بهترین دستگاه استریل‌ کننده شیشه شیر نوزاد از نگاه خریداران

بهترین دستگاه استریل‌ کننده شیشه شیر نوزاد از نگاه خریداران
راهنمای مطالعه

    برای مراقبت از نوزاد، باید وسایل و تجهیزات گوناگونی داشته باشید که یکی از آنها دستگاه استریل‌کننده شیشه شیر نوزاد است. در این مقاله از «درجه»، بهترین دستگاه‌های استریل‌کننده شیشه شیر نوزاد از نگاه خریداران آمازون معرفی شده است.

    بهترین دستگاه‌های استریل‌کننده شیشه شیر نوزاد

    قدم نورسیده مبارک! اگر شما به‌تازگی مادر شده‌اید، ممکن است با تمام تجهیزات مورد نیاز برای مراقبت از نوزادتان آشنایی نداشته باشید. وسایل نوزاد‌ان، حداقل تا ۶ ماهگی‌شان، باید کاملا تمیز و استریل باشند.

    بنابراین دستگاه استریل‌کننده شیشه شیر نوزاد مناسب اوست. با این دستگاه‌ها، نه تنها می‌توانید شیشه شیر او، بلکه وسایل دیگر او مانند دندان‌گیر و برخی از اسباب‌بازی‌هایش را هم ضدعفونی کنید. در ادامه به بهترین‌های این دستگاه در بازار اشاره شده است:

    ۱. دستگاه استریل‌کننده دکتر براون (Dr.Brown)

    استریل، دکتر براون

    بیشتر والدین طرفدار شیشه شیر نوزاد دکتر براون هستند. این شیشه‌های شیر، ضد نفخ و ضد کولیک هستند. اما شستن تمام قطعات و لوازم‌شان کمی خسته‌کننده است. به همین دلیل دستگاه استریل‌کننده شیشه شیر مایکروویو دکتر براون وارد عمل شده و تمامی قسمت‌های شیشه شیر را به‌راحتی تمیز و استریل می‌کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید تمام قسمت‌های شیشه شیر نوزاد و البته تا ۴ عدد شیشه را همزمان تمیز و عاری از میکروب و باکتری کنید.

    حتی اگر از شیشه شیر غیر از نوع دکتر براون استفاده می‌کنید، جای هیچ نگرانی ندارد. این دستگاه با شیشه‌های مختلف در اندازه‌های گوناگون سازگار است. در واقع هر دو استاندارد شیشه‌های کوچک و بلند را دارد.

    این استریل‌کننده، شیشه شیر را با توان ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ وات، در مدت ۵ دقیقه، و با توان ۸۰۰ تا ۹۰۰، در مدت ۶ دقیقه و با توان ۵۰۰ تا ۷۰۰ وات در مدت ۸ دقیقه، استریل می‌کند.

    این دستگاه که حدود ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد، توانسته از ۵ ستاره، ۴,۷ ستاره از مشتریان خود در آمازون دریافت کند.

    [table id=344 /]

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۲. دستگاه استریل‌کننده فیلیپس اونت (Philips Avent)

    دستگاه استریل، فیلیپس اونت

    بارها پیش می‌آید که تمام شیشه‌های شیر نوزاد کثیف‌ هستند و شما آنقدر سرتان شلوغ بوده که فرصت نکردید آنها را استریل کنید. در این لحظات است که فیلیپس اونت به‌سرعت به کمک‌تان می‌آید. این دستگاه که به روش مایکروویو کار می‌کند، در مدت زمان فقط ۲ دقیقه شیشه شیر را استریل می‌کند. در واقع می‌توان گفت که این محصول، یکی از سریع‌ترین استریل‌کننده‌های حال حاضر بازار است.

    فیلیپس اونت می‌تواند در این مدت زمان کم، ۹۹,۹ درصد تمام باکتری‌ها و میکروب‌های شیشه شیر، پستانک و برخی دیگر از وسایل کوچک نوزاد مانند دندان‌گیر و اسبا‌ب‌بازی‌های او را از بین ببرد. چهار عدد شیشه شیر نوزاد را  می‌توان در این دستگاه همزمان استریل کرد.

    پس از کار با این استریل‌کننده باید حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید تا خنک شود و سپس در آن را باز کنید. در غیر اینصورت ممکن است دچار سوختگی ناشی از بخار آب شوید. همچنین اگر در دستگاه را باز نکنید، شیشه شیر استریل‌شده، تا ۲۴ ساعت تمیز و بدون آلودگی باقی می‌ماند.

    این استریل‌کننده از دستگاه‌های دیگر در بازار ارزان‌تر است و می‌توان آن را حدود ۴۰۰‌هزار تومان خرید. همچنین این دستگاه استریل از خریداران در آمازون، از ۵ ستاره، ۴,۷ ستاره کسب کرده است.

    [table id=345 /]

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۳. دستگاه استریل‌کننده چیکو (Chicco)

    دستگاه استریل، چیکو

    چیکو، یکی از برندهای پرطرفدار لوازم مراقبت از نوزاد در سراسر جهان است و بیش از ۵۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد.

    این دستگاه استریل‌کننده، کار والدین را بسیار راحت کرده و به‌سرعت و در کمتر از ۴ دقیقه می‌تواند شیشه شیر و برخی دیگر از وسایل نوزاد، مانند دندان‌گیر او را ضدعفونی کند. این دستگاه به چند حالت در می‌آید، در حالت اول آن برقی است و فضای بیشتری برای استریل کردن ۶ شیشه شیر همزمان دارد.

    اگر قصد مسافرت داشته باشید، می‌توانید این دستگاه را در حالت eco، قرار دهید و آن را جمع‌وجور و کوچک کنید. در این حالت ۳۰درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند و به‌راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است.

    در حالت آخر، به صورت مایکرویو استفاده می‌شود. در واقع هر جا که دستگاه مایکروویو بود، می‌توانید این استریل‌کننده را درون آن قرار دهید و شیشه شیر نوزادتان را ضدعفونی کنید. این دستگاه می‌تواند تا ۹۹,۹ درصد باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین ببرد.

    از ویژگی‌های دیگر این استریل‌کننده می‌توان به خاموش شدن خودکار پس از اتمام کار اشاره کرد. اطلاعات مربوط به عملکرد آن نیز به‌وسیله صفحه نمایش دیجیتالی نشان داده می‌شود. درضمن اگر در دستگاه را بعد از استریل کردن شیشه شیر برندارید، شیشه شیر نوزاد تا ۲۴ ساعت تمیز و بدون میکروب می‌ماند.

    این دستگاه از طرف خریداران خود در آمازون، از ۵ ستاره، ۴,۶ ستاره گرفته است. قیمت آن در دیجی‌کالا یک میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.

    [table id=346 /]

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [related]13130[/related]

    ۴. دستگاه استریل‌کننده مایکروویو مانچکین (Munchkin)

    دستگاه استریل، مانچکین

    دستگاه استریل‌کننده شیشه شیر نوزاد مانچکین، یکی از بهترین‌ها و ایمن‌ترین‌هاست. با این وسیله می‌توانید ۹۹,۹ درصد باکتری‌های روی شیشه شیر، پستانک و دیگر وسایل نوزاد را در کمتر از ۵ دقیقه از بین ببرید. در آن محکم بسته و قفل می‌شود و دسته‌های آن در برابر حرارت مقاوم است و احتمال سوختگی دست حین جابه‌جایی وسایل استریل‌شده، به حداقل می‌رسد.

    این دستگاه اندازه مناسبی دارد و می‌توانید آن در تمام مایکروویو‌‌های استاندارد قرار دهید. همچنین فضای بسیار کمی در آشپزخانه به خود اختصاص می‌دهد. می‌توان همزمان ۴ شیشه شیر نوزاد را درون آن گذاشت و استریل کرد. برخی از مدل‌های مانچکین برای استریل شش عدد شیشه شیر نوزاد طراحی شده‌اند.

    در ضمن هر نوع شیشه شیر و با هر اندازه را می‌توان در این دستگاه استریل قرار داد و ضدعفونی کرد. برخی از اسباب‌بازی‌های کوچک نوزاد و همچنین دندان‌گیر نوزاد را هم می‌توان استریل کرد.

    انبرک‌هایی که همراه این استریل‌کننده هست، کار برداشتن وسایل ضدعفونی‌شده نوزاد را، بدون سوختگی دست، آسان می‌کند. پس از پایان کار، این دستگاه را می‌توان به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار داد و آن را شست.

    این دستگاه استریل‌کننده شیشه شیر نوزاد از نظر خریداران توانسته از ۵ ستاره، ۴,۶ ستاره را به خود اختصاص دهد. قیمت آن حدود ۵۰۰‌ هزار تومان است.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [table id=347 /]

    ۵. دستگاه استریل‌کننده تامی‌ تیپی (Tommee Tippee)

    دستگاه استریل، تامی لیپی

    اگر می‌خواهید استریل شیشه شیر نوزادتان به‌سرعت انجام شود، تامی تیپی پیشنهاد می‌شود. کار با این دستگاه بسیار آسان است، حتی اگر بسیار خسته و خواب‌آلود باشید. در تولید این دستگاه برقی از هیچ نوع ماده مضر و البته بیسفنولA استفاده نشده است.

    با این دستگاه می‌توانید ۹۹,۹ درصد میکروب‌ها و باکتری‌های شیشه شیر را از در کمتر از ۵ دقیقه از بین ببرید و شیشه شیر تا زمانی‌که در دستگاه را باز نکنید، تا ۲۴ ساعت استریل باقی بماند. بدین ترتیب می‌توانید آن را در شب روشن کنید و شیشه‌ شیر نوزاد را صبح استریل‌شده تحویل بگیرید.

    برخی از انواع دستگاه‌های استریل‌کننده تامی تیپی، جا برای استریل شش شیشه شیر دارند اما این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است که مناسب فضای کوچک آشپزخانه‌تان باشد و آن را راحت روی پیشخوان بگذارید. طراحی آن هم شیک و زیباست.

    این دستگاه از سوی خریداران خود در آمازون توانسته از ۵ امتیاز، ۴,۲ امتیاز به‌دست آورد. برخی از نمونه‌های آن با قیمت ۱۷۰هزار تومان به فروش می‌رود. اما انواع گران‌تر آن که همزمان چند شیشه شیر نوزاد را استریل می‌کنند حدود یک میلیون تومان قیمت دارند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [table id=348 /]   امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب دستگاه مناسب کمک کند. البته خوشحال می‌شویم که شما هم از تجربه‌های خودتان در این زمینه با ما صحبت کنید. [see_also]22861[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید