بهترین اتو بخار دستی در بازار؛ پرفروش‌ترین مدل‌ها را بشناسید

بهترین اتو بخار دستی در بازار؛ پرفروش‌ترین مدل‌ها را بشناسید
راهنمای مطالعه

    در این مطلب ۶ مدل از بهترین اتو بخار محبوب و پرفروش در بازار ایران را برایتان بررسی کرده‌ایم که با قابلیت‌های متعدد و قیمت مقرون به صرفه رضایت اکثر مشتریان را جلب کرده‌اند.

    خرید اتو با توجه به مدل‌های متعددی که در بازار عرضه شده باید با دقت صورت گیرد. پیش از این لیست بهترین چرخ خیاطی صنعتی، مهمترین نکات در خرید اتوبخار و همچنین مزایا و معایب اتو بخار ایستاده را برایتان شرح دادیم.

    همچنین از نکاتی که حین خرید اتو پرس باید در نظر داشته باشید برایتان گفتیم و حالا نوبت به معرفی ۶ مدل از بهترین اتو بخار موجود در بازار ایران رسیده است.

    ۱. اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

    ption id="attachment_386" align="alignnone" width="600"]اتو بخار پارس خزر مدل SI-702 اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

    وقتی سخن از لوازم خانگی برقی باشد و بخواهیم از کالاهای تولید داخل صحبت کنیم اولین نامی که به ذهن می‌آید پارس خزر است.

    جنس استفاده شده برای پوشش کفی این اتو ترکیب الماسه (دیاموند-نقره‌ای) و استیل است. این مدل قابلیت ضد رسوب و ضدچکه دارد و از سیستم قطع خودکار نیز بهره‌مند است.

    گنجایش مخزن آب اتو بخار پارس خزر ۳۰۰میلی‌لیتر است و قابلیت بخاردهی عمودی هم دارد. میزان بخاردهی پیوسته آن ۴۰ میلی‌گرم در دقیقه است که نسبت به نمونه‌های خارجی مشابه چیزی کم ندارد.

    توان مصرفی دستگاه هم ۲۴۰۰ وات است و اتو از لحظه روشن کردن سریع به حرارت تنظیم شده می‌رسد. سیم اتو به قدر کافی بلند (۲.۵ متر) و از جنس مقاومی است و به خاطر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به ندرت تاب می‌خورد.

    البته که این اتو بی‌نقص نیست و برخی خریداران از میزان تعادل آن در حالت عمودی گله کرده‌اند و معتقدند جنس پلاستیک بدنه می‌توانست بهتر باشد. آنچه که این اتو را جذاب‌تر می‌کند قیمت پائین‌ترش نسبت به نمونه‌های خارجی است.

    این اتوبخار از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار

    ۲. اتو بخار فیلیپس مدل GC2994/20

    اتوبخار فیلیپس، مدل GC2994-20 اتوبخار فیلیپس مدل GC2994-20

    این مدل از اتوبخارهای فیلیپس باکیفیت و کاربردی است و موتور قدرتمندی با توان ۲۴۰۰ وات دارد. کفی این اتو بخار از جنس استیم‌گلاید است که موجب حرکتی روان روی سطح پارچه می‌شود و در عین حال در برابر خط‌ و خش مقاوم است.

    دریچه‌ای در بالای دسته این اتو تعبیه شده است که از آن طریق می‌توان آب به مخزن ۳۲۰‌میلی‌لیتری این اتو ریخت. امکان بخاردهی لحظه‌ای در این دستگاه وجود دارد. می‌توانید موقع اتوی البسه، دکمه مخصوص بخاردهی لحظه‌ای اتو را فشار دهید و بخار با فشار زیاد از منافذ کفی اتو خارج می‌شود.  البته برخی از خریداران می‌گویند که این اتو بخار، بخار کمی تولید می‌کند.

    این دستگاه ضدرسوب است و از تجمع رسوبات آب پیشگیری می‌کند و بدین‌ترتیب از بازدهی این اتوبخار کاسته نمی‌شود. در طراحی بدنه اتو بخار فیلیپس از ترکیب دو رنگ آبی تیره و سفید استفاده شده است. بدنه مخزن آب شفاف است و می‌توانید مقدار آب داخل آن را ببینید.

    وزن این اتو فقط ۱,۲۵ کیلوگرم است و موقع اتو کردن هرگز خسته نمی‌شوید. در ضمن می‌توانید میزان بخاردهی اتو را خودتان تنظیم کنید. اتو فیلیپس به اسپری آب، سیستم ضدچکه، بخاردهی عمودی مجهز است.

    این اتو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار

    ۳. اتو بخار فیلیپس مدل GC2998/80

    اتوبخار فیلیپس «Philips» مدل GC2998/80

    اگر اتویی با قدرت بیشتری لازم دارید این مدل از برند مطرح فیلیپس گزینه خوبی به نظر می‌رسد. چرا که قدرت بخاردهی آن نسبت بقیه مدل‌هایی که در این مطلب معرفی می‌کنیم بیشتر است و  میزان بخاردهی پیوسته آن  ۴۵  گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای آن  ۱۷۰ گرم در دقیقه است.

    گنجایش مخزن آب این مدل ۳۲۰ میلی‌لیتر است. بدنه‌ دستگاه از جنس پلاستیک مستحکم ساخته شده است. قسمت مخزن آب طراحی نیمه‌شفاف دارد و میزان آب باقیمانده در مخزن قابل مشاهده‌ است. اما این اتو بخار فیلیپس برخلاف مدل GC2994/20 قابلیت تنظیم بخاردهی ندارد.

    این اتو از مشتریان خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار

    ۴. اتوبخار فیلیپس مدل GC2990/20

    فیلیپس، مدل GC2990-20

    این مدل از اتوبخارهای شرکت فیلیپس هم طرفدارهای زیادی دارد. توان آن ۲۳۰۰ وات است و اتو را به‌سرعت آماده بخاردهی می‌کند. سیستم بخاردهی لحظه‌ای آن بخار را با فشردن دکمه‌ای که روی اتو تعبیه شده با قدرت و شدت زیاد از منافذ کف اتو خارج می‌شود.

    دارای مخزن آب با ظرفیت ۳۲۰ میلی‌لیتر است که از طریق دریچه قرار گرفته در قسمت بالای دسته، قابل پر کردن است. البته برای اتوکشی چروک‌های عمیق لباس، امکان اسپری کردن آب هم وجود دارد.

    نوک این اتو تیز است و برای اتوی مناطق سخت لباس‌ها مانند آستین‌ها، یقه‌ها و اطراف دکمه مناسب است. کفی اتو از جنس استیم‌گلاید است که آن را در برابر خط‌وخش مقاوم می‌کند و در عین حال موجب حرکت روان روی سطح پارچه می‌شود. میزان بخاردهی این اتو را می‌توان به‌دلخواه تنظیم کرد.

    همچنین از دیگر قابلیت‌های آن سیستم ضدچکه، دارای اسپری آب، بخاردهی عمودی، پیوسته و لحظه‌ای، سیستم ضد رسوب و کابل برق بادوام و مقاوم اشاره کرد.

    اتو بخار فیلیپس GC2990/20 از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ کسب کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار

    ۵. اتو بخار پارس خزر مدل SI-DS-501

    اتوبخار، پارس خزر

     

    این اتو یکی دیگر از محصولات پارس خزر است که قیمتی مناسب دارد و هر کس با هر بودجه می‌تواند این محصول را تهیه کند. این اتو با وجود اینکه در مقایسه با اتوهای دیگر ارزان‌تر است از نظر قدرت از باقی اتوها کم ندارد و توانی معادل ۲۰۰۰ وات دارد.

    قابلیت بخاردهی اتو بخار پارس خزر تا ۲۵ گرم در دقیقه است و با فشار دکمه بخاردهی لحظه‌ای این مقدار به ۸۰ گرم هم می‌رسد. جنس کفی این اتو از الماسه نقره‌ای است. اتو بخار پارس خزر قابلیت بخاردهی عمودی دارد و می‌توانید بدون دردسر پرده و لباس‌های آویخته را اتوکشی کنید. در ضمن با توجه به نوع پارچه دمای اتو قابل تنظیم است.

    گنجایش مخزن این اتو ۲۳۰ میلی‌متر است و از طریق در بالای اتو می‌توانید آب مورد نیاز مخزن را به آن اضافه کنید. این اتو به ویژگی‌هایی چون سیستم قطع خودکار، اسپری آب، سیستم ضد چکه و ضد رسوب مجهز است اما مخزن رسوب ندارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این اتو مجهز بودن آن به فیوز حرارتی برای جلوگیری از افزایش بیش از حد مجاز دماست.

    دسته این اتو روکشی نرم دارد و وقتی دسته اتو را می‌گیرید، احساس راحتی خواهید کرد. این اتو از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار

    ۶. اتو بخار فوما مدل ۲۰۰۴

    اتوبخار-فوما مدل ۲۰۰۴

    اتو بخار فوما یکی از مدرن‌ترین اتوهای ساخت شرکت فوما ژاپن است و با وجود اینکه در مقایسه با اتوبخارهای دیگر قیمت ارزانی دارد، از توان و قدرت و کارایی بالایی برخوردارست. این اتوبخار توانی معادل ۲۸۰۰ تا ۳۲۰۰ وات دارد و مجهز به سیستم تنظیم حرارت متناسب با انواع پارچه‌هاست.

    کف اتو سرامیکی است و روکشی مخصوص دارد و هر نوع آلودگی و جرم با یک دستمال ساده پاک می‌شود. سیستم ضدچکه آن جلوی چکه کردن آب از منافذ کف اتو را می‌گیرد و موقع اتو آب روی لباس چکه نمی‌کند.

    این مدل هم مانند اتوهای قبلی که در موردشان صحبت کردیم، سیستم بخاردهی عمودی دارد و با استفاده از این قابلیت می‌توانید پرده‌ها و لباس‌های آویخته‌شده را اتو بکشید.

    از دیگر ویژگی‌های اتوبخار فوما می‌توان به سیستم قطع خودکار، سیستم ضد رسوب، اسپری آب و سیم قابل چرخش تا ۳۶۰ درجه اشاره کرد. همچنین بازه طول کابل این اتو ۱ تا ۲ متر است.

    اتو بخار فوما از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۱ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار

    ۷. اتوبخار میگل مدل GSI 221

    اتو بخار، میگل اتو بخار میگل هم یکی از اتوهای مقرون‌به‌صرفه‌ای است که با وجود ارزان بودن، کارتان را به‌خوبی راه می‌اندازد. کفی این اتو از سرامیک است که به کیفیت عملکرد اتو اضافه می‌کند و موجب حرکت روان اتو روی لباس می‌شود. مخزن این اتو گنجایش ۲۹۰ میلی‌لیتر دارد و توان مصرفی آن ۲۲۰۰ وات است. یکی از ویژگی‌های این اتو قابلیت شستشوی اتو توسط خود اتوست. در واقع می‌توانید مخزن آب اتو را پر کنید و پس از داغ شدن آن، با چند بار فشردن شاسی مخصوص بخار، جرم‌های جمع‌شده در منافذ کفی اتو را خارج کنید. میزان بخاردهی پیوسته این اتو ۱۵ تا ۲۰ گرم در دقیقه است. از دیگر ویژگی‌های این اتو می‌توان به اسپری آب، سیستم ضدچکه، بخاردهی عمودی، سیستم ضد رسوب، سیستم قطع خودکار و سیم گردان تا ۳۶۰درجه اشاره کرد. بازه طول کابل آن ۱ تا ۲ متر است. البته این اتو فاقد مخزن رسوب است. این اتوبخار از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره دریافت کرده است. مشاهده تصاویر و قیمت این اتو بخار [see_also]12694[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید