۶ نکته مهم برای خرید بند انداز برقی

۶ نکته مهم برای خرید بند انداز برقی
راهنمای مطالعه

    اصلاح موهای صورت روش‌ها و راه‌های مختلفی دارد. بعضی‌ها فقط به بندانداختن سنتی ارادت دارند، برخی هم روش‌های جدیدتر مانند وَکس‌کردن یا استفاده از اپیلاتورها را می‌پسندند. اما در این میان، وسیله‌های دیگری مانند بندانداز برقی هم هست که می‌تواند راه‌گشا باشد. در این مقاله از خرید بند انداز برقی می‌گوییم.

    بند انداز برقی چیست؟

    خرید بند انداز برقی

    قبل از اینکه تصمیم بگیرید، بند انداز برقی وسیلهٔ خوبی برای‌تان است یا خیر، خوب است که نگاهی به ساختار و عملکرد آن داشته باشیم. بند اندازهای برقی نسخهٔ به‌روزشدهٔ همان بند هستند که از سالیان دور، یار و یاور بانوان محترم بوده‌اند. عملکردشان هم مشابه بندهای قدیم است.

    فقط به جای اینکه تکه‌ای نخ را دور گردن بیندازید یا به انگشتان پای‌تان ببندید و با حرکات انگشتان دست مشغول به برداشتن و زدودن موهای ریز و درشت صورت شوید، با وسیله‌ای روبه‌رو خواهید بود که دارای دسته‌ای مجهز به دو موچین در قسمت سر دستگاه است. نخ اصلاح دور این دو موچین قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با روشن‌کردن بند انداز برقی که با باتری یا برق کار می‌کند و حرکت آن روی پوست صورت یا نقاط دیگر بدن، موها را اصلاح کنید.

    بند انداز برقی با برق خانگی و سیم کار می‌کند. یعنی باید آن را داخل پریز برق بزنید و بعد حرکات آن روی سطح پوست، موجب می‌شود تا نخ‌هایی که بین دو موچین سر وسیله بسته‌اید، شروع به خارج‌کردن موها از زیر پوست کنند.

    مشاهده پرفروش‌ترین بنداندازهای برقی

    نکات قابل‌توجه برای خرید بند انداز برقی

    خرید بند انداز برقی

    اگر قصد دارید که بند انداز برقی بخرید باید با آن بیشتر آشنا شوید. بی‌گدار به آب نزنید. شاید اگر بدون آگاهی به سمت خرید بروید با محصولی روبه‌رو شوید که برای‌تان کاربردی ندارد و از کارکردن با آن لذت نمی‌برید. پس دقت کنید:

    ۱. آسانی کار کردن با دستگاه مهم است

    باید کار کردن با دستگاه برای‌تان ساده باشد. اگر نتوانید بعد از خرید بند انداز برقی به‌راحتی با آن کار کنید، احتمالا وسیله را کنار می‌گذارید و به سراغ روش‌های دیگر می‌روید. اینجاست که به شما می‌گوییم، لازم نیست نگران باشید. چون کارکردن با این وسیله بسیار ساده است. فقط باید آن را به برق بزنید و شاهد باشید که دو سر فلزی سر دستگاه که شبیه دو شاخک هستند، به‌طور خودکار بازوبسته می‌شوند و تارهای مو را از روی صورت می‌کَنند.

    ۲. طول سیم و مصرف برق دستگاه را در نظر بگیرید

    مصرف برق دستگاه بند انداز اصلا زیاد نیست. پس نگران نباشید. آداپتوری همراه با این وسیله عرضه می‌شود که معمولا ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت است و مصرف زیادی ندارد. حواس‌تان باشد که سیم دستگاه به اندازهٔ کافی بلند باشد تا در هنگام استفاده، رفاه کافی و آزادی‌عمل داشته باشید.

    ۳. وزن وسیله چقدر است؟

    بندانداختن یا همان اصلاح صورت، حرکتی ممتد است که اگر با وسیله‌ای سنگین در دست انجام شود، دست‌های‌تان را حسابی خسته می‌کند. پس اگر به فکر خرید بند انداز برقی افتاده‌اید، حتما به وزن وسیله هم دقت کنید تا سبک باشد. بیشتر این بند اندازهای برقی حدود ۱۰۰ گرم وزن دارند. در هر حال، در هنگام خرید به وزن نگاهی داشته باشید و اگر حضوری خرید می‌کنید، وسیله را به دست بگیرید تا ببینید که کارکردن با آن برای‌تان ساده است یا خیر.

    جدیدترین بنداندازهای برقی را ببینید

    ۴. قابلیت شست‌وشو دارد؟

    خرید بند انداز برقی

    بیشتر بند اندازهای برقی را نمی‌توان شست. به‌عبارت دیگر، این دستگاه‌ها ضدآب نیستند و مثلا زیر دوش نمی‌توان از آنها استفاده کرد. اما برخی از نمونه‌های این بند اندازها دارای قابلیت شست‌وشوی قسمت سر دستگاه هستند. یعنی سر قابل‌شست‌وشو دارند. فلز بخش موچین‌های دستگاه هم باید از جنس استیل ضدزنگ باشد تا در هنگام شست‌وشو یا پاک‌کردن با آب، آسیب نبیند و زنگ نزند.

    [related]5159[/related]

    ۵. به وسایل جانبی دستگاه توجه داشته باشید

    وسایل جانبی که همراه با بعضی از بند اندازهای برقی ارائه می‌شوند هم می‌توانند فرایند اصلاح موها را آسان‌تر کنند. برای مثال، پودر ضدحساسیتی با بعضی از این وسایل عرضه می‌شود که از ملتهب‌شدن پوست جلوگیری می‌کند. نخ اضافی برای اصلاح و کیف نگهداری هم از وسایل جانبی دیگری هستند که اگر چه حضورشان ضروری نیست اما وجودشان در کنار محصول می‌تواند خرید را خوشایندتر کند.

    بعضی از انواع بند اندازهای برقی مجهز به چراغی هستند که روی موضع اصلاح مو، نور می‌اندازند. این کار باعث می‌شود تا دقیق‌تر کار اصلاح را انجام بدهید و بتوانید موهای نازک را هم روی سطح پوست تشخیص بدهید و اصلاح کنید.

    نکته مهم

    یادتان باشد که باید نخ وسیله را به‌درستی در میان دو شاخک موچین قرار بدهید. در غیر این صورت، عملکرد دستگاه مطلوب نخواهد بود.

    ۶. قیمت بند انداز برقی چقدر است؟

    طیف قیمتی بند اندازهای برقی متنوع است. قیمت این وسایل از ۱۰۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر است. انتخاب از میان گزینه‌های موجود در بازار با مرور مدل‌های مختلف در وبسایت دیجی‌کالا و خواندن نظرات کاربران دیگر برای‌تان ساده‌تر خواهد شد.

    لیست قیمت بند انداز برقی را ببینید

    مزایای خرید بند انداز برقی

    خرید بند انداز برقی دارای مزایای قابل‌تأملی است. برای مثال، می‌توانید به‌سرعت و با دردی اندک موهای صورت یا نقاط دیگر بدن‌تان را به کمک آن اصلاح کنید. البته یادتان باشد که نمی‌توان به طور مداوم و پشت‌سرهم دستگاه را روشن نگه داشت و تمام بدن را با آن اصلاح کرد. بهتر است، بعد از اینکه کمی اصلاح کردید، چند دقیقه دستگاه را خاموش و مجددا آن را برای اصلاح نقاط دیگر بدن روشن کنید. بندانداختن نسبت به روش‌های دیگر اصلاح دوام و ماندگاری بیشتری دارد. یعنی بعد از بندانداختن، مدت زمان بیشتری صورت و بدنی بی‌مو و صاف خواهید داشت. پای هیچ مادهٔ شیمیایی هم در میان نیست و پوست‌تان تحت تأثیر آنها قرار نمی‌گیرد. البته برای کسانی که پوست ناصاف و پر از جوشی دارند، این روش توصیه نمی‌شود و خرید بند انداز برقی گزینهٔ خوبی نخواهد بود. چون پوست‌شان تحریک می‌شود و جوش‌های روی صورت در تماس با این وسیله آسیب بیشتری می‌بینند. تا به حال، تجربهٔ استفاده از بند انداز برقی را داشته‌اید؟ نظرتان دربارهٔ این وسیله چیست؟ [see_also]6752[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید