پرفروش‌ترین مدل‌های محافظ برق تایمردار و ساده

پرفروش‌ترین مدل‌های محافظ برق تایمردار و ساده
راهنمای مطالعه

    خرید محافظ برق برای هر خانه و دفتر کاری واجب است. در این مقاله از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های محافظ برق تایمر دار و چندراهی‌ با سیم بلند نوشته‌ایم که انتخاب برایتان ساده‌تر شود.

    محافظ برق تایمر دار چیست؟

    این وسیله در واقع، نوعی زمان‌سنج است که می‌تواند در زمان‌هایی که شما تعیین می‌کنید، کنترل قطع و وصل برق دستگاه‌های الکتریکی مختلف‌تان را به دست بگیرد. با خرید چنین چیزی، انگار پریز تایمر دار می‌خرید. یعنی پریزی که تا زمانی مشخص می‌تواند برق را راهی رگ‌های وسیله برقی‌تان کند.

    اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح بدهیم باید بگوییم که طرز کار محافظ برق تایمر دار بدین گونه است که آن را روی ساعتی مخصوص تنظیم می‌کنید تا بعد از سه ساعت خاموش شود و ساعت روشن‌شدن مجدد آن را مشخص می‌کنید. برای شارژکردن باتری دستگاه‌هایی مانند تبلت و لپ‌تاپ، گوشی و... می‌توانید روی تایمرها حساب کنید. چون اگر این دسته از وسایل بیش از حد شارژ شوند، امکان دارد که به آنها آسیب برسد. ورود برق بعد از پُرشدن شارژ دستگاه‌هایی از این دست ممکن است باعث تخریب باتری‌شان شود.

    علاوه بر وسایل الکترونیکی حساس، محافظ برق تایمر دار در مواقع مختلف دیگری هم به کمک‌تان خواهند آمد؛ مثلا در مکان‌هایی مانند گلخانه‌ها که نیاز به کنترل برق مصرفی لامپ‌ها و تنظیم نور وجود دارد و باید سر ساعت مشخصی خاموش و روشن شوند یا در مرغ‌داری‌ها و... . در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین نمونه‌های این وسیله را به شما معرفی می‌کنیم:

    [related]2903[/related]

    محافظ برق تایمر دار

    محافظ تایمر دار پارس فانال مدل PFTG-28

    محافظ برق تایمردار، پارس فانال با این دستگاه زمان‌سنج می‌توانید در ساعات و دقایقی خاص از شبانه‌روز جریان برق تجهیزات برقی مورد نظر خود را قطع یا وصل کنید. در واقع می‌توان این تایمر را نوعی پریز برق تایمر دار دانست. این تایمر را می‌توانید برای هر نوع وسیله برقی استفاده کنید. این دستگاه از ۱۵دقیقه تا ۲۴ ساعت قابل تنظیم است و ابعادی معادل ۸۰ x ۸۰ x۸۰ میلی‌متر و وزن ۲۰۰ گرم دارد و جابه‌جایی آن هیچ زحمتی ندارد. این تایمر فقط یک عدد پریز دارد و دارای محافظ و سیستم ارت است. موقع تنظیم این محافظ برق تایمر دار هوشمند باید آن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید، در غیر اینصورت آسیب می‌بیند. حداکثر توان قابل پشتیبانی این تایمر ۳۵۰۰ وات و حداکثر جریان انتقالی آن ۱۶ آمپر است. ولتاژ و جریان ورودی به ترتیب ۲۳۰ و ۱۶ آمپر است. بدنه این تایمر از پلاستیک و پلی کربنات تولید شده و دوام بالایی دارد. این دستگاه در برابر گرد و غبار مقاوم است. این تایمر تاییدیه توانیر و پژوهشگاه نیرو را هم گرفته است و نشان استاندارد دارد. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    محافظ برق هوشمند هادرون مدل P102

    محافظ برق تایمردار، هادرون با خرید این محافظ دیجیتالی انگار سه دستگاه خریده‌اید. این محافظ برق هوشمند ویژگی سه دستگاه محافظ برق، مبدل و یک تایمر را دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این مدل از محافظ‌های برق این است که به انواع دوشاخه‌های برق از نوع آمریکایی، ژاپنی، چینی، اروپایی و مهم‌تر از همه ایرانی متصل می‌شود و نیازی به مبدل برق ندارید. از این محافظ می‌توانید برای بیشتر وسایل تجهیزات الکترونیکی از جمله، گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، بلندگوی شارژی، تلوزیون و مانیتور، سیستم‌های پخش، جاروی شارژی، چراغ خواب و مطالعه، ابزارهای شارژی و لوازم خانگی بدون ارت، استفاده کنید. ابعاد این محافظ برق ۵۲x ۵۲x ۳۱ میلی‌متر است و با وزن فقط ۶۳,۴ گرم به‌راحتی قابل حمل است. از ویژگی‌های دیگر این محافظ باید به محافظت ولتاژی و فرکانسی دقیق، سرعت عمل بالا، تایمر قطع‌کن سه‌حالته، پریز یونیورسال، استفاده آسان و جریان خروجی بالا اشاره کرد. تایمر این محافظ را می‌توانید در سه زمان ۱,۵، ۲,۵ و ۵ ساعته تنظیم کنید تا جریان برق بر اساس این زمان‌های تعیین‌شده قطع شوند. این محافظ هوشمند از ریزپردازنده‌ برای بررسی کیفیت برق استفاده می‌کند و می‌تواند درصد بالایی از خطاهای احتمالی را تشخیص داده و جلوی صدمه به ابزارهای الکترونیکی را بگیرد. این محافظ در برابر دو فاز شدن برق (بیش از ۴۰۰ ولت) کاملا ایمن است. در ضمن حداقل و حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان برق به ‌ترتیب ۱۷۰ و ۲۴۵ ولت است. حداکثر توان قابل پشتیبانی این محافظ ۲۴۵۰ ولت است. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    تایمر ۲۴ ساعته تبن (Theben) مدل T26

    تایمر تبن

    تایمر ۲۴‌ساعته پریزی تبن، که ساخت کشور آلمان است، نوعی دستگاه زمان‌سنج است که  جریان برق را مطابق زمانی که شما تنظیم می‌کنید قطع و وصل می‌کند. در واقع این دستگاه مانند یک پریز برق تایمردار است و می‌توانید آن را در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز تنظیم کنید.

    برای تمام تجهیزات برقی‌تان که به کنترل تحت زمان خاصی نیاز دارند می‌توانید از این تایمر استفاده کنید. ابعاد این تایمر ۷۰x ۴۰ x۴۰ میلی‌متر است و فقط ۱۲۴ گرم وزن دارد. این دستگاه تک‌پریزی و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۳۵۰۰ وات است. بیشترین جریان انتقالی آن هم ۱۶ آمپر است.

    جنس بدنه ترموپلاستیک و مقاوم به دمای بالاست. اما در برابر رطوبت و گرد و غبار دوامی ندارد. این تایمر بدون امکاناتی چون کابل، پوشش محافظ کودک، پورت USB برای شارژ، نشانگر LED، رابط کواکسیال (آنتن) و سوکت تلفن (RJ-11) است اما به محافظ داخلی، دکمه روشن و خاموش و قابلیت ارت مجهز است. در زمان برنامه‌ریزی زمان‌های قطع و وصل جریان برق با این دستگاه بسیار آسان است. مواد اولیه به‌کار رفته برای تولید این تایمر بسیار باکیفیت بوده و طول عمر این دستگاه را بسیار بالا برده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    تایمر برق مدل DGI01t

    تایمر DGI

    این تایمر تک‌پریزی ابعادی نسبتا کوچک با اندازه‌های ۱۲x ۵ x۶ میلی‌متر و وزن ۱۵۰ گرم دارد. حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۲۵۰۰وات و حداکثر جریان انتقالی‌اش ۱۰ آمپر است. این دستگاه را می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد تا در زمان تعیین شده، خروجی آن فعال و غیرفعال شود.

    این تایمر برق مجهز به ۱۰ برنامه روشن و خاموش شدن است و با انتخاب دفعات دلخواه می‌توانید تا ۱۰ بار ساعات مربوط به روشن و خاموش شدن دستگاه را تعیین کنید. این تایمر را می‌توانید برای مدت زمان ۱ دقیقه تا ۲۳ساعت و ۵۹ دقیقه تنظیم کنید.

    این دستگاه دکمه روشن و خاموش، محافظ داخلی، نشانگر LED و قابلیت ارت دارد اما فاقد پورت USB برای شارژ، رابط کواکسیال (آنتن) و سوکت تلفن (RJ-11) است. تغذیه مدار این محصول در محدوده ۱۸۰ تا ۲۵۰ ولت AC و همچنین توان مصرفی آن ۵۰ میلی‌آمپر است.

    این دستگاه که تک‌فاز است برای لوازم برقی مانند سیستم‌های صوتی و تصویری و کولر گازی مناسب است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    چند‌راهی برق ارلدام مدل ES-SC02

    جندراهی الدرام

    این چندراهی دارای ابعاد ۴۰x ۸۵ x۲۰۰ میلی‌متر و وزن ۳۸۰گرم، دارای حداکثر توان قابل پشتیبانی ۲۵۰۰وات و حداکثر جریان انتقالی ۱۰ آمپری است. این محصول مجهز به دکمه روشن و خاموش، حافظه داخلی است و ۴ عدد پورت USB برای شارژ دارد و طول کابل آن ۱۳۵ سانتی‌متر است.

    در ضمن در این چندراهی برق خبری از سوکت‌ تلفن (RJ-11) و رابط کواکسیال (آنتن) نیست.

    مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    تایمرهای برق

    تایمر نیاکو مدل TN104

    خرید محافظ برق
    این مدل از تایمرها هم در خانه بسیار کاربرد دارند. پوشش محافظ کودک، مقاومت در مقابل رطوبت، گرد و خاک و عملکرد ساده و آسان تایمر نیاکو از آن گزینه خوبی برای خرید می‌سازد. برای خرید محافظ برق نیاکو باید حدود ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنید.
    مرور نظرات خریداران قبلی این محصول در دیجی‌کالا نشان می‌دهد که ماندگاری آن زیاد است و اگر خودتان هم بادقت و سلیقه از تایمر استفاده کنید، تا سال‌ها برای‌تان وسیله‌ای مناسب و کاربردی خواهد بود.

    تایمر دیجیتال سون مدل SE-DT1

    خرید محافظ برق اگر به دنبال پریز تایمر دار هستید؛ حتما به این مدل دقت کنید. قابلیت‌هایی مانند امکان طراحی ۸ برنامه هفتگی و روزانه برای این وسیله از آن گزینهٔ خوبی می‌سازد. LCD تعبیه‌شده در این دستگاه، امکان برنامه‌دهی به آن را ساده می‌کند و باتری بک‌آپ یا پشتیبانش در زمان قطع برق، برنامه‌ای را که به آن داده‌اید، کاملا حفظ می‌کند. تایمر دیجیتالی سون را می‌توانید برای تنظیم و مدیریت برق آب باغ و باغچه یا گلخانه‌ها استفاده کنید. در مکان‌های صنعتی و تولیدی دیگر یا فروشگاه‌های آکواریوم هم می‌توان از این تایمر بهره برد. تایمر سون در برابر رطوبت مقاوم است و در مقابل گردوغبار هم تخریب نمی‌شود. بیشترین میزان جریان انتقالی آن ۱۶ آمپر است و حدود ۲۰۹ هزار تومان هم قیمت دارد. کارکردن با این دستگاه ساده است. به‌ویژه اینکه کاتالوگی به زبان فارسی همراه با آن ارائه می‌شود. شاید اگر تعداد پریزهای موجود در وسیله بیشتر بود، کارایی‌اش هم بهتر می‌شد. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه فقط یک پریز دارد، قیمت آن کمی بالاست.

    مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    تایمر ۲۴ساعته تی‌‌تله (Ttele) مدل DT02M

    محافظ برق تایمردار، تی تله تایمر ۲۴ ساعته تی‌تله را همانطور که از نامش پیداست می‌توانید در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز تنظیم کنید. ابعاد این تایمر ۸۰ x۳۰ x۱۱۰ میلی‌متر است و ۱۸۰ گرم وزن دارد. حداکثر توان قابل پشتیبانی این تایمر ۳۶۰۰ وات است و ولتاژ و جریان ورودی آن به ترتیب ۲۳۰ و ۱۶ آمپر است. تایمر تی‌تله پوشش محافظ کودک دارد و در برابر گرد و غبار محافظ است. البته این دستگاه در برابر دما (آتش‌سوزی) و رطوبت حساس است و از کار می‌افتد. تایمر ۲۴ ساعته تی‌تله پورت USB برای شارژ و سوکت تلفن (RJ-11) ندارد. در ضمن این مدل تایمر از نظر برخی از کاربران دارای ابعاد بزرگی است و آنها ترجیح می‌دادند اندازه آن کوچکتر می‌بود. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ تایمردار

    محافظ برق یخچال و تلویزیون

    علاوه بر خرید محافظ برق، وسایل دیگری هم در این حوزه هستند که وجودشان رفاه زیادی در خانه و محل کار به همراه می‌آورد. برای مثال، چندراهی‌هایی که سیمی بلند دارند، کاربردهای متنوعی خواهند داشت. در ادامه دو مدل از این چندراهی‌های کاربردی با طول کابل سیم ۵ و ۱۰ متر را معرفی کرده‌ایم:

    محافظ برق پارت الکتریک مدل PE773

    خرید محافظ برق پارت‌الکتریک از برندهای قدیمی و مطلوب بازار ایران در زمینهٔ محصولات الکتریکی است. این چند راهی با چهار پریز و سیمی به بلندی ۵ متر می‌تواند کاربردی و مفید باشد. این مدل چندراهی گارانتی ۲۴ ماهه هم دارد. نشان‌گر LED و مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار هم از ویژگی‌های مثبت آن است. ماندگاری و طول عمر خوب این وسیله از جمله مزایایی است که خریداران قبلی درباره آن می‌گویند. نوع پریزها و کابل این چندراهی از جنس و طراحی مرغوبی برخوردار است. به نظر می‌رسد که خرید این وسیله برای منزل یا محل کار، انتخاب درست و عاقلانه‌ای است. بلندبودن سیم این وسیله هم باعث می‌شود تا کاربردش بسیار زیاد باشد و رفاه زیادی در حین استفاده برایتان به همراه بیاورد. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ

    چند راهی وحدت الکتریک مدل سیاوا

    خرید محافظ برق اگر چندراهی برقی با ۵ متر سیم برایتان کافی نیست، به چندراهی برق وحدت الکتریک هم نگاه داشته باشید. این چندراهی کابلی به طول ۱۰ متر دارد. لازم نیست که نگران طول بلند کابل باشید که چطور باید جمع‌وجور شود. زمانی که دیگر نیازی به این چندراهی ندارید، خیلی راحت می‌توانید سیم بلند آن را زیر دستگاه جمع کنید. یعنی جایی در طراحی وسیله برای جمع‌کردن سیم در نظر گرفته شده است. سیم این وسیله به شکل قرقره‌ای جمع می‌شود. پس نگران نباشید. خریداران مختلف این کالا هم از کیفیت و عملکردش رضایت زیادی داشته‌اند. مثلا جنس خوب سیم از مواردی است که بارها در میان نظرات کاربرانی دیده می‌شود که این محصول را از دیجی کالا خریده‌اند. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ   چندراهی‌های برق زیر هم با وجود اینکه کابل‌های بلندی ندارند اما کارآمد و عالی هستند:

    محافظ برق تکسان مدل TS-110

    چندراهی و محافظ ولتاژ تکسان این دستگاه که علاوه بر چندراهی برق، محافظ ولتاژ هم هست، با ابعاد ۴۰ x۱۰۰ x۲۰۰ میلی‌متر و وزن ۳۰۰ گرم تولید شده است. محافظ ولتاژ و چندراهی برق تکسان به ۵ پریز مجهز است و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۳,۵ کیلووات است. حداکثر جریان انتقالی این ابزار ۱۵ آمپر، ولتاژ ورودی ۲۵۰۰ ولت است و حداقل و حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان به ترتیب ۲۴۵ و ۱۷۵ ولت است. طول کابل این چندراهی ۳ متر است. از برخی ویژگی‌های دیگر این چندراهی و محافظ ولتاژ می‌توان به مقاوم بودن در برابر رطوبت و گرد و غبار، دارا بودن محافظ داخلی و نشانگر LED اشاره کرد. اما این وسیله فاقد سوکت تلفن (RJ-11)، آنتن و پوشش محافظ کودک است. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ

    محافظ برق پرشین مدل MR05

    سه راهی برق پرشین این سه‌راهی بدون سیم کلیددار با ابعاد ۹ x۵,۵ x۸ میلی‌متر و ۱۰۰ گرم وزن می‌تواند نیازتان را به چندراهی مناسب برطرف کند. سه‌راهی برق پرشین که ساخت ایران است و مطابق با استانداردهای لازم تولید شده است، ۲۰۰۰ ولت حداکثر توان قابل پشتیبانی دارد و مجهز به سه عدد پریز است. این سه‌راهی مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار، حداکثر جریان انتقالی معادل ۱۶ آمپر دارد. در ضمن سه‌راهی پرشین تک‌فاز است و میله‌های برنجی آبکاری‌شده و مغزی آلترامید دارد. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ

    محافظ برق پیکو مدل M/3

    چند راهی برق پیکو این چندراهی که سه عدد پریز دارد می‌تواند کارایی بالایی داشته باشد. ابعاد این چندراهی ۴۰ x۶۰ x۱۹۰ میلی‌متر و وزن آن ۱۰۰ گرم است. حداکثر توان قابل پشتیبانی و حداکثر جریان انتقالی آن به ترتیب ۲۵۰ ولت و ۱۶ آمپر است. ولتاژ ورودی این چندراهی ۲۲۰ ولت است. همچنین این چندراهی به دکمه روشن و خاموش و محافظ داخلی مجهز است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است و در برابر آتش‌سوزی مقاومتی ندارد. اما در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. طول کابل آن نیز ۳,۵ متر است. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ

    محافظ برق نسیم مدل 16-A

    سه‌راهی نسیم این سه‌راهی با ابعاد ۱۸۰ x۶۰ x۴۰ میلی‌متر و وزن ۱۵۰ گرم دارای حداکثر توان قابل پشتیبانی ۲۵۰ ولت است. حداقل ولتاژ ورودی آن ۲۵۰ ولت و حداکثر توان قابل پشتیبانی آن ۲۵۰ ولت است. حداکثر جریان انتقالی ۱۶ آمپر است. جنس بدنه این سه‌راهی از پلاستیک باکیفیت  تولید شده که در برابر آتش‌سوزی، رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. سه‌راهی برق نسیم بدنه‌ای مقاوم دارد و دارای کلید خاموش و روشن است. ۲متر و ۲۰ سانتی‌متر هم طول کابل این سه‌راهی است. از معایب این سه‌راهی می‌توان به نداشتن محافظ داخلی، پوشش محافظ کودک، پورت USB برای شارژ و نشانگر LED اشاره کرد. مشاهده تصاویر و قیمت این محافظ

    در آخر

    در خرید لوازم برقی همیشه به دنبال بهترین‌ها باشید. چون وسایل برقی حساسند و اغلب هم گران‌قیمت هستند. پس مراقبت درست از آنها ضرورت دارد.  مدل‌های محافظ برق تایمر دار هم که کارتان را حسابی راه می‌اندازند اما اگر جنس و برند خوبی نباشند، امکان دارد که خسارت‌هایی به شما وارد کنند.  اگر تجربهٔ استفاده از برندها و مواردی را دارید که در این مقاله نام برده شد، حتما با ما در میان بگذارید.

    [see_also]25598[/see_also]

     

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید