تمام شدن زودهنگام شارژ آنر ۹ ایکس وجود ندارد و می‌توانید در کمترین حالت ممکن، یک روز یا یک روز و نیم روی باتری آن حساب کنید.

    جمع‌بندی

    خرید آنر ۹ ایکسگوشی آنر ۹ ایکس یک میان‌رده خوب با قابلیت‌‌های معقول در بازه قیمتی گوشی‌های زیر ۴ میلیون تومان است. از نمایشگر بزرگ و بدون بریدگی گرفته تا طراحی چشم‌نواز و دوربین خوب با امکانات فراوان. در کنار آن‌ها عمر خوب باتری را هم باید اضافه کرد. اما قیمت آنر ۹ ایکس آن را در یک بخش نسبتا شلوغ از بازار قرار می‌دهد که رقبای سرسخت و محبوبی را در کنار خود می‌بیند. Mi 9T شیائومی قیمت نسبتا مشابهی با محصول آنر ولی نمایشگر اولد بهتر، چیپست سریع‌تر و کیفیت دوربین بالاتر دارد و از دوربین تله‌فوتو به عنوان دوربین سوم استفاده می‌کند. ردمی نوت ۸ پرو نیز گزینه عالی دیگری است که از هر نظر بالاتر از Honor 9X قرار می‌گیرد؛ نمایشگری با پشتیبانی از استاندارد HDR، چیپست سریع‌تر، دوربین به‌مراتب بهتر، یک باتری بزرگ‌تر و قیمت اندکی پایین‌تر. تنها مزیت محصول آنر در مقایسه با گوشی ردمی، طراحی نمایشگر یک‌دست و بدون بریدگی آن است. نظر شما در رابطه با خرید آنر ۹ ایکس چیست؟ خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید. [see_also]8810[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید