۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A10

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A10
راهنمای مطالعه

    گلکسی A10 یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین موبایل‌هایی است که طراحی جذاب و قابلیت‌های به روز را با خود به ارمغان می‌آورد. اگر بین خرید گلکسی A10 و گوشی‌های دیگر مردد هستید، در ادامه با درجه همراه باشید تا مزایای متعدد این گوشی را برایتان بازگو کنیم.

    گلکسی A10 ارزانترین عضو سری گلکسی A است که ویژگی اصلی آنها ارائه قابلیت‌های مطلوب با قیمت مقرون به صرفه است، بنابرین جای تعجبی ندارد که از گلکسی A10 به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار گوشی‌های زیر ۲ میلیون تومان نام برده می‌شود.

    مشخصات سامسونگ گلکسی A10

    [table id=306 /]

    طراحی مدرن

    خرید گلکسی a10

    تا همین یکی دو سال پیش اطراف صفحه نمایش همه گوشی‌ها را حاشیه‌های وسیعی فرا گرفته بود که باعث می‌شد موبایل در عین بزرگ بودن، نمایشگر چندان بزرگی نداشته باشد. سامسونگ با معرفی پنل‌های اینفینیتی این حاشیه‌ها را به حداقل رسانده تا جایی که دوربین سلفی هم تنها به یک ناچ محدود می‌شود. گلکسی A10 هم علی رغم قیمت بسیار پایین از همین پنل‌ها بهره برده و طراحی مدرنی دارد.

    پنل پشتی پلاستیکی است اما کاملا صیقل خورده و جلوه زیبایی دارد. در بدنه یکپارچه گلکسی A10 پنل پشت به سمت لبه‌ها کشیده شده تا ظاهری شبیه مدل‌های شیشه‌ای به خود بگیرد. وزن گوشی هم از ۱۶۸ گرم فراتر نمی‌رود که برای موبایلی ۶.۲ اینچی بسیار مطلوب است.  برای مقایسه بد نیست بدانید شیائومی ردمی ۷ با ابعاد نسبتا مشابه ۱۸۰ گرم وزن دارد.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    نمایشگر وسیع

    خرید گلکسی a10

    گلکسی A10 میزبان نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع IPS LCD است که رزولوشنی برابر با ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل دارد و از هر طرف تا لبه‌های بدنه کشیده شده است.

    این پنل حاشیه بسیار اندکی را اطراف خود می‌بینید و ۸۱.۶ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است. مزیت نمایشگر گلکسی A10 زمانی بهتر مشخص می‌شود که بدانیم در مدل همرده‌ای نظیر نوکیا ۶ صفحه ۵.۵ اینچی فقط ۷۰ درصد پنل جلویی را اشغال کرده است.

    سطح روشنایی صفحه نمایش گلکسی A10 بالغ بر ۴۳۰ نیت است، یعنی حتی در نور روز هم به راحتی قادر به مشاهده محتوا خواهید بود. علاوه بر این به لطف فناوری IPS محتوای صفحه از زوایای کناری هم به خوبی قابل مشاهده است.

    محافظ نمایشگر گلکسی A10

    [related]9502[/related]

    پردازنده کارآمد

    خرید گلکسی a10

    گلکسی A10 به چیست ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۴ مجهز شده که در مدل گران‌قیمت‌تر گلکسی A20 هم به کار رفته است. حداکثر سرعت کلاک این تراشه ۱.۶ گیگاهرتز است و در کنار ۲ گیگابایت رم به راحتی از پس اجرای برخی بازی‌های سنگین و برنامه‌های پر کاربرد نظیر اینستاگرام بر می‌آید.

    این تراشه ۸ هسته‌ای باعث شده کارایی گلکسی A10 از مدل‌های همرده مثل هواوی Y6 2019 و گلکسی M10 بالاتر باشد. حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگابایتی است اما امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

    باتری قوی

    خرید گلکسی a10

    سامسونگ این گوشی اقتصادی را به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که امکان ساعت‌ها کار با گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می‌سازد.

    شاید این ظرفیت در نگاه اول چشمگیر به نظر نرسد اما بسیاری از مدل‌ها در این محدوده قیمتی حتی به ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت هم نمی‌رسند. برای مثال در میان مدل‌های محبوب می‌توان به نوکیا ۴.۲ و هواوی Y6 2019 اشاره کرد که ظرفیت باتریشان از ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت فراتر نمی‌رود.

    جمع‌بندی دلایل خرید گلکسی A10

    خرید گلکسی a10

    سامسونگ به عنوان یکی از با تجربه‌ترین کمپانی‌های موبایل سازی، به خوبی توانسته از تجاربش برای تولید موبایلی مقرون به صرفه و کارآمد استفاده کند. با خرید گلکسی A10 از موبایلی با طراحی مدرن، اندروید به روز و نمایشگر وسیع بهره خواهید برد که تنها حدود ۱.۷ میلیون برایتان آب خورده است.

    چیست به کار رفته در گلکسی A10 هشت هسته‌ای است در حالی که بسیاری از مدل‌های هم قیمت آن چهار هسته‌ای هستند. همین عامل باعث شده از نظر کارایی به مراتب قوی تر از گوشی‌های محبوبی نظیر هواوی Y6 2019 و گلکسی M10 باشد.

    مسئولیت تامین شارژ این گوشی هم بر عهده باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار دارد که امکان ساعت‌ها گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی بدون نیاز به شارژ مجدد را فراهم می‌سازد.

    مشاهده دقیق‌تر گلکسی A10

    [see_also]19983[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید