۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان

۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    اگر به دنبال خرید طلا با هزینه نه‌چندان بالا هستید و علاقه‌ای به زنجیر طلا سبک و نازک ندارید، مطلب امروز «درجه» به دردتان می‌خورد. این مطلب مختص شما خانم‌های دستبنددوستی است که به‌طور خاص به دستبند طلای ظریف و تلفیقی علاقه‌مندید. با ما در ادامه همراه باشید که ۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان برایتان داریم. همه مدل‌ها حاوی طلای ۱۸ عیار، کارشده با سنگ یا مروارید، دارای ساخت ظریف و مطابق سلیقه روزند.

    این مقاله در بهمن ماه ۱۳۹۸ نوشته شده و بعضی موارد هم‌اکنون افزایش قیمت دارند.

    از قیمت‌ بالاترین پیشنهادمان شروع می‌کنیم:

    ۱۰. دستبند طلای گالری فرنود کد BP24

    قیمت: حدود ۳۶۵٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای گالری فرنود کد BP24

    امسال اوج محبوبیت زیورآلات تلفیقی طلا و مروارید اصل بود. پس، دست بجنبانید؛ شاید چند ماه دیگر برای خرید طلاهای مرواریدی خبری از تنوع امروز نباشد!

    این دستبند توپی در ۹ وزن مختلف قابل‌سفارش است: کمترین وزن قابل‌سفارش ۰٫۵۲ گرم (با قیمت حدود ۳۶۵٫۰۰۰ تومان) و بیشترین ۱٫۲۰ گرم (با قیمت حدود ۸۵۰٫۰۰۰ تومان) است. در این دستبند از ۵ عدد مروارید پرورشی شیری‌رنگ استفاده شده است که به‌دلیل طبیعی‌بودن هم‌شکل نیستند، اما هم‌اندازه‌اند (قطر هر مروارید ۶ میلی‌متر است). البته، وزن مرواریدها از وزن طلا کسر می‌شود. طول تقریبی دستبند را هم می‌توانید ۱۷ سانتی‌متر در نظر بگیرید.

    درمجموع که دستبند خوش‌نمایی است و همراه با جعبه و ساک دستی گالری فرنود ارسال می‌شود تا گزینه مناسبی نیز برای هدیه باشد.

    مشاهده دستبند طلای گالری فرنود

    ۹. دستبند طلای کد N14

    قیمت: حدود ۳۰۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای کد N14

    در این دستبند از پلاک طلای طرح کارتیه همراه با مرواریدهای پرورشی استفاده شده است. کارتیه طرح جدیدی نیست، اما امسال، پس از مدت‌ها فراموشی، مجددا روی کار آمد. این دستبند کارتیه مرواریدی در ۵ وزن مختلف قابل‌سفارش است: کمترین وزنی که می‌توانید برای سفارش ثبت کنید ۰٫۳۶ گرم (با قیمت حدود ۳۰۰٫۰۰۰ تومان) و بیشترین ۰٫۴۴ گرم (با قیمت حدود ۳۹۰٫۰۰۰ تومان) است. درمورد نخ به‌کاررفته هم باید بگوییم  ۰٫۵ میلی‌متری و رنگ کرم‌طلایی است، اما ابریشمی نیست. البته، برخی خریداران معتقدند که ای کاش نخ به‌کاررفته کلفت‌تر و نرم‌تر بود.

    درضمن، به‌گفته چند نفری از خریداران، این دستبند در جعبه‌ای برایشان ارسال شده بود که چندان مناسب هدیه نیست!

    مشاهده دقیق‌تر این دستبند

    ۸. دستبند طلای مانچو کد bfg050

    قیمت: حدود ۳۰۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای مانچو کد bfg050

    عمده زیورآلات برند مانچو تلفیقی‌اند؛ تلفیق طلا با چرم یا طلا با سنگ‌های طبیعی. مانچوی کد bfg050 متشکل از یک عدد گوی طلای توری به قطر ۰٫۸ سانتی‌متر در وسط و هِماتیت‌های نوک‌مدادی و فیروزه‌های توپی در طرفین است. بیشترین وزن قابل‌سفارش را هم که انتخاب کنید، نهایتا همان حول‌وحوش ۳۰۰٫۰۰۰ تومان برایتان تمام خواهد شد؛ چراکه وزن‌های قابل‌سفارش به هم بسیار نزدیک‌اند. درضمن، قفل این دستبند، مانند مدل قبلی، دارای گره کشویی است و به تقریبا همه‌سایز دستی می‌خورد.

    از بازخوردهای خریداران متوجه شدیم که گویا اندازه واقعی این دستبند از آنچه در تصویر به نظر می‌رسد ظریف‌تر است. پس، دقت کنید!

    مشاهده دستبند گالری ماچو

    ۷. دستبند طلای ریسه گالری کد Ri3-H1176

    قیمت: حدود ۲۴۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای ریسه گالری کد Ri3-H1176

    شماهایی که ظریف‌پسندید و به طلاهای طرح اسپرت برای استفاده همراه برای مثال ساعت علاقه‌مندید، از این‌یکی پیشنهادمان به‌سادگی عبور نکنید! این دستبند ظریف و دلربا از یک عدد پلاک طلای طرح قلب با ابعاد تقریبی ۱× ۱ سانتی‌متر در وسط و ۵ عدد سنگ حدید طلایی در طرفین تشکیل شده و دارای نخ کنفی با بافت لوله‌ای است. فقط هم در وزن ۰٫۱ گرمی عرضه می‌شود.

    این دستبند فوق‌ظریف، به‌دلیل پلاک قلبی‌شکل، می‌تواند هدیه مناسبی برای به‌خصوص روز ولنتاین باشد؛ منتها یادآوری می‌کنیم که تنها مقبول خانم‌های ظریف‌پسند می‌افتد!

    مشاهده دستبند طلای گالری ریسه

    ۶. دستبند طلای مانچو کد bfg112

    قیمت: حدود ۲۳۵٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان -دستبند طلای مانچو کد bfg112

    برند مانچو را برای خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان به خاطر بسپارید. این مدل دستبند مانچو متشکل از یک عدد مهره توری طلا و تعدادی سنگ جاسپر خاکی و دلرباست. قطر تقریبی مهره طلا را می‌توانید ۰٫۷ × ۰٫۷ سانتی‌متر در نظر بگیرید. زنجیر این دستبند، برخلاف چیزی که در نگاه اول به نظر می‌رسد، طلا نیست؛ بلکه استیل با آبکاری طلایی است. این دستبند با قفل فلزی ساده بازوبسته می‌شود و به اندازه دستبندهای دارای قفل کشویی دارای امکان تغییر اندازه نیست. درضمن، این دستبند همراه جعبه مقوایی با لوگوی مانچو ارسال می‌شود.

    فقط اینکه برخی خریداران از نبود شناسنامه معتبر برای تأیید اصالت سنگ‌ها شکایت داشتند که اگر همراه دستبند وجود می‌داشت، عالی می‌شد!

    مشاهده دقیق‌تر این دستبند

    [related]19412[/related]

    ۵. دستبند طلای ریسه گالری کد Ri3-H1170

    قیمت: حدود ۲۲۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای ریسه گالری کد Ri3-H1170

    ازآنجاکه کل این دستبند طلایی است، اشتباه نکنید! تنها پلاک وسط از طلاست؛ این پلاک مربعی حدود ۲ سانتی‌متر طول دارد و بسیار ظریف و نازک است. طبق مشخصات محصول، مهره‌های مربعی‌شکل در طرفین پلاک با سنگ حدید و مهره‌های توپی ریز با مروارید چک کار شده‌اند. البته، تأیید اصالت سنگ‌ها کار ما نیست. اما جا دارد اضافه کنیم که با مرور بازخوردهای خریداران متوجه شدیم رنگ طلایی مهره‌های به‌کاررفته در این دستبند ثابت نیست و درصورت نگهداری نامناسب شاهد تغییر رنگ خواهید بود. خود سازنده نیز به پرهیز از تماس با مواد شوینده توصیه کرده است.

    این دستبند فوق‌العاده ظریف و سبک همراه با جعبه‌ مخصوص ریسه گالری عرضه می‌شود و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه باشد.

    مشاهده دستبند گالری ریسه

    ۴. دستبند طلای مانچو کد bfg111

    قیمت: حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای مانچو کد bfg111

    در این دستبند تنها مهره چندضلعی وسط از طلاست و زنجیر به‌کاررفته، برخلاف اینکه در تصویر به طلا می‌زند، استیل آبکاری‌شده به رنگ طلایی است. مهره طلای توری‌شکل در وسط دستبند از طرفین به یک عدد سنگ حدید قلبی متصل است. طول تقریبی دستبند هم ۱۸ سانتی‌متر ذکر شده است.

    این دستبند می‌تواند گزینه مناسبی برای دست‌های قلمی باشد. با دستبندهای دیگر هم حتی قابل‌استفاده است؛ اگرچه به‌صورت تکی نیز جلوه خاص خودش را دارد.

    مشاهده دستبند طلای ماچو

    ۳. دستبند طلای ریسه گالری کد Ri3-1172

    قیمت: حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای ریسه گالری کد Ri3-1172

    این دستبند طراحی جوان‌پسندی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه به خصوصا دخترخانم‌های جوان باشد.

    وزن‌های قابل‌سفارش عبارت‌اند از: ۰٫۹۹ گرمی (با قیمت حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان) و ۰٫۱ گرمی (با قیمت حدود ۲۴۰٫۰۰۰ تومان). تنها پلاک چشمی وسط از طلاست؛ ابعاد تقریبی پلاک را هم ۱ × ۰٫۶ سانتی‌متر در نظر بگیرید. بند این دستبند از چند رشته نخ موم‌زده‌شده رنگی با استحکام بالا تشکیل شده است. در لابه‌لای نخ‌ها نیز حدیدهای مربعی‌شکل به چشم می‌خورند. البته، روی نمای سنگ‌ها خیلی حساب نکنید؛ چون خیلی ریزند و بین رشته‌ها گم می‌شوند. اصل نمای این دستبند همان پلاک چشم و رشته‌های رنگی است که به سلیقه فانتزی‌پسندها احتمالا خوش می‌نشیند.

    مشاهده این دستبند طلا

    ۲. دستبند طلای مانچو کد bfg134

    قیمت: حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان - دستبند طلای مانچو کد bfg134

    این مدل دستبند مانچو تقریبا شبیه مورد ششمی است که بالاتر معرفی کردیم؛ منتها اینجا از فیروزه استفاده شده است. تنها طلای این دستبند همان مهره چندضلعی توری در وسط است. ابعاد تقریبی پلاک طلا را می‌توانید ۰٫۵ × ۰٫۵ × ۰٫۶ سانتی‌متر در نظر بگیرید. وزن‌های قابل‌سفارش هم عبارت‌اند از ۰٫۱۲ گرمی (با قیمت حدود ۲۰۰٫۰۰۰ تومان) و ۰٫۱۶ گرمی (با قیمت حدود ۲۲۰٫۰۰۰ تومان). خود زنجیر و اتصالات دستبند (شامل قفل و اتصال‌دهنده‌های مهره‌ها) همگی از جنس استیل با آبکاری طلایی است. منتها ناگفته نماند که برخی خریداران به تغییررنگ اتصالات به‌کاررفته اشاره کرده‌اند و می‌گویند رنگ اتصالات پس از چند بار استفاده تیره شد!

    مشاهده دستبند طلای ماچو

    ۱. دستبند طلای الن نار کد EL200

    قیمت: حدود ۷۰٫۰۰۰ تومان

    خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان

    و اما اقتصادی‌ترین پیشنهاد این فهرست! دستبند الن نار با پلاک طلای طرح قلب در ۶ وزن مختلف قابل‌سفارش است: کمترین وزن قابل‌سفارش ۰٫۱۰ گرم (با قیمت حدود ۷۰٫۰۰۰ تومان) و بیشترین ۰٫۲۷ گرم (با قیمت حدود ۲۴۵٫۰۰۰ تومان) است. درمورد جنس سنگ‌های به‌کاررفته اطلاعاتی در مشخصات محصول ندیدیم، اما اندازه سنگ‌ها ۴ میلی‌متر و جنس نخ مورداستفاده ابریشمی ذکر شده است.

    درکل، دقت داشته باشید که دستبند فوق‌العاده ظریفی است و مهره‌ها چندان درشت نیستند. اما این دستبند، باوجود ظرافت، به‌دلیل رنگ دانه‌اناری سنگ‌ها جلوه نماداری در دست خواهد داشت.

    مشاهده دستبند طلای ال نار

    سخن پایانی

    امروز از ۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید دستبند طلا زیر ۴۰۰ هزار تومان برایتان گفتیم. حالا شما به ما بگویید که پیشنهادات‌مان را چقدر پسندیدید و پیشنهاد چندمی از همه بیشتر به دل‌تان نشست؟ می‌توانید در قسمت دیدگاه‌های همین مطلب با ما در ارتباط باشید. در پایان جا دارد یادآوری کنیم که «درجه» هیچ مسئولیتی در قبال اصالت طلاها و سنگ‌های به‌کاررفته در محصولات معرفی‌شده نمی‌پذیرد. مسئولیت تحویل کالای اصل به مشتری برعهده خود فروشنده است. [see_also]18925[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید