بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل کدامند؟ از تضمین اصالت قطعات تا تعمیر در محل

بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل کدامند؟ از تضمین اصالت قطعات تا تعمیر در محل
راهنمای مطالعه

    موبایل‌ها و تبلت‌ها به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. اما گاهی این وسایل نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند و حسابی دردسرساز می‌شوند. خوشبختانه در چند سال گذشته با پیشرفت کسب‌وکارهای اینترنتی تعمیرات موبایل نیز به آسانی امکان‌پذیر است؛ سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که با ثبت درخواست حتی در محل می‌توانید خدمات تعمیرات موبایل را دریافت کنید. بیایید نگاهی به بهترین سایت‌های تعمیر موبایل بیندازیم تا به آسانی مشکلات گوشی هوشمند خود را حل کنیم.

    ویژگی‌های بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل

    سایت‌های بسیاری در زمینه تعمیران موبایل و تبلت فعالیت دارند؛ اما کدامیک بهترین هستند؟ برای جواب به این سوال اجازه دهید پیش از آنکه بهترین سایت‌های تعمیر موبایل را معرفی کنیم ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم.

    ۱. تضمین اصالت قطعات

    ممکن است گوشی هوشمندتان برای تعمیر نیاز به قطعات یدکی داشته باشد؛ در این‌صورت باید از اصالت این قطعات مطمئن شد. قطعا هیج‌کدام از ما تمایل نداریم مدت کوتاهی پس از تعمیر موبایل‌مان به علت بی‌کیفیت بودن قطعه یدکی مجددا به تعمیرکار موبایل مراجعه کنیم. بنابراین بهترین سایت تعمیر موبایل باید اصالت قطعات استفاده شده را تضمین کند.

    ۲. مهلت تست

    پس از آنکه تعمیرات موبایل انجام شد باید مدتی برای تست از سوی تعمیرگاه موبایل در نظر گرفته شود. حتی بهترین تعمیرکاران نیز بدون تست نمی‌توانند از کار خود مطمئن باشند؛ بنابراین بهترین سایت تعمیرات موبایل باید فرصتی چند روزه را برای تست گوشی تعمیر شده در نظر گرفته باشد.

    ۳. تعمیر در محل زندگی مشتری

    امروزه موبایل‌ها تنها وسیله ارتباطی نیستند و به یکی از ابزارهای کاری نیز تبدیل شده‌اند. به‌طوری‌که بسیاری از کارها با گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود. در چنین شرایطی اگر قرار باشد برای تعمیرات موبایل مجبور شویم چند روزی آن را در تعمیرگاه بگذاریم کارهایمان با خلل ایجاد خواهد شد. به‌علاوه گاهی خرابی گوشی ناشی از یک مشکل پیش‌پاافتاده است که تعمیر آن به زمان زیادی احتیاج ندارد. باتوجه به مواردی که ذکر شد یک سایت تعمیرات موبایل خوب باید امکان ارائه خدمات تعمیر را در محل زندگی مشتری هم داشته باشد.

    بهترین سایت‌های تعمیرات موبایل

    اکنون که می‌دانیم چه ویژگی‌هایی برای یک سایت تعمیر موبایل اهمیت دارد؛ نوبت به انتخاب یک سامانه خوب برای تعمیر موبایل‌مان است. کسب‌وکارهای آنلاین بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که خدمات تعمیرات را در محل مشتری یا شرکت انجام می‌دهد. در ادامه ما چهار سایت برتر در زمینه ارائه خدمات تعمیرات موبایل را معرفی خواهیم کرد.

    [related]23598[/related]

    رتبه چهارم: موبایل سلام (mobilesalam.com)

    موبایل سلام سامانه آنلاین درخواست تعمیرکار موبایل است که گوشی‌های شما را در محل موردنظرتان تعمیر می‌کند. پس از ثبت کردن درخواست؛ زمان و محل تعمیرات موبایل را انتخاب می‌کنید. سپس تعمیرکار موبایل سلام برای رفع مشکل موبایل شما به محل اعزام خواهد شد. البته تمام مشکلات گوشی در محل مشتری قابل حل نیست و گاهی ممکن است گوشی موبایل به دفتر مرکزی ارسال شود.

    تعمیرات موبایل در موبایل سلام

    این شرکت خدمات تعمیرات را برای تمام برندهای گوشی موبایل ارائه نمی‌دهد؛ بنابراین پیش از ثبت درخواست برند موبایل خود را چک کنید. موبایل سلام اصالت قطعات تعویض شده را تظمین می‌کند و برای اطمینان از تعمیر شدن موبایل ۷ روز مهلت تست در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

    رتبه سوم: موبایل امداد (mobileemdad.com)

    موبایل امداد می‌تواند اکثر تعمیرات مورد نیاز برای موبایل را در مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت ارائه دهد. برای استفاده از خدمات این سامانه ابتدا باید با مراجعه به وب‌سایت یا از طریق تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید. برای تحویل گوشی موبایل به موبایل امداد می‌توانید حضوری به دفتر این سامانه مراجعه کرده یا از طریق پیک موبایل امداد گوشی را تحویل دهید.

    تعمیرات موبایل در 24 الی 48 سایت

    در حال حاضر موبایل کمک تنها به شهرواندان تهرانی خدمت رسانی می‌کند. موبایل امداد تعمیرات انجام شده را گارانتی می‌کند و مهلتی حدود ۳ روزه را برای تست در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به‌علاوه، اصالت قطعات تعویض شده را نیز گارانتی می‌کند تا خیال کاربران راحت باشد.

    رتبه دوم: البان (elbaan.com)

    سامانه البان خدمات تعمیرات موبایل را در محل موردنظر مشتریان ارائه می‌دهد؛ البته در موارد معدودی که این امکان وجود ندارد گوشی برای تعمیر به شرکت ارجاع داده می‌شود. پس از ثبت درخواست کارشناسان البان با شما تماس خواهند گرفت تا مابقی مراحل برای دریافت خدمات تعمیرات انجام شود.

    تعمیر موبایل در البان

    این سامانه گارانتی تعمیرات دارد و مهلت تست خدمات ارائه شده نیز بسته به نوع تعمیرات از یک الی ۶ ماه متغیر است. البان برای تمام برندهای گوشی موبایل، خدمات تعمیر و تعویض قطعات ارائه می‌دهد. این سامانه درحال‌حاضر در تهران و کرج فعالیت دارد.

    رتبه اول: موبایل آباد (mobileabad.com)

    موبایل آباد بیش از ۵۰ شعبه در سراسر کشورمان دارد. برای استفاده از خدمات تعمیر موبایل در این سامانه ابتدا باید درخواستی را در وب‌سایت موبایل آباد ثبت کنید. ظرف چند ساعت کارشناس این مجموعه با شما تماس می‌گیرد و پس از آنکه سوالاتی در مورد مشکل موبایل شما پرسیدند، هزینه تعمیرات را اعلام می‌کنند. می‌توانید برای ارسال موبایل تقاضای پیک دهید یا به صورت حضوری مراجعه کنید. به‌علاوه برای اینکه گوشی در محل شما تعمیر شود باید با بخش ارتباط با مشتریان تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

    تعمیرات موبایل در موبایل آباد

    موبایل آباد قطعاتی که در تعمیر گوشی استفاده شده را تا ۳۰ روز ضمانت می‌کند؛ البته این مدت برای تاچ و ال‌سی‌دی به ۷ روز کاهش پیدا خواهد کرد. به‌علاوه در صورتی که تا یک هفته برای قطعات تعمیر یا تعویض‌شده مشکلی به وجود آید نیازی نیست برای رفع آن‌ها در نوبت بمانید.

    در پایان

    اگر ساکن پایتخت نیستید؛ موبایل آباد را انتخاب کنید. این سامانه خدمات تعمیرات را در بسیاری از شهرهای کشورمان ارائه می‌دهد. اگر صدمه وارده به گوشی جدی است و برای تعمیر آن عجله دارید؛ موبایل امداد می‌تواند انتخاب خوبی محسوب شود. شما تاکنون تجربه‌ای از تعمیر موبایل در منزل یا محل کارتان داشته‌اید؟ آیا از دریافت خدمات تعمیر موبایل در محل راضی بوده‌اید؟ لطفا تجربه‌های خود را با ما و سایر مخاطبان در میان بگذارید.

    [see_also]23599[/see_also]

    مشاهده پرفروش‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید