بررسی کامل برس حرارتی پرومکس مدل 8000

بررسی کامل برس حرارتی پرومکس مدل 8000
راهنمای مطالعه

    در این مقاله از برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس مدل ۸۰۰۰ برایتان می‌گوییم. اگر قصد خریدش را دارید، اول خوب و کامل با آن آشنا شوید و بعد اقدام به خرید کنید.

    برس حرارتی

    برس حرارتی پرومکس از آن وسیله‌هایی است که هم افراد حرفه‌ای و آرایشگرهای کاردُرست به آن علاقه دارند و هم کسانی که حرفه‌ای نیستند و می‌خواهند در منزل موهایشان را صاف کنند و مدل بدهند. کارکردن با آن اصلا سخت نیست و حتی کسانی که اهل آرایش و پیرایش نیستند و از این امور سررشته ندارند هم می‌توانند از آن در عرض چند دقیقه به راحتی استفاده کنند و موهایی مرتب داشته باشند.

    بسته به اینکه موهایتان در چه وضعیتی است، حرارت این برس روی شش درجهٔ مختلف قابل‌تنظیم است و اگر حواستان نباشد و وسیله را خاموش نکنید بعد از ۶۰ دقیقه به طور خودکار خاموش می‌شود. این ۶۰ دقیقه زمان زیادی است و نشان می‌دهد که اگر در سالن آرایشگاه از این برس حرارتی استفاده می‌کنید و نیاز دارید که برس را طولانی‌مدت روشن نگه دارید، مشکلی پیدا نخواهد کرد و ظرفیت بالایی دارد.

    تنظیم درجه دستگاه هم ساده و سریع صورت می‌گیرد. کافی است، دکمهٔ روشن/خاموش را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. بعد از روشن‌شدن هم روی صفحه ال.سی.دی (LCD) دستگاه، درجه‌های مختلف حرارت نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید آن را به دلخواه و بنا به نیازتان تنظیم کنید.

    مشاهده دقیق‌تر برس حرارتی پرومکس

    این برس حرارتی به موها آسیب نمی‌زند؟

    برس حرارتی

    برس حرارتی پرومکس مدل ۸۰۰۰ به موها آسیب نمی‌زند. البته در معرفی هیچ وسیله‌ای نمی‌توان گفت که استفاده از آن صددرصد ایمن است. چون ایمنی و آسیب‌نرساندن به موها به عوامل متعددی وابسته است. مثلا اگر موهایتان به شدت آسیب‌پذیر و ضعیف شده، شاید استفاده از چنین چیزی برایش مطلوب نباشد. پس توصیه‌ای که به شما داریم، این است که حواستان به جنس و نوع موهایتان در استفاده از وسایلی مانند برس حرارتی باشد و کار برس‌کشیدن را با تنظیم وسیله روی پایین‌ترین حرارت شروع کنید.

    در طراحی برس حرارتی پرومکس فکر و انرژی زیادی به کار گرفته شده است. مثلا نوعی فناوری موسوم به تورمالین در آن به کار رفته که به تولید یون منفی کمک می‌کند. حتما می‌پرسید ربط یون به موها چیست؟ ماجرا از این قرار است که تولید یون منفی از سوی برس حرارتی باعث می‌شود تا موها وِزوِزی نشوند و نرم و لطیف باقی بمانند.

    برای اینکه به پوست و موهایتان هم آسیبی وارد نشود، برای این برس حرارتی، پوشش سرامیکی در نظر گرفته‌اند. قسمت دندانه‌های برس هم عایق است. پس اگر نوک دندانه‌ها به پوست سر برخورد کند، پوست‌تان نمی‌سوزد و اذیت نمی‌شوید. دندانه‌های سرامیکی برس هم به توزیع حرارت وسیله به طور مساوی در بخش‌های مختلف برس کمک می‌کند.

    البته با تمام این نکات و اینکه برس حرارتی پرومکس از ایمنی خوبی برخوردار است، در صورتی که موهایی به شدت فِرفِری دارید باید به سراغ محصولات دیگر این برند بروید و از برس حرارتی استفاده نکنید چون احتمالا جواب‌گوی نیاز موهایتان برای صاف‌شدن نخواهد بود و به آنها آسیب می‌زند.

    ویژگی‌های فنی دیگر و قیمت

    برس حرارتی

    مدت زمان لازم برای گرم‌شدن برس حرارتی از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. مدت‌زمان لازم برای این مدل از برس، ۳۰ ثانیه است. طیف حرارتی دما برای آن هم از ۲۰۰ تا ۲۲۰ سانتی‌گراد عنوان می‌شود. این وسیله سیم بلندی هم دارد. سیم آن نزدیک به سه متر است. پس استفاده از آن در محیط‌هایی که پریز نزدیک آینه وجود ندارد بسیار ساده خواهد بود. یادتان باشد که باید موهایتان در هنگام استفاده از برس، خشک باشد.

    قیمت برس حرارتی پرومکس مدل ۸۰۰۰، چندان ارزان نیست. برای خرید آن باید حوالی ۳۶۶ هزار تومان هزینه کنید. البته قیمت آن از محصولات مشابه دیگر در این حوزه بالاتر نیست و بنا به نیازتان می‌توانید از میان خرید اتوی مو یا سشواری مناسب برای حالت‌دادن به موها به سراغ خرید برس حرارتی بروید.

    [related]2242[/related]

    نظرات خریداران قبلی برس حرارتی را مرور کنیم

    برس حرارتی

    اگر به وبسایتی مانند دیجی‌کالا مراجعه کنید و نظرات کاربران را دربارهٔ برس حرارتی پرومکس مدل ۸۰۰۰ بخوانید، متوجه می‌شوید که بسامد نظرات مثبت دربارهٔ آن بسیار بالاست. کاربران معتقدند که این وسیله سریع‌تر از اتوی مو، آنها را به هدفشان می‌رساند.

    نظر مثبت و قابل‌توجه دیگری که درباره برس حرارتی در میان نظرات خریداران قبلی عنوان می‌شود، این است که ماندگاری صافی موها با استفاده از برس پرومکس بسیار زیاد است. یعنی بعد از اینکه موهایتان را با آن صاف کردید تا چند روز اثر و حالتش باقی می‌ماند. باز هم یادآوری می‌کنیم که فراموش نکنید، نباید از این وسیله در زمان خیس‌بودن موها استفاده شود. این برس، نقش سشوار را ندارد و موها در هنگام استفاده از این دستگاه نباید خیس باشند. 

    میزان صافی مویی که برس حرارتی پرومکس به موها هدیه می‌کند بسیار طبیعی است. یعنی با استفاده از آن، موهایی مرتب خواهید داشت و برخلاف اتوی مو، صافی غیرطبیعی به موها داده نمی‌شود. پس اگر به‌دنبال موهای به‌شدت صاف و اصطلاحا شلاقی هستید، نباید به سراغ برس حرارتی بروید.

    البته باز هم باید خاطرنشان کرد که جنس و مدل موهای مختلف با هم فرق دارند و امکان دارد برای بعضی از افراد، این وسیله طوری عمل کند که موهای‌شان به‌شدت شلاقی و صاف شود. اما به‌طور کلی چنین چیزی را نباید از آن انتظار داشت. این هم از نکاتی بوده که خریداران قبلی محصول از آن زیاد گفته‌اند اما  برخی از خریداران قبلی این محصول که موهایی کم‌پشت داشته‌اند از خریدش ابراز نارضایتی کرده‌اند. حق هم دارند، چون اگر مو خیلی کم‌پشت باشد، اصلا امکان صاف‌کردن آن با برس وجود ندارد و دسته‌های باریک و کم‌حجم مو نمی‌توانند در میان دندانه‌های برس قرار بگیرند.

    در آخر

    کارکردن با برس حرارتی پرومکس مدل ۸۰۰۰ بسیار ساده است. به همین خاطر می‌تواند برای هر فردی با هر میزان از مهارت در درست‌کردن مو و آرایش مناسب باشد. دستورالعمل پیچیده و سختی برای به‌کار گرفتن آن وجود ندارد و اگر می‌خواهید برای رفتن به مهمانی مرتب و زیبا شوید، استفاده از آن به شدت توصیه می‌شود. این برس برای هدیه‌دادن هم گزینه مناسبی است و اگر در خرید هدیه‌ای خوب و مناسب برای عزیزان‌تان دچار تردید و گیجی هستید، خرید این برس می‌تواند مشکلتان را حل کند.

    ممنون می‌شویم اگر درباره این برس حرارتی تجربه یا دیدگاهی دارید، در بخش نظرات کاربران برایمان بنویسید.

    مشاهده دقیق‌تر برس حرارتی پرومکس

    [see_also]14863[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید