بهترین سایت‌های خدمات اسباب کشی؛ از بسته‌بندی در مبدأ تا بازگشایی در مقصد

بهترین سایت‌های خدمات اسباب کشی؛ از بسته‌بندی در مبدأ تا بازگشایی در مقصد
راهنمای مطالعه

    کمتر کسی پیدا می‌شود که از اسباب‌کشی و ماجراهای آن خوشش بیاید. بسته‌بندی و جابه‌جاکردن وسایل ریزودرشت زیاد خوشایند نیست، به‌ویژه برای آن دسته از دوستانی که عادت به جمع‌آوری اسباب و اثاثیه زیاد و به‌قول خودمانی، خرت‌وپرت فراوان در منزل دارند. با وجود شرکت‌های آنلاینی که خدمات اسبا‌ب‌کشی را ارائه می‌کنند، این مشکل و دغدغه به‌راحتی حل می‌شود. در این مقاله، از سایت‌های مختلف فعال در این حوزه خواهید خواند و با بهترین سایت خدمات اسباب کشی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

    بهترین سایت‌های خدمات اسباب‌کشی؛ سوپرمن سوار بر وانت آبی

    زمان اسباب‌کشی که فرامی‌رسد، جمع‌کردن کلی اسباب و وسیله که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف دوروبرتان ریخته‌اند، اصلا خوشایند نیست. از درصد اندکِ افراد علاقه‌مند به جمع‌وجورکردن برای اسباب‌کشی که بگذریم، با تعداد بی‌شمار دیگری روبه‌رو می‌شویم که نمی‌دانند کار را از کجا شروع کنند، کارتن و روزنامه برای بسته‌بندی‌ را از کجا تهیه کنند و درنتیجه، گیجی تمام وجودشان را احاطه می‌کند.

    خوشبختانه سایت‌های خدمات اسباب کشی در حال رشد و توسعه هستند و مدام به تعدادشان افزوده می‌شود. دیگر نیازی به نگرانی برای جابه‌جایی وسایل، بسته‌بندی و حملشان به مکانی جدید نیست؛ چون نیروهای شرکت‌های خدمات اسباب‌کشی، سوپرمن‌وار، سوار بر وانت‌های آبی و ماشین‌های حمل بار مخصوص به کمکتان می‌آیند و نمی‌گذارند آب در دلتان تکان بخورد.

    در ادامه، از تعدادی سایت برایتان می‌گوییم که در دسته‌بندی بهترین سایت خدمات اسباب کشی برای خود جایی باز کرده‌اند. معیارهای ما برای انتخاب این سایت‌ها به شرح زیر بوده است:

    • تنوع خدمات اسباب کشی؛
    • امکان برقراری ارتباط ساده با شرکت و سایت؛
    • خدمات جانبی.

    در فهرستی که پیش رویتان قرار می‌گیرد، پنج مورد از سایت‌های برتر در حوزه خدمات اسباب‌کشی به‌طور صعودی یعنی از موردِ پنج، تا بهترین سایت خدمات اسباب‌کشی در تهران ردیف شده‌اند؛ البته برخی از سایت‌های زیر، خدماتشان را برای شهرستان‌های هم‌جوار تهران هم ارائه می‌کنند.

    ۵. نوبار

    بهترین سایت خدمات اسباب کشی

    نوبار از وب‌سایت‌های فعال در حوزه اسباب‌کشی و خدمات مربوط به آن است. آیا دغدغه‌تان برای اسباب‌کشی، نداشتن وقت و ندانستن شیوه بسته‌بندی وسایل مختلف است؟ نگران خودرویی برای حمل بار و جابه‌جایی وسایلتان هستید؟ نگران نباشید، چون نوبار هم خدمات بسته‌بندی وسایل و اسباب خانه را برایتان ارائه می‌دهد و هم با انواع خودروها، فرایند حمل و انتقال وسایل را آسان می‌کند.

    تنوع خدمات نوبار زیاد است. تیمی‌ حرفه‌ای در آن مشغول به فعالیت هستند که بنا به نیازتان، کارگرانی برای بسته‌بندی، باربری و مهم‌تر از این، نیروهای ناظری دارند که فرایند اسباب‌کشی را ساده و سریع می‌کنند. کامیون‌ها و نیسان‌ها هم در خدمت مشتریان قرار دارند تا اسبا‌ب‌ها و وسایل در ابعاد مختلف را به‌راحتی جابه‌جا کنند.

    دسترسی به این وب‌سایت و نیروهای خدماتی‌اش بسیار ساده است. هم از وب‌سایت و هم به‌کمک اپلیکیشن نوبار در عرض چند ثانیه، سفارشتان را ثبت خواهید کرد. اپلیکیشن نوبار برای گوشی‌های اندروید و آی.اُ.اس (IOS) در دسترس است.

    از مزایای جانبی و بسیار مفید این سایت می‌توان به امکان استعلام‌گیری هزینه‌ها اشاره کرد؛ یعنی می‌توانید با مراجعه به بخش استعلام قیمت، از هزینه‌ای که باید برای اسباب‌کشی‌تان بپردازید هم مطلع شوید.

    نوبار خدمات جانبی خوبی ارائه می‌کند؛ مثلا با مراجعه به وب‌سایت آن، شاهد گزینه‌ای با عنوان گفت‌وگوی آنلاین خواهید بود. در این بخش، کارکنان نوبار به‌طور آنلاین با شما در ارتباط هستند و می‌توانید پرسش‌هایتان را زود، تند و سریع از آنها بپرسید و پاسخ را دریافت کنید.

    ۴. ظریف‌‌بار

    بهترین سایت خدمات اسباب کشی

    ظریف‌‌بار هم در فهرست بهترین سایت‌های خدمات اسباب‌کشی جای دارد. ظریف‌بار، ازنظر تنوع، وضعیت خوبی دارد. چرا؟ چون علاوه بر باربری و بسته‌بندی، خدمت دیگری هم ارائه می‌کند و آن انبارداری است. برای نگهداری از اثاثیه، جهیزیه، کالاهای نمایشگاهی و موارد دیگر، ظریف‌بار به شما انبارهایی با قفل و ایمنی مناسب ارائه می‌کند؛ ضمن اینکه، باربری به شهرهای مجاور تهران هم به‌کمک خدمات ظریف‌بار امکان‌پذیر است.

    برای تماس با این سایت، امکان تماس تلفنی با یک شماره رند و راحت (۱۵۰۰) وجود دارد. علاوه بر آن، می‌توانید با رزرو درخواست‌تان از سایت هم منتظر دریافت خدمات ظریف‌بار باشید. گفت‌وگوی آنلاین با کارکنان این سایت به تمام پرسش‌هایتان درباره دریافت خدمات پاسخ می‌دهد.

    ظریف‌بار اپلیکیشن ندارد ولی از خدمات جانبی متمایزش باید به بیمه‌بودن مشتریان اشاره کرد و تضمینی که برای ایمن‌ماندن وسایل آنها ارائه می‌شود.

    [related]17576[/related]

    ۳. ایزی‌‌پک

    بهترین سایت خدمات اسباب کشی

    ایزی‌پک هم سایت دیگری در حوزه خدمات اسباب‌کشی است که علاوه بر خدمات رایجی که سایت‌های دیگر ارائه می‌کنند، فروشگاه هم دارد. در این فروشگاه، انواع چسب‌ها، محصولات ضربه‌گیر، کارتن‌های اسباب‌کشی و وسایلی مانند پلاستیک‌های محافظ حباب‌دار (همان پلاستیک‌های دل‌ربایی که ترکاندن حباب‌هایشان لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است) به فروش می‌رسد.

    ایزی‌‌پک هم در فرایند جمع‌کردن و اسباب‌کشی در کنار مشتریان خود است و هم در مرحله حمل و جابه‌جایی و بعد از آن؛ یعنی برای چیدمان وسایل هم می‌توانید از نیروها و کارکنان ایزی‌پک درخواست کمک کنید. برای ثبت سفارش‌های خود باید با ایزی‌پکی‌ها تماس بگیرید. شماره‌های تماس تلفنی و ارتباط ازطریق واتس‌اپ هم در وب‌سایت ایزی‌پک موجود است. برای خرید محصولات فروشگاهی آن می‌توانید با ساخت حساب کاربری در وب‌سایت، اقدام به خرید آنلاین کنید.

    ۲. بارکو

    بهترین سایت خدمات اسباب کشی

    بارکو هم سامانه حمل‌ونقل آنلاینِ دیگری است که با یک وب‌سایت خوب و باکیفیت به شما در اسباب‌کشی کمک می‌کند. خدمات بارکو شامل حمل بار، اسباب‌کشی، حمل نخاله و بسته‌بندی است. امکان پیگیری موقعیت بار و وجود وسایل نقلیه متنوع برای حمل آن از ویژگی‌های مثبتی است که بارکو را در جایگاه دوم فهرست بهترین سایت‌های خدمات اسباب‌کشی نشانده است.

    ارتباط برقرار کردن با کارشناسان و ثبت درخواست برای دریافت خدمات بارکو، با اپلیکیشن مطلوب این سامانه هم شدنی است. چرا اپلیکیشن بارکو مطلوب است؟ به‌دلیل اینکه در چند گام ساده و با مشخص‌کردن مبدأ و مقصد حمل بار، به‌راحتی می‌توانید وسیلهٔ حمل بار مناسبتان را انتخاب کنید. این وسایل متنوع‌اند و شامل مینی‌وانت، وانت‌بار، نیسان‌بار، کامیونت و مینی‌کامیونت می‌شوند.

    خطوط تلفن بارکو و گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت هم از روش‌های دیگری است که می‌توانید با این سامانه ارتباط برقرار کنید و سفارش خدمات موردنیازتان را بدهید. البته مانند گزینه‌های دیگر این فهرست، ثبت سفارش در سایت هم مقدور است. به‌کمک گزینهٔ استعلام قیمت هم می‌توانید قبل از ثبت سفارشتان هزینه را برآورد کنید.

    ۱. آچاره

    بهترین سایت خدمات اسباب کشی

    بالاخره به بهترین سایت خدمات اسباب‌کشی رسیدیم. آچاره با خدمات متنوعی که به مشتریان عرضه می‌کند و اطلاعات دقیق و درستی که از فرایند اسباب‌کشی و ارائه خدمات دیگرش در وب‌سایت خود منتشر می‌کند، دورنمای درستی از فرایند استفاده از خدماتش در اختیار مشتریان می‌گذارد. به‌کمک نیروهای آچاره می‌توانید حمل بار درون‌شهری و برون‌شهری، اسباب‌کشی درون‌شهری، بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایل و اثاثیه را به‌راحتی انجام بدهید.

    آچاره تخفیف‌هایی هم برای نخستین مراجعه به آنها برایتان در نظر می‌گیرد که خالی از لطف نیست. فقط از نگاه مشتریان نیست که می‌توان آچاره را در رتبه نخست و به‌عنوان بهترین سایت خدمات اسباب‌کشی معرفی کرد بلکه ازنظر کسانی که جویای کار و کسب درآمدند هم این وب‌سایت و اپلیکیشن جایگاه جالب‌توجهی دارد.

    با ورود به وب‌سایت و اپلیکیشن، افراد می‌توانند خود را به‌عنوان نیرویی متخصص در حوزه فعالیت آچاره معرفی کنند و خدماتشان را در اختیار مشتریان بگذارند و درآمدزایی کنند.

    در آخر

    این‌روزها که زندگی در شلوغی و ازدحام روزانه کمی سخت‌تر شده است، وجود اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های کاربردی برای پیشبرد امور مختلف روزانه و انجام کارهایی مانند اسباب‌کشی بسیار ضروری است. به‌کمک فهرستی که معرفی کردیم، کار جابه‌جایی خود را به بهترین سایت خدمات اسباب کشی و نیروهای ماهرشان بسپارید و نگذارید که آب در دلتان تکان بخورد. [see_also]17321[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید