بهترین سایت‌های خرید لوازم یدکی خودرو؛ خرید قطعات متنوع و معتبر با قیمت مناسب

بهترین سایت‌های خرید لوازم یدکی خودرو؛ خرید قطعات متنوع و معتبر با قیمت مناسب
راهنمای مطالعه

    خرید لوازم یدکی خودرو دیگر مثل گذشته‌ها سخت نیست. برای بسیاری از افرادی که با فروشگاه‌های مختلف و انواع قطعات آشنایی ندارند، این کار، هرگز چندان ساده نبوده است. این روزها به کمک سایت‌های مختلف خرید لوازم یدکی خودرو، در عرض چند دقیقه می‌توانید کالای موردنظرتان را بررسی کنید و سفارش دهید. در این مقاله از بهترین سایت های خرید لوازم یدکی خودرو می‌خوانید.

    معیارها و ملاک انتخاب بهترین سایت‌های خرید لوازم یدکی خودرو

    دیگر این روزها قطعات خودرو را هم می‌توان بی‌دغدغه و به شکل آنلاین خریداری کرد. کافی است، سایت‌های مطمئن و باکیفیت در این زمینه را بشناسید و سریع برای خرید اقدام کنید. در ادامه به معرفی بهترین سایت‌ها در این زمینه پرداخته‌ایم اما قبل از آنکه به سراغ اصل مطلب برویم، باید بگوییم که ملاک‌مان در معرفی و انتخاب این سایت‌ها چه بوده است. ملاک‌های منتخب در این مقاله به این صورت هستند:

    • دسته‌بندی مناسب لوازم یدکی خودرو در سایت؛
    • تنوع کالاهای موجود؛
    • شیوه پشتیبانی و خدمات جانبی؛
    • اعتبار و امنیت سایت‌ها برای خرید.

    فهرستی که در ادامه می‌بینید از شماره ۵ به سمت ۱ به عنوان بهترین گزینه، تنظیم شده است. با ما همراه باشید.

    ۵. مستریدکی (mryadaki.com)

    لوازم یدکی خودرو

    مستریدکی از سایت‌هایی است که تقریبا دو دهه در بازار لوازم یدکی خودرو مشغول به فعالیت است و محصولاتی مانند قطعات مختلف خودروهای پژو، رنو، سمند، سوزوکی و هایما را از طریق وبسایت خود به فروش می‌رساند. دسته‌بندی‌های موجود در سایت از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است. یعنی با ورود به سایت، گیج و سردرگم نمی‌شوید و دقیقا می‌دانید که باید وارد کدام گروه و دسته از محصولات شوید. اما نسبت به وبسایت‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، تنوع کالاها و برندهای خودرویی که در این سایت پوشش داده می‌شود، کمتر است.

    برای خرید از این سایت باید ابتدا در آن ثبت‌نام کنید و بعد طی مراحلی ساده، با انتخاب محصول مورد نظر و انتقال آن به سبد خریدتان، کار پرداخت را انجام بدهید و تمام. انواع قطعات ایمنی، برقی، موتوری، مصرفی، روان‌کننده‌ها، تمیزکننده‌ها و خوش‌بوکننده‌ها در مستریدکی وجود دارد. با دیدن دو نشان ملی ثبت و نماد الکترونیکی که از سوی مراجع دولتی به وبسایت‌ها داده می‌شود هم نباید نگران امنیت خرید اینترنتی‌تان باشید.

    ۴. ماشین نو (mashinno.com)

    لوازم یدکی خودرو

    ماشین نو از فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید لوازم یدکی خودرو است که حدود ۵ سال در بازار فروش این لوازم فعالیت می‌کند. دسته‌بندی لوازم یدکی در این سایت مطلوب و مناسب است. یعنی با سر زدن به سایت و مراجعه به کادر بالای صفحه نخست آن به راحتی می‌توانید دسته‌بندی‌هایی دقیق و مشخص از لوازم یدکی، لوازم مصرفی و اکسسوری خودرو را ببینید. پس در بدو ورود به ماشین نو اصلا دچار گیجی نمی‌شوید و خیلی راحت می‌توانید محصولات مورد نظرتان را پیدا کنید.

    تنوع کالاهای موجود در این سایت هم وضعیت خوبی دارد. علاوه بر اینکه محصولات متنوعی از لوازم یدکی در ماشین نو قابل خریداری است، برندهای مختلفی از خودرو که در آن پوشش داده می‌شود هم قابل‌توجه است. برای برندهایی مانند مزدا، سایپا، تویوتا، لکسوس و... که در کل حدود ۲۴ برند مختلف خوردو هستند در ماشین نو، لوازم یدکی وجود دارد.

    با ثبت‌نام در سایت می‌توانید اجناس موردنظرتان را به شکل آنلاین بخرید. البته امکان خرید آفلاین هم وجود دارد یعنی می‌توانید سفارش‌تان را در سایت ثبت کنید و پرداخت را به شکل غیرآنلاین انجام بدهید. ماشین نو در شبکه‌های اجتماعی مختلف هم حضور دارد و با دنبال‌کردن آن می‌توانید دربارهٔ کالاهایش، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    لازم نیست نگران امنیت خرید اینترنتی از ماشین نو باشید چون دارای دو نشان معتبر ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی است. پس یعنی تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کند و می‌توان به آن اعتماد کرد.

    [related]20848[/related]

    ۳. بانیترو (banitro.com)

    لوازم یدکی خودرو

    هر چه به سمت شمارهٔ یک فهرست بیشتر پیش می‌رویم، کیفیت سایت‌های فروشندهٔ لوازم یدکی خودرو هم بیشتر می‌شود. مثلا بانیترو نسبت به دو مورد قبلی از کیفیت بهتری برخوردار است. چون هم دسته‌بندی‌های متنوعی از محصولات دارد و هم این دسته‌بندی‌ها در قالبی منظم‌تر و دقیق‌تر به مخاطب معرفی می‌شوند. ضمن اینکه تخفیف‌های خوبی هم در بانیترو موجود است که می‌تواند خرید را برایتان به‌صرفه‌تر و جذاب‌تر کند.

    دسته‌بندی کالاها در این وبسایت به این صورت است: لوازم خودروی مصرفی، جانبی، بدنه، یدکی، اسپرت. هر یک از این دسته‌بندی‌ها، محصولات مختلفی را برای حدود ۱۸ برند در سایت عرضه می‌کنند. علاوه بر امکان خرید از طریق سایت بانیترو، اپلیکیشن آن هم طراحی شده و قابل‌دانلود است.

    بعد از خرید کردن از سایت یا اپلیکیشن به راحتی می‌توانید محصول را به همراه گارانتی از بانیترو دریافت کنید. ضمن اینکه کالاها تا ۷ روز بعد از خرید هم پس گرفته می‌شوند و بخشی در سایت قرار دارد که کاربران می‌توانند پرسش‌های فنی‌شان را در آنجا مطرح و جواب‌های خود را سریع و از سوی کارشناسان بانیترو دریافت کنند. بانتیرو هم دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و وبلاگی هم دارد که در آن اطلاعات خوبی درباره لوازم یدکی خودرو و مسائل دیگر آن ارائه می‌شود.

    ۲. دیجی‌کالا (digikala.com)

    لوازم یدکی خودرو

    دیجی‌کالا را که حتما می‌شناسید. این فروشگاه آنلاین از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد را برایتان در آستین دارد. پس جای تعجب ندارد که برای خرید لوازم یدکی هم می‌توان روی آن حساب کرد. اگرچه دیجی‌کالا در دستهٔ سایت‌های تخصصی فروش لوازم یدکی خودرو قرار نمی‌گیرد اما در دسته‌بندی «خودرو، ابزار و اداری» این سایت، محصولات خودرو هم به فروش می‌رسد که به خاطر دسته‌بندی منظم، معرفی دقیق کالاها و شرایط خوبی که برای خرید آنها وجود دارد، به راحتی می‌توان دیجی‌کالا را در فهرست بهترین‌های لوازم یدکی گنجاند و حتی رتبهٔ دوم را به آن تقدیم کرد.

    تنوع محصولات در دیجی‌کالا زیاد است، اعتبار و امنیت آن هم که دیگر برای همه اثبات شده است. اگر بخواهید هم امکان مرجوع‌کردن کالاها برایتان وجود دارد. کارشناسان پشتیبانی این مجموعه هم در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس هستند و می‌توانید پرسش‌هایی را که دربارهٔ بخش‌های مختلف خرید برایتان پیش می‌آید به راحتی با آنها در میان بگذارید. اپلیکیشن دیجی‌کالا هم در اختیار شماست تا فرایند خریدتان را راحت‌تر پیش ببرید.

    مشاهده انواع لوازم یدکی در دیجی‌کالا

    ۱. توربویدک (turboyadak.com)

    لوازم یدکی خودرو

    رسیدیم به نخستین گزینهٔ فهرست بهترین سایت های لوازم یدکی خودرو: توربویدک. این مجموعه، سال‌هاست که در زمینه فروش قطعات مختلف خودرو در بازار حضور داشته است و اخیرا به دنیای مجازی و صفحات اینترنت هم پا گذاشته و فروش آنلاین را تجربه می‌کند. توربویدک مجموعه‌ای کامل و فروشگاهی درجه یک برای خرید انواع لوازم خودروست. در دسته‌بندی‌های منظم این سایت می‌توانید به وسایل تعمیر و نگهداری، تجهیزات خارجی و بدنه، تجهیزات داخلی، روشنایی، چرخ و لوازم جانبی و مصرفی دسترسی داشته باشید.

    هم تنوع محصولات مختلف مرتبط با خودرو در توربویدک زیاد است و هم دسته‌بندی منظم و دقیقی برای آنها وجود دارد. امکان عودت وجه و بازگرداندن کالا هم در این سایت هست و برای سفارش‌های بالای ۳۰۰ هزار تومان، هیچ هزینهٔ ارسالی دریافت نمی‌شود. جعبهٔ جست‌وجویی که در صفحهٔ نخست سایت قرار دارد به کاربران اجازه می‌دهد تا ابتدا برندهای مختلف خودرو را انتخاب کنند و بعد با تعیین مدل خودرو، راحت‌تر به انتخاب لوازم یدکی موردنظرشان مشغول شوند.

    ثبت سفارش در توربویدک به شکل تلفنی هم مقدور است و در مجلهٔ اختصاصی سایت که در قالب وبلاگ ارائه می‌شود هم اطلاعات خوبی دربارهٔ خودرو در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. توربویدک سایتی کاملا تخصصی است که طراحی خوبی دارد و گشت‌وگذار در آن برای کاربر ساده و خوشایند است.

    در آخر

    شاید خرید لوازم یدکی خودرو از طریق اینترنت برایتان خیلی مرسوم و عادی نباشد اما اگر با سایت‌هایی قابل‌اعتماد روبه‌رو باشید که محصولاتی خوب را به شیوه‌ٔ آنلاین به شما می‌فروشند، به طور قطع، طرفدار آنها خواهید شد. دیگر نیازی به صرف وقت و رفتن به بازارهای فیزیکی نیست. خیلی ساده و راحت با وجود سایت‌های اینترنتی تخصصی در این حوزه می‌توانید خرید کنید.

    مشاهده انواع لوازم یدکی در دیجی‌کالا

    [see_also]19099[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید