محبوب‌ترین اتو موهای موجود در بازار کدامند؟

محبوب‌ترین اتو موهای موجود در بازار کدامند؟
راهنمای مطالعه

    اتو مو مدل‌ها و قیمت‌های خیلی متنوعی دارد. هرچه قیمت بالاتر می‌رود، کیفیت جنس صفحات و تعداد آپشن‌های اتو هم ارتقا پیدا می‌کنند تا آسیب کمتری به موها وارد شود. امروز می‌خواهیم ببینیم کدام برندهای اتو مو در بازار محبوب‌ترند.

    اینجا درباره نکاتی که باید پیش از خرید اتوی مو بدانید، برایتان گفته‌ایم.

     

    رمینگتون مدل S9100

    رمینگتون مدل S9100

    اگر توان خرید خوبی داشته باشید، بعید نیست که فروشنده اتوی موی پرولوکس رمینگتون مدل S9100 را به شما پیشنهاد دهد. رمینگتون برند باسابقه‌ای در حوزه لوازم آرایش برقی است. این مدل اتوی موی رمینگتون رنگ رُزگُلد ملیح فوق‌العاده دلبرانه‌ای دارد و با آن کیف ضدحرارتی هم‌رنگش می‌تواند کادوی خیلی شیکی هم باشد. اما از زیبایی ظاهری که بگذریم، قطعا کارایی بالا پیش‌شرط لازم برای هزینه‌کردن است.

    در توضیحات این محصول ادعا شده است که فقط با یک دور کشیدن اتو روی موها شاهد ۵۰ برابر صافی بیشتر خواهید بود که حتی تا یک روز تمام دوام می‌آورد. روکش سرامیکی صفحات پهن اتو کاملا سُر است و دستگاه در کمتر از ۳۰ ثانیه گرم و آماده کار می‌شود. این محصول دارای قابلیت تنظیم دما در ۹ حالت مختلف در گستره دمایی بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد است. ضمن اینکه از فناوری اُپتی‌هیت هم برخوردار است. به این معنی که از انتقال حرارت به نقاط آسیب‌پذیر موها جلوگیری می‌کند. نمایشگر دیجیتال و فناوری تولید یون را هم به سایر ویژگی‌های این محصول اضافه کنید.

    مشاهده تصاویر و قیمت اتو موی رمینگتون مدل S۹۱۰۰

    با مروری بر نظرات کاربران دریافتیم که اکثریت تجربه رضایت‌بخشی در استفاده از این محصول داشته‌اند. اما عده‌ای از کاربران به وجود بویی همچون بوی سوختگی اشاره داشتند که به‌ویژه در دماهای بالا بیشتر قابل حس است. ولی مشکل اساسی‌تر چیز دیگری است. گویا صفحه بالا و پایین اتو در یک سمت دستگاه کاملا روی هم جفت نمی‌شوند و فاصله ناچیزی بین‌شان باقی می‌ماند. البته این مشکل فقط زمانی روی نتیجه کار تأثیر خواهد داشت که دسته خیلی نازکی از مو در آن قسمت قرار بگیرد. ولی درکل رمینگتون S9100 در بازه قیمتی خودش اتوی موی پرقدرتی است.

    پرومکس مدل 5705

    پرومکس مدل 5705

    اما اگر برای اتو مو سرامیکی بازه قیمتی پایین‌تری مدنظرتان است، پس بد نیست نگاهی هم به محصولات پرومکس ازجمله مدل 5705 بیندازید که در مقایسه با رمینگتونی که گفتیم، ارزان‌قیمت‌تر اما دارای آپشن‌های کمتری است. این محصول در عرض ۹۰ ثانیه گرم می‌شود و می‌تواند به بیشینه دمای ۲۰۰ سانتی‌گراد برسد. اما انتظار نداشته باشید که با این قیمت کم از آپشن‌هایی نظیر تنظیم دما یا تولید یون بهره‌مند شوید.

    قیمت اتو مو پروکس ۵۷۰۵ را ببینید + تصاویر

    ابعاد صفحاتش هم کوچک‌تر است بنابراین برای اتوکشی موهای بلند و پرپشت به زمان بیشتری احتیاج خواهید داشت. ولی از بابت طول کابل خیال‌تان راحت باشد. پرومکس 5705 مثل رمینگتون دارای سیم بلند چرخشی است (چرخشی‌بودن سیم از پیچ‌خوردگی و فرسودگی سیم جلوگیری می‌کند). پس مجبور نیستید نزدیک پریز برق بنشینید!

    بابلیس مدل ST70E

    بابلیس مدل ST70E

    بابلیس یکی از نام‌آشناترین برندهای تولید لوازم برقی آرایش مو است که چندین مدل اتوی تیتانیومی هم دارد. اگر در استفاده از اتو مو از مهارت کافی برخوردارید و قصد خرید انواع تیتانیومی را دارید، اتو مو بابلیس مدل ST70E را در بین گزینه‌های خریدتان مدنظر داشته باشید.

    مشاهده تصاویر و قیمت اتو مو بابلیس ST۷۰E

    این محصول علاوه‌بر صفحات تخت در قسمت داخلی انبر اتو، دارای دو صفحه مدور لبه گرد هم در قسمت بیرونی است که برای فرکردن موها کاربرد دارند. البته از فرکننده‌های تک‌کاره انتظار بیشتری می‌توانید داشته باشید. بیشینه دمای این محصول ۲۳۰ سانتی‌گراد و دارای قابلیت تنظیم دماست. اما نه تنظیم دمای پیشرفته، بلکه فقط سه حالت برای انتخاب دارد که ۲ حالتش هم برای فرکردن موهاست. ضمنا در این مدل باوجود قیمت بالا خبری از صفحه دیجیتال و فناوری تولید یون نیست و تنها متعلقاتش پد ضدحرارتی یا همان زیراتویی است.

    پریتک مدل TA-089

    پریتک مدل TA-089

    از بین اتوهای مو تیتانیومی در بازه قیمتی پایین‌تر، پریتک مدل TA-089 هم گزینه بدی نیست. این مدل در بازه قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان قرار دارد و مهم‌ترین مزیتش برخورداری از قابلیت تنظیم دما در گستره دمایی بین ۵۰ تا ۲۰۰ سانتی‌گراد است و نمایشگر دیجیتال هم دارد. ضمن اینکه به سیم بلند چرخشی و دکمه روشن/خاموش هم مجهز است.

    مشاهده قیمت اتو موی پریتک TA-089 در دیجی‌کالا

    فلر مدل HI-60

    فلر مدل HI-60

    ازجمله اتوهای مو تورمالینی موجود در بازار می‌توان به فلر مدل HI-60 اشاره کرد که شکل‌وشمایل چشمگیری ندارد، اما ازلحاظ کارایی چندان هم بد به‌نظر نمی‌رسد. فلر نام آشنایی در حوزه لوازم خانگی برقی است که کارایی رضایت‌بخش و قیمت مناسبی هم دارد.

    اتو مو فلر مدل HI-60 دارای صفحات سرامیکی با پوشش تورمالینی است. تورمالین هم همانطور گفتیم از احتمال سوختن موها بر اثر اتوکشی می‌کاهد و به‌دلیل آزادسازی طبیعی یون‌های منفی، صافی ابریشم‌گونه‌ای به موها می‌بخشد. این محصول از قابلیت تنظیم دما در هفت حالت مختلف در گستره دمایی ۱۷۰ تا ۲۳۰ سانتی‌گراد برخوردار است. این مدل در بازه قیمتی مناسبی قرار دارد و در بازه قیمتی خودش اتو مو آپشن‌داری است.

    مشاهده قیمت اتو موی فلر HI-۶۰

    کیف ضدحرارتی و آپشن خاموش‌شدن خودکار را هم به سایر مزیت‌های این محصول اضافه کنید. فقط اینکه باید با ظاهر نه‌چندان دلنشین این محصول کنار بیایید. درواقع فلر به ظرافت و خوش‌دستی رمینگتون نیست.

    کلام آخر

    اینها فقط چند نمونه از ده‌ها مدل موجود در بازار بود که به شما معرفی کردیم. برای اینکه از انتخاب‌تان پشیمان نشوید، اگر بیشتر از دو، سه بار در هفته از اتو مو استفاده می‌کنید، سراغ مدل‌های باکیفیت‌تر بروید. یادتان باشد اتوکشی با موهای خیس ممنوع! حتما هم قبل از اتوکشی از اسپری‌های محافظ حرارتی مو استفاده کنید. پرفروش‌ترین اسپر‌های محافظت‌کننده مو را ببینید

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید