پرفروش‌ترین کولرهای گازی و آبی در بازار ایران

پرفروش‌ترین کولرهای گازی و آبی در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین کولر آبی و گازی را در بازار ایران را معرفی کرده‌ایم که با قیمت مناسب و کارایی بالا بیشترین سطح رضایت را به خود جلب کرده‌اند.

    پرفروش‌ترین کولر آبی بازار ایران

    گرما که سرمی‌رسد، دیگر باید به دنبال فکری اساسی برای تهویه منزل باشید. کولری که هم مطابق میل پدران خانواده‌هاست و کم‌مصرف می‌کند و می‌تواند به دعوای ازلی-ابدی پدران و خانواده بر سر خاموش‌کردن زودبه‌زود کولر پایان بدهد و هم خنک‌کنندگی مناسبی داشته باشد.

    دو انتخاب پیش روی شماست: کولر آبی یا کولر گازی. اجازه بدهید ابتدا از بهترین کولر آبی با قیمتی از حدود دو تا پنج میلیون تومان بگوییم و بعد هم به سراغ معرفی بهترین کولر گازی برویم که از آبی‌ها گران‌ترند.

    کولر آبی آذر درخشان مدل RS5500

    بهترین کولر آبی

    اگر به دنبال بهترین کولر آبی هستید، احتمالا در میان گزینه‌های موجود بازار ایران، چشمتان به کولر آبی آذر درخشان هم خواهد افتاد. این کولر ۶۸ کیلوگرمی، بدنه‌ای از جنس گالوانیزه دارد که از ضخامت خوبی برخوردار است و با رنگی که روی آن خورده، باعث شده تا مقاوم باشد و زنگ نزند. بیشترین میزان قدرتش در باددهی ۶۵۰۰ مترمکعب در ساعت است.

    توانایی باددهی کولر همان ظرفیتش را نشان می‌دهد. معمولا هم انواع کولر را با همین میزان ظرفیتی می‌شناسند که در باددهی دارند. مثلا می‌گویند کولر ۶۵۰۰.

    هر وقت این را شنیدید یعنی داستان از این قرار است که میزان باددهی کولر در هر ساعت، ۶۵۰۰ مترمکعب خواهد بود. کولر آبی آذر درخشان، کولر خوبی است و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این کولر آبی

    کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800

    پرفروش‌ترین کولر

    این مدل هم که توسط برند آشنای آزمایش تولید شده جزو فهرست بهترین کولر آبی است. این کولر ابعاد بزرگی ندارد و وزنش حدود ۲۸ کیلوگرم است. جنس بدنه گالوانیزه کولر آبی آزمایش در کنار قدرت باددهی یا همان ظرفیت ۱۳۰۰ مترمکعبی در ساعت آن، باعث می‌شود تا گزینه خوبی برای خنک‌کردن محیط باشد. این کولر با اینکه ابعاد کوچکی دارد، توانایی زیادی در خنک‌کنندگی از خود نشان می‌دهد.

    [related]36051[/related]

    قدرت پرتاب باد این کولر خوب است و محیط را به شکلی یک‌دست و جانانه خنک می‌کند. یکی از مزایای آن هم، داشتن پایه‌ای است که قراردادن کولر در منزل را راحت‌تر می‌کند. نصب کولر آبی آزمایش هم کار ساده‌ای است و این از مزایای خریدش به حساب می‌آید.

    نظرات کاربران

    کسانی که این کولر را خریده‌اند، از میزان خنک‌کنندگی‌اش رضایت کافی دارند. البته این دوستان نکات دیگری را هم یادآوری کرده‌اند؛‌ مثلا اینکه کولر به آب زیادی نیاز دارد و پایه‌هایش هم کیفیت زیاد خوبی ندارد. این کولر نمی‌لرزد و صدای زیادی تولید نمی‌کند. پس اگر روی این دو نکته حساسیت دارید، احتمالا کولر آبی آزمایش برایتان گزینه خوبی خواهد بود.

    مشاهده تصاویر و قیمت این کولر آبی

    کولر آبی آبسال مدل AC26

    پرفروش‌ترین کولر
    کولر آبی آبسال هم در میان ایرانی‌ها، یکی از پرفروش‌ترین کولر هاست. این کولر حدود ۲۰ کیلوگرم وزن دارد و قدرت باددهی‌اش ۹۳۵ مترمکعب در ساعت است. کولر کوچک و جمع‌وجور آبسال ویژگی‌های خوبی دارد. مثلا کم‌مصرف است و قطعاتش از پلاستیک‌ ABS هستند.
    این جنس از پلاستیک باعث می‌شود که گرد‌وخاک به کولر جذب نشود و مقاومت آن در برابر ضربه هم خوب باشد. صدا و لرزش هم در کولر آبی آبسال وجود ندارد. البته نمی‌توان گفت که در هنگام کارکردن هیچ صدایی نمی‌دهد ولی صدا و لرزش کولر بسیار معقول و اندک است.

    نظرات کاربران

    اگر نگاهی به نظر کاربران و خریداران قبلی دیجی‌کالا داشته باشید، متوجه می‌شوید که این کولر محصولی جمع‌وجور است. یعنی چه؟ یعنی برای محیطی کوچک و نسبتا متوسط مفید خواهد بود، جای اندکی می‌گیرد، طراحی خوبی دارد و راحت با چرخ‌هایش به هر جا که بخواهید کشیده می‌شود. اما صدای آن زیاد است و کمی هوا را شرجی می‌کند. پس اگر در خرید بهترین کولر آبی صدای کم برایتان اولویت دارد بهتر است سراغ مدل دیگری بروید. مشاهده تصاویر و قیمت این کولر آبی  

    کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

    پرفروش‌ترین کولر کولر آبی پرتابل ریتون هم یکی از گزینه‌هایی است که در تنظیم فهرست پرفروش‌ترین کولر جایی را به خود اختصاص می‌دهد. این کولر ۱۱ کیلوگرمی دارای ظرفیت باددهی ۸۵۰ مترمکعب در ساعت است. نکته جالب‌توجهی هم درباره آن وجود دارد: هم می‌تواند نقش فن داشته باشد و هم کولر. چهار چرخ مستحکمی هم که زیر کولر به عنوان پایه قرار گرفته، به سهولت جابه‌جایی آن کمک می‌کنند. این کولر پوشال ندارد و در عوض، پَدهای سلولزی در آن به کار رفته است. این هم مزیت خوبی خواهد بود. چرا؟ چون لازم نیست، پدهای سلولزی را مانند پوشال‌ها هر سال تعویض کنید و حدود ۵ سال پی‌درپی هم می‌توانند تعویض نشوند.

    نظرات کاربران

    کسانی که این کولر آبی را از دیجی‌کالا خریده‌اند به شما توصیه می‌کنند که به ابعاد محیط دقت کنید و اگر فضای بزرگی در اختیارتان است، روی خنک‌کنندگی این کولر حساب نکنید. این کولر ویژگی‌های مثبتی دارد؛ مثلا پایه‌های آن به شکل چرخ هستند و می‌توانید راحت دستگاه را جابه‌جا کنید. کولر سبک و جمع‌وجور است و حمل و نصب راحتی دارد. به‌طور کلی، با مطالعه نظرات خریداران قبلی می‌توان دریافت که اگر از این کولر انتظار خنک‌کردن یک سالن متوسط یا بزرگ را دارید، در اشتباه هستید.  مشاهده تصاویر و قیمت این کولر آبی

    کولر آبی آبسال مدل AC55

    پرفروش‌ترین کولر
    این محصول آبسال هم یکی دیگر از اعضای فهرست بهترین کولر آبی است. این کولر حدود ۶۷ کیلوگرم وزن دارد و بیشترین میزان باددهی آن هم ۶۶۵۰ مترمکعب در ساعت است. لرزش و صدای کولر آبسال هم زیاد و قابل‌توجه نیست.
    پوشال‌های موجود در کولر با ضخامت یکسان در تمام سطوح کولر پخش و طوری در دستگاه تعبیه شده‌اند که گرد‌وخاک را از داخل کولر به محیط پخش نمی‌کنند. بدنه گالوانیزه و رنگ‌کاری آن هم مقاومت دستگاه را در مقابل عوامل خارجی بالا می‌برد.

    نظرات کاربران

    این کولر خنک‌کنندگی خوبی دارد. این را ما نمی‌گوییم، کاربرانی از دیجی‌کالا می‌گویند که محصول را خریداری کرده‌اند. به نظر می‌رسد که کولر آبی آبسال می‌تواند یک خانه ۷۵ متری را کاملا خنک کند. قدرت بالا و صدای کم از آن گزینه خوبی برای استفاده در منازل می‌سازد. بعضی از کولرها به قول ادبیاتی‌ها و موسیقی‌دان‌ها «چنان در شهناز شوری به پا می‌کنند» که خاموش‌کردن آنها و رهاشدن از سروصدای آزاردهنده‌شان تنها راهی است که می‌توان به آن فکر کرد. اما کولر آبی آبسال این‌طور نیست. مشاهده تصاویر و قیمت این کولر آبی

    پرفروش‌ترین کولر گازی بازار ایران

    پرفروش‌ترین کولرهای گازی از مدل های آبی قیمت بالاتری دارند. این دستگاه‌ها می‌توانند گرمای محیط را دریافت و آن را به محیط خارج منتقل کنند. گازی‌ها دستگاه‌های خوبی برای تهویه هستند. در ادامه تعدادی از بهترین کولر گازی را معرفی می‌کنیم که قیمت‌شان در حدود زیر ۱۰ میلیون تومان است.

    کولر گازی تی تری جنرال مدل GNR-14K-SA

    پرفروش‌ترین کولر یکی از دغدغه‌های استفاده از کولر گازی، مصرف برق آن است. پس در خرید باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که مصرف انرژی کمتری نسبت به گزینه‌های دیگر دارند. کولر گازی تی‌تری جنرال کم‌مصرف است و هم برای گرمایش و هم برای سرمایش قابلیت استفاده دارد. همان‌طور که شاید بدانید، بعضی از کولرهای گازی قابلیت استفاده برای تولید گرما و سرما را به طور هم‌زمان دارند. طراحی پره‌های موجود در این وسیله هم طوری است که باد را در جهات مختلف هدایت می‌کند و همین باعث می‌شود که محیط را به‌شدت خنک کند. کولر گازی تی‌تری دارای ویژگی اتو-ری‌استارت (Auto Restart) هم هست. یعنی زمانی که به علت قطع برق، کولر گازی دست از کارکردن می‌کشد، تنظیمات دستگاه حفظ می‌شود و بعد از اتصال مجدد برق، خودبه‌خود همه‌چیز به روند تنظیمات قبل از خاموشی برق بازمی‌گردد. کولر تی‌ تری جنرال برای فضایی برای فضایی با ۲۲ مترمربع طراحی شده و میزان پرتابی در حدود ۱۲ متر دارد.

    نظرات کاربران

    مصرف اندک برق، سرمایش مناسب برای فضایی متوسط و کوچک، نصب آسان و ظاهر خوب این وسیله کاربرانی از دیجی‌کالا را که قبلا خریدار کولر تی تری جنرال بوده‌اند، راضی نگه داشته است. اما ظاهرا خدمات پس از فروش خوب و مطلوبی برای این کولر وجود ندارد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این کولر گازی

     

    کولرگازی گرین مدل GWS-H09P1T1A

    پرفروش‌ترین کولر
    [see_also]14854[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید