۱۳ مدل از بهترین زودپزهای ایرانی و خارجی

۱۳ مدل از بهترین زودپزهای ایرانی و خارجی
راهنمای مطالعه

    برای انتخاب بهترین زودپز به کمک نیاز دارید؟ با ما باشید تا ۱۳ مدل از بهترین زودپز را به شما معرفی کنیم که با ظرفیت و قابلیت‌های متنوع عرضه شده‌اند.

    اگر درباره زودپزها اطلاعات کافی ندارید و نمی‌دانید چه زودپزی مناسب نیاز شماست، نگران نباشید. قبلا در مقاله‌‌ای از نکات مهمی که باید هنگام خرید زودپز بدانید، برایتان گفته‌ایم. امروز اما به بررسی ۱۳ مدل از بهترین زودپز پرداخته‌ایم.

    ۱. زودپز پارس استیل کد ۶۰۰

    زودپزهای برتر، پارس استیل

    شرکت ایرانی پارس استیل، از اولین تولیدکنندگان قابلمه و زودپز در ایران است و انواع متفاوتی از زودپز را با ظرفیت‌های گوناگون به بازار عرضه کرده است.

    زودپز ۶ لیتری پارس استیل کد ۶۰۰ از استیل ضدزنگ ساخته شده و کفه آلومینیومی آن جلوی چسبیدن و سوختن غذا را می‌گیرد. در واقع این محصول یکی از بهترین زودپزها از نظر نچسب بودن است. کفی آلومینیومی نیز حرارت را به‌طور یکنواخت در کف زودپز پخش می‌کند.

    زودپز پارس استیل سه سیستم تخلیه فشار دارد و موجب حداکثر ایمنی و همچنین نسوختن غذا می‌شود. خریداران از کم‌صدایی این زودپز و تغییر نیافتن طعم و بوی مواد غذایی در آن بسیار راضی هستند.

    زودپز مذکور ۲کیلو و ۶۴۷گرم وزن دارد، مجهز به دو دستگیره از جنس باکالیت است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد.

    این مدل از بهترین زودپز پارس استیل، از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۲- زودپز برقی فلر مدل PC165

     زودپز برقی فلر مدل PC165برند نام‌آشنای فلر (Feller) در تولید زودپز برقی هم دستی دارد. زودپز برقی فلر مدل PC165، توان مصرفی معادل با ۱۰۰۰ وات دارد و در رده مصرف انرژی B تا A قرار می‌گیرد که نشان‌دهنده مصرف نسبتا پایین این دستگاه است.

    بهترین زودپز فلر که از جنس استیل ضد زنگ و دارای ظرف با روکش نچسب است، ۵.۳ کیلوگرم وزن دارد. ۶ لیتر هم ظرفیت دارد که گنجایش کافی برای مصرف یک خانواده ۳ تا ۶ نفره به حساب می‌آید. در دستگاه به راحتی بسته می‌شود و اصول ایمنی هم در طراحی آن به‌خوبی رعایت شده است.

    در این مدل با تنظیم میزان فشار بخار در سه حالت کم، استاندارد، زیاد می‌توان مقدار فشار داخل دستگاه را تنظیم کرد که البته متناسب با میزان فشار بخار، مدت زمان پخت هم تغییر می‌کند و قابل کنترل است. مثل دیگر زودپزهای برقی تایمر هم دارد که در مدیریت زمان پخت و پز به شما کمک می‌کند.

    این زودپز دارای تنظیمات پیش‌فرض برای پخت آبگوشت، انواع خورش، سوپ، حلیم، مرغ و گوشت، ماهیچه، حبوبات و حتی برنج با ته‌دیگ، ماست و پنیر است که تنها با یک دکمه قابل انتخاب هستند. قابلیت پخت کیک و سرخ کردن هم از دیگر مزایایی است که باعث شده در فهرست بهترین زودپز جا بگیرد.

    خریداران این دستگاه از کیفیت و عملکرد خوب این دستگاه رضایت داشته‌اند. البته برخی به عنوان ایراد این مدل از سر و صدای نسبتا زیاد آن هنگام تبخیر آب گفته‌اند.

    زودپز برقی فلر از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۳- زودپز تفال مدل Clipso Precision

    زودپز تفال مدل Clipso Precision

    تفال (Tefal) سال‌هاست که جای خود را در آشپزخانه‌های ایرانی باز کرده. زودپزهای تفال هم در مدل‌های کاملا متنوع و در اندازه‌های مختلف سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

    زودپز تفال مدل Clipso Precision هم در سایزهای ۶، ۸ و ۱۰ لیتری موجود است که ما به معرفی مدل ۶ لیتری آن می‌پردازیم. این زودپز ساخت فرانسه از جنس استیل است و دو دستگیره از جنس پلاستیک دارد.

    میران فشار تولید شده در این مدل ۸۵ کیلو پاسکال است. دارای تایمر است که روی در آن قابل مشاهده‌ است. میزان فشار بخار هم در این تایمر نشان داده می شود. سبد بخارپز دارد و از این مدل می‌توانید به عنوان بخارپز هم استفاده کنید.

    دسته‌های زودپز تفال تا می‌شوند و این قابلیت باعث می‌شود که راحت‌تر در کمد یا کابینت‌ قرار بگیرد و فضای کمتری را اشغال کند.

    خریداران این مدل از بهترین زودپز از سطح ایمنی آن کاملا راضی هستند و از جنس بدنه آن تعریف می‌کنند.

    البته برای این کیفیت و ایمنی باید هزینه بیشتری پرداخت کنید! این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۴ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۴. زودپز فوما کد ۱۳۵۸

    زودپزهای برتر، فوما

    اگر به دنبال خرید یک زودپز عالی هستید تا غذای محبوب‌تان در کمترین زمان حاضر شود، زودپز ژاپنی فوما (Fuma) با کد ۱۳۵۸ که ۵ لیتر گنجایش دارد، انتخاب مناسبی است. در این زودپز امکان پخت انواع غذاها در سریع‌ترین زمان ممکن وجود دارد.

    بدنه زودپز از استیل ضدزنگ و ضدخش است که علاوه بر زیبایی ظاهر دستگاه، موجب نچسب بودن آن هم می‌شود.  این زودپز بسیار مقاوم و محکم است و می‌توانید به‌راحتی آن را تمیز کنید.

    اقلام همراه این محصول شامل در شیشه‌ای است که با وجود آن می‌توانید از این زودپز به عنوان آرام‌پز هم استفاده کنید. این محصول به‌گونه‌ای تولید شده که ایمنی بالایی در اختیارتان قرار می‌دهد.

    زودپز فوما ۳ کیلو و ۵۰۰گرم وزن دارد و تنها دسته آن مجهز به عایق است. از نقاط قوت این دستگاه می‌توان به وجود سوت هشدار، سوپاپ اطمینان و درب شیشه‌ای اشاره کرد.

    این محصول از خریداران خود از ۵ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۵. زودپز دسینی مدل 153935B

    زودپزهای برتر، دسینی

    این مدل از زودپز دسینی (Dessini) به سیستم قفل ایمنی مجهز است که حین تشکیل بخار داخل زودپز، مانع باز شدن درپوش آن می‌شود. فشار اضافی داخل زودپز هم با استفاده از سوپاپ روی درپوش تخلیه می‌شود.

    بدنه و در بهترین زودپز دسینی از استیل ضد زنگ و ضد خش و جنس دسته آن از باکالیت است و علاوه‌بر مقاومت بالا، موجب شستشوی راحت آن می‌شود. درضمن می‌توان آن را در ماشین‌ ظرفشویی بدون هیچ نگرانی شست.

    دو برنامه پخت دارد و می‌توان از آن روی اجاق گاز استفاده کرد. زودپز دسینی، ۳ کیلوگرم وزن و ۶,۵ لیتر گنجایش دارد و مواد غذایی را در مدت زمان کمی می‌پزد و در عین حال تازگی و طعم خوب آن را حفظ می‌کند.

    دارای طراحی آسان بازشوست و به‌راحتی با یک دست و با بالا بردن دسته می‌توان آن را باز و بسته کرد. سطح داخلی آن هم مدرج است که در تنظیم مقدار آب داخل آن کمک می‌کند.

    تولیدکنندگان به نکات ایمنی هم بسیار اهمیت داده‌اند و زودپز مجهز به دو سوپاپ فشار و تخلیه بخار است و خطری برای مصرف‌کننده ایجاد نمی‌کند.

    زودپز دسینی مدل 153935B از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۶ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۶. زودپز ام‌جی‌اس مدلS055

    زودپزهای برتر، ام جی اس

    زودپز ام‌جی‌اس (MGS) با گنجایش ۵,۵ لیتر و جنس بدنه استیل، یکی از لوازم آشپزخانه ایده‌آل هر خانه‌ای است. البته ممکن است وزن بالای ۷کیلوگرمی آن باعث شود موقع بلند کردن آن کمی به‌زحمت بافتید اما کارایی بالایی در پخت مواد غذایی دارد، بدون اینکه کیفیت خوب غذا از بین برود.

    جنس در این زودپز از دو جنس استیل و پیرکس است و دسته آن از عایق ساخته شده. درب این مدل از بهترین زودپز ام‌جی‌اس با استفاده از دکمه‌ای که روی دسته آن تعبیه شده، به‌راحتی باز و بسته می‌شود.

    دستگاه مجهز به سوپاپ اطمینان است که از فشار بیش از حد بخار جلوگیری می‌کند. البته در برخی از نظرات خریداران آمده بود که ایمنی آنقدر بالا نیست و احتمال انفجار آن وجود دارد. ولی برخی از خریداران گفتند با کم کردن حرارت زیر این زودپز می‌توان جلوی خطر انفجار آن را گرفت.

    از اقلام همراه این زودپز می‌توان به درب پیرکس و سبد بخارپز اشاره کرد. با وجود این سبد می‌توانید مواد خوراکی را به صورت بخارپز هم آماده کنید.

    این زودپز از ۵ ستاره، ۳,۶ ستاره از خریداران خود دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۷. زودپز مانهیم مدل ۰۰۲

    زودپزهای برتر، مانهیم

    زودپز مانهیم (Manheim) ۹ لیتری و یکی از محصولات شرکت قدیمی گورگل متال از ترکیه است که محصولات خود را به اروپا صادر می‌کند.

    بدنه، در و دو دستگیره زودپز مانهیم مدل ۰۰۲ از استیل ضد زنگ ساخته شده و مجهز به لاستیک مخفی است و نیازی نیست زود به زود لاستیک آن تعویض شود.

    کف این مدل از بهترین زودپز از جنس چدن سه‌لایه است و به همین دلیل حرارت به‌طور یکنواخت به تمام قسمت‌های کف آن می‌رسد و باعث پخت یکنواخت و سریع غذا می‌شود.

    زودپز مانهیم با استفاده از سه سوپاپ اطمینان که روی آن تعبیه شده، ایمنی را تامین می‌کند. این زودپز را می‌توان روی انواع اجاق گازی‌، برقی و هالوژنی گذاشت و همچنین قابلیت خنک کردن زیر آب سرد را هم دارد.

    وزن آن ۱,۵ کیلوگرم و جابه‌جایی آن بسیار آسان است. در ضمن این زودپز را می‌توان به‌راحتی در ماشین ظرفشویی شست. خریداران این محصول از گنجایش بالا، صدای نسبتا کم و کیفیت بالای آن راضی هستند.

    بهترین زودپز مانهیم از خریداران خود از ۵ستاره، ۳,۷ ستاره دریافت کرده‌ است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    [related]2166[/related]

    ۸. زودپز پارس استیل مدل پرشیا

    زودپز پارس استیل، مدل پرشیا

    زودپز پارس استیل مدل پرشیا که ۴,۵ لیتر گنجایش دارد، به دلیل اینکه بدنه و درپوش آن از استیل ضدزنگ و ضدخش است مقاوم بوده و مدتی طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

    این زودپز به سه سیستم تخلیه فشار برای تامین حداکثر ایمنی و کفه آلومینیومی دو جداره مجهز است که باعث می‌شود حرارت به‌طور یکنواخت در سطح ظرف توزیع شود و از چسبندگی و سوختن غذا پیشگیری کند.

    یک ویژگی دیگر این زودپز این است که بدون نگرانی می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو داد. دستگیره از جنس باکالیت و با طراحی جدید است و در آن هم به‌آسانی باز و بسته می‌شود.

    وزن این مدل از بهترین زودپز پارس استیل ۲,۵ کیلوگرم است و به‌ راحتی می‌توان آن را روی اجاق گاز جابجا کرد. همچنین صدای آن بسیار کم بوده و با تمامی اجاق گازها هم سازگار است.

    بیشتر خریداران از کیفیت ساخت این زودپز رضایت دارند اما برخی ترجیح می‌دهند به درجه‌بندی فشار بخار هم مجهز می‌شد تا ایمنی بیشتری داشته باشد.

    زودپز پارس استیل مدل پرشیا از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۹. زودپز دوقلو یونیک مدل ۸۶۲۱

    زودپزهای برتر، یونیک

    این مدل از زودپزهای یونیک (Unique) دوقلو و دارای دو قابلمه در ظرفیت‌های ۴ و ۶ لیتری است که با توجه به نیازتان می‌توانید یکی از آنها را استفاده کنید. یک در شیشه‌ای هم دارد تا بتوانید از آن به شکل قابلمه استیل هم استفاده کنید. بدین‌ترتیب با خرید یک محصول، چهار روش کاربری در اختیار خواهید داشت.

    این مدل از بهترین زودپز از ایمنی بالایی برخوردارست. روی درپوش سوپاپ اطمینان قرار دارد و وقتی فشار آب به حدی می‌رسد که ظرف نمی‌تواند آن را تحمل کند، دریچه باز می‌شود تا بخار آب خارج شود.

    جنس بدنه و در از استیل و جنس و دستگیره آن از باکالیت نسوز است. در این زودپز به‌راحتی باز و بسته می‌شود و در کنار آن قفل ایمنی هم تعبیه شده است.

    زودپز یونیک از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۱۰. زودپز تفال مدل Secure Five

    بهترین زودپزهای بازار، تفال

    این مدل از بهترین زودپز تفال ۶ لیتری است و برای پخت غذای ۴ تا ۶ نفر ظرفیت کافی دارد. از بدنه‌ فلزی مقاومی هم برخوردار است که با حفظ مواد مغذی، غذا را به‌سرعت می‌پزد.

    زودپز تفال مجهز به ۵ سیستم ایمنی در سوپاپ، بدنه و در است و ۳ کیلوگرم وزن دارد. یک سبد استیل با قطر ۲۰ و ارتفاع ۷ سانتی‌متر داخل آن قرار دارد که می‌توان با آبی که داخل دیگ و زیر سبد ریخته می‌شود، انواع غذای بخارپز را به سرعت آماده کرد.

    جنس دو دستگیره بلند و کوتاه آن از باکالیت است و به دلیل بدنه محکمی که دارد برای انواع منابع گرمایشی از جمله القایی، مناسب است و می‌توان آن را روی تمام اجاق گازها از جمله خوراک‌پزی و هالوژن استفاده کرد.

    زودپز تفال مدل Secure Five از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۵ ستاره کسب کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۱۱. زودپز تفال مدل NUTRICOOK

    بهترین زودپزهای بازار، تفال نوتری‌کوک

    زودپز تفال مدل نوتری‌کوک (Nutricook)، یکی از کارآمدترین زودپزهای این برند است و با طراحی زیبا و ترکیب رنگ‌های سفید و سبز، توجه خریداران را به خود جلب کرده است. این زودپز که ۶ لیتر گنجایش دارد، با ۴ پخت برنامه پخت غذا به کمک خانواده‌های با جمعیت متوسط آمده است.

    روی درب زودپز نمایشگر کوچک و کلید چرخانی قرار داد که نقش تایمر را دارند. این تایمر هوشمند به شما اجازه می‌دهد زمان پخت غذا را بر اساس میل خود تنظیم کنید، قابلیتی که می‌تواند برای افراد شاغل بسیار مفید باشد.

    این مدل از بهترین زودپز تفال، ۵ عملکرد ایمنی، دو دسته ثابت و سیستم منحصربه‌فرد برای حفظ هرچه بیشتر طعم غذا دارد. بدنه استیل زودپز تفال بسیار مقاوم است و در آن به‌راحتی با استفاده از یک دکمه باز و بسته می‌شود.

    این زودپز از خریداران خود از ۵ستاره، ۴,۳ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۱۲. زودپز برقی جی پاس (Geepas)

    زودپزهای برتر، جی‌پاس

    زودپز برقی جی‌پاس با توان ۱۰۰۰ وات امکان پخت انواع غذاها را با سرعت بالا و بدون اینکه طعم مواد غذایی از دست برود را فراهم می‌کند. جنس بدنه از استیل ضدزنگ و ضدخش است که موجب مقاومت بالای این دستگاه می‌شود.

    ظرفیت بهترین زودپز جی پاس ۶ لیتری است و برای تهیه غذا برای ۵ تا ۸ نفر مناسب است. این زودپز روکش نچسب و بادوام دارد که از چسبیدن غذا جلوگیری می‌کند. دیگ را می‌توان از بدنه آن جدا کردن و آن را به راحتی در ماشین ظرفشویی شستشو داد.

    جی‌پاس به تایمر ۶۰دقیقه‌ای مجهز است. وقتی زودپز را روی حالت روشن تنظیم کنید، با افزایش حرارت داخلی سوپاپ ایمنی در بالا آمده و در زودپز قفل می‌شود و تا خالی نشدن گاز درون آن، کاملا خالی نمی‌شود.

    وزن این وسیله ۵ کیلوگرم است و به کلید قفل ایمنی، چراغ نمایشگر و دو دستگیره عایق مجهز است.

    بهترین زودپز جی‌پاس از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۸ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    ۱۳- زودپز برقی سام مدل PC-5733WS

    زودپز برقی سام

    زودپز برقی سام مدل PC-5733WS یک محصول ایرانی به شمار می‌رود و همان‌طور که در مطالب دیگر هم گفته‌ام تولیدات با کیفیت داخلی را فراموش نمی‌کنم.

    این زودپز چندکاره است و عملکردهای زودپز، بخارپز، آرام‌پز، کیک‌پز و ماست‌ساز را هم دارد. از نظر ظرفیت ۸نفره به حساب می‌آید و توان مصرفی آن ۹۰۰ وات است.

    این مدل هم مانند دیگر مدل‌های برقی تایمر و گرم‌کن دارد که فرآیند درست کردن غذا را ساده‌ و سریعتر می‌کند.

    جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است و حدود ۷ کیلوگرم وزن دارد. رنگ سفیدش باعث شده برخی از دشواری تمیز نگه داشتن و لکه‌هایی که روی آن می‌افتد گلایه داشته‌ باشند.

    تنظیمات و صفحه نمایش دیجیتال دستگاه کار کردن با آن را ساده‌تر کرده است. خریداران این مدل از کیفیت آن به نسبت قیمت راضی‌اند؛ هرچند برخی از آن‌ها انتظار داشته‌اند که کیفیت ساخت بدنه آن بیشتر باشد.

    این مدل از بهترین زودپز ایرانی از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این زودپز

    جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین زودپز

    در این مطلب ۱۳ مدل از بهترین زودپز را معرفی کردیم که با ظرفیت و قابلیت‌های متنوع در بازار کشور عرضه شده و رضایت خریداران بسیاری را جلب کرده‌اند. اگر تجربه‌ای در استفاده از مدل‌های معرفی شده در فهرست بهترین زودپز دارید خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید. [see_also]39616[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید