۷ پیشنهاد جذاب برای داشتن یک استایل مردانه خنک و تابستانه

۷ پیشنهاد جذاب برای داشتن یک استایل مردانه خنک و تابستانه
راهنمای مطالعه

    بعضی‌ها فکر می‌کنند شیک‌پوشی در فصل گرما کار سختی‌ است، چراکه پاییز و زمستان می‌شود با چند لایه لباس پوشیدن،‌ ترکیب رنگ متنوعی ایجاد کرد و حسابی شیک شد. اما شک نکنید استایل مردانه خنک و تابستانه هم می‌تواند جذاب باشد. کافی‌ست کمی حوصله کنید و انتخاب درستی داشته باشید.

    در هوای گرم و مرطوب باید سبک و خنک لباس بپوشید. پیش از انتخاب رنگ و تصمیم‌گیری درباره مثلا ست سرمه ای یا طوسی، یادتان باشد که رنگ‌های ملایم حس آرامش‌بخشی دارند و آدم را کلافه نمی‌کنند. هر چه پارچه لباس درصد نخ بیشتری داشته باشد، احساس خنکی بیشتری خواهید کرد. میان ترندهای تابستان امسال پیراهن‌های طرح‌دار، شلوارک زیر زانو، عینک با فریم گرد، کت  و شلوار راه‌راه، صندل چرمی، شلوارهای گشاد، تی‌شرت‌های آزاد، ست بلوز و شلوار جین، و پیراهن‌های روشن و خنک دیده می‌شود. «درجه» فکر می‌کند شما در تابستان و گرما هم باید شیک بپوشید، اما خنک بمانید. برای خواندن استایل‌های پیشنهادی ما مطلب را تا آخر بخوانید.

    ۱- با استایل سفید و خاکستری، تابستانی و شیک شویدلباس تابستانی مردانه

    هیچ چیز به‌اندازه پیراهن سفید و نخی تابستان را تحمل‌پذیر نمی‌کند. این پیراهن ایرانی‌ست و آستین بلندش نمی‌گذارد پوست‌تان در آفتاب بسوزد. آن را با شلوار طوسی روشن هماهنگ کنید. این شلوار راسته از نخ و الیاف طبیعی دوخته شده. فاق آن متوسط است و استفاده روزمره یا رسمی دارد.

    یک جفت کفش مشکی بنددار در این استایل حسابی جلوه می‌کند. حالا سراغ عینک آفتابی با فریم مشکی و لنز خاکستری از برند اچ اند ام بروید. ساعتی از برند اینگرسل که بند مشکی و بدنه نقره‌ای دارد، انتخاب خوبی برای شماست. صفحه ساعت سفید و مدلش عقربه‌ای‌ست. خوبی این استایل کاربردی بودن آن است، هم برای محل کار و استفاده روزمره به‌دردتان می‌خورد و هم برای دور‌همی عصرانه کاربرد دارد.

    پیراهن سفید را ببینید

    اگر این محصول موجود نیست:

    مشاهده پرفروش‌ترین پیراهن‌های سفید مردانه

    شلوار طوسی روشن را ببینید

    مشاهده کفش‌های رسمی جذاب مردانه

     

    مشاهده عینک آفتابی اچ اند ام

    مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌های عقربه‌ای مردانه

    ۲- شیک‌پوشی در تابستان را فراموش نکنیداستایل تابستان ۲۰۲۰

    حتما شنیده‌اید که رنگ سال ۲۰۲۰ آبی‌ست. چه کاری بهتر از این که در روزهای تابستانی با رنگ سال ظاهر شوید. کت و شلوار جاکمن تولید کشور ترکیه است و مناسب کسانی‌ست که با لباس رسمی سر کار می‌روند. کت آن دو جیب دارد و در سر آستین آن دکمه می‌خورد. با انتخاب پیراهن صورتی حال‌وهوای تابستانی را حفظ می‌کنید. این پیراهن از الیاف نخی دوخته شده و جنس لطیفی دارد.

    کفش رسمی قهوه‌ای رنگ اسکچرز نمی‌گذارد پالت رنگ استایل شما چندان هم تیره بماند. این کفش قالب شیک و راحتی دارد. ساعت مچی اورینت بند قهوه‌ای و صفحه سفیدی دارد. بدنه آن گرد است و طلایی. گارانتی ۱۸ ماهه هم که دارد، پس برای خریدش جای تردید نیست.

    مشاهده کت و شلوار جاکمن

    مشاهده جدیدترین ست‌های رسمی مردانه

    پیراهن صورتی جذاب مردانه را ببینید

    مشاهده کفش‌های رسمی مردانه

    مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌های عقربه‌ای مردانه

    کیف اداری قهوه‌ای را ببینید

    [related]23546[/related]

    ۳- استایل خنک با شلوار جین آبی را امتحان کنیدلباس مردانه تابستانی

    لباس‌هایی که با الیاف طبیعی دوخته می‌شوند، همیشه خواهان دارند. هوا گرم است و هیچ‌کس تحمل لباس سنگین و پلاستیکی را ندارد. این پیراهن از برند چتر فیروزه همانی‌ست که برای تابستان می‌خواهید، متفاوت، خنک و راحت. این پیراهن را با جین روشن هماهنگ کنید و سراغ رنگ تیره نروید. ساعت بند فلزی با صفحه گرد را فراموش نکنید. هم قیمت مناسبی دارد و هم ظاهرش شیک و قشنگ است.

    بعضی‌ها عاشق کوله‌پشتی هستند و ترجیح می‌دهند دست‌های‌شان آزاد بماند. اگر شما هم وسایل یا لپ‌تاپ را در کوله نگه می‌دارید، به این کوله‌پشتی سرمه‌ای نگاهی خریدارانه بیندازید. این کوله‌پشتی قابل‌ شست‌وشو است و ضربه‌گیر داخلی دارد. با کفش ریباک سرمه‌ای نقطه پایانی بر همه خریدهای‌تان بگذارید.

    پیراهن سفید را ببینید

    پرفروش‌ترین شلوارهای جین را ببینید

    پرفروش‌ترین ساعت‌های برند اسکمی را ببینید

    کوله‌پشتی را اینجا ببینید

    محبوب‌ترین کفش‌های مردانه ریباک را ببینید

    ۴- در فصل گرما رنگ‌های شاد بپوشیداستایل تابستانی مردانه

    استایل پولوشرت و شلوارک هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. برای این استایل خیلی محافظه‌کار نباشید و سراغ رنگ‌های سرمه‌ای و طوسی را نگیرید. پیشنهاد ما پولوشرت سبز و شلوارک کتان خردلی‌ست. این شلوارک از برند انگلیسی سوپردرای است، فاق متوسط دارد و با دکمه بسته می‌شود.

    کلاه کپ سفید هم استایل اسپورت شما را حفظ می‌کند، هم چشمان‌تان را از آفتاب درامان نگه می‌دارد. باوجود کلاه، عینک را کنار نگذارید. یک عینک آفتابی با فریم طلایی حس و حال تابستانی به تیپ شما می‌دهد، به‌ویژه که ضدخش و ضدحساسیت هم باشد. در آخر هم می‌رسید به کفش، کفش سفید و راحتی که خنک و خوشگل هم باشد. ما کتانی پارچه‌ای ادیداس را پیشنهاد می‌کنیم.

    پولوشرت مردانه جوتی جینز را ببینید

    محبوب‌ترین شلوارک‌های سوپردرای را ببینید

    پرفروش‌ترین کلاه‌های کپ را ببینید

    محبوب‌ترین عینک‌های آفتابی پلیس را ببینید

    کتانی‌های سفید جذاب را ببینید

    ۵- از استایل اسپورت خنک غافل نشویدخرید استایل مردانه

    گاهی باید متفاوت باشید تا بین جمع بدرخشید. شلواری که رنگش با بقیه فرق دارد، شما را متمایز می‌کند. شلوار سبزآبی را با پولوشرت سفید بپوشید که حس خنکی را القا می‌کند. این شلوار راسته است و فاق متوسطی دارد. پولوشرت اچ‌ اند ام نخی و خنک است و با این شلوار یک استایل اسپورت جذاب برای شما می‌سازد.

    کفش پیاده‌روی ریباک خیلی راحت است و هوا درون کفش راحت گردش می‌کند. آفتاب داغ تابستان را با عینک آفتابی قابل‌تحمل‌تر کنید. عینک برند جورجیو ولنتی با فریم مربعی هم به صورت‌های کشیده می‌آید و هم به صورت‌های گرد. رنگ فریم و لنز آن مشکی‌ است و تضاد خوبی با سفیدی پولوشرت ایجاد می‌کند.

    توجه خاص به لوازم جانبی، خوش‌سلیقه بودن شما را نشان می‌دهد. در این استایل می‌توانید ساعت برند فراری را انتخاب کنید که بند سیلیکونی و بدنه فلزی دارد. این ساعت لوکس با هر لباس اسپورت دیگری که در کمد دارید، هماهنگ می‌شود.

    شلوار سبز را دقیق‌تر ببینید

    محبوب‌ترین پلوشرت‌ها و تیشرت‌ها را ببینید

    کفش ورزشی ریباک را اینجا ببینید

    عینک را دقیق‌تر ببینید

    ساعت‌های جذاب فراری را ببینید

    ۶- صندل تابستانی را با شلوار خاکی هماهنگ کنیدخرید انلاین لباس

    شلوار خاکی همیشه به کارتان می‌آید. پیشنهاد ما شلوار اسپرینگ‌ فیلد است که اتفاقا تخفیف خوبی هم دارد. این شلوار راسته را با پیراهن سفید آستین کوتاه هماهنگ کنید. چه کسی از پیراهن تمام نخی بدش می‌آید؟

    برای این‌که حسابی حس خنکی داشته باشید، صندل بپوشید. این مدل صندل ریباک طراحی شیک و قشنگ خاص خودش را دارد. بسته شدن این صندل چسبی‌ست. ساعت بند مشکی را با صندل‌تان ست کنید. این ساعت از برند گنت بدنه نقره‌ای و صفحه‌ مشکی دارد و روی دست‌تان خیلی دیدنی می‌شود.

    مراقب چشم‌ها هم باید باشید. عینک آفتابی مشکی با فریم فلزی آن هم از برند پورشه انتخاب خوبی‌ست و به استایلی که ساخته‌اید، خیلی می‌آید.

    شلوار اسپرینگ فیلد را ببینید

    پیراهن‌های سفید جذاب مردانه را ببینید

    محبوب‌ترین صندل‌های مردانه را ببینید

    این ساعت‌های جذاب گنت را ببینید

    عینک را اینجا ببینید

    ۷- با شوار سفید، استایل تابستانی بچینیدتیپ تابستانی مردانه

    هیچ چیز مثل یک تی‌شرت سبک و نخی به‌درد روزهای گرم نمی‌خورد. آن را با شلوار سفید هماهنگ کنید، چراکه رنگ روشن کمتر گرما را جذب می‌کند. این شلوار برند منگو راسته است و با لباس‌های دیگر داخل کمدتان هم راحت ست می‌شود.

    قهوه‌ای در کنار سفید و آبی ترکیب دلپذیری می‌سازد. پس سراغ کمربند قهوه‌ای بروید. این کمربند از برند رویال چرم انتخاب شده. روی آن چرم طبیعی و زیرش چرم مصنوعی‌ست. استایل‌تان را با انتخاب ساعت کاسیو بند سفید عالی کنید.

    تیشرت‌های سفید خنک را ببینید

    شلوارهای سفید مانگو را ببینید

    محبوب‌ترین کفش‌های مردانه آدیداس را ببینید

    کمربندهای مردانه چرم را ببینید

    ساعت مردانه کاسیو را ببینید

    کدام استایل به سلیقه شما نزدیک‌تر بود؟ دوست دارید کدام را امتحان کنید؟ برای ما بنویسید. [see_also]23545[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید