همه نکات مهم برای خرید کرم ترک پا

همه نکات مهم برای خرید کرم ترک پا
راهنمای مطالعه

    کرم کف پا یکی از آن چیزهایی‌ست که به‌خصوص در فصل گرما حتما لازم دارید. می‌خواهید صندل به پا کنید، یا ساعت‌ها پای‌تان در هوای گرم در کفش می‌ماند و خلاصه به مراقبت بیشتری نیاز دارد. نکته‌های پیش از خرید کرم کف پا را این‌جا بخوانید.

    وقتی از حرف از مراقبت پوست باشد، بیشتر یاد کرم‌ مرطوب‌کننده، دور چشم و خلاصه مراقبت از پوست صورت می‌افتید. احتمالا کف پا اولین جایی نیست که به آن رسیدگی می‌کنید. اما یک روز متوجه می‌شوید کف پای‌تان حسابی ترک خورده، خشک شده و هیچ وضعیت خوبی ندارد. پاها وزن شما را تحمل می‌کنند و هر روز بار سنگینی به‌دوش می‌کشند! پس حق‌شان است مهربانی و رسیدگی دریافت کنند. ما که می‌گوییم از این به‌بعد کرم کف پا را به سبد خریدتان اضافه کنید. اما اول این مطلب از «درجه» را بخوانید که درمورد خرید کرم ترک پا و نکته‌های مهم مربوط به این کرم برای‌تان نوشته‌ایم.

    چرا پوست ترک می‌خورد؟خرید کرم ترک پا

    خشکی کف پا مشکلی نیست که فقط برای شما اتفاق افتاده باشد. خیلی‌ها با این مشکل روبه‌رو هستند، به‌ویژه آنهایی که جنس پوست خشک‌تری دارند. شاید تعدادی از این علت‌ها درمورد شما درست باشد:

    • قرار گرفتن در هوای سرد و رطوبت کم
    • ایستادن به‌مدت طولانی
    • دوش‌ طولانی و با آب خیلی داغ
    • پوشیدن کفش تنگ یا پشت باز
    • بالا رفتن سن
    • کمبود ویتامین
    • پابرهنه راه رفتن به‌مدت طولانی

    مسائل مهم‌تری مثل چاقی، عقونت قارچی، درماتیک آتوپیک و کم‌کاری تیروئید هم ممکن است باعث خشکی، التهاب و مشکلات پوست کف پا شود. اما در این‌جا از خشکی معمولی کف پا حرف می‌زنیم، همانی که با کمی رسیدگی و استفاده از کرم ترک کف پا از بین می‌رود.

    برای خرید کرم ترک پا باید چند نکته اساسی را درنظر بگیرید.

    [related]6898[/related]

    پرفروش‌ترین کرم‌های ترک پا را ببینید

    در کرم کف پا دنبال چه موادی باشیم؟خرید کرم کف پا

    ۱- اوره

    این ماده در مرطوب کردن و لایه‌برداری از پوست خشک نقش دارد. پس لازم است پوست پا با اوره تغذیه شود. اما در راه رفتن، تماس با زمین و ساییدگی اوره پوست از بین می‌رود و لازم است با کرم پا آن را دوباره به پوست برسانید.

    ۲- لانولین

    لانولین به حفظ بازیابی رطوبت پوست کمک می‌کند و به این ترتیب جلوی خشکی و ترک خوردن پاشنه پا را می‌گیرد. وجود لانولین باعث می‌شود آبرسانی بیشتری انجام شود و زبری کف پا را کم می‌کند.

    ۳- پترولاتوم

    وجود این ماده در کرم ترک پا باعث می‌شود پوست آب خودش را از دست ندهد چراکه لایه‌ای روی پوست ایجاد می‌کند و مانع از تبخیر آب می‌شود.

    ۴- اسید گلیکولیک

    کار اسید گلیکولیک در زدودن پوست خشک و زبر از روی پاشنه پا حرف ندارد. ضمن این‌که باعث ریزش سلول‌های مرده می‌شود.

    ۵- آلئوورا

    آلئوورا در ترمیم پاشنه ترک خورده عالی عمل می‌کند. وقتی این ماده در بالم کف پا باشد، پوست را مرطوب نگه می‌دارد. اگر التهاب، درد یا قرمزی در ناحیه پوست کف پا باشد، باوجود آلئوورا از بین می‌رود.خرید کرم ترک پا

    ۶- روغن شی

    یکی از بهترین مرطوب‌کننده‌های پوست همین روغن شی است که به آن کره شی هم می‌گویند. حتما دقت کنید روغن شی جزو مواد تشکیل‌دهنده کرم ترک پا باشد که پشیمان نمی‌شوید.

    ۷- النتوین

    یکی دیگر از موادی که به مرطوب کردن کف و پاشنه پا کمک می‌کند، النتوین است. اگر این ماده در کرمی که می‌خرید، وجود داشته باشد، پاشنه پا را حسابی نرم می‌کند.

    ۸- ویتامین ای

    ویتامین ای سوزش و التهاب پوست را تسکین می‌دهد، اما کارهایی بسیار دیگری هم از دستش برمی‌آید. بی‌دلیل نیست که این ویتامین در بیشتر محصولات بهداشتی که ادعای جوان نگه‌داشتن پوست را دارند، پیدا می‌شود. ویتامین ای رطوبت پوست را تامین می‌کند، زخم و خراش را بهبود می‌بخشد و از سرطان پوست جلوگیری می‌کند. این ویتامین در نقش آنتی اکسیدان ظاهر می‌شود و عمر سلول‌ها را طولانی می‌کند.

    ۹- ال آرژنین

    وجود ال آرژنین در کرم ترک پا باعث می‌شود پوست احیا شود و ترک‌های روی پاشنه پا ناپدید شوند.

    ۱۰- دایمیتیکن

    این ماده مانعی ایجاد می‌کند تا رطوبت پوست از دست نرود.

    ۱۱- روغن نارگیل

    این روغن طبیعی در مرطوب نگه داشتن پوست نقش دارد و خاصیت ضدالتهابی و ضدمیکروبی دارد و برای پاشنه ترک‌خورده خیلی مفید واقع می‌شود.

    ۱۲- روغن کارانجا

    این ماده طبیعی به بهتر کردن پوست خشک پا معروف است. روغن کارانجا باعث می‌شود کف پا نرم و صاف شود.

    ۱۳- روغن نیم

    این روغن خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی دارد. اگر در کرمی ترکیب روغن نیم و روغن کارانجا باشد، به نرم شدن کف پا کمک زیادی می‌کند.

    ۱۴- روغن اوکالیپتوس و درخت چای

    روغن اوکالیپتوس و درخت چای به داشتن ویژگی ضدباکتری معروفند و در از بین بردن بوی پا مهارت دارند.

    مواد دیگری هم در ترکیبات کرم ترک پا پیدا می‌کنید، مثل روغن آفتابگردان، آووکادو و دانه سویا.

    نکته‌های مهم خرید کرم ترک پا کدامند؟خرید کرم پا

    ۱- بودجه‌تان چقدر است؟

    خیلی مهم است که اول بوجه خرید کرم کف پا را مشخص کنید و بعد ببینید با همان مقدار بودجه، بهترین برندها کدامند. همیشه قیمت کرم ترک پا نشان‌دهنده‌ میزان موثر بودن آن روی پوست نیست، اما اغلب برندهای گران‌قیمت از مواداولیه طبیعی و باکیفیت استفاده می‌کنند. کرمی که روغن‌های اصلی مناسب خشکی کف پا را داشته باشد، التهاب پوست، درد و خشکی را از بین می‌برد. اگر قیمت کرمی که انتخاب می‌کنید، بالاست، ابتدا نمونه یا سمپل کرم را تهیه کنید و اگر راضی بودید، کرم اصلی را بخرید.

    ۲- نیاز پوست‌تان را در نظر بگیرید

    باید ببینید وضعیت پوست کف پای شما چطور است. ممکن است یک مرطوب‌کننده سبک برای پای شما کافی باشد. شاید نیاز به کرمی دارید که از چند روغن مقوی تشکیل شده یا به محصولی خیلی تخصصی نیاز دارید که دکتر برای شما مشخص می‌کند.

    ۳- کیفیت کرم پا چطور باشد؟

    اگر کرم کف پا مرغوب باشد، سریع جذب پوست می‌شود، اثر چربی روی پا باقی نمی‌گذارد و آن را مرطوب می‌کند.

    ۴- مواد تشکیل‌دهنده کرم مشخص باشد

    اگر محصولی به‌روشنی مواد تشکیل‌دهنده‌اش را به شما نمی‌گوید، دورش را خط بکشید. برندی که از کیفیت محصولش اطمینان دارد، همه‌ مواد تشکیل‌دهنده بالم کف پا را به‌روشنی روی بسته‌بندی می‌نویسد.

    ۵- جوراب مخصوص داشتن خوب است

    گاهی با پوشیدن جوراب مخصوص نتیجه خیلی بهتری از خرید کرم پا می‌گیرید. بعضی از برندها همراه با کرم جوراب مخصوصی به شما می‌فروشند که چربی و رطوبت را روی پوست حفظ می‌کند.

    ۶- نظر خریداران قبلی چیست؟

    این روزها که خیلی‌ها در فضای آنلاین فعالیت دارند، اطلاعات خوبی درمورد محصولات مختلف پیدا می‌کنید. کافی‌ست سراغ سایت‌ها و پیج‌های فروش محصول بروید و ببینید مصرف‌کنندگان واقعی چه نظری درمورد کرم ترک پا نوشته‌اند.

    برندهای محبوب کرم ترک پا کدامند؟خرید کرم کف پا

    اغلب شرکت‌های لوازم آرایشی که کرم صورت و بدن تولید می‌کنند، کرم پا هم عرضه کرده‌اند. برندهای ایرانی و خارجی زیادی پیدا می‌کنید که کرم، مرطوب‌کننده، بالم، روغن یا اسپری کف پا داشته باشد. در جدول‌های پایین به چند برند ایرانی و خارجی و قیمت کنونی محصول‌شان اشاره کرده‌ایم. باتوجه به این جدول‌ها به‌نظر می‌رسد خرید کرم خارجی حدود ۱۰۰ هزار تومان و خرید کرم ایرانی حدود  ۳۰ هزار تومان خرج روی دست‌تان می‌گذارد.کرم ترک پا

    قیمت‌ها مربوط به اردیبهشت ۱۳۹۹ هستند.

    برندهای خارجی کرم ترک پا

    [table id=359 /]

    برندهای ایرانی کرم ترک پا

    [table id=360 /]

     

    نکته‌های پایانیخرید کرم ترک پا

    • معمولا کاری از دست لوسیون بدن معمولی برای تسکین کف پای ترک‌خورده برنمی‌آید. اگر پوست کف پای شما به مراقبت نیاز دارد، بالم و کرم ترک پا بخرید.
    • وقتی پا خشک است، روی آن اسکراب نکنید چراکه به پوست آسیب می‌رسانید.
    • عسل به‌تنهایی یکی از تسکین‌دهنده‌های عالی برای پوست کف پا به‌حساب می‌آید. عسل مرطوب‌کننده‌ای قوی ا‌ست و به پوست جان می‌دهد.
    • کف پا را ده دقیقه در آب گرم نگه دارید. بعد از اسکراب پا استفاده کنید تا سلول‌های مرده از پوست جدا شود. سنگ‌پا سنتی هم بسیار کمک‌کننده است.
    • خوب است دو بار در روز پاها را بشویید تا آلودگی روی پوست نماند.
    • وقتی کرم پا را به پوست می‌زنید، پاشنه، کف پا و انگشتان را به‌آرامی ماساژ دهید.

    از آن‌جا که گاهی هیچ شعار تبلیغاتی و نام هیچ برندی به‌اندازه تجربه مصرف‌کننده موثر نیست، خوب است شما هم برای ما و خوانندگان درجه بگویید از چه کرمی برای ترک پا استفاده می‌کنید و چقدر از آن راضی هستید.

    [see_also]19701[/see_also]

    پرفروش‌ترین کرم‌های ترک پا را ببینید

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید