۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه روز زن با قیمت زیر ۴۰۰ هزار تومان

۱۰ پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه روز زن با قیمت زیر ۴۰۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    این مطلب «درجه» مختص شما آقایان متأهلی است که هنوز هیچ ایده‌ای برای خرید هدیه روز زن ندارید. اگر در جریان نیستید، باید خدمت‌تان عرض کنیم که شنبه همین هفته (۲۶ بهمن) ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و روز زن است. پس، تا دیر نشده برای خرید هدیه روز زن دست بجنبانید!

    می‌دانیم که این روزها مشغله کاری به خیلی از آقایان اجازه نمی‌دهد تا برای انتخاب هدیه، مغازه‌گردی کنند. پس تصمیم گرفتیم کار خرید هدیه روز زن را با ۱۰ پیشنهاد جذاب و آماده سفارش برایتان راحت کنیم. سعی‌مان را هم کردیم هدایایی پیشنهاد دهیم که قیمت‌شان از نهایتا ۴۰۰ هزار تومان بیشتر نشود. این شما و این ۱۰ پیشنهاد درجه برای خرید هدیه روز زن:

    ۱۰. کیف دستی چرم آرا مدل z031

    قیمت: حدود ۳۹۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - کیف دستی چرم آرا مدل z031

    کیف رودوشی ازجمله هدایای فوق‌العاده کاربردی است و چرم طبیعی هم که باشد، تا سال‌ها به یادگار می‌ماند. کیفی که در تصویر می‌بینید، از برند بنام چرم آرا و جنس چرم طبیعی است. این کیف مربعی با ابعاد ۲۹ × ۲۹ × ۸ سانتی‌متر ازلحاظ جاداری برای استفاده روزمره کفایت می‌کند. بند رودوشی قابل‌تنظیم هم دارد. ازلحاظ کیفیت تودوزی که خیال‌تان راحت! این کیف دارای تودوزی پارچه‌ای تمیزی است. استفاده از سرزیپ‌های پارچه‌ای و یراق‌آلات طلایی نیز جلوه ویژه‌ای به طراحی ساده این کیف بخشیده‌اند. ضمن اینکه همین مدل کیف علاوه‌بر رنگ قرمز در رنگ‌های قهوه‌ای، زرشکی و عسلی هم قابل‌سفارش است. گارانتی ۱۲ ماهه از دیگر مزایای خرید محصولات چرم آراست.

    مشاهده کیف دستی چرم‌آرا

    ۹. ست فیس براش تاچ‌بیوتی مدل TB14838

    قیمت: حدود ۳۹۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - ست فیس براش تاچ‌بیوتی مدل TB14838

    فیس براش وسیله‌ای برای پاک‌سازی و شست‌وشوی عمیق پوست است و می‌تواند هدیه جذابی برای به‌ویژه خانم‌هایی باشد که به مراقبت از پوست‌ خود اهمیت می‌دهند. این ست فیس براش تاچ‌بیوتی دارای سه عدد سری مختلف برای پوست‌های چرب، مختلط و حساس است؛ همه سری‌ها از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برخوردارند و روی دو سرعت کم و زیاد (سرعت کم برای تمیزکنندگی ملایم و سرعت زیاد برای تمیزکنندگی عمیق) قابل‌تنظیم‌اند. قدرت تمیزکنندگی این فیس براش، بنا به ادعای برند تولیدکننده، شش برابر بهتر از شست‌وشوی با دست است و پوست را حسابی آماده جذب کرم‌های مراقبتی می‌کند. فقط اینکه شارژی نیست و با باتری قلمی کار می‌کند.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اکثریت قریب‌به‌اتفاق خریداران قبلی ابراز رضایت کرده‌اند و می‌گویند فیس براش خوش‌دست و به‌دردبخوری است. در بازخوردهای متعددی توصیه شده است که از باتری‌های شارژی استفاده کنید تا از حداکثر ظرفیت موتور بهره‌مند شوید. برخی خریداران هم علی‌رغم رضایت کلی معتقدند اگر چرخش دوجهته می‌داشت، بهتر بود. 

    مشاهده دقیق‌تر این ست

    ۸. ست هدیه چرم طبیعی آدین چرم مدل DS45.S

    قیمت: حدود ۳۳۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - ست هدیه چرم طبیعی آدین چرم مدل DS45.S

    آدین چرم تولیدکننده هدایای نفیس چرمی است و ست‌های مردانه و زنانه متنوعی برای هدیه تولید می‌کند. این ست زنانه‌ای که در تصویر می‌بینید، سه‌تکه است: شامل کیف پول، کیف آرایش و آینه (هم دوربین و هم نزدیک‌بین). کلیه اقلام این ست از چرم گاوی درجه یک با رنگ گیاهی ضدحساسیت تهیه شده‌اند و به‌لحاظ دوخت و یراق‌آلات مورداستفاده از کیفیت درخورتوجه و مقبولی برخوردارند. درضمن، ست‌های هدیه آدین چرم با دو سال گارانتی فروخته می‌شوند؛ البته، دقت داشته باشید که نواقصی چون پارگی، سوختگی و سوراخ‌شدگی شامل خدمات گارانتی نخواهند بود. دقیقا همین ست را می‌توانید در رنگ‌های قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره، سبز و صورتی هم سفارش دهید. مطمئن باشید که ست‌هایی از این قبیل برای هدیه روز زن انتخاب بجا و شیکی محسوب می‌شوند. این را هم اضافه کنیم که این ست در جعبه مخصوص و مناسب هدیه ارائه می‌شود.

    مشاهده دقیق‌تر این ست چرم

    ۷. مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل می بند ۳

    قیمت: حدود ۲۵۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل می بند ۳

    به شما آقایانی که همسرتان اهل ورزش و باشگاه‌رفتن است پیشنهاد می‌کنیم مچ‌بند هوشمند برای روز زن هدیه بخرید. مچ‌بند هوشمند وسیله‌ای برای پایش فعالیت‌های ورزشی است و به‌عنوان صرفا ساعت دیجیتالی هم کاربرد دارد. می بند ۳ از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار ایران است. ازجمله کارایی‌های می بند ۳ عبارت‌اند از: محاسبه مسافت طی‌شده، محاسبه میزان کالری مصرف‌شده و پایش ضربان قلب. می بند ۳ همچنین ضدآب است و بنابراین، هنگام شست‌وشوی دست‌ها یا استخررفتن نیز لزوما نیازی به بازکردن دستبند نیست. درضمن، همسرتان بعدها می‌تواند برای این محصول دستبندهای متفاوتی در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها برای ست‌کردن با لباس‌های مختلف تهیه کند. خوبی محصولات شیائومی این است که ازلحاظ لوازم جانبی در مضیقه نخواهید بود و انتخاب‌های متنوعی پیش رو دارید.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ باتوجه‌به به حجم بالای بازخوردهای مثبت می‌توان حدس زد که می بند ۳ نظر مثبت اکثر خریدارانش را جلب می‌کند. بالای ۷۹۰ نفر از کاربران دیجی‌کالا با خرید این مچ‌بند موافق‌اند و معتقدند فوق‌العاده کاربردی و درعین‌حال به‌‌صرفه‌ است.

    مشاهده مچ‌بند هوشمند شیائومی

    ۶. آویز ساعت طلای گالری فرنود مدل WP25

    قیمت: حدود ۲۱۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - آویز ساعت طلای گالری فرنود مدل WP25

    شماهایی که همسرتان ساعت‌پوش است، چرا آویز ساعت طلا هدیه نمی‌خرید؟ اگر با پیشنهاد خرید آویز ساعت موافق‌اید، به نظرمان طرح قلب تودرتو برای روز زن گزینه مناسبی است. کمترین وزن قابل‌سفارش برای دقیقا همین آویز قلبی‌شکلی که در تصویر می‌بینید ۰٫۳۴ گرم است که حدود ۲۱۵ هزار تومان درمی‌آید؛ می‌توانید متناسب با بودجه‌تان از بین وزن‌های بالاتر هم انتخاب کنید. ناگفته نماند آویز ساعت برای خانم‌هایی که اهل ساعت‌پوشیدن نیستند برای تزئین دستبند کاربرد دارد.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اکثریت خریداران قبلی درمورد ظرافت و خوش‌ساختی این محصول با هم موافق‌اند و معتقدند که به‌خصوص برای هدیه انتخاب به‌صرفه و درعین‌حال جلوه‌داری است.

    مشاهده دقیق‌تر این آویز ساعت

    [related]19841[/related]

    ۵. فرکننده موی بای‌بابلیس مدل ST-2228

    قیمت: حدود ۱۸۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - فرکننده موی بای‌بابلیس مدل ST-2228

    خانم‌ها اغلب‌شان از لوازم حرارتی مو استقبال می‌کنند. فرکننده مو به‌ویژه برای خانم‌هایی که موهای صاف و بی‌حالتی دارند وسیله جذابی است. مدلی که در این پیشنهاد برایتان انتخاب کرده‌ایم از پرفروش‌ترین فرکننده‌های موجود در دیجی‌کالاست. این فرکننده پرطرفدار در دو رنگ صورتی و طلایی قابل‌سفارش است و برای ایجاد فرهای ریز کاربرد دارد. ازجمله مزایای این مدل فرکننده بای‌بابلیس می‌توان به دارابودن قابلیت تنظیم دما در گستره ۸۰ تا ۲۳۰ سانتی‌گراد اشاره کرد. یک صفحه دیجیتالی کوچم هم برای نمایش دمای انتخابی دارد. ضمن اینکه پایه تاشوی مخصوصی روی خود دستگاه سوار است که برای جلوگیری از تماس مستقیم دستگاه با سطح میز کاربرد دارد.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اکثریت خریداران قبلی از خرید این محصول ابراز رضایت کرده‌اند. در بازخوردهای متعددی اشاره شده است که دستگاه زود داغ می‌شود و می‌توان با آن فرهای ریز زیبا با ماندگاری نسبتا طولانی ایجاد کرد.

    ۴. رز جاودان مخملی دکوفیوره

    قیمت: حدود ۱۶۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - رز جاودان مخملی دکوفیوره

    گل طبیعی هدیه‌ پراحساس اما کم‌دوامی است. ولی رزهای جاودان بااینکه طبیعی‌اند بدون نیاز به آب و خاک تا سال‌ها به همان شکل و طراوت اولیه باقی می‌مانند؛ اینها درواقع به روش‌های خاصی مومیایی شده‌اند و به‌دلیل ماندگاری بالا به رز جاودان معروف‌اند. خلاصه که رز جاودان هدیه لوکس و ارزشمندی است و می‌تواند برای روز زن نیز هدیه جذاب و دلپسندی باشد. رز جاودان مخملی دکوفیروزه در یک باکس اکریلیکی شفاف و به همراه ساک دستی برایتان ارسال خواهد شد تا به همان ترتیبی که به دست‌تان می‌رسد، بدون فوت وقت آماده هدیه‌دادن باشد!

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اغلب خریداران قبلی از خرید رز جاودان دکوفیروزه تجربه مثبتی داشتند و موافق‌اند که برای هدیه گزینه شیک و زیبایی است.

    مشاهده رز جاودان

    ۳. روسری آدور طرح لیلی

    قیمت: حدود ۱۵۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - روسری آدور طرح لیلی

    آدور بی‌شک یکی از بهترین برندهای ایرانی شال و روسری است. محصولات آدور از طرح‌های اصیل و منحصربه‌فردی برخوردارند و خوراک سلیقه‌های خاص‌پسندند. برای مثال، روسری لیلی برگرفته از طرح نقش‌بسته روی کاسه‌ای سفالی متعلق به قرن‌ها پیش است و صحنه نخستین دیدار لیلی و مجنون در مکتب‌خانه را نشان می‌دهد؛ احتمالا به دل خانم‌هایی که اهل هنر و ادبیات باشند، می‌نشیند. روسری خوش‌نقش‌ونگار لیلی از جنس نخ و پلی‌استر و دوردوزی‌شده با دست است. درضمن، تمامی محصولات آدور در جعبه‌ای شیک و قابل‌ارائه برای هدیه عرضه می‌شوند. اگر از ما می‌پرسید، به نظرمان از انتخاب شال و روسری‌های آدور برای هدیه پشیمان نخواهید شد!

    مشاهده روسری آدور

    ۲. برس حرارتی روزیا مدل HR765

    قیمت: حدود ۱۳۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - برس حرارتی روزیا مدل HR765

    برس حرارتی نسل جدیدی از لوازم آرایشی موست که برای استفاده روزمره و مرتب‌کردن موها کاربرد دارد. درمورد برس‌های حرارتی گفته می‌شود که در مقایسه با اتوی مو آسیب کمتری وارد می‌کنند؛ اگرچه برس‌های حرارتی در صاف‌کردن موها به اندازه اتو توانا نیستند. بااین‌حال، برس حرارتی وسیله آسان‌مصرفی است و برای خانم‌هایی که موهای بلندی دارند به احتمال زیاد به کار می‌آید. برس‌های حرارتی بسیار متنوعی در بازار موجودند، در انواع مدل‌ها و قیمت‌ها. اما اگر یک مدل مقرون‌به‌صرفه با کیفیت مقبول مدنظرتان است، روزیا مدل HR765 گزینه خوبی به نظر می‌رسد. قابلیت تنظیم دما هم دارد که ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های موردنیاز در برس‌های حرارتی است.

    مشاهده دقیق‌تر این برس حرارتی

    ۱. شمش ۲۴ عیار ایران شمش طرح سیمرغ

    قیمت: حدود ۱۱۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز زن - شمش ۲۴ عیار ایران شمش طرح سیمرغ

    اشتباه نکنید؛ منظورمان شمش طلای سنگین و بلوکی نیست! ایران شمش تولیدکننده پلاک‌های شمش سبک‌وزن با طرح نقش‌برجسته سیمرغ و عیار استاندارد ۹۹۵ است. نیازی به گفتن نیست که طلا هرچند با گرم پایین هدیه ارزشمندی است. وزن ۰٫۱۰۰ گرمی شمش ۲۴ عیار ایران شمش حدود ۱۱۰ هزار تومان قیمت دارد و در ابعاد ۱۱ × ۱۹ تولید می‌شود. درضمن، پلاک‌های ایران شمش به همراه پاکت و ساک ست ارسال می‌شوند تا به همان ترتیبی که دریافت می‌کنید آماده هدیه به عزیزان‌تان باشند.

    خریداران قبلی این محصول چه نظری دارند؟ اکثریت خریداران قبلی روی زیبندگی طراحی و بسته‌بندی پلاک‌های طلای ایران شمش اتفاق‌نظر دارند و ایران شمش را به‌خصوص برای هدیه پیشنهاد کرده‌اند. البته، به بازخوردهایی هم برخوردیم که می‌گفتند قیمت پلاک‌های ایران شمش به‌نسبت وزن طلای به‌کاررفته بالاست و برای مثال پلاک‌های پارسیان با وزن مشابه ارزان‌ترند؛ اما لطفا دقت داشته باشید که پلاک‌های ایران شمش از طلای ۲۴ عیارند و قیمت طلای ۱۸ عیار از سکه‌ها و پلاک‌های با عیار پایین‌تر گران‌تر است.

    مشاهده دقیق‌تر شمش طلای ایران شمش

    حرف پایانی

    خب، موفق به انتخاب شدید؟ کدام پیشنهادمان را بیشتر پسندیدید؟ با ما در قسمت دیدگاه‌های همین مطلب در ارتباط باشید و از انتخاب‌تان بنویسید. درضمن، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را با دوستان و همکاران‌تان به اشتراک بگذارید؛ شاید آنها هم مثل شما در تکاپوی خرید هدیه باشند! [see_also]200064[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید