۱۰ پیشنهاد عطر برای خرید هدیه روز مادر با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان

۱۰ پیشنهاد عطر برای خرید هدیه روز مادر با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    ۲۳ دی، همین جمعه آینده، ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیهاست و البته روز مادر! چنانچه هنوز تدارکی ندیده‌اید، ما اهالی «درجه» ۱۰ پیشنهاد عطر با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان برای خرید هدیه روز مادر آماده کرده‌ایم که امیدواریم بپسندید.

    بگذارید همین اول کاری خیال‌تان را راحت کنیم: سفارش هر عطری که از این فهرست پسند کنید، تنها چند کلیک بیشتر وقت‌تان را نمی‌گیرد. این شما و این فهرست پیشنهادی ما از گران‌ترین به ارزان‌ترین عطرها برای خرید هدیه روز مادر

    ۱۰. ادو پرفیوم زنانه ایو د سیستل، مدل Sanderling Shine (۱۰۰میلی‌لیتر)

    عطر سندرلینگ شاین

    ادو پرفیوم زنانه ایو د سیستل که ساخت فرانسه است پس از معرفی به بازار به سرعت به محبوبیت رسید. این عطر که عطری خوشبو با فرمولاسیون پیچیده و مرموز  گروه چوب-گلی و مرکبات است به شهرت رسید و هنوز با وجود گذشت سال‌ها، عطری شامه‌نواز و خواستنی است. رایحه عطر ادو پرفیوم زنانه ایو د سیستل خنک و فراموش‌نشدنی است. نت آغازین این عطر ترنج، گل جعفری و برگ شمعدانی، نت میانی آن، رز، یاس بنفش و یاسمن و نت پایانی آن ترکیبی از نت‌های چوبی‌، وانیل و مشک است.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟ میانگین نظرات خریداران قبلی نشان می‌دهد که این عطر تقریبا همه‌پسند است و رایحه نسبتا ماندگاری دارد.

    این محصول در بازار در محدوده قیمت ۳۳۰ تا ۹۴۵ هزار تومان فروخته می‌شود که البته برخی از خریداران معتقدند نوع ارزان‌تر آن، عطر کپی‌شده اما باکیفیت این عطر است.

    ۲. ادو پرفیوم ویکتوریا سکرت مدل Bombshell (۱۰۰ میلی‌لیتر)

    ویکتوریا سکرت

    این مدل از ادو پرفیوم ویکتوریا سکرت، رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و ترکیبی از گیاهان معطر و میوه است. نت آغازی این عطر، ترکیبی از نارنگی، گریپ‌فروت، میوه پشن، آناناس و توت‌فرنگی است. نت میانی آن برگرفته از گل صد تومانی، ارکیده، گل یاس، گل سوسن و توت قرمز است و نت پایانی آن ترکیبی از مشکل، چوب صندل و گلسنگ است. ماندگاری این عطر حدود ۵ تا ۶ ساعت است. ظرف این عطر بسیار شیک و زیبا و مناسب بانوان شیک‌پوش است.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟ بیشتر خریداران این عطر، از رایحه و ماندگاری این عطر رضایت دارند و اگرچه این عطر بیشتر مناسب فصول گرم سال است، در زمان‌های دیگر هم از آن استفاده می‌کنند. البته برخی از مشتریان معتقدند این عطر بیشتر دخترانه است. این محصول از خریداران، از ۵، ۴.۵ امتیاز گرفته است و در بازار (۲۱دی ۱۴۰۱) با محدوده قیمت ۴۲۰ تا ۵۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود

    ۳. ادو پرفیوم زنانه ژک‌ ساف مدل Sweet Love (۱۰۰میلی‌لیتر)

    ژک ساف

    این مدل از عطرهای زنانه ژک ساف، بهترین عطر برای بانوان جوان و احساساتی است و بوی شیرین، تند و گرمی دارد. این عطر مناسب تمام فصول سال است. بطری این عطر خوش‌دست و شیک طراحی شده است و مایع درون آن را می‌توان به‌راحتی دید.  ساختار رایحه این عطر، ترکیبی از میوه، مرکبات، گل، چوب و ادویه است.

    نت آغازی این عطر خوشبو، نارنج، هلو و پرتقال است. نت میانی آن هم ترکیبی از گل رز، یاسمین و لاله است و درنهایت نت پایانی آن رایحه‌ای از مشک، چوب، صندل و ادویه است.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟ این عطر علاقه‌مندان بسیاری دارد و بیشتر خریداران از بوی خوش، خنک و ماندگاری بالای آن راضی هستند. خریداران به این عطر از ۵، ۴.۱ امتیاز داده و بیش از ۳۸۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند.

    این عطر در بازار (۲۱دی۱۴۰۱) با قیمت ۴۷۴هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

    ۴. عطر زنانه شالیز مدل EDT (۵۰ میلی‌لیتر)

    عطر شالیز

    این عطر که ساختار رایحه آن از میوه، گل و چای است، عطری خوشبو با رایحه‌ای بسیار شیرین، خنک و بسیار ماندگار است. نت آغازی این عطر، میوه‌ای، کیکلامن و اسطوخودوس است که استشمام آن آرامش می‌آورد. نت میانی این عطر، مگنولیا، گل رز و گل صدتومانی است. نت پایانی این مدل از عطرهای شالیز، ترکیبی از رایحه نعناع هندی، عنبر و مشک است.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟  خریداران این عطر از رایحه خوشبو و آرامش‌بخش آن بسیار راضی هستند و برخی هم ماندگاری رایحه آن را تا چند روز مشاهده کرده‌اند. این محصول از مشتریان خود از ۵، ۴.۱ امتیاز گرفته است و در بازار با قیمت ۳۷۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۵. ادو پرفیوم زنانه سموا مدل Eaufum (۱۰۰ میلی‌لیتر)

    عطر سموا

    این ادو پرفیوم ساخت کشور فرانسه که از سوی شرکت مای پخش می‌شود، رایحه‌ای خنک و شیرین و با ماندگاری بالا دارد. این عطر از ترکیب اسانس‌های‌ گل‌ها و میوه‌های معطر ساخته شده است. نت آغازی آن لیمو و نارنج، نت میانی آن، گل‌های بنفشه وصد تومانی و نت پایانی آن وانیل و چوب صندل است. این عطر بیشتر مناسب فصول سرد سال است و بسته‌بندی شیک با ترکیبی از رنگ‌های بنفش، صورتی و مشکی دارد.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟  بیشتر خریداران این عطر، از بو و ماندگاری آن راضی هستند و حدود ۵۱۰ نفر خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. البته برخی از مشتریان، رایحه این عطر را دوست نداشتند و معتقد بودند، صرفا نت پایانی آن، خوشبوست و فردی هم توصیه کرده بود اگر از بوی عطر گوچی فلورا خوش‌تان می‌آید، این عطر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. درضمن این ادو پرفیوم از ۵، ۴.۲ امتیاز گرفته است.

    این محصول در بازار (۲۱دی۱۴۰۱)‌ با قیمت ۳۴۵هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۶. ادو پرفیوم زنانه زنیت مدل Reine (۱۰۰ میلی‌لیتر)

    عطر زنیت

    ادو پرفیوم زنانه زنیت، مدل Reine رایحه‌ای شیرین، تند و شرقی و نت‌های خوشبوی فراموش‌نشدنی دارد. نت‌ آغازی گلابی و ادیه، نت میانی، ترکیبی از گاردنیا، قهوه، گل یاس و شکوفه نارنجی و نت پایانی آن صندل، وانیل و پاتچولی است. ساختار رایحه این ادو پرفیوم ترکیبی از میوه، ادویه، وانیل، گیاهان معطر و گل است. این عطر خوشبو، مناسب فصول سرد سال است و ۶ ساعت ماندگاری دارد.

    این محصول در بازار با قیمت ۳۳۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۷. ادو پرفیوم زنانه لنکوم، مدل Amblight (۱۰۰ میلی‌لیتر)

    لنکوم

    ادو پرفیوم زنانه لنکوم، مدل Amblight، یکی دیگر از عطرهای خوشبوی شرکت چینی لنکوم با ساختار رایحه گیاهان معطر، توت‌فرنگی و گل است که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. این محصول از طبعی شیرین و سرد برخوردارست. نت‌ آغازی، میانی و پایانی این ادو پرفیوم، به‌ترتیب گل‌های یاسمین، مریم و یاسمین و رز است. این عطر که ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم دارد، با وجود قیمت مناسب، ظاهری شیک و زیبا دارد و مناسب بانوان خوش‌پوش است.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟  بیشتر خریداران از قیمت و رایحه این عطر و ظاهر شیک و زیبای آن راضی هستند. اما افرادی که به بوی توت فرنگی حساس‌اند و آن را دوست ندارند، به سراغ این عطر نروند. این محصول از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ گرفته‌ است  و حداقل ۴۹۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند.

    این محصول در بازار (۲۱دی۱۴۰۱)‌ با قیمت ۲۹۹هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود.

    ۸. ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل GoodGirl (حجم ۱۰۰میلی‌لیتر)

    نیفتی، گودگرل

    ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل GOOD GIRL، عطری پرطرفدارست که از خود رایحه‌های عالی بادام و قهوه در فضا به‌جا می‌گذارد که بسیار پرانرژی و هیجان است. در واقع این دو رایحه، نت‌ آغازی این عطر است. پس از مدتی نت میانی آن که ترکیبی از گل مریم و یاسمین است خود را نشان می‌دهد و در نت پایانی رایحه‌های دانه تونکا و کاکائو به مشام می‌رسد.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟ این عطر طرفداران بسیاری دارد و بیشتر خریداران از بوی ملایم، ماندگاری و ظاهر آن رضایت دارند. خریداران این عطر به آن از ۵، ۴.۱ امتیاز و بیش از ۲۰۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند.

    این محصول که ظاهری شبیه عطر هات لاو، مدل GoodGirl دارد، در بازار با قیمت ۲۲۷هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۹. ادو پرفیوم زنانه هات‌ لاو مدل GoodGirl (حجم ۸۰ میلی‌لیتر)

    هات لاو

    این عطر از عطرهای هات لاو که رایحه‌ای گرم از گل و طبیعت دارد و شیرین است، عطری مناسب برای هدیه روز مادر است. البته این عطر علاوه‌بر بانوان، مناسب آقایان هم هست. نت آغازی این عطر قهوه، بادام، ترنج و لیموست. نت میانی این عطر، ترکیبی از شکوفه‌های پرتقال، گل مریم، زنبق سفید، یاس رازقی و رز بلغاری است و در نهایت نت پایانی آن ترکیب وسیعی از مواد معطر مختلف همچون دانه توکا، وانیل، پارالین، چوب صندل، مشک، کاکائو، چوب کشمیر، کهربا و نعناع هندی است.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟  بسیاری از خریداران این عطر از بو و رایحه آن راضی‌اند اما این عطر را اصل نمی‌دانند و آن را عطری کپی‌شده اما باکیفیت می‌دانند. همچنین طرح بطری این عطر که شبیه کفش پاشنه بلند است برای برخی از خریداران جالب بود. مشتریان این عطر به آن از ۵ امتیاز، ۴.۳ داده‌اند.

    این محصول در بازار با قیمت ۱۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

    ۱۰. ادو پرفیوم زنانه فیستا مدل Lancome La Vie Est Belle (۱۰۰ میلی‌لیتر)

    عطر زنانه فیستا

    این مدل از عطرهای فیستا، عطری خاص با رایحه‌ای گرم و شیرین و ترکیبی از رایحه گل‌ها، میوه‌ها و خوراکی‌هاست. درواقع ساختار این عطر، از رایحه‌های مرکبات و گل است. این عطر بسیار مناسب مهمانی‌های نیمه‌رسمی شبانه است. نت آغازی عطر فیستا از توت سیاه و گلابی است. نت میانی آن هم از گل‌های زنبق، یاس و شکوفه پرتقال است. در نهایت، نت پایانی‌اش از وانیل، بادام و نعناع هندی است که رایحه بادام تلخ در میان تمام رایحه‌های دیگر به‌خوبی شناسایی می‌شود.

    خریداران قبلی چه می‌گویند؟  این عطر علاقه‌مندان بسیاری دارد که بیشتر آنها از رایحه خاص آن راضی‌اند و این عطر را با توجه به قیمت مناسب آن، باکیفیت می‌دانند. البته برخی از خریداران از رایحه این عطر چندان راضی نیستند. با اینحال بیش از ۱۱۰ نفر، خرید این محصول را پیشنهاد کرده‌اند. این عطر از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ گرفته‌اند.

    ادو پرفیوم زنانه فیستا مدل Lancome La Vie Est Belle در بازار (۲۱دی۱۴۰۱)، با قیمت ۱۲۹هزار تومان فروخته می‌شود.

     

     

     

     

    انتخاب شما کدام‌یکی است؟

    خب، کدام عطر برای خرید هدیه روز مادر مقبول افتاد؟ اصلا چیزی انتخاب کردید؟ برایمان جالب است که انتخاب‌تان را بدانیم؛ پس، برایمان در قسمت دیدگاه‌های همین مطلب بنویسید. درضمن، تا فرصت باقی است، این مطلب را از طریق کلیدهای اشتراک‌گذاری (کلیدهای اشتراک‌گذاری در ابتدا و انتهای هر مطلب در دسترس‌ هستند) با دوستان‌تان هم به اشتراک بگذارید. [see_also]6687[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید