بهترین تلویزیون ایرانی 4K و هوشمند بازار؛ پرفروش‌ترین برندها را بشناسید

بهترین تلویزیون ایرانی 4K و هوشمند بازار؛ پرفروش‌ترین برندها را بشناسید
راهنمای مطالعه

    بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ در این راهنمای خرید شما را با پرفروش ترین تلویزیون ایرانی 4K و هوشمند آشنا خواهیم کرد.

    تلویزیون تا همین چند سال پیش فقط گیرنده‌ای بود که امواج را از آنتن یا پلیر دریافت و پخش می‌کرد اما مدت‌هاست کارایی آنها دگرگون شده. این دستگاه‌ها حالا به سیستم عامل، قابلیت‌ اتصال به اینترنت و ویژگی‌های هوشمند دیگر مجهز شده‌اند که آنها را از نظر پیچیدگی و کارایی در رده گوشی و کامپیوتر قرار می‌دهد. علاوه بر این از نظر رزولوشن، دقت تصویر و طراحی‌ به انواع و اقسام مدل‌ها تقسیم شده و با پنل‌های متنوعی از LCD گرفته تا LED، OLED و QLED به بازار عرضه می‌شوند.

    راهنمای خرید بهترین تلویزیون ایرانی

    شاید در نگاه اول خرید بهترین تلویزیون ایرانی آسان به نظر برسد اما وجود مدل‌های متنوع با قابلیت‌های مختلف کار را دشوار می‌سازد. بهترین راه برای داشتن خریدی موفق استفاده از تجارب دیگران است. از این رو اگر قصد خرید تلویزیون دارید با ما با همراه شوید تا ۱۰ برند پرفروش برتر بازار ایران را به شما معرفی کنیم. در کنار هر برند، پرفروش‌ترین‌ها تلویزیون‌های آنها را هم با ذکر مزایای هر کدام معرفی کرده‌ایم.

    هنگام خرید بهترین تلویزیون ایرانی باید به نکات مختلفی توجه کنید تا گزینه مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید. برخی از مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید:

    • اندازه صفحه نمایش: اولین چیزی که باید تصمیم بگیرید این است که چه اندازه صفحه نمایش می‌خواهید. اندازه صفحه نمایش به عوامل مختلفی مانند فاصله بین شما و تلویزیون، اندازه اتاق و نوع محتوایی که تماشا می‌کنید بستگی دارد. به عنوان مثال، برای فاصله تا ۴ متر بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ کافی است اما اگر برای تماشای فیلم و تلویزیون از فاصله دور استفاده می کنید، به یک تلویزیون بزرگتر نیاز دارید.
    • کیفیت تصویر: کیفیت تصویر تلویزیون به نوع پنل، رزولوشن و کنتراست آن بستگی دارد. پنل تلویزیون می‌تواند LCD، LED یا OLED باشد. LCD رایج‌ترین نوع پنل است و کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد. پنل‌های LED که در بعضی مدل‌های بهترین تلویزیون اسنوا بکار رفته، روشنایی بیشتری نسبت به پنل های LCD دارند و کیفیت تصویر بهتری در محیط های تاریک ارائه می‌دهند. پنل های OLED بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهند، اما گران هستند.
    • رزولوشن: رزولوشن تلویزیون تعداد پیکسل های روی صفحه نمایش را تعیین می کند. رزولوشن بالاتر به معنای کیفیت تصویر بهتر است. رزولوشن 4K، بالاترین رزولوشن موجود است و بهترین تلویزیون 4K کیفیت تصویر خیره کننده‌ای ارائه می‌دهد.
    • کنتراست: کنتراست تلویزیون نسبت بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت های تصویر را تعیین می کند. کنتراست بالاتر به معنای عمق سیاه بهتر و کیفیت تصویر بهتر است.
    • زاویه دید: زاویه‌ای است که در آن می‌توانید تصویر را بدون تحریف و تغییر مشاهده کنید. زاویه دید بالاتر به معنای این است که می‌توانید از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید بدون اینکه کیفیت تصویر کاهش یابد.
    • ویژگی های هوشمند: بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی دارای ویژگی‌‌هایی مانند دسترسی به اینترنت، پخش جریانی و برنامه های تلویزیونی است. اگر از این ویژگی ها استفاده می‌کنید، باید تلویزیونی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های هوشمند مورد نظر شما باشد. برای تلویزیون معمولی سراغ خرید بهترین اندروید باکس بروید.
    • قیمت: قیمت تلویزیون بسته به اندازه صفحه نمایش، کیفیت تصویر، ویژگی ها و برند متفاوت است. قبل از خرید تلویزیون، بودجه خود را تعیین کنید و مدلی را انتخاب کنید که بهترین کارایی را برای بودجه شما ارائه دهد.

    در ادامه سراغ معرفی پرفروش ترین و بهترین تلویزیون ایرانی 4K و هوشمند می‌رویم. همچنین بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ در بازار ایران را معرفی خواهیم کرد.

    بهترین تلویزیون ایرانی 4K و هوشمند

    دوو؛ تلویزیون هوشمند ایرانی

    دوو تولید کننده پرفروش‌ترین تلویزیون ایرانی با تکنولوژی LED و OLED و دستیار صوتی، انتخابی مناسب برای کسانی است در تلویزیون‌های ایرانی به دنیال تکنولوژی روز دنیا می‌گردند. یکی از ویژگی‌های مثبت این برند تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط برای محصولات است که خیال مشتری را برای خرید راحت می‌کند.

    لیست قیمت تلویزیون‌های دوو

    تلویزیون ۵۵ اینچی مدل DSL-55S7100EU به نسبت قیمت مناسب از امکانات زیادی برخوردار است. این تلویزیون با دارا بودن رابط هوشمند می‌تواند انواع بازی‌ها و پلتفرم‌های نمایش آنلان را ساپورت کند. همچنین، در این تلویزیون گیرنده دیجیتالی داخلی تعبیه شده تا بدون نیاز به دستگاه مجزا بتوان شبکه‌های دیجیتالی داخلی را تماشا کرد.

    تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55S7100EU در فهرست بهترین تلویزیون ایرانی 4K قرار دارد. این تلویزیون 4K با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی و حافظه رم  ۱.۵ گیگابایتی برای کسانی که به دنبال اضافه کردن محصولی مدرن و کاربردی به محیط خانه هستند یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

    مشاهده تصاویر تلویزیون DSL-55S7100EU

    یکی از جدید ترین تلویزیون‌های دوو مدل هوشمند OLED اپرا دوو است. این تلویزیون در دو مدل موحود است؛ مدل 65K7000U که سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد و مدل DSL-65O9000EUM که ساخت سال ۲۰۲۲ است

    تلویزیون‌های ۶۵ اینچی اپرا با بهره‌گیری از رزولوشن تصویری 4K، سیستم عامل اندروید و دستیار هوشمند صوتی تقریبا تمام چیزی که یک تلویزیون هوشمند باید داشته باشد را به مخاطب ارائه می‌دهند. از طرفی طراحی مینیمال و ضخامت کم این تلویزیون زیبایی قابل توجهی را به محیط اضافه می‌کند.

    ایکس ویژن

    بهترین تلویزیون ایرانی

    ایکس ویژن برندی ایرانی و متعلق به گروه مادیران است که با معرفی اولین تلویزیون خود در سال ۱۳۸۵ وارد بازار محصولات صوتی و تصویری شد. کیفیت مطلوب، کارایی بالا و از همه مهمتر قیمت بسیار مقرون به صرفه باعث استقبال از تلویزیون‌های ایکس ویژن شده و در فهرست بهترین تلویزیون ایرانی قرار دارد.

    پرفروش‌ترین تلویزیون این برند در ایران 55XYU715 است که نمایشگر ۵۵ اینچی آن از نوع LED است و به لطف رزولوشن 4K محتوا را با وضوح بالایی به تصویر می‌کشد. دو درگاه USB امکان اتصال فلش و هارد اکسترنال را به شما خواهند داد و از طریق پورت HDMI هم می‌توانید انواع پخش کننده از جمله ست‌تاپ‌باکس را به این تلویزیون ایرانی ۵۵ اینچ متصل کنید.

    اگر دنبال تلویزیونی کوچکتر و ارزانتر هستید پیشنهاد ما 50XYU755 است. این مدل ۵۰ اینچی از همان پنل LED با وضوح 4K برخوردار است. در پشت دستگاه ۲ پورت USB و ۳ پورت HDMI در نظر گرفته شده است. اسپیکرهای دو کاناله ۲۰ واتی نیز صدایی غنی را تولید خواهند کرد.

    لیست قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن + پرفروش‌ترین‌ها

    جی‌پلاس؛ تلویزیون LED ایرانی

    گلدیران پس از خروج ال‌جی از بازار ایران در سال ۱۳۹۷ برند جدید جی‌پلاس را بنیان گذاشت. محصولات این شرکت طراحی به‌روز و کارایی قابل قبول را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از مزایای مهم جی‌پلاس گارانتی معتبر مادیران و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

    در فهرست بهترین تلویزیون ایرانی ، جی‌پلاس 65PU750CN یکی از به‌روزترین و با کیفیت‌ترین‌ها است. نمایشگر ۶۵ اینچی دستگاه از نوع LED است و با وضوح تصویر فوق‌العاده 4K UHD تصاویر را به نمایش می‌کشد. این تلویزیون هوشمند ایرانی به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز شده و می‌توانید اپ‌ها را روی آن نصب کرده و از طریق وای‌فای به اینترنت پر سرعت نصب شوید. قابلیت AirScreen هم امکان نمایش محتوای موبایل روی تلویزیون را به شما خواهد داد.

    پرفروش ترین تلویزیون ایرانی

    43PH618N محصولی ارزانتر از این برند است که در ابعاد ۴۳ اینچی و با وضوح تصویر Full HD به دستتان می‌رسد. این مدل هم به سیستم عامل اندروید مجهز است، درگاه‌های متنوعی دارد و به لطف گیرنده دیجیتال داخلی و اسپیکرهای با کیفیت ۱۶ واتی شما را از خرید ست‌تاپ باکس و ساندبار بی‌نیاز می‌سازد.

    لیست قیمت تلویزیون‌های جی‌پلاس

    اسنوا؛ تلویزیون ایرانی 4K

    این برند ایرانی در کنار دوو الکترونیک و تکنو یکی از زیر مجموعه‌های گروه انتخاب است. اسنوا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در اصفهان تاسیس شد و چند سال پا به عرصه تولید تلویزیون گذاشت. اسنوا علاوه بر بازار داخلی برخی محصولاتش را به کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند.

    لیست قیمت تلویزیون‌های اسنوا

    اسنوا 43SK14100M یکی از ارزانترین تلویزیون‌های ۴۳ اینچی این روزهای بازار است که پنل Full HD آن با رزولوشن Full HD محتوا را به شکلی واضح پیش چشمان شما می‌آورد. سازنده در زمینه طراحی هم کم نگذاشته و حاشیه بسیار باریکی اطراف نمایشگر دیده می‌شود. این دستگاه رابط‌‌های کاملی را در خود داشته و قابلیت PVR آن امکان ضبط محتوا در حافظه‌های خارجی مثل هارد اکسترنال را فراهم می‌کند.

    بهترین تلویزیون ایرانی ۵۵ اینچ اسنوا به پردازنده ۴ هسته‌ای و سیستم عامل اندروید مجهز شده تا قابلیت‌های متنوعی مثل امکان نصب اپلیکیشن‌، انتقال بی‌سیم محتوا بین موبایل و تبلت با تلویزیون و وبگردی را میسر می‌سازد. علاوه بر تصاویر را با بالاترین کیفیت و وضوح 4K به نمایش درمی‌آورد.

    تصاویر تلویزیون SSD-55SA580U را ببینید

    شهاب

    شهاب یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های الکترونیکی ایران است که بیش از ۶ دهه تجربه را یدک می‌کشد. این شرکت کارش را با رادیو شروع کرد و از زمان تلویزیون‌های CRT تا امروز جایگاهش را در بازار تلویزیون ایران حفظ کرده است.

    لیست قیمت تلویزیون‌های شهاب

    یکی از مدل‌های محبوب شهاب در بازار SH102U1 است که از نظر عملکرد و کیفیت ساخت در سطح بسیار بالایی قرار می‌گیرد. نمایشگر وسیع ۵۵ اینچی با رزولوشون فوق‌العاده 4K در کنار سیستم عامل اندروید و از همه مهمتر قیمت مناسب شهاب SH102U1 را به یکی از انتخاب‌های مناسب تبدیل کرده است.

    شهاب مدل LED43SH201N1 هم از ۴۳ اینچی‌های خوش قیمت بازار است که طراحی چشم‌نواز و کارایی مطلوب را در کنار هم دارد. نمایشگر تخت این مدل از بهترین تلویزیون ایرانی از نوع LED است و با وضوح Full HD و زاویه دید گسترده تجربه‌ای لذت بخش را به همراه خواهد آورد. درگا‌‌ه‌های متنوع از جمله USB و HDMI نیز امکان اتصال دستگاه‌های مختلف از جمله هارد، فلش، کنسول و لپ‌تاپ را به شما می‌دهند.

    پرفروش ترین تلویزیون در ایران

    علاوه بر برندهایی که تا کنون معرفی کردیم، تعدادی از نام‌های بزرگ هم کم و بیش در بازار ایران حضور دارند. در ایران، پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها متعلق به برندهای سامسونگ، ال‌جی و سونی است.

    این تلویزیون‌ها از کیفیت تصویر و ویژگی‌های خوبی برخوردار هستند و در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه خود، یکی از این تلویزیون‌ها را انتخاب کنید.

    تلویزیون سامسونگ

    تلویزیون‌های سامسونگ از ده‌ها سال قبل پای ثابت خانه‌ ایرانی‌ها ‌بوده‌اند اما این اواخر افزایش قیمت ارز خرید این دستگاه‌ها را کمی دشوار کرده است. اگر محدودیت بودجه ندارید پیشنهاد درجه خرید تلویزیون‌های این شرکت است چرا بالاترین سطح کیفیت و کارایی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

    تلویزیون‌های خمیده به واسطه زاویه دید بهتر و حس غوطه‌ور شدن در تصویر از چند سال پیش رایج شده‌اند و سامسونگ 55NU7950 هم یکی از آنهاست که در ایران به شدت مورد استقبال واقع شده. این تلویزیون ۵۵ اینچی LED محتوا را با وضوح خیره کننده 4K به تصویر می‌کشد. پشتیبانی از HDR هم بدین معنی است که رنگ‌ها با کنتراست بسیار گسترده تولید می‌شوند.

    اگر مدل‌های تخت را ترجیح می‌دهید تلویزیون خوش ساخت 50NU7900 به خاطر پنل LED، وضوح 4K، قابلیت‌های هوشمند، گیرنده‌ دیجیتال داخلی و درگاه‌های ارتباطی متنوع از جمله USB، کامپوزیت، کامپوننت، LAN و HDMI یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که پیش رو دارد.

    [related]2534[/related]

    تی‌سی‌ال TCL

    بهترین تلویزیون ایرانی

    این شرکت چینی حدود ۴ دهه پیش تاسیس شد و از تولیدکننده‌های بزرگ تلویزیون دنیا به شما می‌رود. کیفیت محصولات تی‌سی‌ال به حدی است که در کشورهای اروپایی و آمریکایی هم محبوبیت بسیار بالایی برای خود به هم زده است. تی‌سی‌ال از شهریور ۱۳۹۶ همکاری خود با مادیران را کلید زده و تلویزیون‌هایش را با این گارانتی به بازار عرضه می‌کند.

    لیست قیمت تلویزیون‌های تی‌سی‌ال + پرفروش‌ترین‌ها

    پرفروش ترین تلویزیون ۵۵ اینچ در ایران از این برند 55C635i است که ابعاد بزرگ ۵۵ اینچی، وضوح چشم‌نواز 4K و فناوری LED دارد. این دستگاه به لطف پشتیبانی از استاندارد HDR10 ویدیوها را با روشنایی بالا، کنتراست فوق‌العاده ۵۰۰۰ هزار به ۱ و دقت رنگ خیره کننده نمایش می‌دهد. فراموش نکنید که تفاوت‌ مدل‌های HDR و دستگاه‌های فاقد آن در همان نگاه اول قابل تشخیص است پس تا حد ممکن قید مدل‌های فاقد این استاندارد را بزنید.

    اگر این مدل به نظرتان زیادی بزرگ است می‌توانید تلویزیون ۴۳ اینچی S65A را انتخاب کنید که به خاطر ابعادش مناسب فضاهای کوچکتر است، بدنه بسیار باریکی دارد و بر اساس نیاز می‌توان آنرا به دیوار متصل کرده یا روی پایه قرار داد. این مدل از پرفروش ترین تلویزیون در ایران پنل LED، رزولوشن Full HD و کنتراست نسبتا محدودی دارد.

    تلویزیون سونی

    پرفروش ترین تلویزیون ایرانی

    از زمانی که نخستین تلویزیون سونی در سال ۱۹۶۰ ساخته شد تا همین امروز محصولات این شرکت به واسطه کیفیت ساخت بالا، کارایی فوق‌العاده، قابلیت‌های پیشرفته و به روز و از همه مهمتر کیفیت تصویر بی‌نظیر در تمام دنیا مشتریان را به خود جلب کرده‌اند.

    لیست قیمت تلویزیون‌های سونی

    تلویزیون ۵۵ اینچی 55X75K پنل LED و رزولوشن 4K UHD دارد. سونی در آن از فناوری‌های متعددی برای افزایش کیفیت تصویر استفاده کرده؛ برای مثال DCE با افزایش کنتراست تصاویر را واقعی‌تر می‌کند، Motion Flow حرکات سوژه را نرم‌تر کرده و X-Reality کیفیت تصاویر را برای نمایش در پنل بزرگ بهبود می‌بخشد.

    یکی دیگر از پرفروش ترین تلویزیون ها در ایران سونی 55X80 است. مدل مذکور جدای از بدنه خوش‌ساخت و نمایشگر ۵۵ اینچی LED با رزولوشن 4K از رابط کاربری هوشمند اندروید برخودار است که امکانات متعددی از قبیل نصب اپلیکیشن‌های دلخواه، مرور وب و پخش فرمت‌های متنوع را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

    پاناسونیک

    پاناسونیک هم از آن نام‌های قدیمی است که بسیاری از ما با تلویزیون‌های سیاه و سفید آنها خاطره داریم. تلویزیون‌های این شرکت که به نوعی میراث‌دار «ناسیونال» هم محسوب می‌شود، حاصل تلفیق کیفیت ژاپنی و طراحی مدرن است و از اینرو در سراسر دنیا میلیون‌ها مشتری را به خود جلب کرده است.

    لیست قیمت تلویزیون‌های پاناسونیک را ببینید

    محبوبترین تلویزیون پاناسونیک در ایران 49DS630R است که نمایشگر ۴۹ اینچی LED آن توسط ال‌جی تولید شده و با وضوح Full HD تصاویری واضح و شفاف را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دو درگاه USB، سه پورت‌ HDMI‌، کامپوننت و LAN دارد و به لطف قابلیت Mirroring‌ انتقال محتوای درحال پخش بین تلویزیون با موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ میسر شده است.

    پرفروش ترین تلویزیون ایرانی

    43DS630R نسخه کوچکتری است که ابعادش از ۴۳ اینچ فراتر نمی‌رود. این دستگاه با وضوح Full HD فاقد قابلیت HDR برای ارتقای کنتراست و غنای رنگ‌ها است اما با رابط کاربری فایرفاکس سازگاری داشته و از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های ویدیویی مثل AVI ،MKV ،MP4 ،M4v و FLV پشتیبانی می‌کند.

    هایسنس

    شرکت «هایسنس» حدود نیم قرن در چین تاسیس شد محصولات الکترونیکی متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. شاخصه اصلی محصولات این شرکت قیمت مطلوب است اما در کنار آن از فناوری‌های روز و طراحی ظریف هم بی‌بهره نیستند.

    اگر دنبال تلویزیونی در ابعاد جمع و جور هستید هایسنس 40N2176P با پنل ۴۰ اینچی LED یکی از گزینه‌های روی میز است. این مدل هم به رابط هوشمند و پردازنده چهار هسته‌ای مجهز است. وضوح Full HD در کنار اسپیکرهای ۲۰ واتی سازگار با استانداردهای DTS و DDP و تجربه‌ای دلنشین از تماشای فیلم با صدای فراگیر واقعی را برایتان فراهم می‌سازد.

    دیگر مدل پرتقاضای این برند N2179PW نام دارد که از نمایشگر ۴۹ اینچی LED با وضوح Full HD برخوردار است. هایسنس N2179PW به رابط هوشمند اسمارت‌هاب مجهز است که امکان تماشای محتوای موبایل و لپ‌تاپ روی تلویزیون بدون نیاز به کابل را به شما خواهد داد.

    تصاویر تلویزیون N2179PW را ببینید

    ال‌جی

    ال‌جی از بزرگترین تولیدکننده‌های نمایشگر در دنیاست و بسیاری از شرکت‌های دیگر در تلویزیون‌های خود از پنل‌های ال‌جی استفاده می‌کنند. کیفیت نمایشگرهای این شرکت کره‌ای به حدی است که در آیفون هم از پنل آنها استفاده شده است.

    اگر دنبال تلویزیونی با برندی معتبر هستید که خرج زیادی روی دستتان نگذارد 43LJ55000GI  یکی از بهترین گزینه‌ها است. نمایشگر ۴۳ اینچی این دستگاه از نوع باکیفیت LED بوده و وضوح Full HD دارد. سیستم عامل WebOS 3.5 نیز قابلیت‌هایی مثل استریم محتوا از موبایل و لپ‌تاپ را میسر می‌سازد.

    دیگر محصول محبوب کره‌ای‌ها در بازار ایران تلویزیون 55LJ55000GI است که در واقع نسخه ۵۵ اینچی همان مدل قبلی به شمار می‌رود. این دو دستگاه پیشرفته‌‌ترین تلویزیون‌های ال‌جی نیستند اما به خاطر خوش قیمت بودن در ایران با استقبال زیادی مواجه شده‌اند.

    اگر از نظر بودجه محدودیت ندارید پیشنهاد دیگر ما مدل OLED55C8GI است که با پنلی از نوع OLED، وضوح 4K و پشتیبانی از HDR شما را در تصویری فوق‌العاده واضح و چشم‌نواز، رنگ‌های زنده و با طراوت و مشکی عمیق غرق خواهد کرد. این تلویزیون از نظر طراحی و عملکرد بدون تردید یکی از بی‌نقص مدل‌های این فهرست است.

    تلویزیون ایرانی چی بخرم؟

    بهترین تلویزیون ایرانی با در نظر گرفتن فاکتور قیمت از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار است. برندهای اسنوا، جی‌پلاس، دوو و ایکس ویژن محصولات متنوعی را روانه بازار کرده‌اند. پرفروش ترین تلویزیون در ایران شامل نام‌های معتبری مثل سامسونگ، سونی و ال جی نیز می‌شود. برای خرید گزینه مناسب باید فاکتورهای مختلفی مثل کیفیت تصویر 4K، فناوری HDR، سیستم عامل هوشمند، پنل OLED یا LED، زاویه دید گسترده، پورت HDMI و USB و قیمت مناسب را در نظر بگیرید.

    سوالات متداول در مورد بهترین تلویزیون ایرانی

    • بهترین مارک تلویزیون ایرانی چیست؟

    بهترین مارک تلویزیون ایرانی شامل برندهای اسنوا، دوو، جی پلاس، ایکس ویژن، بست و شهاب است.

    • قیمت تلویزیون ایرانی چقدر است؟

    قیمت تلویزیون ایرانی بسته به اندازه صفحه نمایش، کیفیت تصویر، ویژگی‌ها و برند متفاوت است. قیمت تلویزیون ایرانی از ۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان متغیر است.

    • تلویزیون ایرانی از کجا بخرم؟

    تلویزیون ایرانی را می توانید از فروشگاه‌های اینترنتی مثل دیجی‌کالا، فروشگاه‌های لوازم خانگی و نمایندگی‌های رسمی برندهای مختلف خریداری کنید.[see_also]2084[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید