برترین مدل‌های گوشت کوب برقی در بازار ایران کدامند؟

برترین مدل‌های گوشت کوب برقی در بازار ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

۱. گوشت‌ کوب برقی بوش مدل MSM2410

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM2410

بوش همیشه انتخاب مشکل‌پسندانی بوده که دست‌وبال بازتری برای پول خرج‌کردن دارند. گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM2410 ازجمله معدود مدل‌هایی است که اتفاقا رنگ سفید-صورتی هم دارد (قابل‌توجه کسانی که ست آشپزخانه‌شان صورتی است) و با وزنی حدود فقط ۹۰۰ گرم آن‌قدری سبک است که دست‌ را خسته نکند. این مدل با قدرت موتور ۴۰۰ وات و میله فلزی جداشونده به‌اضافه تیغه ۴پره هر غذایی را در چشم‌برهم‌زدنی به پوره تبدیل می‌کند. این دستگاه تنظیمات سرعت ندارد و تنها متعلقاتش لیوان پلاستیکی مدرجی به‌گنجایش ۷۰۰ میلی‌لیتر است که می‌توانید همراه میله گوشت‌کوب ‌برای شست‌وشو داخل ماشین ظرف‌شویی بگذارید. کابل ۱٫۵ متری دستگاه هم امکان کار با آن را در بیشتر نقاط آشپزخانه فراهم کرده است.

مشاهده قیمت و تصاویر گوشت‌کوب بوش مدل MSM۲۴۱۰

قیمت این محصول چندان پایین نیست. اگر طالب برند بوش با قیمت پایین‌تری هستید، می‌توانید مدل‌های MSM6252 و MSM6250 را هم مدنظر داشته باشید که قیمت‌شان کمتر است. البته طول کابل MSM6252 در مقایسه با MSM2410 کوتاه‌تر و تیغه آن ۲پره است. اما MSM6250 با وجود قیمت پایین‌تر برخلاف MSM2410 تنظیمات سرعت دارد.

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM2410 در بازار با قیمت ۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

محبوب‌ترین گوشت‌کوب‌های بوش را ببینید

۲. گوشت‌ کوب برقی براون مدل MQ100

گوشت‌کوب برقی براون مدل MQ100

براون یکی از مطرح‌ترین برندهای لوازم‌خانگی برقی در جهان است که به تولید محصولات باکیفیت و مشتری‌پسند شهرت دارد. گوشت‌کوب برقی بروان مدل MQ100 با قدرت موتور ۴۵۰ وات و تیغه ۲پره قادر به له‌کردن بیشتر انواع مواد غذایی است، آن هم بدون اینکه ذره‌ای به اطراف بپاشاند. این مدل گوشت‌کوب براون تک‌سرعته است و فقط ۵۴۰ گرم وزن دارد. با این محصول یک لیوان مدرج ۶۰۰ میلی‌لیتری هم عرضه می‌شود که به‌همراه میله جداشونده گوشت‌کوب قابل‌شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی است.

مشاهده تصاویر و قیمت گوشت‌کوب برقی براون MQ۱۰۰

اگر جنس پلاستیکی میله این گوشت‌کوب را نادیده بگیریم، از خوش‌دستی و سادگی دلپذیر کار با آن به‌راحتی نمی‌توان گذشت. ضمن اینکه دکمه سبز پاور در زمینه سرتاسر سفید بدنه، زیبایی ظاهری این محصول را تکمیل کرده است. این گوشت‌کوب را می‌توانید با قیمت خوبی خریداری کنید. گوشت‌کوب برقی براون مدل MR100 را هم می‌توانید مدنظر داشته باشید که از لحاظ کارایی و قیمت خیلی فرقی با MQ100 نمی‌کند، اما دکمه پاورش به خوش‌رنگی MQ نیست!

گوشت‌کوب براون مدل MQ100  از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴.۲ امتیاز کسب کرده و در بازار با قیمت ۹۵۰هزار تومان فروخته می‌شود.

تصاویر و قیمت گوشت‌کوب MR100 را ببینید

۳. گوشت‌ کوب برقی فیلیپس مدل HR1605

گوشت‌کوب برقی فیلیپس مدل HR1605

فیلیپس برند همه‌پسند و قیمت‌مناسبی است که سابقه‌ای طولانی در تولید لوازم‌خانگی برقی دارد. با خرید گوشت‌کوب برقی فیلیپس مدل HR1605 درواقع با یک تیر دو نشانه زده‌اید. این محصول علاوه‌بر گوشت‌کوب، خردکن هم هست که خصوصا برای خردکردن مغزها خیلی کارایی دارد. فقط کافی است میله فلری گوشت‌کوب را با فشردن دکمه‌های آزادسازی از دسته جدا و به سر ظرف خردکن وصل کنید. قدرت موتور ۵۵۰ وات و تیغه ۲پره دستگاه برای خردکردن بیشتر انواع مواد غذایی نه‌تنها کافی بلکه زیادی هم هست.

ضمنا این محصول به فناوری پرومیکس مجهز است که موجب چرخش کامل مواد غذایی بین پره‌های تیغه و ایجاد بافتی لطیف و یکدست می‌شود. درواقع با کمک این وسیله تمامی کارهای ریز، پوره و مخلوط کردن تمام مواد غذایی را می‌توان به‌راحتی انجام داد. ظرفیت خردکن حدود ۳۰۰میلی‌لیتر است که برای مصارف خانگی مناسب است.

این مدل از گوشت‌کوب‌های فیلیپس، به دلیل وزن سبک و کاربری راحت، طرفداران بسیاری دارد. شکل سری این دستگاه، مثلثی است تا کارایی آن را افزایش دهد. دسته آن باریک و ارگونومیک است و به‌راحتی می‌توان آن را به دست گرفت.

این مدل از گوشت‌کوب‌های فیلیپس تک‌سرعته است و همراه با آن پارچ پلاستیکی مدرج ۵۰۰ میلی‌لیتری فروخته می‌شود.

این گوشت‌کوب برقی از خریداران خود، از ۵ امتیاز، ۴ امتیاز دریافت کرده و در بازار با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

اگر آپشن خردکن برایتان اهمیتی ندارد، گوشت‌کوب برقی تک‌کاره فیلیپس مدل HR1600 هم با قیمتی کمتر می‌تواند انتخاب نسبتا خوبی باشد. این مدل درست مثل HR1605 دارای ۵۵۰ وات قدرت موتور و فاقد تنظیمات سرعت است و کیفیت رضایت‌بخشی هم دارد.

مشاهده تصاویر و قیمت گوشت‌کوب‌های HR1600 و HR1605

۴. گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD101141 TurboMix Plus

گوشت‌کوب برقی مولینکس

این مدل از گوشت‌کوب‌های برقی مولینکس، با وجود اینکه قدرتی معادل ۳۵۰ وات دارد و تک‌سرعته است، می‌تواند در آماده‌سازی سریع مواد غذایی‌تان به شما کمک کند و شما تجربه بهتری از آشپزی داشته باشید. با این دستگاه می‌توانید مواد خوراکی مانند انواع میوه‌ و سبزیجات را خرد کنید و مواد سوپ را مخلوط کرده یا اسموتی‌های خوش‌طعم درست کنید. همچنین وزن کم ۶۰۰گرمی، کار با این وسیله را راحت کرده است.

تیغه این گوشت‌کوب برقی دوپره و از جنس استیل ضدزنگ محکم است و قسمت بالای دسته، حلقه‌ای برای آویختن گوشت‌کوب برای نگهداری آسان دارد. همراه با این دستگاه، یک لیوان مدرج با ظرفیت ۸۰۰ میلی‌لیتر وجود دارد.

این گوشت‌کوب از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴.۱ امتیاز به‌ دست آورده و در بازار با قیمت ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

 

مشاهده گوشت‌کوب تفال مدل HB110141

۵. گوشت‌ کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5503AP

گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر مدل HB-5503AP

پارس خزر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی برقی کوچک در ایران است که به‌خاطر وطنی‌بودنش از قیمت نسبتا مناسب‌تری در مقایسه با نمونه‌های خارجی برخوردار است. این مدل گوشت‌کوب پارس خزر ۱٫۴ کیلوگرم وزن و ۳۵۰ وات قدرت موتور دارد و تک‌سرعته است. اما این محصول صرفا گوشت‌کوب نیست و به‌عنوان خردکن هم کارایی دارد. ضمنا طول ۱٫۵ متری کابل دستگاه خصوصا در آشپزخانه‌هایی که پریزهای دور از دسترس دارند مزیت کمی نیست. اما مهم‌ترین مزیت این محصول قیمت مناسب آن است که در بازه قیمتی بسیار مناسبی قرار دارد و به جیب اغلب ما می‌خورد. فقط اینکه جنس پلاستیکی میله و بدنه این محصول می‌توانسته از آنچه هست بهتر باشد.

اما اگر گوشت‌کوب برقی پارس‌خزر با متعلقات دیگری ازجمله همزن مدنظرتان است، گوشت‌کوب برقی سه‌کاره پارس‌خزر مدل سالسا هم می‌تواند در بازه قیمتی کمی بالاتر انتخاب خوبی باشد. ولی اگر می‌توانید قید خردکن و همزن را بزنید، گوشت‌کوب برقی تک‌کاره پارس‌خزر مدل HB-5501AP را بخرید که با وجود قیمت کمتر، برای مواد غذایی نرم کارایی قابل‌قبولی دارد.

این گوشت‌کوب از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴.۱ امتیاز به‌ دست آورده است و در بازار با قیمت ۹۳۲هزار تومان فروخته می‌شود.

تمام گوشت‌کوب‌های برقی پارس‌خزر را ببینید

۶. گوشت کوب برقی دسینی مدل 888

گوشت‌کوب دسینی

یکی دیگر از گوشت‌کوب‌های برقی که طرفداران بسیاری دارد، گوشت‌کوب دسینی است. این دستگاه یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات شرکت دسینی است. کیفیت ساخت این دستگاه بالاست و می‌توانید با خیال راحت سال‌ها از آن استفاده کنید. تنظیمات مربوط به این گوشت‌کوب را می‌توانید با استفاده از دو دکمه تعبیه‌شده روی دسته و یک دکمه چرخشی در قسمت بالای گوشت‌کوب برقی انجام دهید.

این محصول با وجود موتوری با قدرت ۹۰۰ وات، امکان کار در ۵ سطح سرعت را دارد و سرعت آن را بنابه نیازتان به‌راحتی تنظیم می‌شود. یک ویژگی دیگر این دستگاه کم‌صدا بودن آن است و اینکه دستگاه هنگام استفاده برای مواد غذایی داغ، صدمه‌ای نمی‌بیند. بدنه و تیغه دو‌پره‌ای این گوشت‌کوب برقی از جنس استیل ضد‌زنگ، قوی و محکم است.

طول کابل این گوشت‌کوب یک متر است و خوشبختانه این دستگاه قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی را دارد. قیمت این گوشت‌کوب در مقایسه با گوشت‌کوب‌های دیگر متعادل است و در بازار با قیمت ۶۳۲هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴.۱ گرفته است.

۷. گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-828

گوسونیک

گوسونیک یکی از برندهای معتبر لوازم خانگی ترکیه است که کار خود را از این کشور آغاز کرد و امروزه تولید محصولات خود را در کشور چین ادامه می‌دهد. گوسونیک، مدل‌های مختلفی از گوشت‌کوب‌های برقی وارد بازار کرده است و مدل GSB-828 یکی از پرطرفدارترین آنهاست. طراحی این گوشت‌کوب، علاوه‌بر زیبایی، خوش‌دست است و کیفیت بالایی دارد.

موتور این دستگاه، توانی معادل ۸۰۰ وات دارد و به‌راحتی می‌تواند مواد غذایی را پوره، خرد و له کند. همچنین با این گوشت‌کوب می‌توانید مواد را مخلوط و اسموتی درست کنید.

جنس بدنه این گوشت‌کوب از پلاستیک مقاوم و میله آن از استیل ضد‌زنگ است. سرعت عملکرد این دستگاه را روی دو حالت مختلف می‌توان تنظیم کرد. تیغه این دستگاه دوپره است که کارایی آن را بیشتر می‌کند. وزن آن هم حدود ۶۵۰ گرم است که کار با دستگاه را راحت می‌کند.

این گوشت‌کوب در میان گوشت‌کوب‌های برقی گوسونیک، از اقبال خوبی برخوردار بوده و خریداران آن از ۵ امتیاز، به آن ۴.۲ داده‌اند و قیمت آن در بازار حدود ۵۵۴هزار تومان فروخته می‌شود.

۸. گوشت‌ کوب برقی پاناسونیک، مدل MX-GS1

پاناسونیک

گوشت‌کوب‌ برقی پاناسونیک، مدل MX-GS1،‌ یکی از بهترین گوشت کوب‌های بازار ایران برای مخلوط، خرد و له کردن مواد غذایی است. موتور این دستگاه ۶۰۰ واتی است و می‌تواند به راحتی تیغه‌های چهارپره‌ای این دستگاه را به حرکت درآورد. تیغه‌های این گوشت‌کوب، از دو پره عمودی و دو پره افقی تشکیل شده است که در کنار هم می‌توانند کارایی خوبی داشته باشند.

دستگیره این گوشت‌کوب از پلاستیک‌های مقاوم ساخته شده است و طراحی ارگونومیک دسته، استفاده از آن را راحت و بی‌دردسر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باید به پایه نگهدارنده دیواری آن که همراه با کالا فروخته می‌شود اشاره کرد.

تمام بخش‌های مختلف این گوشت‌کوب را، به غیر از بدنه اصلی آن که موتور دستگاه در آن قرار دارد، می‌توان در ماشین ظرفشویی شست.

بیشتر خریداران این مدل از گوشت‌کوب‌های برقی پاناسونیک،‌ از خریدشان راضی هستند و از ۵ امتیاز، به آن ۴.۱ امتیاز داده‌اند. این دستگاه در بازار با قیمت ۱ میلیون و ۲۵۸هزار تومان فروخته می‌شود که ممکن است کمی گران به نظر بیاید.

۹. گوشت کوب برقی مایر مدل MR-180

گوشت‌کوب مایر

گوشت‌کوب برقی مایر که از برندهای معروف آلمان است که در کشور چین تولید می‌شود. این دستگاه قدرتی معادل ۱۰۰۰ وات دارد که به شما در خرد و له کردن کمک می‌کند. تیغه‌های این گوشت‌کوب برقی دوپره و از جنس استیل ضدزنگ و بسیار تیز است که کارتان را در آشپزخانه راحت می‌کند. جنس بدنه و میله این دستگاه هم مانند تیغه‌های آن، از استیل ضدزنگ است.

این گوشت‌کوب برقی مجهز به ۵ تنظیم سرعت و عملکرد‌های لحظه‌ای (Pulse) و توربو (Turbo) است. تنها مشکل این دستگاه، وزن بالا و ۲ کیلوگرمی آن است که البته توان بالای آن، این مشکل را بی‌اهمیت می‌کند.

این گوشت‌کوب از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴.۴ امتیاز به‌ دست آورده و در بازار با قیمت ۷۸۵هزار تومان فروخته می‌شود.

۱۰. گوشت کوب برقی فلر مدل HB808

گوشت‌کوب فلر

گوشت‌کوب برقی فلر یکی از محبوب‌ترین برندهای آلمانی است که با استفاده از آن می‌توانید آماده‌سازی غذا را طی مدت زمانی کوتاه و به‌راحتی انجام دهید. گوشت‌کوب برقی فلر، بدنه‌ای محکم و از جنس استیل ضد زنگ دارد که در برابر پوسیدگی مقاومت می‌کند.

این دستگاه، موتوری با توان۷۰۰ وات با قابلیت تنظیم ۵ سرعته دارد که به شما کمک می‌کند مواد غذایی را بهتر خرد یا پوره کنید. مخزن اصلی خردکن این گوشت‌کوب، ظرفیتی معادل ۵۰۰میلی‌لیتر دارد و با استفاده از آن می‌توانید حجم بیشتری از مواد غذایی را در یکبار استفاده، خرد و آماده کنید. تیغه‌های دوپره این دستگاه، از جنس استیل ضدزنگ و ظرف محتوای مواد خرد‌شده آن از پلاستیک مقاوم است.

این گوشت‌کوب در مقایسه با برندهای دیگر کمی گران است و اگر نوع ارزان‌تر این برند را بخواهید، می‌توانید به سراغ مدل‌دیگر این برند، HB700 بروید. این مدل حداقل یک میلیون تومان ارزان‌تر است اما کارایی بسیار خوبی دارد.

گوشت کوب برقی فلر مدل HB808  از ۵ امتیاز، ۴.۱ امتیاز دریافت کرده و در بازار با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.

۱۱. گوشت کوب برقی فکر مدل MR Cheff Quadro

فکر

گوشت کوب برقی فکر مدل MR Cheff Quadro، ۴کاربره (گوشت‌کوب، همزن، خرد و رنده‌کن) است و تبدیل به دستگاه مطلوب بسیاری از خریداران خود شده است. تیغه‌های چهار پره و صفحه‌های رنده آن از جنس استیل ضدزنگ مقاوم، جنس بدنه آن از پلاستیک و پارچ آن از پلاستیک فشرده مقاوم و باکیفیت است.

حجم مخزن اصلی این گوشت‌کوب ۱.۵ لیتر و حجم پارچ آن ۹۰۰ میلی‌لیتر است و می‌توانید با استفاده از آن حجم زیادی از غذا را در یکبار استفاده خرد و آماده کنید.

موتور این دستگاه، دارای توانی معادل ۱۰۰۰ وات و قابلیت دو سطح سرعت است.

این دستگاه از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴.۲ امتیاز کسب کرده و در بازار با قیمت ۲ میلیون و ۴۸۰هزار تومان فروخته می‌شود.

۱۲. گوشت کوب برقی ساوان مدل 1032

گوشت‌کوب ساوان

اگر به دنبال گوشت‌کوب برقی با قیمت مناسب و البته کارایی بالا هستید، گوشت کوب برقی ساوان مدل 1032 مناسب‌تان است. این گوشت‌کوب با داشتن تیغه‌های چهارپره از جنس استیل ضدزنگ، نه‌تنها مقاوت بالایی دارد، بلکه می‌تواند با دقت و سرعت خوبی حجم زیادی از مواد غذایی‌ را خرد و کارتان در آشپزی را راحت کند.

موتور این گوشت‌کوب، ۷۰۰ واتی است و سرعت آن قابل‌ تنظیم است. این دستگاه علاوه‌بر خردکن، همزن هم هست.

دسته ارگونومیک این گوشت‌کوب برقی، استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. جنس بدنه و میله این گوشت کوب برقی از استیل است و البته ظرف خردکن آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. همچنین این گوشت‌کوب مجهز به عملکرد توربوست.

خریداران گوشت‌کوب برقی ساوان مدل ۱۰۳۲، به این دستگاه از ۵ امتیاز، ۴.۱ داده‌اند. این دستگاه در بازار با قیمت ۱میلیون و ۸۰هزار تومان فروخته می‌شود.

برای خرید گوشت‌ کوب برقی چقدر لازم است هزینه کنیم؟

همان‌طور که دیدید، تنوع قیمتی گوشت‌کوب برقی بسیار بالا است و اتفاقا مدل‌های گران‌تر از نمونه‌هایی که معرفی کردیم هم کم نیستند. بنابراین برای اینکه خرید مقرون‌به‌صرفه‌تری داشته باشید، اول به نیاز خودتان نگاه کنید. ببینید که گوشت‌کوب برقی چقدر برای‌تان کارایی دارد. اگر احتمال می‌دهید که این وسیله تقریبا هر روز در آشپزخانه به‌کارتان می‌آید، پس بهتر است که از بین مدل‌های پرقدرت‌تر و بادوام‌تر انتخاب کنید.

ضمنا لازم به یادآوری است که گوشت‌کوب‌های برقی بیشتر برای مواد غذایی نرم توصیه می‌شوند و اگر مصارفی همچون خردکردن یخ مدنظرتان است باید از همان مخلوط‌کن‌های روکابینی استفاده کنید. پس برای انتخاب بهترین گزینه، اول باید ببینید که گوشت‌کوب برقی را بیشتر برای چه مصارفی می‌خواهید و میزان مصرف‌تان احتمالا چقدر خواهد بود.

خرید گوشت‌کوب با تخفیف ویژه

کلام آخر برترین مدل‌های گوشت کوب برقی در بازار ایران

با توجه به نمونه‌های معرفی‌شده در این مطلب، می‌توانید با خیال راحت گوشت‌کوب برقی مورد نظرتان را بخرید. اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.

تهیه شده در: درجه
{{totalCount}} دیدگاه‌
{{name.error}}
{{email.error}}
{{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
{{commentMessage.error}}

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید