پرفروش‌ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران کدامند؟

پرفروش‌ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    پرفروش‌ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران کدامند؟ اگر شما هم دنبال پاسخ این سوال هستید با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

    خرید عطر و ادکلن مناسب کار جذاب و در عین حال دشواری است. چون مگر می‌شود تمام برندها را شناخت و با مدل‌های‌شان آشنا شد؟ خیر. اما آشنایی با پرفروشترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران راهی است برای اینکه بدانید چه گزینه‌هایی احتمالا دلخواه شما هم هست. این فهرست‌ها نوعی فیلتر هستند که انتخاب را ساده‌تر می‌کند. در این مقاله با پرفروشترین‌های عطر و ادکلن در میان ایرانی‌ها آشنا می‌شوید.

    امپر (EMPER)؛ قیمتی مقرون به صرفه

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    امپر از پرفروش ترین برندهای عطر و اودکلن در بازار ایران است. دلیل موجهی هم برای این همه استقبال از آن وجود دارد؛ قیمت‌های امپر مناسب است. یعنی در میان مدل‌های مختلف عطر و اودکلن‌های زنانه و مردانه این برند می‌توانید گزینه‌هایی با قیمت‌های نه چندان گزاف ببینید.

    تنوع محصولات در کنار طیف قیمتی متنوع از امپر برند پرفروشی ساخته است.  گران‌ترین قیمت‌های برند امپر حوالی ۳۰۰ هزار تومان هستند و ارزان‌ترین مدل‌هایش هم با قیمتی در حدود ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. مثلا محبوب‌ترین مدل‌های آن را ببینید:

    ادو تویلت مردانه امپر مدل Genesis Noir حجم 100 میلی لیتر؛ رایحه این ادو تویلت تند و گرم است، ظاهر و بسته‌بندی مناسبی دارد و برای هدیه‌دادن هم گزینهٔ خوبی است.

    مشاهده مدل Genesis Noir

    ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Gorgeous حجم 80 میلی لیتر؛ بوی این مدل از عطرهای امپر شیرین و تند است و ماندگاری بالای آن، نکتهٔ قابل‌توجهی در میان نظرات خریداران قبلی آن به شمار می‌رود.

    مشاهده این عطر گرم و شیرین زنانه

    مشاهده پرفروش‌ترین ادکلن‌های امپر

    فراگرنس ورلد (FRAGRANCE WORLD)؛ تنوع بالا، قیمت مناسب

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    تنوع و قیمت برند فراگرنس ورلد هم مانند امپر مناسب و مساعد است. به همین خاطر در میان پرفروش ترین برندها برای خود جای باز کرده است. ارزان‌ترین قیمت عطر و ادکلن فراگرنس ورلد ۱۳۸ هزار تومان و گران‌ترین مورد حوالی ۲۰۰ هزار تومان است.

    البته ماندگاری و رایحهٔ محصولات این برند قابل‌قبول است ولی نمی‌توان آن را با برندهای درجهٔ یک و بسیار گران این روزها مقایسه کرد. در هر حال، کیفیت ساخت و تولید برندهای مطرح‌تر با برندهای معمول و متوسط تفاوت‌هایی دارد. از میان محصولات پرفروش فراگرنس ورلد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ادو پرفیوم زنانه فیلون فراگرنس ورد مدل Chic Girl Black حجم 90 میلی لیتر؛ رایحه این عطر شیرین و گرم است و جعبه‌ٔ زیبایی هم دارد که البته کپی‌برداری از طرح جعبه و شیشهٔ برند معروف کارولینا هررا یعنی همان بطری عطر شبیه کفش است.

    مشاهده مدل Chic Girl Black

    ادو پرفیوم مردانه فراگرنس ورد مدل D'HOMMES SPORT حجم 100 میلی لیتر؛ طرف‌داران رایحه‌های شیرین و خنک با رگه‌های عطر مرکبات از این عطر ۱۴۰ هزارتومانی خوش‌شان خواهد آمد.

    مشاهده این عطر شیرین و خنک مردانه

    لالیک LALIQUE؛ رایحه‌های ماندگار و خاص

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    لالیک هم از پرفروش ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران است. اما این مورد مانند گزینه‌های قبلی فهرست‌مان نیست. یعنی قیمت متوسط و اندک دلیلی برای پرفروش‌بودن محصولات برند نیست؛ چون قیمت‌ها کمی بالاتر از دو برند قبلی‌اند.

    برای مثال، ارزان‌ترین عطر و ادکلنی که می‌توانید از این برند بخرید، حدود ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گران‌ترین مدل هم در میان عطرهای لالیک حدود ۳ میلیون تومان است. پس فرضیهٔ نقش‌داشتن قیمت در پرفروش‌بودن این برند کنار می‌رود. رایحه‌های ماندگار و خاص عطرها و ادکلن‌های لالیک است که از آن برندی پرطرف‌دار می‌سازد. دو نمونه از پرفروش‌ترین‌ها را ببینید:

    ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire حجم 100 میلی لیتر؛ بوی این ادوتویلت بسیار طبیعی است. یعنی رایحه‌ای از عطر خوشایند چوب،خاک و گیاهان معطر را به مشامتان می رساند.

    مشاهده این ادوتویلت محبوب مردانه

    ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour حجم 100 میلی‌ لیتر؛ این عطر هم رایحه‌ای خنک با رگه‌هایی از بوی گل و چوب دارد.

    مشاهده مدل Le Amour

    مشاهده پرفروش‌ترین ادکلن‌های لالیک

    اسکلاره؛ ارزان و مقرون‌به‌صرفه

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    اسکلاره برند پرفروشی است. این برند هم انواع عطرها و ادکلن‌های ارزان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. گران‌ترین مدل این برند حدود ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که زیاد گران نیست. ولی طرف‌داران این برند پرشمارند. کسانی که عطر زیاد استفاده می‌کنند، معمولا ترجیح می‌دهند که به سراغ مدل‌هایی از اسکلاره بروند. چون هم به‌صرفه است و هم کیفیت قابل‌قبولی دارد.

    وقتی می‌گوییم کیفیت قابل‌قبول یعنی عطرهای این برند به سرعت نمی‌پَرند و ماندگاری‌شان اندک نیست، بوی الکل یا بوی ترکیبات ناخوشایند از آنها به مشام نمی‌رسد و در حدی معمولی می‌توانند شما را خوش‌بو کنند. به این دو مدل پرفروش از برند اسکلاره دقت کنید:

    مشاهده این ادوتویلت خنک مردانه

    ادو پرفیوم مردانه اسکلاره مدل تلگرام به‌همراه ادو پرفیوم زنانه؛  قیمت کل آن ۱۹۰ هزار تومان است. یعنی اگر دو ادکلن از این برند را جداجدا هم بخرید، تقریبا همین قیمت را باید بپردازید. پس احتمالا راز پرفروش‌شدن آن عطر و رایحهٔ ادوپرفیوم‌هاست.

    مشاهده این محصول مقرون‌به‌صرفه

    مشاهده پرفروش‌ترین ادکلن‌های اسکلاره

    [related]2044[/related]

    ژک ساف؛ تنوع عطرهای جیبی و قابل حمل

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    یکی از دلایل عمدهٔ فروش زیاد محصولات ژک ساف، وجود انواع مختلفی از عطرهای جیبی در میان تولیداتش است. عطرهای جیبی خوش‌بو که نمونه‌ای کوچک از مدل‌های معروف این برند هستند، طرف‌داران زیادی دارند.

    از عطرهای جیبی گذشته، طیف قیمتی محصولات ژک ساف هم مقرون‌به‌صرفه است. گران‌ترین عطرهای این برند حدود ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارند. چنین طیفی از قیمت‌ها زیاد در روزهای اخیر بازار گران محسوب نمی‌شود. دو محصول پرفروش زیر از برند ژک ساف را ببینید:

    عطر جیبی زنانه ژک ساف مدل Night Wish حجم 20 میلی لیتر؛ رایحه‌ای گرم و شیرین در این عطر جیبی وجود دارد که برای بسیاری از افراد خوشایند است و به همین خاطر، این عطر کوچک ۳۰ هزارتومانی پرفروش شده است.

    این عطر جیبی را دقیق‌تر ببینید

    ادو پرفیوم مردانه ژک‌ ساف مدل Aqua Di acsaf؛ طرف‌داران بوهای خنک و شیرین از این مدل خوش‌شان می‌آید.

    این ادوپرفیوم خنک را ببینید

    مشاهده پرفروش‌ترین ادکلن‌های ژک ساف

    ریو کالکشن؛ متنوع و خوش‌قیمت

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    برند ریوکالکشن هم قیمت‌هایی متوسط و پایین دارد و تنوع مدل‌های عطر در آن بسیار زیاد است. یکی از جذابیت‌های این برند برای بیشتر مشتریان، وجود عطرهای کوچک زیر ۲۰میلی‌لیتر آن است که در کیف و جیب جا می‌شوند.

    فرقی ندارد که به دنبال رایحه‌ای تلخ و خنک هستید یا گرم و شیرین، رگه‌هایی از عطر مرکبات را می‌پسندید یا دوست دارید که عطرتان بوهایی مانند بوی گل و شکوفه بدهد. در هر حال، در ریو کالکشن انتخاب‌هایی برای‌تان وجود خواهد داشت. به این دو مورد از میان پرفروش‌ترین‌های ریو نگاه کنید:

    ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Avaitus حجم 100ml؛ بوی وانیل، چوب و مرکبات ترکیب جالبی است. به‌ویژه، زمانی که تلفیق این رایحه‌ها حالتی تلخ و خنک داشته باشند. قیمت این ادوپرفیوم  حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

    مشاهده این ادوپرفیوم وانیلی

    ست ادو پرفیوم و اسپری زنانه ریو کالکشن مدل Jasmin Noir؛ این مجموعه را می‌توانید به قیمت حدود ۱۰۰ هزارتومان بخرید. البته باید طرف‌دار بوهای خنک و شیرین باشید.

    مشاهده این محصول اقتصادی

    مشاهده پرفروش‌ترین ادکلن‌های ریوکالکشن

    دیور؛ محبوب همیشگی

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    دیور از آن برندهای معروف و محبوبی است که دلایل شهرت و فروشش مانند گزینه‌های قبلی این فهرست نیست. دلیل فروش این برند، کیفیت و سابقهٔ چندین و چندسالهٔ آن است. بعضی از مدل‌های معروف آن مانند مدل هیپنوتیک پویزن (hypnotic poison) سال‌هاست که در میان پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین عطرهای دنیا قرار دارند.

    مدل‌های معروف این برند بالای یک میلیون تومان هستند. با این حال همیشه در ایران و جهان پرطرف‌دار و محبوب بوده و هستند. برای خرید دیور اصل باید بودجه‌ای از ۷۰۰ هزار تومان به بالا در نظر بگیرید. با این دو مدل که از محبوب‌ترین‌های دیور است، آشنا شوید:

    ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Addict حجم 100 میلی لیتر؛ رایحهٔ شیرین گل‌ها در کنار بوی خوش وانیل جداً جذاب است. برای خرید این عطر باید حدود ۲ میلیون تومان بپردازید.

    مشاهده این ادوپرفیوم جذاب و شیک

    ادو تویلت مردانه دیور مدل Sauvage حجم 200 میلی لیتر؛ بوی تند، خنک و شیرین این ادوتویلت که با تلفظ فرانسوی سُوَژ خوانده می‌شود، محبوب بسیاری از خاص‌پسندان است. اگر عطرباز باشید و به  دنبال‌کردن سلبریتی‌ها هم علاقه داشته باشید، احتمالا حضور جانی‌ دپ در فیلم‌ها و پوسترهای تبلیغاتی این برند را به یاد دارید.

    این ادوتویلت خوشبو را ببینید

    اجمل؛ خوشبو و بسیار اقتصادی

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    اجمل هم برند خوبی برای کسانی است که نمی‌خواهند هزینهٔ زیادی بابت خرید عطر و ادکلن بپردازند. این برند هم مدل‌های متنوعی از عطر در اندازه‌ها و رایحه‌های متنوع دارد. بعضی از مدل‌هایش بسیار پرطرف‌دارند. ماندگاری بیشتر مدل‌هایی که ارائه می‌کند از جمله دلایل محبوبیت آن میان خریداران است.

    اگر دوست دارید که با پرفروش‌ترین مدل عطر و ادکلن اجمل آشنا شوید، نگاهی به لینک‌های زیر داشته باشید و با مراجعه به دیجی‌کالا و خواندن نظرات کاربران ببینید که نقطهٔ قوت مدل‌های پرفروش اجمل چیست:

    ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Raindrops حجم 50 میلی لیتر؛ ترکیب گل، چوب و میوه برای بسیاری از خریداران عطر و ادکلن خوشایند است. برای خرید عطری با این مشخصات به این مدل از برند اجمل هم نیم‌نگاهی داشته باشید.

    مشاهده این ادوپرفیوم خوش‌رایحه

    ادو پرفیوم مردانه اجمل مدل Blu حجم 90 میلی لیتر؛ تلفیق رایحه‌های گل‌ها با ادویه‌های معطر در صنعت عطرسازی بسیار رایج است. این ادوپرفیوم هم از همین فرمول ساخته شده است و طرف‌داران زیادی دارد.

    مشاهده دقیق‌تر این ادوپرفیوم

    مشاهده پرفروش‌ترین ادکلن‌های اجمل

    ورساچه؛ خوشنام و ماندگار

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    ورساچه هم مانند دیور است. در کیفیت آن هیچ حرفی نیست. برای خرید مدل‌های متنوعش هم باید روی ۵۰۰ هزار تومان به بالا حساب کنید. قیمت مدل‌های این برند گران و معروف به بیش از ۲ میلیون تومان هم می‌رسد.

    شاید شما هم مدل در بزرگ بیشتر بطری‌های این برند را دیده باشید. در بسیاری از محصولات ورساچه همان در الماس‌مانند بزرگی است که رنگ‌های متنوعی دارد. با دو مورد از محبوب‌ترین مدل‌های برند ورساچه آشنا شوید:

    ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 میلی لیتر؛ بوی اقیانوس، گل، چوب؟ بله اینها رایحه‌های به‌کاررفته در ادوتویلت ورساچه هستند که با قیمت ۸۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

    مشاهده این ادوتویلت پرطرفدار

    ادو تویلت مردانه ورساچه مدل Pour Homme حجم 100 میلی لیتر؛ طرف‌داران بوهای اصیل، تند و خنک هم معمولا عاشق این مدل از ادوتویلت مردانه ورساچه می‌شوند. قیمت آن هم حوالی ۸۴۰ تومان است.

    این ادوتویلت تند و خنک را ببینید

    پرفروش‌ترین ادکلن‌های ورساچه را ببینید

    بولگاری؛ باکیفیت و همیشگی

    پرفروش ‌ترین برندهای عطر و ادوکلن در بازار ایران

    بولگاری هم برند معروفی است. کیفیت و قیمتش هم بالاست. طرفداران زیادی هم دارد. ارزان‌ترین مدل آن حدود ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. پس اگر به دنبال قیمت‌های بالا نیستید، باید زود دور آن را خط بکشید. اما آشنایی با پرفروش‌ترین مدل‌های آن که ضرر ندارد. پس از شما دعوت می‌کنیم که این دو مدل از بولگاری را نگاه کنید:

    ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Crystalline حجم 65 میلی لیتر؛ این عطر شیرین و خنک است و به‌شدت ماندگار. قیمت آن هم ۸۰۰ هزار تومان است.

    مشاهده این ادوتویلت جذاب

    ادو پرفیوم مردانه بولگاری مدل Man In Black حجم 100 میلی لیتر؛ این ادوپرفیوم مردانه گرم و تند است و برای خریدش باید ۹۰۰ هزار تومان دست‌به‌جیب شوید.

    مشاهده دقیق‌تر این ادوپرفیوم محبوب

    در آخر

    در این مطلب پرفروش‌ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. هرچند مدل‌های دیگری مثل بهترین عطر شنل را هم می‌توان در این فهرست جای داد اما سعی کردیم به ۱۰ مدل بسنده کنیم. ملاک شما در انتخاب و خرید عطر چیست؟ چطور و چگونه فرایند شروع خرید عطر و ادکلن برای‌تان شروع می‌شود؟ از میان عطرها و ادکلن‌هایی که گفته شد، تجربهٔ استفاده از کدام‌یک را دارید؟ بسیار ممنون می‌شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما به اشتراک بگذارید. [see_also]7819[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید