۳ اپلیکیشن محبوب در ایران را بشناسید!

۳ اپلیکیشن محبوب در ایران را بشناسید!
راهنمای مطالعه

    در هر کشوری، یک سری اپلیکیشن ها وجود دارند که از بقیه برنامه ها کاربردی تر و محبوب تر هستند. در ایران نیز همه برنامه های موبایلی و اپلیکیشن ها محبوب نیستند و فقط بعضی از آنها معروف و پراستفاده اند. در این نوشته قصد داریم ۳ اپلیکیشن محبوب در ایران را به شما معرفی کنیم. این ۳ اپلیکیشن را احتمالا شما هم می شناسید؛ زیرا برای آنها تبلیغات گسترده ای انجام شده است و نام آنها را از زبان بسیاری از افراد خواهید شنید.

    ۳ اپلیکیشن محبوب و پرکاربرد در ایران چیست؟

    روبیکا

    دانلود روبیکا

    سازندگان برنامه روبیکا، برای معرفی این اپلیکیشن کاربردی، تبلیغات گسترده ای انجام داده اند و به همین دلیل است که اسم این اپلیکیشن را در برنامه های تلویزیونی و مسابقات مختلف می شنوید. روبیکا، یک اپلیکیشن تمام عیار برای تفریح، سرگرمی و دستیابی به خدمات مختلف است.

    در برنامه روبیکا، شما به محتواهای مختلف مانند فیلم، موسیقی و بازی دسترسی دارید و می توانید با توجه به سلیقه خود از این محتواهای جذاب استفاده کنید. همچنین در روبیکا شما می توانید بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس خریداری کنید، هزینه بیمه خود را پرداخت کنید، قبض های خود را بپردازید و در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید.

    یکی از نکات جالب اپلیکیشن روبیکا این است که به شما این اجازه را می دهد که در قسمت پیام رسان برنامه با دیگران چت کنید و پست های دلخواه خود را منتشر کنید. اگر جزو مشترکین ایرانسل و همراه اول باشید، اینترنت روبیکا برای شما رایگان خواهد بود. بسیاری از مسابقات تلویزیون هم در روبیکا نظرسنجی می شود. اگر اهل دیدن برنامه های جذاب و شرکت در مسابقات هیجان انگیز هستید، همین الان روبیکا را کرده و نصب کنید. برای دانلود روبیکا می‌توانید به سایت اندروید تام مراجعه کرده و آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

    شیپور

    دانلود شیپور

    شیپور یکی دیگر از اپلیکیشن های پرکاربرد در ایران است. اپلیکیشن شیپور، یک فضای عالی برای ثبت رایگان آگهی های مربوط به خرید و فروش خودرو، املاک، وسایل منزل، لوازم شخصی، کالاهای دست دوم، استخدام و... است. اگر می خواهید نیازمندی ها و آگهی های مختلف را ببینید و از معامله های خود با دیگران سود بیشتری ببرید، می توانید از برنامه اندرویدی شیپور استفاده کنید.

    با نصب شیپور، وارد دنیایی از آگهی ها می شوید و می توانید تمام آگهی ها در سراسر ایران را مشاهده کنید. اگر می خواهید آگهی های مربوط به خرید و فروش خانه، رهن یا اجاره مغازه یا خانه، اجاره آپارتمان، خرید ماشین، موتور سیکلت، خرید مبلمان، خرید لوازم آشپزخانه خرید لپ تاپ، خرید دوربین عکاسی، خرید و فروش لباس های زنانه و مردانه، خرید سیسمونی و... را ببینید، از شیپور استفاده کنید.

    البته شیپور به خرید و فروش کالا محدود نمی شود و شما می توانید آگهی های استخدام و کاریابی را نیز در این اپلیکیشن مشاهده کنید. شیپور پر از آگهی های مربوط به ارائه دهندگان خدمات آرایشگری و زیبایی، ساخت و ساز، تورهای مسافرتی و... است که به شما این امکان را می دهد که از بین این خدمات، بهترین و نزدیک ترین مرکز را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. اگر شما ارائه دهنده خدمات و محصولات هستید، می توانید خود را در شیپور معرفی کنید تا افراد بیشتری با خدمات و محصولات شما آشنا شوند و میزان فروش کالاها و خدمات شما بیشتر شود.

    برای دانلود شیپور می‌توانید به سایت اندروید تام مراجعه کرده تا در عرض چند ثانیه، شیپور را در گوشی خود داشته باشید.

    بلد

    دانلود بلد بلد یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب و کاربردی در ایران است. اگر دوست دارید که خیلی سریع و راحت مسیریابی کنید و در مدت زمان کم به مقصدتان برسید، اپلیکیشن بلد را دانلود و نصب کنید. در اپلیکیشن بلد، نقشه کامل مسیر تمام شهرهای ایران وجود دارد. مسیریاب بلد، ترافیک ها را در نظر می گیرد و با توجه به شرایط راه ها و جاده ها، بهترین و کم ترافیک ترین مسیر ممکن را برای مسافرت شما در نظر می گیرد. با کمک اپلیکیشن بلد، شما می توانید خیلی سریع و بدون دغدغه به مقصد برسید. برنامه بلد، دوربین های سرعت، محدودیت سرعت و حضور پلیس را به شما اطلاع می دهد و شما را از حضور پلیس باخبر می کند. در هنگام استفاده از اپلیکیشن بلد، شما می توانید نقاط موردنظرتان مانند خانه، محل کار و... را روی نقشه بلد نشانه بگذارید تا هربار به دنبال آن مکان نگردید. علاوه بر بهترین مسیرها، اپلیکیشن بلد طرح های ترافیک و زوج و فرد را به شما نشان می دهد. در نقشه کامل بلد، شما می توانید نزدیک ترین پمپ بنزین، سوپرمارکت، رستوران، ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس، بانک و... را پیدا کنید. اگر می خواهید از اپلیکیشن فوق العاده بلد استفاده کنید و سریع به مقصدتان برسید، برای دانلود بلد می‌توانید به سایت اندروید تام مراجعه کرده و آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. در این نوشته با 3 اپلیکیشن آشنا شدید که در ایران بسیار کاربردی و محبوب هستند. بسیاری از افراد، برنامه رویکا، شیپور و بلد را در گوشی موبایل خود دارند و در طول روز، بارها از این برنامه ها استفاده می کنند. شما نیز می توانید این 3 برنامه موبایلی را از وب سایت اندروید تایم دانلود کرده و آنها را در گوشی موبایلتان نصب کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید