۶ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A71 سامسونگ

۶ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A71 سامسونگ
راهنمای مطالعه

    سامسونگ گلکسی A71 را نمایشگری بزرگ و با کیفیت، باتری قدرتمند و مزایایی دیگر به انتخابی ایده‌آل در بازار تبدیل کرده‌اند که که در این مطلب به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

    مدت زیادی از عرضه موبایل گلکسی A71 سامسونگ که مدل ارتقایافته‌ای برای گلکسی A70 به حساب می‌آید نمی‌گذرد و این گوشی هوشمند از همین حالا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده. جای تعجب هم ندارد، چرا که این موبایل نه‌تنها از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد،‌ بلکه میان‌رده‌ای تمام عیار برای اکثر نیازهای کاربران از تصویربرداری و گیمینگ گرفته تا کارهای رایج روزمره به حساب می‌آید.

    در ادامه این مقاله به بررسی قابلیت‌هایی پرداخته‌ایم که گلکسی A71 سامسونگ را به انتخابی ایده‌آل در بازار تبدیل می‌کنند.

    مشخصات سامسونگ گلکسی A71

    • نمایشگر: ۶.۷ اینچ از نوع Super AMOLED Plus
    • رزولوشن: ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
    • چیپست: ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۷۳۰
    • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
    • دوربین اصلی: چهارگانه ۶۴+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل
    • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
    • قیمت پایه:‌ ۴۵۰ دلار

    ۱. نمایشگر بزرگ و خوش رنگ و لعاب

    نمایشگر ۶.۷ اینچی و Super AMOLED Plus دستگاه سطحی از کیفیت را ارائه می‌کند که به این راحتی‌ها در سایر موبایل‌های میان‌رده بازار یافت نمی‌شود. به لطف تکنولوژی مورد استفاده در پنل دستگاه و کنتراست بالای آن، این موبایل قادر به نمایش تصاویری عمیق و شاداب است و در عین حال با قابلیت روشنایی انتخابی پیکسل‌ها، مصرف باتری به بهینه‌ترین شکل ممکن می‌رسد.

    درست مثل بسیاری از موبایل‌های فعلی بازار، این نمایشگر نسبت ابعادی معادل ۲۰:۹ دارد و به یک بریدگی کوچک در بخش بالایی مجهز شده که میزبان دوربین سلفی است. اگرچه این بریدگی به خاطر نوع خاص نمایشگر اندکی بزرگ‌تر از بریدگی نمایشگر گلکسی A51 است و در نگاه نخست جلب توجه می‌کند، اما وقتی فیلم یا بازی مورد علاقه‌تان را به اجرا در می‌آورید و مقابل رنگ‌های شاداب و تراکم ۳۹۳ پیکسل بر اینچ نمایشگر قرار می‌گیرید، وجودش را پاک از یاد می‌‎برید.

    ۲. باتری اتمام‌ناپذیر

    خرید گلکسی A71

    وقتی نوبت به عمر باتری می‌رسد، موبایل گلکسی A71 سامسونگ حسابی در این بازار می‌درخشد و یکی از دلایل ورود این گوشی به فهرست بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان است.

    سامسونگ توانسته یک باتری بسیار حجیم ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی را درون موبایل خود جای دهد که حتی از باتری موجود در گلکسی S10 پلاس (۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت) و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (۴۳۰۰ میلی‌ آمپر ساعت) هم ظرفیت بیشتری دارد. یک آداپتور شارژ سریع ۲۵ واتی درون جعبه دستگاه قرار دارد که دسترسی فوری به شارژ حداقل ۵۰ درصد باتری را تضمین می‌کند.

    این یعنی در ازای قیمتی پایین‌تر، به عمر باتری بیشتر از بهترین پرچمداران سال گذشته سامسونگ دسترسی خواهید داشت. با این ظرفیت، خیال‌تان از زنده ماندن دستگاه حتی در یک روز بسیار پرمشغله راحت خواهد بود و برای دوستداران گیمینگ هم به معنای ساعت‌های تجربه بی‌دردسر از بازی‌ها است.

    ۳. دوربینی برای حکم راندن

    خرید گلکسی A71

    موبایل گلکسی A71 در پشت به ۴ دوربین اصلی مجهز شده و این یعنی محکوم به ثبت تصاویری بسیار با کیفیت است. این سنسورها یکی از بهترین ترکیب‌هایی است که می‌توان در یک موبایل میان‌رده یافت و از لنزهای زیر تشکیل شده:

    • عریض ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 و فوکوس خودکار با تشخیص فاز
    • فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2
    • ماکرو ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4
    • عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4

    استفاده از تمام این دوربین‌ها بدان معناست که تقریبا در هر شرایط نوری قادر به ثبت تصاویری خواهید بود که جزییات بالایی دارند. اگر به دنبال گنجاندن سوژه‌های بیشتری درون قاب تصویر باشید، با استفاده از سنسور فوق عریض قادر به دستیابی به میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای هستید و اگر هم سعی داشتید یک تصویر پرتره بی‌نقص بگیرید، سنسور عمق‌سنج به کمک‌تان خواهد آمد. همه این‌ها را بگذارید کنار سنسور ماکرویی که در فاصله نزدیک نسبت به سوژه، جزییاتی با دقت بالا ثبت می‌کند.

    در زمینه فیلم‌برداری، گلکسی A71 سامسونگ قادر به تصویربرداری 2160p با ۳۰ فریم و تصویربرداری 1080p با ۳۰/۶۰/۲۴۰ فریم است و اگر ویدیوهای اسلوموشن را ترجیح می‌دهید، گزینه تصویربرداری 1080p با ۹۶۰ فریم تمام آن چیزی خواهد بود که در یک موبایل به دنبالش هستید.

    ۴. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

    اندکی زمان برد تا تولیدکنندگان موبایل قادر به تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشند،‌ اما صبر چند ساله ارزشش را داشت. گلکسی A71 سامسونگ با سنسور اپتیکال زیر نمایشگر از راه می‌رسد و یعنی دیگر نیازی به تعبیه یک سنسور فیزیکی نه‌چندان خوش‌قیافه روی بدنه نبوده. در عوض کار با سرعت و دقت بالایی از طریق فشردن انگشت روی نمایشگر دنبال می‌شود و احساسی شبیه به پرچمداران گران‌قیمت به کاربر می‌دهد.

    ۵. طراحی دلچسب

    خرید گلکسی A71

    کلاسیک‌های واقعی هیچوقت از مد نمی‌افتند و به همین خاطر هم هست که طراحی موبایل‌های سامسونگ تا این حد میان مخاطبان طرفدار دارد. گلکسی A71 سامسونگ ظاهر مستطیلی ساده و لبه‌هایی گرد دارد. در پنل جلویی حاشیه بسیار اندکی یافت می‌شود و نمایشگر بخش اعظمی از این پنل را در بر گرفته است.

    گذشته از این نمایشگر حقیقتا کم‌حاشیه، یک عامل دیگر هم داریم که زیبایی موبایل را دوچندان کرده: رنگ‌ها. موبایل در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و صورتی عرضه می‌شود و هر چهار رنگ به گونه‌ای بر پنل پشتی اعمال شده‌اند که در بالا تیره هستند و در پایین رو به روشنی می‌زنند. به همین ترتیب، وقتی از زاویه‌ای متفاوت به موبایل نگاه می‌کنید سایه‌های رنگ تغییر کرده و چشم‌تان را با زیبایی‌اش نوازش می‌دهد.

    ۶. سلفی‌های فراموش نشدنی

    با گذشت هر روز، اهمیت تصویر سلفی باکیفیت برای مشتریان بیشتر می‌شود و سامسونگ به خوبی به این موضوع واقف است. به همین خاطر گلکسی A71 سامسونگ به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 مجهز شده و اکانت اینستاگرام‌تان را پر زرق و برق‌تر از همیشه خواهد کرد. از سوی دیگر با این دوربین قادر به فیلم‌برداری 1080p با ۳۰ فریم هستید و پشتیبانی از HDR باعث می‌شود رنگ‌های داخل تصویر عمق و پویایی بیشتری داشته باشند.

    مشاهده همه تجهیزات جانبی این گوشی

    [see_also]33494[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید