بهترین پخش کننده‌های خودرو در بازار ایران

بهترین پخش کننده‌های خودرو در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    در این مطلب بهترین پخش کننده‌های خودرو موجود در بازار داخل را معرفی کرده‌ایم که از مدل‌های معمولی تا حرفه‌ای را شامل می‌شود.

    پخش کننده‌های خودرو عمدتا به دو دسته معمولی و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند. اگر چندان علاقه‌ای به صرف هزینه برای سیستم‌های گرانقیمت و حرفه‌ای ندارید، محصولات مقرون به صرفه شرکت‌های مکسیدر، سناتور و مارشال کارتان را راه می‌اندازد اما اگر از حرفه‌هایی هستید که سیستم صوتی ماشین برایتان در اولویت قرار دارد، باید سراغ محصولات سونی، پایونیر و کنوود بروید.

    بهترین پخش کننده‌های خودرو؛ از معمولی تا حرفه‌ای

    به لطف شرکت‌های چینی این روزها شاهد عرضه پخش کننده‌های خودرو با نام‌هایی غریب و نا آشنا هستیم که بعضا قیمت‌های پایینی هم دارند. تجربه نشان داده که چینی‌های ارزان قیمت عمر کوتاهی دارند و به همین خاطر از آنها صرف نظر کرده و تنها سیستم‌های نام آشنا در بازار داخل را معرفی می‌کنیم.

    ۱. پخش کننده خودرو مکسیدر CV2B22BT

    • قیمت متوسط: ۲۲۰ هزار تومان

    برند مکسیدر در رده غیرحرفه‌ای‌ها طبقه‌بندی شده و معمولا محصولات نسبتا ارزان‌قیمتی را به بازار ارائه می‌کند. اگر نیاز به یک پخش کننده خودرو با سایز استاندارد 1DIN دارید، مکسیدر CV2B22BT با پنل یک‌تکه (غیرقابل جدا شدن)، یکی از گزینه‌های ارزان‌قیمت و مناسب برای شما خواهد بود. این محصول دارای ابعاد ۱۷۸ در ۱۲۷ در ۵۰ میلی‌متر و وزن ۳۲۰ گرم است. یک پورت USB نسخه ۳.0، قابلیت اتصال با بلوتوث، درگاه AUX و کارت حافظه، توان خروجی ۴ در ۷۵ وات، دو خروجی صدا RCA، قابلیت ذخیره‌سازی ۱۸ ایستگاه رادیویی، ریموت کنترل، نمایشگر غیر لمسی LED، ساعت دیجیتال، هیت سینک و کانکتور ایزو، از جمله مهمترین مشخصات و قابلیت‌های پخش کننده خودرو مکسیدر CV2B22BT به شمار می‌روند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۲. پخش کننده خودرو سناتور ST-4240

    • قیمت متوسط: ۳۳۰,۰۰۰ تومان

    پخش کننده سناتور ST-4240 از قابلیت پخش سی دی و جدا شدن پنل برخوردار نیست. نمایشگر غیرلمسی، پورت US جلو، AUX، کارت‌خوان، پشتیبانی از فرمت‌های MP3 و WMA، کیفیت صدای ۱۶ بیت، توان خروجی ۴ در ۵۰ وات، دو جفت درگاه RCA، ریموت کنترل بی‌سیم و رادیو موج اف ام با قابلیت ذخیره‌سازی خودکار، مهم‌ترین مشخصات این محصول به شمار می‌رود.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۳. پخش کننده مارشال ME-1812

    • قیمت متوسط: ۶۰۰ هزار تومان

    مارشال ME-1812

    رادیوپخش مارشال از جمله هدیونیت‌های سایز 1DIN دارای صفحه نمایشگر رنگی با قابلیت پخش فرمت‌های تصویری نظیرMP4 است. این پخش کننده از یک سری مشخصات فنی همچون: پنل یک‌تکه (غیرقابل تفکیک)، ابعاد ۱۸۵ در ۱۱۰ در ۶۰ میلی‌متر، وزن ۴30 گرم، صفحه نمایشگر غیرلمسی رنگی ۴ اینچی، یک عدد پورت usb جلو، بلوتوث، AUX، کارت‌خوان، حداکثر توان خروجی ۴ در ۴۱ وات، رادیو اف ام و ریموت کنترل برخوردار شده است.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [related]12108[/related]

    ۴. پخش کننده خودرو سونی DSX-A110U

    • قیمت متوسط ۷۳۰ هزار تومان

    بهترین پخش کننده‌های خودرو

    این محصول یکی از رادیوپخش‌های نسبتا میان‌قیمت بازار با کیفیت صدای خروجی بالاست و به راحتی می‌تواند رضایت مشتریان عادی را در ازای حداقل هزینه به سوی خود جلب کند. این دستگاه با سایز 1DIN دارای پنل جداشدنی و فاقد قابلیت پخش لوح فشرده است. از جمله مهمترین مشخصات فنی سونی DSX-A110U می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ابعاد ۲۰۰ در ۱۵۰ در ۷۰ میلی‌متر، وزن ۵۰۰ گرم، صفحه نمایش غیرلمسی، یک عدد پورت USB،AUX ، سازگار با اندروید، پشتیبانی از فرمت‌های MP3-WMA-FLAC، حداکثر توان خروجی ۵۵ وات، کیفیت صدای ۲۴ بیت.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۵. پخش کننده خودرو پایونیر MVH-S105UI

    • قیمت متوسط: ۹۳۰ هزار تومان

    بهترین پخش کننده‌های خودرو

    این محصول با سایز 1DIN دارای امکانات مناسبی بوده و یکی از مهمترین گزینه‌های زیر یک میلیون تومان به حساب می‌آید. این مدل دارای پنل جداشدنی، نمایشگر غیرلمسی، پورت USB جلو، AUX، پشتیبانی از فرمت‌های MP3-WMA-WAV، توان خروجی 4 در 50 وات، کیفیت صدای ۲۴ بیت، قابلیت اتصال دستگاه‌های اندرویدی و ios از طریق USB و قابلیت کنترل با اپلیکیشن Pioneer Arc از روی تلفن همراه خواهد بود.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۶. پخش کننده خودرو کنوود KDX-X400

    • قیمت متوسط: ۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

    این مدل یک محصول پیشرفته به همراه قابلیت‌های مناسب جهت مصارف حرفه‌ای است که با سیستم عامل ios سازگار بوده و از خروجی مستقیم ساب ووفر برخوردار است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این پخش ‌کننده می‌توان به پنل جداشدنی، نمایشگر غیرلمسی، دو عدد پورت USB پشت و جلو، درگاه AUX، سازگاری با سیستم عامل ios، قابلیت پخش سی دی، MP3-WMA، حداکثر توان خروجی ۴ در ۵۰ وات، سه جفت درگاهRCA، خروجی مستقیم ساب ووفر، ریموت کنترل، رادیو FM-AM و توانایی ذخیره ۲۴ ایستگاه رادیویی اشاره کرد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۷. پخش کننده خودرو پایونیر DEH-X7750UI

    • قیمت متوسط: ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار میلیون تومان

    بهترین پخش کننده‌های خودرو

    این پخش کننده از نوع حرفه‌ای بوده و معمولا برای کاربردهای پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد. رادیوپخش پایونیر DEH-X7750UI سایز 1DIN از پنل جداشونده با صفحه نمایشگر غیرلمسی بهره می‌برد. از جمله شاخص‌ترین قابلیت‌های این مدل می‌توان به یک عدد پورت USBپشت، درگاه AUX، سازگار با سیستم عامل اندروید و ios، قابلیت پخش سی دی، پشتیبانی از فرمت‌های MP3-WAV-WMA-AAC، توان خروجی ۴ x ۵۰ وات، سه جفت خروجی RCA، خروجی مستقیم ساب ووفر، ریموت کنترل، رادیو، قابلیت میکس ترکس و تغییر رنگ پس‌زمینه کلیدها اشاره کرد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    شما چه تجربه‌ای درباره خرید پخش‌کننده خودرو دارید؟ ممنون می‌شویم در بخش نظرات کاربران برایمان بنویسید. [see_also]21425[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید