بهترین سایت‌های تعمیر خودرو در محل؛ به‌آسانی تعمیرگاه را به خانه بیاورید

بهترین سایت‌های تعمیر خودرو در محل؛ به‌آسانی تعمیرگاه را به خانه بیاورید
راهنمای مطالعه

    تعمیر خودرو در محل از آن خدماتی است که سروکار اغلب ماشین‌دارها به آن می‌افتد. گاهی در مکانی گیر می‌افتید و ماشین‌تان خراب می‌شود که دیگر نه راه پیش دارید و نه راه پس. در چنین شرایطی می‌توانید به سراغ سایت‌هایی بروید که نیروهایشان را به محل خرابی خودرو می‌فرستند و نجات‌تان می‌دهند. این فرشته‌های آچاربه‌دست در مدت زمانی کوتاه و با اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها پیش شما می‌آیند. بهتر است، بهترین سایت های تعمیر خودرو در محل را در این مقاله بشناسید.

    معیارهای ورود سایت‌ها به لیست بهترین‌های تعمیر خودرو در محل

    اگر بنا باشد که مقاله‌ای بنویسیم و از بهترین‌های تعمیر خودرو در محل بگوییم و از معتبرترین و باکیفیت‌ترین سایت‌ها در این زمینه نام ببریم، باید معیارهایی داشته باشیم. معیارهایی که برای انتخاب بهترین سایت‌ها در نظر گرفته‌ایم به شرح زیر هستند:

    • سهولت ثبت سفارش و درخواست؛
    • تنوع خدمات؛
    • اعتبار سایت و امنیت خدمات؛
    • خدمات جانبی دیگر.

    با در نظرگرفتن این چهار معیار به سراغ معرفی بهترین سایت‌ها می‌رویم. با ما همراه باشید.

    ۴. کاربوی (carboy.ir)

    تعمیر خودرو در محل

    کاربوی استارتاپی کوچک و خلاق است که به شما کمک می‌کند تعمیر خودرو در محل را در فرایندی سریع و ساده پشت سر بگذارید. ثبت سفارش در کاربوی اصلا کاری ندارد. کافی است، اپلیکیشن آن را دانلود کنید یا به سایت‌شان سر بزنید و سفارشتان را ثبت کنید. خدمات مختلفی هم از سوی کاربوی برای مشتریان ارائه می‌شود مثلا کارواش، تعویض روغن، لنت و باتری، پنچرگیری، سرویس دیاگ، ریکاوری رنگ خودرو و خدمات لوکس.

    همان‌طور که می‌بینید تنوع خدمات کاربوی زیاد است و یکی از موضوعات جالب درباره آن، این است که خدمات کارواش سبز هم دارد. یعنی به شکل سنتی و با چندین سطل آب و شلنگ به شستن خودروها مشغول نمی‌شود و ابزارها و تجهیزاتی دارد که با خدمات نانو کار می‌کنند و به محیط‌زیست احترام می‌گذارند. گارانتی ۴۸ ساعته باران هم از موارد جالب و جذاب خدمات کاربوی است.

    یعنی اگر تا ۴۸ ساعت بعد از اینکه ماشین‌تان از سوی نیروهای کاربوی شسته شد، بارندگی صورت بگیرد، آنها دوباره بدون دریافت هزینه برای شستن مجدد ماشین شما اقدام می‌کنند. سایت کاربوی دارای انواع نشان‌های معتبر دولتی از جمله نشان اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، نشان ریاست جمهوری معاونت علمی فناوری است و با خیال راحت می‌توانید به آن اعتماد کنید. کاربوی در تهران فعال است اما امکان اخذ نمایندگی آن برای تربیت و استخدام نیروهای مختلف در شهرستان‌ها هم وجود دارد.

    ۳. خدمت از ما (khedmatazma.com)

    تعمیر خودرو در محل

    خدمت از ما هم از بهترین سایت‌ها برای دریافت خدمات تعمیر خودرو در محل است. نام جالبی هم دارد. این سایت هم خدمات متنوعی از جمله تعمیر انواع خودروها، تعویض روغن و باتری و... را پوشش می‌دهد. خدمت از ما فقط در حیطه خودرو فعالیت نمی‌کند بلکه در زمینه‌های خدماتی دیگر مانند نظافت هم مشغول به کار است.

    خدمت از ما در تمام نقاط ایران فعالیت دارد و برای ثبت سفارش باید به راحتی به سایت یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید. برترین تعمیرکاران هر شهر هم که به واسطهٔ رأی مشتریان قبلی و میزان تخصص‌شان ستاره دریافت می‌کنند در هنگام ثبت سفارش به شما معرفی می‌شوند. این سایت هم دارای انواع نشان‌های معتبر ثبت در فضای مجازی است و با سر زدن به وبسایت در قسمت پایین صفحات آن می‌توانید این نشان‌ها را مشاهده کنید. این سایت وبلاگی هم دارد که مقالات جذاب و خواندنی دربارهٔ خدمات‌شان در آن ارائه می‌شود.

    [related]18165[/related]

    ۲. استادکار (ostadkar.pro)

    تعمیر خودرو در محل

    استادکار هم از دیگر سایت‌های مفیدی است که به شما خدمات تعمیر خودرو در محل را در کنار خدمات دیگری مانند نظافت، قالی‌ومبل‌شویی و... ارائه می‌کند. استادکار خدمات متنوعی در زمینهٔ تعمیر خودرو دارد. مثلا برای این مجموعه فرقی ندارد که خودروی داخلی دارید یا خارجی، نوع خودرو بنزینی است یا هیبریدی یا گازوئیلی، کدام بخش از خودرویتان آسیب دیده و خراب شده و نیاز به تعمیر دارد؛‌ در هر حال، استادکار نیروهای خبره‌ای دارد که به کمک‌تان خواهند آمد.

    پس تنوع خدمات این سایت بسیار زیاد است. ثبت سفارش در استادکار هم از طریق سایت یا اپلکیشن صورت می‌گیرد و بسیار راحت و سریع می‌توانید جزئیات سفارش‌تان مثل مکان و زمان و... را هم ثبت کنید. نشان‌های معتبر فعالیت در فضای مجازی هم در سایت استادکار به چشم می‌خورد و نباید از امنیت سایت و اپلیکیشن نگران باشید. این سایت، وبلاگی هم دارد که می‌توانید از مطالب مفیدش استفاده کنید.

    ۱. آچاره (achareh.ir)

    تعمیر خودرو در محل

    آچاره هم در هنگام نیاز به تعمیر خودرو در محل کار، چاره کارتان است. تنوع خدماتی که آچاره ارائه می‌کند بسیار زیاد است. رفع مشکلات برق و باتری،مکانیکی، تعویض روغن، تعویض شمع و وایر، لنت و ترمز، سرویس دوره‌ای خودرو و سیستم‌های صوتی و تصویری هم به کمک نیروهای خبرهٔ آچاره در محلی که شما اطلاع می‌دهید و در زمانی که می‌خواهید به شما ارائه می‌شود.

    از طریق اپلیکیشن آچاره یا سایت‌شان می‌توانید سفارش‌های خود را برای هر شهری که هستید به ثبت برسانید. آچاره به همه این امکان را می‌دهد که بعد از ارسال مدارک معتبر خود از جمله استعلام سؤپیشینه و شرکت در دوره‌ٔ کوتاه غیرحضوری بتوانند به عنوان بخشی از نیروهای این مجموعه مشغول به کار شوند و کسب‌درآمد داشته باشند.

    آچاره پشتیبانی بسیار قوی دارد و همیشه می‌توانید برای رفع مشکلات‌تان با کارشناسان بخش پشتیبانی آن در ارتباط باشید. این وبسایت دارای نشان‌های معتبر فعالیت در فضای مجازی است و علاوه بر خدمات تعمیر خودرو در محل، خدمات دیگری مانند نظافت، لوله‌کشی، دکوراسیون و... را هم پوشش می‌دهد. معمولا جوایز و تخفیف‌هایی هم برای کاربران آچاره در نظر گرفته می‌شود که استفاده از آن را دوست‌داشتنی می‌کند.

    در آخر

    اپلیکیشن‌ها و سایت‌های رنگارنگ خدماتی باعث شده‌اند تا زندگی‌مان راحت‌تر شود. شاید ۱۰ سال پیش حتی به ذهن‌مان هم نمی‌رسید که با انتخاب چند گزینهٔ ساده روی تلفن همراه یا در یک وبسایت به راحتی می‌توان به تعمیرکارانی وصل شد که خیلی دقیق و حرفه‌ای خودروی‌مان را تعمیر می‌کنند و مشکلمان را از میان برمی‌دارند. مواردی که در این فهرست معرفی شدند به شما کمک می‌کنند تا مشکلات خودروی خود را سریع و آسان حل کنید. این رتبه‌بندی و ملاک‌ها را هم در نظر بگیرید تا انتخابی عالی داشته باشید که شما را راضی می‌کند. اگر تجربهٔ استفاده از این اپلیکیشن‌ها یا موارد دیگر را دارید حتما در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید. [see_also]12799[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید