۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی Nova 5T

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی Nova 5T
راهنمای مطالعه

    در این مطلب به ۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید هواوی Nova 5T می‌پردازیم. با خواندن این مطلب اطلاعات دقیق و شفافی درباره این گوشی خواهید داشت.

    هواوی Nova 5T میان‌رده‌ای توانمند از سوی شرکت چینی است که با به ارث بردن برخی از ویژگی‌های محصولات پرچمدار سال گذشته‌ هواوی همچون پردازنده‌ پرچمدار کرین ۹۸۰، نمایشگر تمام‌صفحه و دوربین چهارگانه، یکی از ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید در بازه قیمتی حدود ۵ میلیون تومان محسوب می‌شود.

    هواوی اولین گوشی سری نوا (nova) به نام «هواوی نوا» را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد تا قابلیت‌های پرچمداران را با قیمت کمتر به دنیای میان‌رده‌ها بیاورد. Nova 5T در حقیقت نسخه‌ تغییرنام‌یافته‌ای از میان‌رده‌ آنر ۲۰ از شرکت هم‌خانواده‌ هواوی موبایل محسوب می‌شود که البته به دلیل عدم بهره‌مندی از سرویس‌های گوگل، محصول آنر وارد بازار کشورمان نشد.

    هواوی در این محصول تلاش کرده تا سخت‌افزاری قدرتمند را با طراحی زیبا و دوربین‌های حرفه‌ای همراه کند. حال باید دید که ویژگی‌های یادشده می‌توانند نظر افرادی را که به‌دنبال خرید میان‌رده‌ای توانمند هستند، به‌سوی گوشی هواوی جلب کنند یا خیر. اما قبل از پاسخ به این پرسش بیایید نگاهی کلی به مشخصات هواوی Nova 5T بیندازیم. با «درجه» همراه باشید.

    مشخصات هواوی Nova 5T

    • بدنه: شیشه‌ای و فریم آلومینیومی
    • نمایشگر: ۶.۲۶ اینچی از نوع IPS LCD
    • چیپست: ۸ هسته‌ای کرین ۹۸۰
    • پیکربندی حافظه: ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
    • دوربین اصلی: چهارگانه (۲+۲+۱۶+۴۸مگاپیکسلی)
    • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسلی
    • باتری: ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی
    • قیمت: حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

     

    ۱. طراحی متفاوت و کیفیت ساخت مطلوب

    طراحی هواوی Nova 5T

    هواوی Nova 5T با بدنه شیشه‌ای و فریم آلومینیومی به راحتی در دسته گوشی‌های پریمیوم جای می‌گیرد. کیفیت ساخت محصول بسیار بالاست و نقصی در فرایند طراحی و ساخت آن به چشم نمی‌خورد. حاشیه‌های باریک و خلأ بریدگی نمایشگر به‌لطف جای‌دادن دوربین سلفی درون حفره‌ای کوچک به قطر ۶ میلی‌متر در گوشه‌ سمت چپ، تجربه‌ بصری فراگیری را به‌ارمغان می‌آورد.

    هواوی میان‌رده توانمندش را در کنار رنگ‌های آشنای مشکی و آبی، با رنگ ویژه‌ای موسوم به Midsummer Purple به‌فروش می‌رساند؛ رنگی که بسته به زاویه‌ تابش نور، طیفی از رنگ‌های آبی تا بنفش را به‌نمایش می‌گذارد و در سرتاسر سطحش، حروف واژه‌ «nova» با چینشی مربعی نقش بسته است. حسگر اثر انگشت هم به لبه سمت راست منتقل شده که دقیقاً زیر انگشت شست قرار می‌گیرد و سرعت فوق العاده‌ای دارد.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    ۲. توان پردازشی در سطح پرچمداران

    قدرت پردازشی هواوی Nova 5T

    بی‌شک نقطه ‌قوت اصلی هواوی Nova 5T پردازنده‌ قدرتمند آن است. میان‌رده‌ جدید هواوی از همان پردازنده‌ای قدرت می‌گیرد که سال گذشته در محصولاتی همچون میت ۲۰ پرو و پی ۳۰ پرو به‌کار رفته بود. تراشه‌ ۷ نانومتری کرین ۹۸۰ از ترکیب ۴ هسته‌ پرچمدار Cortex A76 و ۴ هسته‌ کم‌مصرف Cortex A55 به‌عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کند. Mali-G76 MP10‌ هم وظیفه پردازش‌های گرافیکی را عهده‌دار است.

    هواوی Nova 5T به‌لطف پردازنده‌ توانمندش عملکردی در سطح محصولات پرچمدار به‌نمایش می‌گذارد. این ترکیب سخت افزاری به راحتی تمام اپلیکیشن‌های روز را اجرا می‌کند و در زمینه گیمینگ هم پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. اگر به توان بیشتری نیاز داشته باشید، فعال کردن حالت پرفورمنس حدود ۱۰ درصد کارآیی گوشی را افزایش می‌دهد اما در این حالت، گوشی زودتر داغ می‌شود و مصرف باتری هم بیشتر خواهد شد.

    [related]9593[/related]

    ۳. دوربین توانمند

    دوربین هواوی Nova 5T

    هواوی Nova 5T به یک ماژول چهارگانه دوربین در قسمت پشتی مجهز شده است؛ حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8، حسگر ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم F/2.2، دوربین سوم با وضوح ۲ مگاپیکسل و لنز F/2.4 منحصرا برای‌ ثبت عکس‌های ماکرو از فاصله‌ ۳ تا ۴ سانتی‌متری و در نهایت دوربین چهارم با حسگر ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و پیاده‌سازی بهتر افکت بوکه در عکس‌های پرتره استفاده می‌شود.

    در روشنایی روز، جزئیات و گستره‌ دینامیکی عکس‌های دوربین اصلی رضایت‌بخش است. این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با ترکیب پیکسل‌ها، عکس‌ها را به‌صورت پیش‌فرض با وضوح ۱۲ مگاپیکسل می‌گیرد که از لحاظ بازه دینامیکی و جذب نور، بهتر از عکس ۴۸ مگاپیکسلی هستند. دوربین اولتراواید Nova 5T درست‌مانند آنچه اغلب گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهند، عکس‌هایی با جزئیات متوسط و رنگ‌های کدر می‌گیرد؛ از سوی دیگر گستره‌ دینامیکی عکس‌ها نیز به‌وسعت دوربین اصلی نیست. پرتره‌های دوربین اصلی کیفیت بسیار خوبی دارند و سوژه با دقت کافی از پس زمینه جدا می‌شود.

    این گوشی برای ثبت تصاویر سلفی به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی با لنز F/2.0 و فوکوس ثابت اتکا دارد. جزئیات، دقت رنگ‌ و گستره‌ دینامیکی عکس‌های گرفته شده با دوربین سلفی هم در سطح خوبی قرار دارد و با ترکیب هوش مصنوعی و قابلیت HDR حتی در سخت‌ترین شرایط هم چهره را روشن نگه می‌دارد.

    ۴. شارژدهی نسبتا خوب باتری

    شارژدهی هواوی Nova 5T

    در شرایطی‌ که اغلب محصولات پرچمدار و میان‌رده، انرژی موردنیازشان را حداقل با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کنند، ظرفیت باتری Nova 5T برابر با ۳۷۵۰ میلی‌آمپرساعت است؛ هرچند نباید از این حقیقت غافل شد که ظرفیت باتری تنها یکی از شاخصه‌های تأثیرگذار بر شارژدهی گوشی‌های هوشمند به‌حساب می‌آید و عوامل دیگری همچون وضوح نمایشگر، میزان بهینگی نرم‌افزار و نوع پردازنده نیز تأثیر به‌سزایی دارند.

    بعد از بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد حتی در صورت استفاده سنگین هم می‌توانید یک و نیم الی دو روز روی شارژدهی باتری حساب کنید.

    خوشبختانه Nova 5T از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. شارژر ۲۲.۵ واتی همراه گوشی طی ۳۰ دقیقه نصف ظرفیت باتری را پر می‌کند و شارژ کامل باتری هم فقط به ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

    جمع‌بندی خرید هواوی Nova 5T

    خرید هواوی Nova 5T

    برای افرادی که به دنبال خرید گوشی هوشمندی از کلاس میان‌رده اما با عملکردی در سطح پرچمداران بازار هستند، هواوی Nova 5T می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید باشد. طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوب، سخت افزار قدرتمند و دوربین اصلی همه‌کاره تنها بخشی از مزایای این گوشی هستند. شارژدهی بسیار خوب باتری در کنار پشتیبانی از شارژ سریع را هم به این لیست اضافه کنید.

    نظر شما در رابطه با خرید هواوی Nova 5T چیست؟ خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    [see_also]17630[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید