بهترین دستمال توالت‌های موجود در بازار ایران را بشناسید

بهترین دستمال توالت‌های موجود در بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    شاید فکر کنید که همهٔ دستمال توالت‌ها عین هم هستند دیگر، اما این‌طور نیست. برای خرید بهترین دستمال توالت که هم صرفهٔ اقتصادی داشته باشد و هم جنس و کیفیتی مناسب، بهتر است با بهترین‌ها آشنا باشید. در این مقاله با بهترین دستمال توالت های بازار آشنا می‌شوید و می‌بینید که کدام برندها به خاطر ویژگی‌های مثبت‌شان به بیشترین فروش رسیده‌اند.

    ۱. دستمال توالت تنو مدل classic

    بهترین دستمال توالت

    دستمال توالت تنو از آن دستمال‌هایی است که هم به اندازهٔ کافی نرمند و هم مقاومت و ضخامت خوبی دارند. این دستمال‌ها، سه‌لایه هستند و یعنی در هر بار استفاده، سریع خیس و خراب نمی‌شوند و نیاز نیست که طوماری از دستمال را در هر بار رفتن به دست‌شویی مصرف کنید.

    اگر بسته ۲۴ عددی تنو کلاسیک را بخرید، از نظر اقتصادی کاملا به نفعتان است. چون با پرداخت حدود ۷۰ هزار تومان، ۲۴ رول بزرگ دستمال توالت خواهید داشت که هر کدام حدود ۱۴۰ ورق دارد. پس یعنی مبلغی که می‌پردازید بابت تعداد زیادی برگ دستمال کاغذی زیاد نیست و مدت‌ها می‌توانید دستمال توالت مصرفی‌تان را تأمین کنید.

    ویژگی‌های دیگر

    اگر در میان نظرات کاربرانی که تنو را از سایت‌ها و فروشگاه‌های داخلی مانند دیجی‌کالا خریده‌اند، جست‌وجویی داشته باشید به نقاط قوت این محصول بیشتر پِی می‌برید. مثلا یکی از نکاتی که مطرح می‌شود این است که دستمال تنو پرزدهی ندارد. اگر دستمال توالت پرز داشته باشد، موقع خشک‌کردن بدن و استفاده از آن، امکان دارد که بدن را آزار بدهد و حساسیت‌هایی به وجود بیاورد. اما تنو نرم، صاف و بدون پرز است.

    یکی دیگر از نکاتی که باعث می‌شود تنو بتواند نامزد بهترین دستمال توالت بازار شود، اندازه هر دستمال در رول است. یعنی هر تکه دستمالی که می‌توان در هر بار مصرف از رول جدا کرد، اندازه مناسبی دارد و در نتیجه، بعد از چند روز شاهد تمام شدن سریع دستمال توالت نخواهید بود. بعضی از دستمال‌های رولی، تقسیم‌بندی مناسبی برای طول دستمال‌ها در رول ندارند اما تنو این‌طور نیست.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۲. دستمال توالت ۵۰ برگ ایزی پیک مدل New

    بهترین دستمال توالت

    اگر بخواهیم یکی دیگر از برندهای دستمال توالت و محصولاتش را به عنوان بهترین دستمال توالت بازار نامزد کنیم باید به سراغ ایزی پیک برویم. این محصول هم از پرفروش‌ترین‌هاست. پرفروش‌هایی که معلوم است رضایت خریداران را به خودش جلب می‌کند. چرا؟ چون خریداران قبلی از آن راضی هستند و در بخش نظرات فروشگاه‌های آنلاین از تنو حسابی تعریف کرده‌اند. یکی از ویژگی‌های جذاب و ترغیب‌کننده ایزی پیک، طراحی شکل جعبه دستمال است.

    دستمال توالت ایزی پیک به شکل رول نیست و در قالب جعبه‌ای مستطیلی با کاغذهایی است که شبیه دستمال‌کاغذی‌های عادی از آن بیرون می‌آیند. البته بسته‌های ایزی پک دارای گیره‌ای هستند که امکان آویزان کردن جعبه به جای دستمال‌توالت را به‌راحتی ممکن می‌کند. همین ویژگی برای بسیاری جذاب است و باعث می‌شود تا ایزی پیک را به عنوان بهترین دستمال توالت بخرند.

    ویژگی‌های دیگر

    بسته چهار عددی دستمال توالت ایزی پیک با ۵۰ برگ ضخیم در اندازهٔ مناسب فقط حدود ۳۰ هزار تومان قیمت دارد. این یعنی خریدتان کاملا به‌صرفه خواهد بود. وجود بسته‌ای دور دستمال‌های ایزی پیک باعث می‌شود تا رطوبت مکان‌هایی مانند حمام یا دست‌شویی مشکلی برای دستمال‌ها به وجود نیاورد. ضمن اینکه نظافت دستمال‌ها هم بیشتر حفظ می‌شود.

    مشاهده دستمال توالت ایزی پیک

    ۳.دستمال توالت سافتلن بسته ۸ عددی

    بهترین دستمال توالت

    سافتلن از برندهای معروف دستمال‌کاغذی است. دستمال توالت سافتلن هم از پرفروش‌ترین‌هایی است که خریداران از آن راضی هستند. از تعداد مناسب رول‌ها و دستمال‌ها در هر رول که بگذریم (هر دستمال، ۴ لایه است)، نرمی در عین مقاومت و جذب خوب رطوبت از ویژگی‌های مطلوب سافتلن است. سافتلن پرز ندارد و لطافتش مناسب است.

    دقت کرده‌اید که بعضی از محصولات بهداشتی و سلولزی، عطری هستند؟ البته داشتن عطر و بوی خوشایند اصلا ویژگی بدی نیست ولی این موضوع در بعضی محصولات بهداشتی اغراق‌شده است. چنین چیزی در دستمال‌های توالت سافتلن وجود ندارد و استفاده از آن، ضمن القای حس تمیزی و کیفیت با بو و عطری آزاردهنده همراه نیست.

    ویژگی‌های دیگر

    برای خرید دستمال سافتلن ۸ عددی باید حدود ۴۰ هزار تومان بپردازید. از آنجا که در هر خرید، ۸ رول وجود دارد و دستمال‌ها ۴لایه هستند، خرید سافتلن برایتان مقرون به صرفه خواهد بود. دیگر انتخاب با شماست. خریداران قبلی این محصول از نرمی و جذب بالای دستمال بسیار راضی بوده‌اند.

    مشاهده دستمال توالت سافتلن

    ۴.دستمال توالت پاپیا مدل B side بسته ۲۴ عددی

    بهترین کاغذ توالت

    احتمالا با وجود تبلیغات گستردهٔ برند پاپیا نام این محصول به گوشتان خورده است. پاپیا هم با وجود نظرات مثبت خریدارانش و فروش  بالایی که دارد، به‌راحتی می‌تواند وارد پانتئون دستمال‌های توالت شود و برای مقام بهترین دستمال توالت با دیگران رقابت کند. این مدل از محصولات پاپیا شامل ۲۴ دستمال چهارلایه است. هر دو سمت دستمال‌های هر رول قابل‌استفاده‌اند و پرز هم تولید نمی‌کنند.

    بعضی از دستمال‌های توالت بسیار زبرند و لمس‌شان هم آزاردهنده است. برخی هم به‌شدت نرمند و با برخورد اولین قطرات آب، خیلی زود خمیر می‌شوند اما دستمال توالت پاپیا این‌طور نیست. یعنی هم زبر نیست و هم سریع نرم و خمیر نمی‌شود. تعداد بالای برگه‌ها در هر رول و کیفیت هر برگه در کنار اندازه مناسبش باعث می‌شود تا پاپیا را هم برای بهترین دستمال توالت نامزد کنیم.

    ویژگی‌های دیگر

    قیمت دستمال‌ ۸ عددی پاپیا ۸۰ هزار تومان است. شاید به نظرتان زیاد بیاید اما اگر دقت کنید با یک‌بار خرید صاحب ۲۴ رول دستمال باکیفیت می‌شوید که تا مدت‌ها، شما را از خرید مجدد دستمال بی‌نیاز می‌کند. ضمن اینکه اگر بخواهید هر رول تک دستمال کاغذی پاپیا را خریداری کنید، هر عدد هزینه‌ای بیشتر از قیمت رول‌ها در خرید ۲۴ عدد با هم خواهند داشت.

    مشاهده دستمال توالت پاپیا

    ۵.دستمال توالت نانسی بسته ۱۲ عددی

    بهترین دستمال توالت

    نانسی هم می‌تواند در فهرست موارد بهترین دستمال توالت قرار بگیرد. چرا؟ چون برگ‌های سه‌لایه‌ای دارد که هم نرمند و هم قدرت جذب بالایی دارند. دستمال‌های نانسی ۱۰۰ درصد از پنبه تشکیل می‌شوند و با وجود ۱۲ عدد رول در یک بسته، قیمت ۵۰ هزار تومان برایشان زیاد نیست. یعنی خریدن بسته ۱۲ عددی نانسی با توجه به کیفیت این دستمال‌ها برایتان به صرفه خواهد بود.

    ویژگی‌های دیگر

    مهم‌ترین ویژگی نانسی، جذب بالای آن است. یعنی در هنگام مصرف لازم نیست، تعداد زیادی دستمال را از رول جدا کنید چون جذب بالای برگه‌های سه‌لایه، همه چیز را ردیف و مرتب می‌کند. نبود پرز روی برگه‌های دستمال هم استفاده از آن را مطبوع و خوشایند خواهد کرد.

    مشاهده دستمال توالت نانسی

    در آخر

    برای خرید بعضی از کالاهای مصرفی باید دقت زیادی به خرج داد. چون با سلامت و رفاه حالتان ارتباط مستقیم دارند. دستمال توالت هم از همین محصولات است. انتخاب بهترین دستمال توالت باعث می‌شود تا در هنگام استفاده از کالا احساس بدی نداشته باشید و اذیت نشوید. از آنجا که مصرف چیزی مانند دستمال توالت مداوم است، خرید بسته‌هایی بیش از یک عدد معمولا به صرفه‌تر خواهد بود. از میان محصولاتی که معرفی شد، بهترین‌ها را انتخاب کنید و خیالتان بابت نرمی و کیفیتشان راحت باشد. اگر فکر می‌کنید، برندهای دیگری هم در بازار وجود دارد که کیفیتی مطلوب ارائه می‌کند یا از مواردی که در این مقاله نام برده شد، بهتر هستند حتما در قسمت نظرات ما را مطلع کنید. [see_also]7738[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید