پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار ایران

پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اگر از آن‌دسته آقایانی هستید که به اصلاح صورت‌تان اهمیت می‌دهید، پس ماشین اصلاح ضروری‌ترین لوازم شخصی برقی برای شماست. در این مطلب «درجه» با ما همراه باشید تا با ۸ مدل از پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار ایران آشنا شوید.

    به شما خانم‌های عزیز هم پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این صفحه را در مرورگرتان بوکمارک کنید. می‌پرسید چرا؟ خب، معلوم‌ است؛ پیشنهادهای امروز «درجه» حتما در آینده نزدیک به دردتان می‌خورند! پیشاپیش یادآوری می‌کنیم روز ولادت حضرت علی علیه‌السلام (۱۸ اسفند) در راه است و شاید بخواهید برای پدر یا همسرتان ماشین اصلاح هدیه بخرید.

    این شما و این ۸ مدل از پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار ایران:

    ۸. ماشین اصلاح صورت روزیا مدل HT907

    قیمت: حدود ۴۱۰ هزار تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین اصلاح صورت روزیا مدل HT907

    روزیا HT907 از نوع ماشین اصلاح‌های چرخشی است. ماشین اصلاح‌های چرخشی را به‌خصوص به شماهایی پیشنهاد می‌کنیم که پوست نسبتا ضخیمی دارید.

    روزیا HT907 چه ویژگی‌هایی دارد؟

    مهم‌ترین ویژگی درخورتوجه روزیا HT907 قابلیت استفاده به هر دو صورت خشک و مرطوب است؛ چراکه همه ماشین اصلاح‌ها از چنین قابلیتی بهره‌مند نیستند. ماشین اصلاح‌های خشک و مرطوب در حالت خیس هم قابل‌استفاده‌اند و از مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب برخوردارند. این مدل ماشین اصلاح روزیا خط‌زن هم دارد که برای اصلاح خط ریش حتما به کارتان می‌آید. از دیگر ویژگی‌های روزیا HT907 می‌توان به قابلیت استفاده بی‌سیم اشاره کرد؛ با هر بار شارژ کامل حدود ۴۵ دقیقه کار می‌کند. علاوه‌بر همه اینها، روزیا HT907 برس تمیزکننده و کیف نگهداری هم دارد.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    این محصول از دید کاربران دیجی‌کالا ماشین اصلاح زیبا و خوش‌دستی است و ماندگاری شارژ خوبی دارد. خریداران راضی معتقدند روزیا HT907 کم‌صداست و در مقایسه با سایر ماشین اصلاح‌های هم‌رده از قیمت و کیفیت مقبولی برخوردار است. اما گویا برای اصلاح ریش چندروزه گزینه چندان مناسبی نیست و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که هر روز اصلاح می‌کنند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [related]5012[/related]

    ۷. ماشین اصلاح روزیا مدل HQ233

    قیمت: حدود ۱۹۰ هزار تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین اصلاح روزیا مدل HQ233

    بله؛ باز هم روزیا! این یکی مدل دست‌کم ۲۰۰٫۰۰۰ تومان از روزیای قبلی ارزان‌تر است. اما روزیا HQ233 هم علی‌رغم قیمت پایین امکانات درخورتوجهی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید هدیه با بودجه محدود باشد.

    روزیا HQ233 چه ویژگی‌هایی دارد؟

    روزیا HQ233 از نوع ماشین اصلاح‌های دارای سری برش مستقیم با تیغه تیتانیومی است. این محصول همراه با ست شانه چهار عددی در اندازه‌های ۳ تا ۱۲ میلی‌متری عرضه می‌شود و برس تمیزکننده و روغن روان‌کاری هم دارد. کوتاه‌ترین طول اصلاح با این مدل روزیا ۰.۲ میلی‌متر است. درضمن، HQ233، همانند روزیای قبلی، شارژی است و با هر ۸ ساعت شارژ کامل تا حدود ۵۰ دقیقه بدون سیم قابل‌استفاده خواهد بود. اما فراموش نکنید روزیا HQ233 برای اصلاح با شماره صفر یا استفاده در حالت مرطوب نیست. 

    نگاهی به بازخورد خریداران

    در بین بازخوردهای کاربران دیجی‌کالا برای روزیا HQ233، هم به تعریف‌وتمجید برخوردیم، هم به گله‌وشکایت. برخی کاربران معتقدند کیفیت روزیا HQ233 نسبت به قیمت مشتری‌پسندی که دارد راضی‌کننده و کارراه‌انداز است؛ اگرچه در حد عالی نیست. اما در میان بازخوردها به چند کاربر بس شاکی هم برخوردیم که به نظرشان این مدل ماشین اصلاح روزیا به اندازه کافی قوی نیست. درمجموع، میانگین نظرات نشان می‌دهد روزیا HQ233 ماشین اصلاحی معمولی است.

    مشاهده ماشین اصلاح روزیا

    ۶. ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-627A

    قیمت: حدود ۱۴۰٫۰۰۰ تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین اصلاح دینگ لینگ مدل RF-627A

    دینگ‌لینگ RF-627A ساخت چین و از پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های خوش‌قیمت بازار است. البته، قیافه دو مدل قبلی، حداقل به نظر ما درجه‌ای‌ها، بیشتر به دل می‌نشیند؛ اگرچه شکی نیست که درمورد وسیله‌ای چون ماشین اصلاح ظاهر زیبا ملاک نیست.

    دینگ‌لینگ RF-627A چه ویژگی‌هایی دارد؟

    دینگ‌لینگ RF-627A دارای تیغه استیل ضدزنگ و ست شانه ۴ عددی در اندازه‌های ۳ تا ۱۲ میلی‌متری است و همراه با برس تمیزکننده و روغن روان‌کاری عرضه می‌شود. ضمن اینکه از نوع ماشین اصلاح‌های شارژی و مجهز به باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. شارژ کامل دستگاه ۱۲ ساعت طول می‌کشد که مدت‌زمان زیادی است و با هر بار شارژ کامل تا حدود ۴۰ دقیقه کار می‌کند. اما دقت داشته باشید که این محصول صفرزن نیست و تنها به کسانی پیشنهاد می‌شود که به ته‌ریش علاقه‌مندند. درکل، همان طور که می‌بینید، در دینگ‌لینگ RF-627A هیچ ویژگی متمایزی نسبت به سایر رقبا نمی‌توان برشمرد.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    دینگ‌لینگ RF-627A در جلب رضایت خریدارانش نسبتا موفق بوده است. ازجمله نقاط قوت پرتکرار در بازخوردها می‌توان به ارزش خرید بالا به‌نسبت قیمت مناسب و همچنین کاربری آسان و طراحی خوش‌دست اشاره کرد. در دو سه مورد از بازخوردها هم به نظرات مثبت آرایشگرها برخوردیم که این محصول را حتی برای استفاده سالنی دارای عملکرد مقبول ارزیابی کرده بودند. اما اگر از بازخوردهای منفی می‌پرسید، طولانی‌بودن مدت شارژ برای برخی کاربران اذیت‌کننده بوده است.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۵. ماشین ریش تراش جیمی مدل GM-6068

    قیمت: حدود ۲۱۵٫۰۰۰ تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین ریش تراش جیمی مدل GM-6068

    جیمی GM-6068 ریش‌تراش خوش‌ترکیبی است و در نگاه اول به‌خاطر رنگ متفاوتش به دل می‌نشیند. اما یادتان باشد همین مدل ریش تراش جیمی در رنگ طلایی هم عرضه می‌شود. بنابراین، هنگام سفارش در فروشگاه‌های آنلاین به رنگ موجودی دقت کنید. گاهی محصول با تصویر مدل نارنجی معرفی می‌شود؛ درحالی‌که موجودی قابل‌سفارش طلایی است!

    جیمی GM-6068 چه ویژگی‌هایی دارد؟

    مهم‌ترین ویژگی درخورتوجه جیمی GM-6068 را می‌توان برخورداری از قابلیت اصلاح به‌کوتاهی ۰٫۱ میلی‌متر دانست. این مدل ریش‌تراش جیمی را همچنین به شماهایی پیشنهاد می‌کنیم که معمولا تا تکمیل شارژ دستگاه لحظه‌شماری می‌کنید. جیمی GM-6068 در عرض تنها ۶ ساعت شارژ کامل می‌شود و با هر بار تکمیل شارژ تا یک ساعت بدون سیم قابل‌استفاده خواهد بود. شاید ۶ ساعت زمان زیادی به نظر برسد، اما در مقایسه با ریش‌تراش‌هایی که برای تکمیل شارژ برای مثال ۱۲ ساعت زمان می‌برند، مدت‌زمان کوتاه و بهینه‌ای است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به دارابودن ست شانه ۴ عددی در اندازه‌های ۳ تا ۱۲ میلی‌متری، برس تمیزکننده و روغن روان‌کاری اشاره کرد.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    با مروری بر بازخوردهای کاربران دیجی‌کالا متوجه شدیم اغلب خریداران این محصول تجربه مثبتی داشته‌اند؛ چراکه جیمی GM-6068 به نظرشان ریش‌تراش سبک و خوش‌دستی است و مهم‌تر اینکه پرقدرت و کم‌صداست، با ماندگاری شارژ بالا. اما در بین بازخوردهای مثبت به انتقاداتی هم برخوردیم. برای مثال، برخی به کندن مو و گازگرفتن اشاره داشتند. البته، حجم بازخوردهای مثبت به نظرات منفی می‌چربد. 

    مشاهده ماشین ریش‌تراش جیمی

    ۴. ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25

    قیمت: حدود ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25

    نمی‌شود از ماشین اصلاح و لوازم شخصی برقی حرف زد و اسمی از پاناسونیک به میان نیاورد! پاناسونیک برند تقریبا قیمت‌بالایی است؛ اما درعوضِ پول بیشتری که می‌پردازید، محصولی معتبر با خدمات پس از فروش دریافت می‌کنید.

    پاناسونیک ES-ST25 چه ویژگی‌هایی دارد؟

    پاناسونیک ES-ST25 از نوع ماشین اصلاح‌های فویلی سه‌تیغه‌ای است و می‌تواند گزینه مناسبی برای به‌خصوص پوست‌های حساس باشد. مهم‌ترین ویژگی درخورتوجه این محصول را می‌توان برخورداری از حسگر تشخیص تراکم ریش دانست؛ به این معنی که قدرت دستگاه برحسب تراکم ریش تغییر می‌کند تا اصلاحی نرم‌تر داشته باشید. این مدل ماشین اصلاح پاناسونیک همچنین از قابلیت استفاده به دو صورت خشک و مرطوب برخوردار است. مهم‌تر اینکه با هر یک ساعت شارژ کامل تا حدود ۴۵ دقیقه کار می‌کند و برخلاف ماشین اصلاح‌های شارژی ارزان‌قیمت استند شارژ هم دارد.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    طرفداران این محصول ادعا می‌کنند با پاناسونیک ES-ST25 می‌توان اصلاح صاف و تمیزی در حد تیغ داشت؛ به‌علاوه اینکه ماشین اصلاح ارگونومیک و خوش‌دستی است. عده زیادی هم معتقدند پاناسونیک ES-ST25 حساسیت‌زا نیست و کافی است قلق کار دست‌تان بیاید. البته، برخی می‌گویند برای اصلاح گردن راحت نیست و صدای نسبتا زیادی تولید می‌کند. چند نفری هم از کیفیت خط‌زن ناراضی بودند.

    مشاهده ماشین اصلاح صورت پاناسونیک

    ۳. ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 0490-1400

    قیمت: حدود ۷۵۰ هزار تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 0490-1400

    برای بسیاری از ما ایرانی‌ها هر ماشین اصلاحی می‌تواند موزر باشد! درواقع، از عنوان تجاری این برند برای اشاره به نام محصول که همان ماشین اصلاح باشد استفاده می‌کنیم و از فروشنده می‌پرسیم: «جناب، اون موزر پاناسونیک که پشت ویترینه چند قیمته؟» این مسئله نشان از محبوبیت این برند دارد که بر کسی پوشیده نیست.

    موزر 0490-1400 چه ویژگی‌هایی دارد؟

    موزر 0490-1400 دارای تیغه‌ کروم و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی است. ازجمله ویژگی‌های متمایز این محصول می‌توان به سرعت موتور ۶٫۰۰۰ هزار دور در دقیقه و دارابودن اهرم تنظیم ارتفاع برش اشاره کرد که در ۵ درجه‌بندی با طول اصلاح ۰٫۷ تا ۳ میلی‌متر قابل‌تنظیم است. موزر 0490-1400 همراه با ست شانه ۲ عددی، برس تمیزکننده و روغن روان‌کاری عرضه می‌شود. حلقه‌ای هم در انتهای دستگاه برای آویزان‌کردن وجود دارد. فقط اینکه دقت کنید شارژی نیست، اما سیم بلندی دارد (۲ متر)؛ به اضافه اینکه برای اصلاح با شماره صفر نیست.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    اکثریت قریب‌به‌اتفاق خریداران این محصول در دیجی‌کالا راضی به نظر می‌رسند. کاربران راضی معتقدند موزر 0490-1400 از موزرهای قدیمی قرمز گزینه بهتری است. ازجمله نقاط‌قوت پرتکرار در بازخوردها می‌توان به قدرت موتور بالا و استحکام خوب بدنه اشاره کرد. عده زیادی هم می‌گویند نسبتا کم‌صداست. اما اگر از بازخوردهای منفی می‌پرسید، عمده انتقادها به مسائلی چون وزن نسبتا سنگین دستگاه و گرانی قیمت بوده است.

    مشاهده ماشین اصلاح موزر

    ۲. ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u

    قیمت: حدود ۱۰۰ هزار تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u

    احتمالا شما هم جذب قیمت شگفت‌انگیز یاندو Sv-w301u شده‌اید! این محصول، اگر اشتباه نکنیم، چینی است؛ اما گویا برخلاف انتظاری که از محصولات چینی ارزان‌قیمت می‌رود، خریداران یاندو Sv-w301u کیفیت مقبولی را تجربه کرده‌اند. به همین دلیل است که این محصول در ردیف پرفروش ترین ریش تراش های بازار جای دارد.

    یاندو Sv-w301u چه ویژگی‌هایی دارد؟

    یاندو Sv-w301u از نوع ریش‌تراش‌های فویلی با تیغه استیل ضدزنگ است که خیلی هم پرطرفدارند. در توضیح مشخصات محصول آمده است که می‌توانید صورت‌تان را با این ریش‌تراش در همه‌جهت اصلاح کنید. یاندو Sv-w301u، برخلاف قیمت پایینی که دارد، شارژی است. جالب‌تر اینکه همراه با برس تمیزکننده و کیف نگهداری عرضه می‌شود. درضمن، تیغ و توری یدک این ریش‌تراش را هم می‌توانید با قیمت حدود ۱۲٫۰۰۰ هزار تومان از دیجی‌کالا تهیه کنید. به‌عبارتی، باوجود هزینه اندکی که برای خرید یاندو Sv-w301u می‌پردازید، امکاناتی به‌مراتب بالاتر از حد موردانتظار نصیب‌تان خواهد شد.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    اکثریت قریب‌به‌اتفاق خریداران این محصول در دیجی‌کالا از انتخاب یاندو Sv-w301u ابراز رضایت کرده‌اند. اغلب معتقدند یاندو Sv-w301u به‌نسبت قیمت فوق‌العاده مناسب از کارایی بسیار مطلوبی برخوردار است و به‌دلیل سبکی و جمع‌وجوری به‌خصوص برای مسافرت از بهترین گزینه‌هاست. ازلحاظ کیفیت صفرزنی هم زیاد تعریف کرده‌اند. اما ناگفته نماند که میانگین بازخوردها نشان می‌دهد یاندو Sv-w301u ریش‌های زمخت یا خیلی پرپشت را سخت اصلاح می‌کند.

    مشاهده ماشین ریش‌تراش یاندو

    ۱. ماشین اصلاح صورت و بدن جیمی مدل GM-6005

    قیمت: حدود ۳۰۰ هزار تومان

    پرفروش ترین ماشین اصلاح - ماشین اصلاح صورت و بدن جیمی مدل GM-6005

    بیش از ۵۵۰ نفر از خریداران جیمی GM-6005 در دیجی‌کالا با خرید این محصول موافق‌اند. رقم خیره‌کننده‌ای است و اطمینان می‌دهد به احتمال زیاد از انتخاب این مدل ماشین اصلاح جیمی پشیمان نخواهید شد.

    جیمی GM-6005 چه ویژگی‌هایی دارد؟

    جیمی GM-6005 ماشین اصلاح خوش‌ساخت و شکیلی به نظر می‌رسد و برای افزایش راحتی در دست با ویژگی‌های ارگونومیک طراحی شده است. ازجمله امکانات این محصول می‌توان به دارابودن برس تمیزکننده، روغن روان‌کاری و ست شانه ۴ عددی در اندازه‌های ۳ تا ۱۲ میلی‌متری اشاره کرد. مهم‌تر اینکه جیمی GM-6005 از نوع ماشین اصلاح‌های شارژی با ماندگاری شارژ بالاست. شارژ کامل دستگاه تنها ۸ ساعت طول می‌کشد و با هر بار شارژ کامل تا حدود یک ساعت بدون سیم قابل‌استفاده است. اما در این ماشین اصلاح ویژگی‌های متمایزی چون سری قابل‌شست‌وشو و قابلیت استفاده در حالت مرطوب به چشم نمی‌خورد.

    نگاهی به بازخورد خریداران

    این محصول نظر اکثریت قریب‌به‌اتفاق خریدارانش را جلب کرده است. با مروری بر بازخوردهای خریداران جیمی GM-6005 در دیجی‌کالا متوجه شدیم اغلب از ویژگی‌های مثبتی چون سبکی، خوش‌دستی و کم‌صدایی تعریف کرده‌اند. این محصول طرفداران سرسختی هم دارد که معتقدند جیمی GM-6005 قابل‌قیاس با ماشین اصلاح‌های رده‌بالاتر است. البته، دقت داشته باشید که جیمی GM-6005 صفرزن نیست؛ اگرچه برخی خریداران ادعا می‌کنند در حد شماره صفر تمیز اصلاح می‌کند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    جمع‌بندی

    در این مطلب از پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های موجود در بازار ایران برایتان گفتیم. امیدواریم نکاتی که برشمردیم برایتان مفید بوده باشند. همان طور که دیدید، پرفروش‌ترین ماشین اصلاح‌های بازار لزوما گران‌قیمت و میلیونی نیستند و برای اکثریت قابل‌خریدند. اگر تجربه‌ای درمورد هریک از برندها و مدل‌های نام‌برده دارید، حتما در قسمت دیدگاه‌ها با ما و سایر مخاطبان «درجه» در میان بگذارید. اشتراک‌گذاری هم یادتان نرود! شک نکنید که مروری بر ریش‌تراش‌های این مطلب برای همکاران‌تان نیز خالی از لطف نخواهد بود. [see_also]19135[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید