بهترین یخچال فریزر دوقلو در بازار؛ ۱۲ مدل ایرانی و خارجی

بهترین یخچال فریزر دوقلو در بازار؛ ۱۲ مدل ایرانی و خارجی
راهنمای مطالعه

    برای خرید بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی یا خارجی باید نکاتی را در نظر بگیرید تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید. پرفروش ترین یخچال فریزر دو قلو شامل مدل‌های سامسونگ، بوش، الکترواستیل، هیمالیا، دوو، اسنوا، و امرسان است. 

    راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی یا خارجی

     باید بدانید یخچال دوقلو در کنار فضای زیادی که برای نگهداری مواد غذایی‌تان به شما می‌دهد، فضای زیادی از آشپزخانه‌تان را نیز اشغال می‌کند و برای خرید آنها هم باید هزینه بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها در نظر بگیرید. بنابراین در این مقاله، ما به سایت‌های معتبر مختلف فروش یخچال ایرانی و خارجی دوقلو سر زده‌ایم و انواع مدل‌ها را همراه با معیارهای زیر، شرح داده‌ایم:

    • ابعاد یخچال فریزر دوقلو
    • میزان مصرف انرژی
    • صرفه اقتصادی
    • نظرات کاربران

    بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی

    در بین برندهای ایرانی یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل، هیمالیا، دوو، اسنوا، و امرسان بهترین مارک محسوب می‌شوند. در ادامه به معرفی بهترین مدل‌های این برندها می‌پردازیم.

    یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D2LRF-0020SS

    یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D2LRF-0020SS یکی از بهترین یخچال ها نظر مصرف انرژی است که در رده A+ قرار دارد و برای نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی مناسب است. این مدل از یخچال و فریزرهای دوو، مجهز به فناوری خنک‌کننده دیجیتالی است و می‌تواند دمای بیرون و داخل یخچال را تشخیص داده و سرمایش مورد نیاز را تامین کند.

    داخل یخچال ۴ طبقه از جنس شیشه مقاوم، ۲ کشوی نگهداری میوه و سبزیجات و ۵ طبقه روی درب برای نگهداری بطری‌ها و تخم‌مرغ دارد. فریزر این محصول هم به ۲ طبقه، ۵ کشو و ۵ محفظه روی درب مجهز است. این دستگاه یخساز هم دارد.

    قطعات یخ پس از اینکه آماده شدند در محفظه مخصوص یخ قرار می‌گیرند و دسترسی به آنها راحت خواهد بود. آبریز دستگاه هم به آب شهری متصل می‌شود و همیشه آب خنک در اختیارتان افراد خانه قرار می‌گیرد.

    البته این محصول قفل کودک ندارد و باید مراقب شیطنت‌های کودک‌تان باشید که البته اگر او درب این محصول را باز و همانطور به حال خود رها کرد، صدای هشدار باز ماندن درب را خواهید شنید.

    از دیگر ویژگی‌های این مدل از یخچال و فریزرهای دوو می‌توان به کمپرسور پربازده، چشم الکترونیکی هوشمند، سیستم گردش هوای سه‌بعدی، نمایشگر اشاره کرد. ارتفاع، عمق و پهنا این یخچال و فریزر به ترتیب ۱۸۰، ۶۶ و ۶۰ میلی‌متر و گنجایش آن ۵۵۶ لیتر است.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: +A
    • گنجایش کل: ۵۶۶ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۴ عدد
    • تعداد کشو: ۵ عدد
    • امکانات: دارای اخطار باز ماندن درب، آبسردکن، یخساز اتوماتیک (آب شهری)، کمپرسور پربازده، دارای نمایشگر و مجهز به سامانه کنترل سرمایش

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظر خریداران

    یخچال فریزر دوقلو، دوو

    بعضی از خریداران از ویژگی‌های این یخچال فریزر بسیار راضی هستند اما سروصدای آن را چیزی شبیه هلی‌کوپتر یا تراکتور می‌دانند. البته برخی دیگر معتقدند، صدای این محصول به دلیل دوقلو بودن آن است و اینکه دو دستگاه کنار هم کار می‌کنند و کاربران پس از مدتی به صدای آن عادت کرده و دیگر برایشان آزاردهنده نخواهد بود.

    برخی از خریداران هم از تعداد قطعات یخ‌هایی (۱۰ تا ۱۲ تکه) که در روز آماده می‌شود راضی نیستند و می‌گویند باز هم مجبور هستند از قالب‌های جداگانه یخ استفاده کنند.

    یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

    این مدل از یخچال‌ فریزرهای دو قلو، در نگاه اول به نظر از نوع ساید بای ساید می‌آید اما ظاهر زیبای آن به هر آشپزخانه‌ای جلوه می‌بخشد. این یخچال در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و سیلور طراحی شده است.

    اگر خانواده‌ای با جمعیت ۳ تا ۵ نفره هستید، این یخچال مناسب‌تان است چراکه ۳۸ فوتی است و دارای ارتفاع ۱۸۹ سانتی‌متر، عرض ۱۳۰ سانتی‌متر و عمق ۷۱‌سانتی‌متری است.

    این یخچال‌فریزر ۵ طبقه و دو کشو دارد و البته ۴ طبقه هم در قسمت درِ یخچال قرار دارد و تقریبا هر مواد غذایی را که لازم دارید می‌توانید با خیال راحت در آن بگذارید.

    ویژگی خوب این مدل از یخچال‌فریزرهای دوقلو فناوری نوفراست آن است که باعث می‌شود، هیچ برفکی در فریزرتان شکل نگیرد. لاستیک دور درب یخچال با استفاده از بهترین فناوری‌ها ساخته شده و از نفوذ باکتری‌ها و فاسد شدن مواد غذایی پیشگیری می‌کند. همچنین سیستم گردش هوای چندگانه کیفیت مواد خوراکی در یخچال‌تان را به‌خوبی حفظ می‌کند.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: +A
    • گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۵۰ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد
    • امکانات: قابلیت انجماد سریع، کم بودن صدای موتور، مجهز بودن به سیستم نوفراست و چراغ کم‌مصرف LED در یخچال

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    نظرات کاربران

    یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل Electro Unique ES23

    این یخچال طرفداران بسیاری دارد و خریداران، آن را زیبا و بادوام و باکیفیت می‌دانند. بیشتر آنها از جادار بودن و کم‌صدا بودن این یخچال‌ فریزر راضی هستند. البته برخی از کاربران از جنس به‌کار رفته در ساخت کشوهای آن که پلاستیکی است رضایت  ندارند و حتی برخی قاب و محفظه داخلی هوم بار را ضعیف و بسیار آسیب‌پذیر می‌دانند.

    برخی هم از اینکه مواد غذایی داخل یخچال بو می‌گیرند، شکایت دارند. با اینحال کاربران دیگر جنس بدنه این دستگاه و برد الکتریکی آن را بسیار بهتر از دستگاه‌های دیگر تولید داخل توصیف کردند. گارانتی ۴۰ ماهه این یخچال فریزر از نقاط قوت دیگری بود که کاربران به آن اشاره کرده بودند.

    یخچال فریزر دوقلو آزمایش مدل Royal T

    بهترین یخچال فریزر دوقلو

    یخچال فریزر دوقلو آزمایش با گنجایش ۳۲ فوت برای خانواده‌های با مصرف بالا طراحی شده است. در ضمن با حذف یکی از طبقات جامیوه‌ای می‌توانید به فضای بیشتری هم دسترسی داشته باشید. ارتفاع، عرض و عمق این یخچال فریزر به‌ترتیب، ۱۷۰، ۱۲۶ و ۷۳ سانتی‌متر است.

    این محصول خیلی کم‌مصرف نیست با اینحال مصرف انرژی بالایی هم ندارد و در رده A طبقه‌بندی شده است.

    یخچال فریزر التتو دارای صفحه نمایش دیجیتال مجزا برای یخچال و فریزر با عملکردی بسیار ساده است. می‌توانید به‌سادگی تنظیمات دلخواه‌تان را با استفاده از این صفحه مشاهده کنید. این نمایشگر تغییر دمای یخچال و فرزیر و سایر تنظیمات را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

    این یخچال فریزر به فیلتر نانو هوا و فناوری گردش هوای هوشمندمجهز است که خنکی و سرما را به طور یکنواخت در یخچال پخش می‌کند. بدین‌ترتیب هوای خشک موجود در فریزر به داخل یخچال نفوذ پیدا نمی‌کند و مواد غذایی سالم‌تر باقی می‌مانند.

    دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: +A
    • گنجایش یخچال: ۳۶۶ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۵۷ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۶ عدد
    • تعداد کشو: ۷ عدد

    امکانات: بدون برفک، مجهز به سیستم قفل کودک، آبسردکن، روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر، بدون برفک، سیستم کنترل اضطراری در صورت نقص فنی، هشدار باز ماندن درب

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    نظر کاربران

    یخچال فریزر التتو

    خریداران این محصول از ویژگی‌های خوب آن چون نمایش دما، منو لمسی و به‌ویژه کم‌صدا بودن آن رضایت دارند. همچنین ظاهر این کالا را شیک و زیبا می‌دانند. البته برخی از کاربران از کیفیت و کارایی این یخچال فریزر چندان رضایتی ندارند.

    یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس

    حتما شما هم این شعار «هیمالیا، بر قله زیبایی‌ها» را به خاطر می‌آورید. اما باید بگوییم این برند علاوه‌بر زیبایی کیفیت قابل قبولی هم ارائه می‌دهد و در کنار همه اینها نمایندگی‌های این برند در سراسر کشور فعال هستند و این یک مزیت به حساب می‌آید. این یخچال فریزر نسبت به گزینه قبلی، هم بزرگ‌تر است و هم ارزان‌تر، تازه یخساز  و آبسردکن هم دم دستتان می‌گذارد.

    باید بدانید که ارتفاع ۱۹۲، عرض ۱۳۰ و عمق ۷۰سانتی‌متری از آن یک وسیله بزرگ ساخته که باید قبل از انتخاب ابعاد آشپزخانه‌تان را مدنظر داشته باشید. در ضمن بدون برفک طراحی شده و برچسب مصرف انرژی آنA  است. این یعنی هر چند تا حدی در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند ولی کم‌مصرف‌تر از این نمونه نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

    به‌هر حال همانطور که می‌دانید یخچال از آن دسته وسایل آشپزخانه است که مدام روشن است و مصرف برق کم به معنی صرفه‌جویی در قبض برق است.

    ۵ طبقه در یخچال، ۵ طبقه در درب آن و ۷کشو در فریزر فضای بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. حتی یک محفظه با کنترل دمای مناسب برای نگهداری میوه و سبزیجات در آن تعبیه شده است تا ماندگاری بیشتری به مواد غذایی‌تان بدهد.

    در نهایت این یخچال دوقلو هیمالیا به نسبت امکاناتی که ارائه می‌دهد، قیمت مناسب‌تری دارد. هرچند قیمت این یخچال دوقلو چندان هم کم نیست اما در نظر داشته باشید که در صورت خرابی نیز قطعات آن در دستر‌س‌تر است.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: A
    • گنجایش یخچال: ۴۰۲ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۱۰ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۷ عدد
    • امکانات: مجهز به یخساز و آبسردکن اتوماتیک، دارای سیستم بدون برفک، دارای کندانسور مخفی Hidden، دارای محفظه دمای پایین Magic Cooling Box، دارای روشنایی داخلی و خارجی منحصر به فرد در هر دو کابین، مجهز به محفظه های نگهداری میوه و سبزیجات همراه با کنترل رطوبت Multi Box و همچنین محفظه Big Box در فریزر

    نظر خریداران

    برخی کاربران از کیفیت یخساز آن ابراز نارضایتی کرده‌اند و ادعا می‌کنند تکه‌های یخ‌‌‌ به هم می‌چسبند. علاوه بر این گفته‌اند کیفیت بدنه آن خوب نیست و به‌راحتی و با برخورد یک جسم پلاستیکی، فرورفتگی در آن ایجاد می‌شود. برخی هم از عملکرد ضعیف خدمات پس از فروش گله داشته‌اند و اینکه حتی پس از تعمیر و عیب‌یابی دوباره به مشکل خورده‌اند.

    کاربرانی هم بوده‌اند که با وجود تبلیغ ضدبرفک بودن این یخچال دوقلو هیمالیا، بعد از مدت کوتاهی شاهد برفک در فریزر بوده‌اند. اما بعضی کاربران پس از سال‌ها استفاده، از این یخچال‌ فریزر راضی هستند و سر و کارشان به تعمیرگاه نیفتاده است و آن را وسیله‌ای باکیفیت و با طراحی زیبا می‌دانند.

    یخچال فریزر دوقلو مایدیا مدل HS-338FWE-HS-455LWEN

    یخچال فریزر دوقلو مورد بررسی ما در بسیاری از زمینه‌ها حرفی برای گفتن دارد ولی  کیفیت ساخت آن در حد معمولی و مصرف انرژی آن هم +A است که تا حدودی دلگرمتان می‌کند.

    ارتفاع ۱۸۵۵، عرض۱۱۹۰ و عمق ۶۴۵میلی‌متری این یخچال فریزر کافی به‌نظر می‌رسد اما دور یخساز را خط بکشید. در عوض یک آبسردکن در اختیارتان قرار می‌‌دهد و برفک هم نمی‌زند.

    شما حتی می‌توانید جای باز شدن درها را هم تغییر دهید و دستگیره در را در سمت راست یا چپ و بر اساس دکوراسیون آشپزخانه‌تان بگذارید. در کنار اینها ۲ محفظه کشویی و ۵ طبقه که قابل تنظیم هستند، برای مواد غذایی‌تان در نظر گرفته شده‌اند.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: +A
    • گنجایش یخچال: ۳۵۵ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۶۱ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد
    • امکانات: دارای آبسردکن، مجهز به کنترل پنل LED لمسی و بدون برفک

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظر خریداران

    نبودن آپشن هشدار باز بودن درب، برخی افراد را به دردسر انداخته و قفل کودک هم برای آن در نظر گرفته نشده است. اگر همه این کمبودها را به جان می‌خرید می‌توانید با پرداخت قیمت کمتری نسبت به دیگر نمونه‌های موجود در بازار، این یخچال و فریزر را به آشپزخانه‌تان اضافه کنید. البته کاربرانی هم بوده‌اند که از فضای موجود در آن ابراز خرسندی کرده‌اند و تنها ایراد آن را کیفیت ساخت نه‌چندان عالی آن دانسته‌اند.

    یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D4

    صدای کم، قفل کودک، بدون برفک بودن، وجود ۵ طبقه و ۲ کشو در یخچال به‌همراه ۴ طبقه در قسمت درب آن و آبسردکن از نقاط قوت این محصول به شمار می‌روند. بسیاری از خریداران از اینکه این یخچال را انتخاب کرده‌اند، راضی بوده‌اند اما احتمالا مصرف انرژی آن را نادیده گرفته‌اند چون برچسب انرژی A روی آن کمی باید شما را دودل کند.

    ارتفاع ۱۷۱، عرض ۶۲ و عمق ۶۰سانتی‌متری این یخچال فریزر دوقلو هم نشان می‌دهد نسبت به دیگر دوقلوهای موجود در بازار فضای کمتری می‌گیرد. به‌‌هر حال اگر یک یخچال فریزر دوقلوی معمولی می‌خواهید که با بودجه‌ای که دارید چندان هم احساس نارضایتی نکنید، می‌توانید این مدل را به‌عنوان یکی از گزینه‌هایتان انتخاب کنید.

    ویژگی‌های این محصول:

    • یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل D4
    • مصرف انرژی: A
    • گنجایش یخچال: ۳۳۰ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۷۷ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد
    • امکانات: بدون برفک، دارای کشو با تنظیمات دما و رطوبت، دارای قفل کودک، دارای اخطار باز ماندن درب، مجهز به آبسردکن و فیلتر تصفیه آب، دارای نمایشگر و امکان باز شدن درب از هر دو سمت

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظرات خریداران

    بسیاری از کاربران از کیفیت این وسیله راضی بوده‌اند و حتی با وجود چندسال استفاده با مشکل خاصی مواجه نشده‌اند. اما برخی دیگر مصرف انرژی آن را زیر سوال برده‌اند.

    یخچال فریزر دوقلو پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170

    یخچال فریزر دوقلوی پارس یکی از محصولات زیبا و کارآمد شرکت لوازم خانگی پارس است. جنس بدنه آن از ورقه فولادی است و از نظر مصرف انرژی پایین یخچال در رده A+ و فریزر در رده B قرار دارد.

    این مدل از یخچال‌ فریزر پارس بهترین وسیله برای خانواده‌های پرجمعیت است و می‌توان حجم بالایی از مواد غذایی را درون آن ذخیره کرد.

    یخچال دوقلوی پارس، ۶ طبقه دارد و ۶ طبقه هم روی درب آن تعبیه شده که می‌توانید بطری‌های شیشه‌ای و تخم‌مرغ‌ها را به‌راحتی درون آنها قرار دهید. کشوی زیرین یخچال و فریزر پارس فضای مناسبی برای میوه و سبزی دارد. گنجایش یخچال ۳۸۷ و گنجایش فریزر ۲۵۷ لیتر است و ارتفاع، عمق و پهنای آن به ترتیب ۱۷۰۰، ۷۳۹ و ۶۳۰+۶۳۰  میلی‌متر است.

    فریزر این محصول هم مجهز به ۶ کشوست و فضای کافی برای فریز کردن مواد غذایی دارد.

    از ویژگی‌های دیگر این مدل از یخچال‌ فریزرهای پارس باید به نمایشگر و تنظیم دیجیتالی دما، قابلیت نمایش دمای داخل یخچال، فن و گردش یکنواخت هوا، سیستم کنترل هوشمند، اخطار درب باز، قابیلت عیب‌یابی هوشمند، فیلتر بوگیر و ضدباکتری، لاسیتک دور درب ضدباکتری اشاره کرد.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: +A
    • گنجایش یخچال: ۳۸۷ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۵۷ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۶ عدد
    • تعداد کشو: ۸ عدد
    • امکانات: مجهز به مکانیسم برفک‌زدایی، مجهز به نمایشگر، تنظیم دیجیتالی دما،‌ دارای آبسرد کن، مجهز به آبسردکن

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظر خریداران

    بهترین یخچال فریزر، پارس

    برخی از کاربران از خرید خود راضی نیستند و می‌گویند این محصول دایما برفک می‌زند. برخی هم گفته‌اند که انتهای دیواره داخل یخچال یخ می‌زند و وقتی آب می‌شود، کف یخچال خیس می‌شود. برخی از کاربران دیگر هم از سروصدای زیاد آن گله کرده‌اند. با اینحال برخی دیگر از خریداران می‌گویند سال‌هاست این وسیله بدون ایجاد مشکل برای آنها کار می‌کند.

    البته در مورد خدمات‌رسانی پس از فروش این محصول هم نارضایتی‌هایی وجود دارد.

    یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل U8001M-U8005M

    این مدل یخچال فریزر از یخساران، گنجایش و فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی دارد و اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید، خرید این یخچال فریزر پشیمان‌تان نمی‌کند. گنجایش یخچال این محصول ۴۳۱ لیتر است و در آن ۷ طبقه شیشه‌ای نشکن و البته ۲ کشو هم برای نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.

    فریزر این محصول ۷ طبقه دارد و به سیستم انجماد سریع مجهز است. سیستم انجماد سریع برای منجمد کردن آن دسته از مواد غذایی است که تاریخ مصرف کوتاهی دارند. یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل U8001M-U8005M در سه رنگ سفید، سفید چرمی و نقره‌ای تولید می‌شود. این محصول دو نمایشگر و دو پنل لمسی جداگانه برای اعمال تنظیمات دارد.

    این مدل یخچال فریزر با مصرف انرژی در رده A+ در دسته کالاهای کم‌مصرف قرار دارد. فن این محصول باکیفیت و استاندارد است و سیستم گردش هوای درون آن جلوی بدبو شدن این وسیله را می‌گیرد. نوع مقاومت در برابر برفک این مدل یخچال فریزر نوفراست (NoFrost) است. در یخچال‌های نوفراست، برفک‌ها به‌صورت خودکار آب می‌شوند و در نتیجه برفکی تولید نمی‌شود.

    این محصول ۱۵۵ کیلوگرم وزن دارد و ارتفاع، عمق و پهنای آن به‌ترتیب ۱۷۹۰، ۶۵۰ و ۶۶۰ میلی‌متر است.

    ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی:+A
    • گنجایش یخچال: ۴۳۱ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۳۱۰ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۷
    • تعداد کشو: ۲
    • امکانات: مجهز به مکانیسم آبسردکن (نیمه اتوماتیک با مخزن آب)، دارای نمایشگر و اخطار باز ماندن درب، بدون برفک

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظر خریداران

    بهترین یخچال فریزر، یخساران

    برخی از کاربران از صدای ناخوشایند آن ناراضی هستند و این محصول را بی‌کیفیت می‌دانند. اما در مقابل برخی از خریداران دیگر این محصول را از میان دیگر یخچال فریزرهای مشابه ایرانی بهتر می‌دانند و حتی می‌گویند صدای آن در برابر مدل‌های خارجی کمتر است. با اینحال از سفت بودن درب فریزر و سخت باز شدن آن شاکی هستند.

    یخچال فریزر دوقلو امرسان مدل دیاموند RH20D & FN20D

    این مدل از یخچال فریزرهای امرسان، گنجایش بسیار بزرگی دارد و وسیله‌ای مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است. مصرف انرژی کم و در رده A+، این محصول را در دسته کالاهای کم‌مصرف و مقرون‌به‌صرفه قرار می‌دهد.

    گنجایش یخچال ۳۸۴ لیتر و گنجایش فریزر ۲۱۲ لیتر است. ارتفاع، عمق و پهنای این محصول به ترتیب ۱۹۳۰‌، ۷۰۰ و ۶۶۰ میلی‌متر است. این محصول وزنی معادل ۱۶۰ کیلوگرم دارد.

    نوع مقاومت در برابر برفک این یخچال فریزر نوفراست و بدون نیاز به برفک‌زدایی است. یخچال ۷ طبقه و ۴ طبقه روی درب و ۱ عدد کشو برای میوه و سبزیجات دارد. تعداد طبقات فریزر و طبقات درب آن و کشو‌های آن به‌ترتیب ۷، ۵ و ۷ عدد است.

    از سایر ویژگی‌های یخچال فریزر مدل دیاموند امرسان باید به سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر و پنل لمسی، قفل کودک، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی، سیستم گردش هوای مخصوص هر کشوی فریزر، طبقات نشکن شیشه‌ای، جالبنیاتی و جابطری، هشدار درب باز، سیستم آبسردکن داخلی، سیستم انجماد سریع در فریزر و پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار اشاره کرد.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: A
    • گنجایش یخچال: ۳۸۴ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۱۲ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۷
    • تعداد کشو: ۱ عدد
    • امکانات: نوفراست، نمایشگر، آبسردکن، سیستم ایمنی قفل کودک، اخطار باز ماندن درب، سیستم انجماد سریع و سیستم کنترل دیجیتال

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظر خریداران

    بهترین یخچال فریزر، امرسان

    برخی از کاربران از سخت باز شدن درب یخچال فریزر امرسان شکایت دارند و از خدمات پس از فروش آن هم گله‌مند هستند. خریدارانی که این محصول را تهیه کرده‌اند می‌گویند، یخچال دایما برفک می‌زند و طبقه‌های یخچال همیشه خیس است. همچنین کمپرسور این محصول صدای بلند و ناخوشایندی تولید می‌کند.

    بهترین یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-0190SW-Sn5-0190SW

    این مدل از یخچال فریزرهای اسنوا، طراحی زیبایی دارد و مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط به بالاست. در تولید این محصول از مواد اولیه باکیفیتی استفاده شده است. گنجایش یخچال ۳۶۸ لیتر و گنجایش فریزر ۲۷۰ لیتر است. یخچال دارای ۵ طبقه و ۲ کشو مخصوص میوه و سبزیجات است و فریزر هم ۵ کشویی است. تعداد طبقات درب یخچال ۴ عدد و درب فریزر ۲ عدد است.

    این یخچال فریزر هم مصرف انرژی کمی دارد و از این نظر در رده A+ قرار می‌گیرد و کاملا مقرون‌به‌صرفه است.

    ارتفاع، عمق و پهنای این یخچال فریزر به ترتیب ۱۸۰۰، ۶۹۰ و ۱۱۹۰ میلی‌متر است. مقاومت در برابر برفک آن نیز از نوع بدون برفک است.

    از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • مصرف انرژی: + A
    • گنجایش یخچال: ۳۶۸ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۷۰ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد
    • امکانات: مجهز به مکانیسم برفک‌زدایی، دارای یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)، آبسردکن، دارای نمایشگر

    مشاهده تصاویر و قیمت این یخچال فریزر

    نظر خریداران

    بهترین یخچال فریزر، اسنوا

    بیشتر کاربران از خرید این محصول راضی‌اند و آن را زیبا، جادار و کم‌صدا می‌دانند. و تنها ایرادی که به این محصول دارند، نبود ویژگی یخساز خودکار آب شهری در آن است. خریداران این محصول، خرید این مدل یخچال فریزر اسنوا را پیشنهاد داده‌اند.

    یخچال فریزر دوقلو کلور مدل Glory

    این مدل از یخچال فریزرهای دوقلوی کلور، از نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف اینورتر و سیستم تبرید گاز R600 است. کمپرسورهای اینورتر برخلاف کمپرسور‌های معمولی، به جای روشن و خاموش شدن، آهسته و پیوسته کار می‌کند و موجب کاهش چشمگیری در مصرف انرژی می‌شوند. کمپرسورهای معمولی در هر بار روشن شدن، انرژی بسیاری مصرف می‌کند.

    بدنه این محصول از ورق‌های ساخت کره و مقاوم و باکیفیت ساخته شده است.

    این یخچال به سیستم Twin Cooling مجهز است و امکان نفوذ هوا بین دو محفظه یخچال و فریزر را به‌طور کامل از بین می‌برد. در این سیستم با وجود تنها یک کمپرسور از دو فن و دو اپراتور مجزا برای خنک‌سازی یخچال و فریزر به صورت جداگانه استفاده می‌شود.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی:  A+
    • گنجایش یخچال: ۳۶۵ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۳۷۲ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۴ عدد
    • امکانات: مجهز به آبسردکن اتوماتیک و فیلتر تصفیه آب خانگی، تنظیم هوشمند دمای داخلی، دارای سیستم عیب‌یابی اتوماتیک و کشوهای ABS مجهز به قرقره و استپ به همراه درپوش‌های شفاف و نشکن از جنس پلی‌کربنات

    نظر خریداران درباره یخچال فریزر کلور

    این محصول از اقبال خوبی بین خریداران خود برخودارست و بیشتر کاربران از خرید خود راضی هستند. کم‌مصرف بودن، سرمادهی عالی، کم‌صدایی، ظاهر زیبا و جنس خوب طبقات از ویژگی‌هایی بودند که خریداران به آن اشاره کرده‌اند. اما برخی از کاربران به این محصول ایرادهایی گرفته‌اند و آن،‌جا تخم‌مرغی کوچک، حجم مفید کمتر از چیزی که در مشخصات محصول اشاره شده است و آبسردکن ضعیف است.

    یخچال فریزر دوقلو پلادیوم مدل یونیک (PD23)

    این مدل یخچال فریزر یکی از بهترین محصولات شرکت الکترواستیل است. این دستگاه به دو نوع موتور SECCOP ساخت اتریش و ACC ایتالیا مجهز و همچنین از نسل جدید نوفراست (بدون برفک) است. اگر خانواده‌ای ۴ تا ۵ نفره دارید، این یخچال مناسب‌تان است. ارتفاع، عرض و عمق آن به‌ترتیب، ۱۸۹، ۶۵,۵ و ۵۷ سانتی‌متر است و نیاز خانواده‌تان را برطرف می‌کند.

    این مدل از یخچال فریزرهای پلادیوم دارای یخچال با ۵ طبقه شیشه‌ای متحرک و دو کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است. فریزر آن هم ۹ طبقه‌ای و ۷ کشویی است. زیر هر کشو هم صفحه‌ای شیشه‌ای برای استحکام طبقات وجود دارد.

    می‌توانید در مکان‌های مخصوص بطری‌ها روی در یخچال، نوشیدنی‌ها و بطری‌های دیگرتان را بگذارید.

    اگر به دنبال یخچال فریزری کم‌ سروصدا هستید، این محصول مناسب‌تان است. چراکه با استفاده از کمپرسور مجهز به جدیدترین فناوری روز Direct Path، از سروصدای اضافی یخچال فریزر بسیار کم شده است. همچنین این یخچال فریزر، فیلتر هوای مجهز به زغال فعال دارد که باعث تمیز ماندن هوای داخل دستگاه و حفظ کیفیت ظاهری و ارزش غذایی خوراکی‌ها می‌شود. همچنین این وسیله به دلیل استفاده از نانوذرات در تولید مواد اولیه، سطوح داخلی یخچال ویژگی ضدباکتری پیدا کرده است.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: A++
    • گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۶۰ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد
    • امکانات: آبسردکن و یخساز تمام اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری، مجهز به پنل کنترل هوشمند، فرایند خنک‌سازی و انجماد سریع سیستم برودتی یکنواخت، دارای فیلتر تصفیه آب، مجهز به قفل کودک، دارای سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

    نظر کاربران

    یخچال فریزر پلادیوم، مدل یونیک

     

    بیشتر کاربران از فضای مناسب این یخچال و امکانات کم‌صدا، بدون برفک بودن آن رضایت دارند. همچنین کاربران در مورد حفظ کیفیت مواد غذایی در یخچال و فریزر نظرات متفاوتی دارند. برخی از آنها این محصول را از این نظر عالی و برخی دیگر بی‌کیفیت می‌دانند. اما همه کاربران از امکاناتی چون سیستم یخساز و فیلتر تصفیه آب و ظاهر زیبای آن ابراز رضایت می‌کنند.

    بهترین یخچال فریزر دوقو خارجی

    از زمانی که ورود لوازم خانگی کره‌ای به کشور ممنوع شد، خرید آنها دشوار شده چرا که مدل‌های بسیار محدودی در بازار عرضه می‌شود و تشخیص کالای اصل از تقلبی هم آسان نیست. با این وجود هنوز می‌توان برخی لوزام خانگی خارجی با کیفیت را پیدا کرد. در ادامه سه مدل از بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی را معرفی می‌کنیم.

    یخچال و فریزر دوقلو فوت سامسونگ مدل RR39

    بهترین یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در بازار ایران مدل RR39 و RZ32 است که از نظر طراحی ظاهری و امکانات در سطح ایده‌آلی قرار دارد. این محصول با گنجایش کلی ۶۹۰ لیتری مناسب خانواده‌های ۴ یا ۵ نفره است. کمپرسور اینورتر با گارانتی ۱۰ ساله دارد و سطح مصرف انرژی آن +A است. 

    این یخچال دوقلو سامسونگ در ویتام مونتاژ شده و کیفیت ساخت بسیار بالای آن در همان نگاه اول مشخص است. سیستم گردش هوای All Around Cooling برای توزیع یکنواخت هوای سرد به سالم و تازه ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی کمک می‌کند و یک کشوی مخصوص برای حفظ رطوبت هم دارد. جنس قفسه‌های آن از شیشه ی حرارت دیده است و قفسه تاشو هم دارد.

    ویژگی‌های دیگر آن از جمله نمایشگر دیجیتال مجزا برای یخچال و فریزر، تنظیم دمای دقیق و فعال کردن حالت انجماد سریع این محصول را مطلوب افراد بسیاری کرده است.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: +A
    • گنجایش یخچال: ۳۷۵ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۳۱۵ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۷ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد
    • امکانات: آبسردکن، بدون برفک، اخطار باز ماندن درب، سیستم ایمنی قفل کودک، یخساز نیمه اتوماتیک و کمپرسور اینورتر هوشمند

    نظرات خریداران

    یخچال و فریزر دوقلو 26 فوت سامسونگ مدل RR39

    بیشتر کاربران این پخچال فریزر دوقلو از خرید‌شان راضی هستند و عملکرد و کیفیت آن را بسیار خوب می‌دانند. همچنین کم‌صدا بودن این محصول مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. برخی از خریداران از ضعیف بودن جنس کشوهای آن گله‌مندند اما در کل این محصول میان خریداران از اقبال خوبی برخوردار شده است.

    بهترین یخچال فریزر دوقلو ال‌جی مدل LF25FL-LF25RL

    اگر شما هم از طرفداران محصولات خانگی ال‌جی هستید حتما می‌دانید که محصولات این برند معمولا گران‌تر از سامسونگ و دوو است و البته تعداد کسانی که از این مدل یخچال فریزر رضایت داشته‌اند هم به نسبت برندهای تقریبا هم‌قیمت راضی‌تر بوده‌اند. برچسب مصرف انرژی ++A، این محصول را یک‌ قدم بالاتر از رقیبانش قرار داده و قیمت بالای آن را تا حدی توجیه می‌کند.

    ارتفاع ۱۸۵ سانتی‌متری، عرض ۶۷۳ و عمق ۵۹۵ میلی‌متری آن هم به نسبت فضای خوبی به شما ارائه می‌دهد. در ضمن دو کشو در یخچال به همراه ۵ طبقه و ۵ طبقه دیگر در درب آن برای جا دادن انواع مواد غذایی تعبیه شده‌اند. درون فریزر هم ۶ کشو مواد فریزشده شما را نگه می‌دارند.

     باید بدانید که دوقلو بودن این محصول به شما کمک می‌کند به‌صورت جداگانه یا چسبیده از آن استفاده کنید. البته همان‌طور که گفتیم قیمت چندان پایینی ندارد و برای خرید آن باید هزینه کنید، پس اگر می‌خواهید هزینه کمتری برای یک یخچال بپردازید به برندهای یک قدم پایین‌تر فکر کنید.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: ++A
    • گنجایش یخچال: ۴۰۵ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۳۱۳ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۵ عدد
    • تعداد کشو: ۲ عدد

    امکانات: بدون برفک، مجهز به اخطار باز ماندن درب، دارای آبسردکن، مجهز به کمپرسور اینورتر خطی، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند (Smart Diagnosis)، انجماد سریع Express Cooling

    نظرات خریداران در مورد یخچال دو قلو ال جی

    صدای بسیار کم و کیفیت بالای ساخت این وسیله، رضایت بسیاری از مشتریان را به همراه داشته و حتی قابلیت حمل آسان‌تر برای کسانی که مستاجر هستند آن را به یکی از بهترین گزینه‌های خرید تبدیل کرده است. از طرفی برخی از کاربران بر این باورند که محصولات برند ال‌جی نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهند، قیمت بالایی دارند و ترجیح می‌دهند به‌جای صرف این هزینه، برندهای دیگر را با قیمت پایین‌تر خریداری کنند. به‌هر حال این به سلیقه و بودجه شما برمی‌گردد که چه برندی می‌پسندید و چه قابلیت‌‌هایی از این وسیله انتظار دارید.

    بهترین یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VB304 - KSV36VB304

    شاید برای شما هم بعد از فاکتور قیمت و فضا، مصرف انرژی یخچال در اولویت باشد. در مورد یخچال دوقلو بوش باید بگوییم بوش تمام تلاش خود را به کار گرفته تا یک یخچال کم‌مصرف به دست شما برساند. برچسب انرژی A++ خیالتان را بابت قبض برق آخر ماه تا حد زیادی راحت می‌کند و سالانه ۱۱۲کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند.

    ویژگی مهم دیگر برای انتخاب، بدون برفک بودن یخچال است. اینکه هر از گاهی مجبور باشید یخچال فریزرتان را از برق بکشید و ساعت‌ها منتظر بمانید تا یخ‌های تلنبار شده، آب شوند، جز دردسر چیز دیگری نیست و بوش باز هم حواسش به این مورد مهم بوده که شما را زیادی به زحمت نیندازد.

     علاوه‌براین اگر به قد ۱۸۶سانتی‌متری و عرض ۱۲۰سانتی‌متری آن نگاه کنید، حتما متوجه می‌شوید چه فضای ایده‌آلی در اختیارتان است. البته حواستان باشد که عمق ۶۵سانتی‌متری آن همراستا با عرض کابینت‌‌هایتان باشد. ۷طبقه در یخچال و ۵ طبقه در درِ آن نیز جادار بودن آن را گوشزد می‌کند. برای فریزر هم ۲طبقه و ۵ کشو در نظر گرفته شده است.

    اما با انتخاب این یخچال فریزر باید دور آبسردکن و یخساز روی درِ آن را خط بکشید. اگر هم کودکتان هوس کند به آن سری بزند، به شما هشدار نمی‌دهد. در عوض صدای این مدل یخچال فریزر دوقلوی بوش زیاد نیست و شما را اذیت نمی‌کند. در ضمن چندان نگران قطعی کوتاه‌مدت برق نباشید چون تا ۱۹ ساعت پس از قطع برق، فریزر شما برق را ذخیره می‌کند و در کنار همه اینها سیستم گردش هوای چندگانه به مواد غذایی‌تان اجازه نمی‌دهد که کل یخچال پر از بو شود.

    درنهایت باید بدانید کمپانی بوش وسایل ارزان‌قیمتی به دست شما نمی‌دهد پس اگر قصد خرید آن را دارید، پیش از هر چیز به حساب بانکی‌تان نگاهی بیندازید چون برای خرید آن باید هزینه کنید.

    از ویژگی‌های این محصول:

    • مصرف انرژی: ++A
    • گنجایش یخچال: ۳۴۶ لیتر
    • گنجایش فریزر: ۲۳۷ لیتر
    • تعداد طبقات یخچال: ۷ عدد
    • تعداد کشو: ۱ عدد

    امکانات: دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت، مجهز به مکانیزم برفک‌زدایی، دارای ۲۰کیلوگرم ظرفیت یخ زدن در ۲۴ ساعت

    نظرات خریداران درباره یخچال دو قلو بوش

    بعضی از خریداران با خرید یخچال دوقلو بوش توقع داشته‌اند یک یخچال ‌و یک فریزر بی‌نقص داشته باشند اما با وجود اقرار به کیفیت بالای آن اشاره می‌کنند که با یک محصول همه‌چیز تمام مواجه نیستند و کم و کاستی‌هایی هم دارد مثلا نداشتن اخطار باز بودن درب یکی از مواردی است که برخی کاربران را گله‌مند کرده است اما عموم خریداران برای انتخاب این محصول به کیفیت آن بسنده کرده‌اند.

     

    جمع‌بندی بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی یا خارجی

    در این راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی را معرفی کردیم. شناخت محصولات کارآمد پیش از خرید، کارتان را راحت‌تر می‌کند و امیدواریم این مطلب «درجه» به شما در خرید بهترین گزینه‌تان کمک کرده باشد.

    سوالات متداول

    بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی چیست؟ در بین برندهای ایرانی یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل، هیمالیا، دوو، اسنوا، و امرسان بهترین مارک محسوب می‌شوند. بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو خارجی چیست؟ ال جی، بوش، سامسونگ و AEG پرفروش‌ترین برندهای خارجی یخچال فریزر دوقلو در ایران هستند.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید