پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا در بازار را بشناسید

پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا در بازار را بشناسید
راهنمای مطالعه

    اهل طلا و طلاخریدن هستید؟ طلا هم از نظر زینتی جذابیت دارد و هم از نظر سرمایه‌گذاری. برای همین در این مقاله پیشنهاداتی از میان پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا تقدیمتان کرده‌ایم.

    ۱. زنجیر طلا 18 عیار گالری طلاچی مدل دیسکو

    زنجیر طلا

    اگر به دنبال خرید زنجیری ظریف و در عین‌حال مدل‌دار هستید که از سادگی مطلق دور است به خرید این پیشنهاد فکر کنید. زنجیر طلای ۱۸ عیاری که می‌بینید مدل دیسکو است؛ یعنی تاب‌ دارد. طول زنجیر آن حدود ۴۰ سانتی‌متر است و مقاومت خوبی دارد.

    این زنجیر در وزن‌های مختلف از نیم‌ تا چهار گرم موجود است و به‌گفته خریداران قبلی‌اش، مقاومت خوبی دارد و چندان آسیب‌پذیر نیست. طول گردن‌بند نه خیلی بلند است و نه خیلی کوتاه؛ پس اگر طول و اندازه خاصی موردنظرتان است، حتما دقت کنید که زنجیر طلاچی در حدود ۴۰ سانتی‌متر طول دارد.

    زنجیر طلا 18 عیار گالری طلاچی مدل دیسکو

    ۲. زنجیر طلا 18عیار زنانه کانیار گالری مدل Z2

    پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا

    شکل این زنجیر حلقه‌ای است و ظرافت زیادی دارد. اگر به‌دنبال زنجیری برای توگردنی کوچکتان هستید، این می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. طول زنجیر حدود ۴۰ سانتی‌متر است و اگر دوست داشته باشید که زنجیر تک به گردن بیاویزید و توگردنی خاصی برایش در نظر ندارید هم مورد مناسبی است.

    با وجود ظرافت زیاد این زنجیر، مقاومتش چندان پایین نیست و سریع پاره نمی‌شود. اگر قصد خرید داشته باشید، امکان خرید زنجیر کانیار را در وزن‌های نیم تا هشت گرم خواهید داشت.

    زنجیر طلا 18عیار زنانه کانیار گالری مدل Z2

    ۳. زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0979

    پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا

    زنجیر مایا ماهک شکل خاصی دارد و ساده نیست. این زنجیر هم بدون توگردنی و به‌تنهایی می‌تواند استفاده شود. از آنجا که رنگ طلایی و درخشش خوبی هم دارد، به‌تنهایی روی گردن جلوه خوبی پیدا می‌کند.

    طول این زنجیر هم ۴۰ سانتی‌متر است و وزنش حدود ۲ گرم است. اگر قصد خرید طلا برای هدیه دارید، زنجیر ماهک گزینه خوبی خواهد بود. طلای به‌کاررفته در آن هم طلای ۱۸ عیار است.

    زنجیر طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0979

    ۴. زنجیر طلا 18 عیار زنانه رزالیا مدل A8

    پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا زنجیر دیگری که در میان پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا قرار دارد، زنجیر رزالیاست. این گردن‌بند ۱۸ عیار است و طولی در حدود ۴۵ سانتی‌متر دارد. ظرافت زنجیر بسیار زیاد است و اگر می‌خواهید که جلوه بیشتری روی گردن داشته باشد، باید به‌سراغ خرید وزن‌های بالاتر آن بروید. زنجیر رزالیا از نیم تا حدود ۱ گرم موجود است و بنا به بودجه‌تان می‌توانید دست به انتخاب بزنید. حالت زنجیر حلقه‌ای است و درخشش خوبی هم دارد. به‌خاطر ظرافت زیادش هم باید با احتیاط بازوبسته شود. زنجیر طلا 18 عیار زنانه رزالیا مدل A8

    ۵. زنجیر طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری کد 407A2479

    زنجیر طلا زنجیر دیگری که در میان محبوب‌های بازار قرار دارد، زنجیر آرشا گالری است. این زنجیر ۱۸ عیار را می‌توانید در وزن‌های متنوع از نیم تا یک گرم بخرید. شکل زنجیر آرشا گالری حلقه‌ای است و طولش هم به ۴۲ سانتی‌متر می‌رسد. نکته جالب‌توجه درباره این زنجیر، گره‌نخوردن آن است. زنجیرهای ظریف معمولاً زود گره می‌خورند و بازکردنشان کار ساده‌ای نیست اما این زنجیر محکم است و حلقه‌هایش در هم فرو نمی‌روند. بنا به بودجه‌تان می‌توانید وزن نیم تا یک گرمی این زنجیر را انتخاب کنید. زنجیر طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری کد 407A2479

    ۶. زنجیر طلا 18 عیار زنانه گوی گالری مدل G72

    پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا زنجیر ۱۸ عیار گوی گالری از زنجیر‌های دیگری که تا اینجا معرفی کرده‌ایم، کمی بلندتر است. طول این زنجیر به ۵۰ سانتی‌متر می‌رسد و اگر دوست دارید که زنجیرتان حالت رهایی داشته باشد و خیلی بالای گردن نایستد، گزینه خوبی است. درخشش این زنجیر مطلوب است و جلوه خوبی دارد. شکل آن هم زیباست و از کنار هم قرارگرفتن مربع‌های کوچک متعدد و زنجیرشده به هم ساخته شده است. این گردن‌آویز در وزن‌های متنوعی از ۱٫۵ تا ۵ گرم ساخته شده و برای خرید و انتخاب آزادی عمل دارید.

    زنجیر طلا 18 عیار زنانه گوی گالری مدل G72

    ۷. گردنبند طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MM0404

    زنجیر طلا این زنجیر کاملاً ساده نیست و آویزی هم دارد. طرح و ساخت زنجیر ماهک مطلوب است و ظرافتش از نقاط قوت آن به‌ حساب می‌آید. زنجیر ماهک ۱۸ عیار است و از حدود ۱ تا ۲٫۵ گرمی‌اش برای خرید در دسترستان قرار دارد. شکل این زنجیر حلقه‌ای است و حدود ۴۰ سانتی‌متر طول دارد. رنگ طلایی درخشان گردنبند در کنار ایست خوبی که روی گردن دارد از آن گزینه‌ محبوب و پرفروشی ساخته است. گردنبند طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MM0404

    ۸. گردنبند طلا 18 عیار زنانه میم سا مدل wn706

    پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا این مورد از پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا هم دقیقاً زنجیر تنها نیست و آویز ظریف و زیبایی به آن متصل است. این گردنبند زیبا و ساده حدود ۲ گرم وزن دارد. طول زنجیر آن هم ۴۵ سانتی‌متر است. شکل زنجیر حلقه‌ای است و کیفیت ساختش هم مطلوب به نظر می‌رسد. قصد خرید هدیه دارید؟ به این گردنبند هم نگاهی داشته باشید. گردنبند طلا 18 عیار زنانه میم سا مدل wn706

    ۹. زنجیر طلا 18 عیار گالری مرجان مدل 0873

    زنجیر طلا
    زنجیر طلای ۱۸ عیار گالری مرجان زنجیر بسیار ساده و ظریفی است که در وزن‌های مختلف قابل‌خریداری است؛ از نیم تا هشت گرم. با وجود تنوع وزنی این زنجیر می‌توانید بنا به بودجه‌تان برای خرید دست به تصمیم‌گیری بزنید.
    شکل زنجیر حلقه‌ای است و طولش هم به حدود ۴۳ سانتی‌متر می‌رسد. این زنجیر به تنهایی و بدون آویز گزینه زیبایی می‌شود؛ برای طرفداران سادگی، استفاده از زنجیر گالری مرجان به‌تنهایی فکر خوبی خواهد بود.

    ۱۰.زنجیر طلا 18 عیار گالری طلاچی مدل مارپیچ

    زنجیر طلا
    زنجیر طلای گالری طلاچی هم گزینه جالبی است. این زنجیر حالت مارپیچ دارد و زیبایی و ظرافتش برای استفاده بدون توگردنی هم کافی به نظر می‌رسد. اگر گردنتان ظریف باشد، این گردنبند ایست خوبی پیدا خواهد کرد. زنجیر در وزن‌های مختلف از ۱٫۸ تا ۳٫۸ گرم تولید شده و می‌توانید هر وزنی را که بخواهید انتخاب کنید و بخرید.
     

    در آخر

    در این مقاله از پرفروش‌ترین زنجیرهای طلا برایتان گفتیم. این زنجیرها در بازار محبوب بوده و فروش خوبی داشته‌اند. شناخت چنین چیزهایی به انتخاب و خرید بهتر کمک می‌کند. محصولی که پرطرفدار است، به‌احتمال زیاد کیفیت و قیمت مناسب‌تری هم نسبت به گزینه‌های دیگر دارد. قبول دارید؟ شما تصمیم به خرید گرفته‌اید؟ از کدام زنجیر بیشتر خوشتان آمد؟
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید