بهترین برندهای تخت خواب کودک در بازار ایران

بهترین برندهای تخت خواب کودک در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    در این مطلب از درجه می‌خواهیم شما را با ۱۴ برند برتر تخت خواب کودک خارجی و ایرانی آشنا ‌کنیم. برندهایی که می‌توانید روی کیفیت و دوامشان حساب کنید.

    تخت خواب کودکیکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین هنگام خرید لوازم سیسمونی، انتخاب یک تخت خواب مناسب برای کودکشان است. اگر برند برایتان خیلی اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنم، این مقاله را از دست ندهید. می‌خواهیم برایتان از بهترین برندهای تخت خواب ایرانی و خارجی که می‌توانید در بازار ایران خریداری کنید، بگوییم.

    شایان ذکر است، از مهمترین دلایل انتخاب و معرفی این برندها در این مقاله، تجربیات شخصی خودم و نظرات والدینی است، که آن‌ها را برای کودکانشان خریداری کرده‌اند. نظراتی که یا از مشاوره با دوستان و آشنایان به‌دست آمده یا در سایت هایی مانند دیجی کالا، نی نی سایت، نی نی کالا و ... به اشتراک گذاشته شده است.

    ۱. تخت خواب کودک برند Baby Appleseed

    تخت خواب کودک baby appleseedیکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده تخت خواب کودک، برند Baby Appleseed است که شهرت خود را مدیون طراحی ساده، شیک، منحصربه‌فرد و کیفیت بالای مواد استفاده شده در ساخت محصولات خود است. زیبایی محصولات این برند جهانی، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. از دیگر ویژگی‌های تخت خواب های کودک Baby Appleseed می‌توان به امنیت کودک در کنار طراحی زیبای آن اشاره کرد.

    ۲. تخت خواب کودک برند Million Dollar Baby Classic

    تخت خواب کودک Million Dollar Baby Classic

    شرکت Million Dollar Baby Classic نزدیک به ۳ دهه فعالیت خود در زمینه تولید محصولات درجه یک و باکیفیت برای نوزادان و کودکان آغاز کرده است. از مهم‌ترین دلایل پیشرفت و شهرت برند Million Dollar Baby Classic، توجه ویژه آن به سلایق و نظرات مصرف‌کنندگان است و محصولات خود را بر این اساس طراحی و تولید می‌کند. همچنین تخت‌های نوزاد و کودک این برند جهانی، از لحاظ امنیت در جایگاه قابل قبولی قرار دارد.

    ۳. تخت خواب کودک برند Eden Baby

    تخت خواب کودک Eden Babyاگر به دنبال تخت‌ کودک با طراحی مدرن، کیفیت بالا و زیبایی فوق‌العاده (البته از نوع خارجی)، هستید، تخت خواب کودک برند Eden Baby مناسب است. یکی از دلایل محبوبیت و شهرت این برند، ساخت محصولات با بهترین مواد اولیه است. شعار Eden Baby تولید محصولی با کیفیت، طراحی مدرن و جذاب است و قیمت متوسطی نسبت به دو برند قبلی دارد، بنابراین بیشتر خانواده‌ها از لحاظ مالی توان خرید محصولات آن را دارند.

    مشاهده محبوب‌ترین لوازم خواب کودک

    ۴. تخت خواب کودک برند EKIA

    تخت خواب کودک برند ایکیایکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده تخت خواب کودک، برند سوئدی ایکیا (EKIA) است. بد نیست بدانید، ایکیا یک شرکت چند ملیتی است و تقریبا می‌توان آن را تولیدکننده هرآنچه که برای منزل نیاز است، معرفی کرد. مبلمان و تخت‌خواب‌های ایکیا در بین ۱۲ هزار محصولی که تولید می‌کند، از شهرت ویژه‌ای برخوردار است. طراحی ساده، زیبا، به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری و قیمت پایین از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند ایکیاست.

    شاید برایتان جالب باشد، ایکیا EKIA درواقع مخفف حروف اول نام (Ingvar)، نام خانوادگی (Kamprad)، مزرعه (Elmtaryd: جایی که در آن بزرگ شده) و نام شهر (Agunnaryd)، کامپارد موسس سوئدی این شرکت بزرگ و مطرح جهانی است.

    ۵. تخت خواب برند ترک چیلک (cilek)

    تخت خواب برند چیلکیکی دیگر از برندهای مطرح خارجی، برند چیلک از کشور ترکیه است. این برند با طراحی و ساخت مبلمان و دکوراسیون اتاق کودک، امروز به یکی از تولیدکنندگان مطرح در ایران و اروپا تبدیل شده است. چیلک فعالیت خود را از سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و با استفاده از فن‌آوری روز و استانداردهای جهانی امروز محصولات خود را در کل ۵ قاره و بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش می‌رساند.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های برند چیلک، تولید محصولات چوبی برای کودکان است. درواقع چیلک محصولاتش را فقط برای گروه سنی خاص طراحی و تولید می‌کند. همچنین این برند، تنها برند ترکیه است که توانسته به نشان «برند اعلا»، از سوپر برند بین‌المللی دست یابد.

    ۶. تخت خواب کودک برند ایس ایز (isiz)

    تخت خواب کودک برند ایس ایزبرند ایس ایز، یکی دیگر از برندهای تولیدکننده محصولات نوزاد و کودک در کشور ترکیه است. این شرکت ترکیه‌ای سعی کرده است در تمامی محصولات خود از مواد طبیعی استفاده کند. معمولا چوب‌های استفاده شده در تخت و گهواره‌های این برند از راش گرجستان و رنگ‌ بدنه تخت از رنگ ارگانیک است. بیشتر محصولات ای ایز به صورت ست کامل تخت، تشک، بالشت، دور تختی و پشه‌بند با شست‌وشوی آسان، ارائه می‌شود.

    بد نیست بدانید، در تولید این محصولات از مواد غیر حساسیت‌زا و غیر تعریق برای حفظ سلامت نوزادان و کودکان استفاده شده است. گهواره‌ها و تخت کودک ایس ایز مناسب از بدو تولد تا ۴ سالگی است.

    ۷. تخت خواب کودک برند بامبیدو (bambidoo)

    تخت خواب کودک برند بامبیدوبامبیدو (bambidoo)، در حوزه تخت خواب نوزاد و کودک برندی شناخته شده و مطرح است. این برند ترکیه‌ای را بیشتر به‌واسطه تولید تنوع جالب و زیبای گهواره‌های نوزاد می‌شناسیم. گهواره‌های بامبیدو اغلب از چوب‌های باکیفیت درخت بلوط تولید می‌شود، و به صورت ست کامل تشک، لحاف، بالش، روتختی و پشه‌بند است. همچنین کارهای تزئینی روی تخت به صورت دست‌ساز هستند.

    ۸. تخت خواب کودک برند ایرانی الیت

    تخت خواب کودک الیتالیت، یکی از تولیدکنندگان ایرانی صنایع چوبی است. این برند از سال ۱۳۴۵ فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی زیبا، ساده و مدرن به تولید تخت خواب پرداخته است. این برند داخلی محصولات متنوعی از جمله سرویس خواب کودک، سرویس خواب نوجوان، سرویس خواب جوان، مبلمان و سیسمونی را طراحی و وارد بازار کشور می‌کند.

    [related]16260[/related]

    ۹. تخت خواب کودک برند ایرانی یاسمین

    تخت خواب کودک برند یاسمین

    یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات اتاق خواب نوزاد،کودک و نوجوان برند ایرانی یاسمین است. این شرکت از اوایل دهه ۹۰ شمسی فعالیت خود را شروع کرد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، به‌کارگیری طراحی جدید و مدرن سعی در تولید محصولاتی مناسب و هماهنگ با سلیقه و  مصرف‌کنندگان ایرانی دارد.

    یاسمین با شعار ایمنی، استحکام و زیبایی، توانسته نظر بسیاری از خانواده‌ها را برای خرید تخت خواب و کمد کودک جلب کند.

    ۱۰. تخت خواب کودک برند ایرانی بامبینو (Bambino)

    تخت خواب کودک برند ایرانی بامبینو

    شرکت تولیدی بامبینو یکی دیگر از فعالان ایرانی در تولید محصولات خواب کودک است. این شرکت در ابتدا با نام «صنایع چوب میثم»، وارد عرصه تولید شد و با به‌کارگیری روشی جدید در تولید محصولات خود، فصل تازه‌ای در کارنامه کاری خود ایجاد کرد.

    پس از ورود MDF به داخل کشور نام شرکت به «بامبینو»، تغییر یافت و اجرای سلیقه و خواست مصرف‌کننده در ساخت سرویس خواب کودک، در اولویت کاری این شرکت تولیدی قرار گرفت. استفاده از روش‌های جدید در ابعاد کالا، به‌کارگیری یراق‌آلات مدرن، رنگ‌بندی متنوع و طراحی خاص، باعث تولید محصولاتی مرغوب توسط بامبیدو شده است.

    ۱۱. تخت خواب کودک برند ایرانی آمیسا

    تخت خواب کودک برند آمیسا

    یکی دیگر از برندهای تولیدکننده گهواره و تخت کودک، برند ایرانی آمیسا چوب است. این شرکت ایرانی در بین سایر تولیدکنندگان تخت و گهواره کودک، به تولید و ساخت تنوع جالبی از تخت‌ کودک، گهواره نوزاد، تخت نوجوان و همچنین سرویس خواب می‌پردازد.

    معمولا آمیسا در تولید محصولات خود از چوب مرغوب، روکش‌های راش و رنگ‌های غیر سمی استفاده می‌شود. می‌توانید، محصولات آمیسا را با رنگ‌بندی و طراحی متنوع در بازار ایران مشاهده و خریداری کنید.

     

    ۱۲. تخت خواب کودک برند ایرانی آرام چوب

    تخت خواب کودک آرام چوبآرام‌چوب برندی ایرانی و تولیدکننده محصولات خواب کودک از جمله تخت خواب کودک دو طبقه، تخت خواب نوزاد، تخت‌های چندکاره، سرویس خواب نوزاد، گهواره و حتی تخت خواب بزرگسالان است. مدت زیادی از شروع فعالیت این شرکت ایرانی نمی‌گذرد، ولی در همین مدت کوتاه توانسته است، به میزان قابل توجهی محصولات خود را به بازار ایران وارد و نظر مصرف‌کنندگان را جلب کند. استفاده از متریال مناسب و غیرسمی در ساخت تخت خواب کودک و نوزاد از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند آرام چوب است.

    ۱۳. تخت خواب کودک برند ایرانی بالسا

    تخت خواب کودک بالسابالسا، نام یکی دیگر از برندهای تولیدکننده مبلمان اتاق کودک و نوجوان است. بیش از یک دهه از فعالیت این برند ایرانی می‌گذرد و در این مدت شاهد محصولات مختلفی از جمله تخت کودک، نوزاد، نوجوان و انواع کمد کودک بوده‌ایم.

    بالسا هم مانند بسیاری دیگر از برندهای ایرانی، تلاش خود در ارائه محصولات باکیفیت و مرغوب در شان مصرف‌کننده ایرانی به‌کار برده است و همچنان در  رسیدن به رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان تلاش می‌کند.

    ۱۴. تخت خواب کودک سلطان کوچولو

    تخت خواب کودک سلطان کوچولوخوشبختانه شرکت‌های ایرانی تولیدکننده مبلمان اتاق کودک با به‌کارگیری فناوری به‌روز و متریال مرغوب و باکیفیت توانسته‌اند، تا میزان قابل توجهی در میان محصولات مطرح خارجی بازار داخلی را به‌دست گیرند. برند ایرانی سلطان کوچولو هم یکی از این برندهای خوب ایرانی است که به تولید مبلمان اتاق کودک از جمله انواع تخت خواب کودک، نوجوان و سرویس خواب و کمد می‌پردازد.

    بیش از دو دهه از فعالیت این شرکت می‌گذرد و تلاش می‌کند با استفاده از مواد اولیه بهداشتی، مرغوب، بادوام و سالم محصولاتی مناسب برای استفاده کودکان تولید و به بازار عرضه کند.

    و اما کلام آخر ...

    در این مقاله به معرفی برخی از برندهای تولیدکننده تخت خواب کودک موجود در بازار ایران پرداختیم. تجربه شما از خرید مبلمان اتاق کودک چیست؟ لطفا از برند تخت خواب کودکتان بگویید. اگر برندی غیر از آنچه که ما در این مقاله به اشاره کرده‌ایم، نظر شما را جلب کرده است، دلیل آن را با ما درمیان بگذارید.

    مشاهده پرفروش‌ترین لوازم خواب کودک

    [see_also]16747[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید