قبل از خرید دمپایی روفرشی این ۱۱ نکته را بدانید

قبل از خرید دمپایی روفرشی این ۱۱ نکته را بدانید
راهنمای مطالعه

    پاهای خسته‌ای که تمام روز شما را این سو و آن سو برده‌اند، شایسته خرید یک جفت دمپایی روفرشی خیلی راحت هستند. جواب سوال‌های‌ شما درباره خرید دمپایی این‌جاست.

    تابستان فصل کم پوشیدن است. هر چه در فصل سرما جوراب‌های کلفت و کفش‌های گرم و نرم پوشیدید، کافی‌ست. حالا باید پوست‌تان نفس بکشد و راحت باشید. به‌ویژه که به‌دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ بعضی‌ها زمان بیشتری را در خانه می‌مانند، پس لازم است راحتی بیشتری به پاهای خودشان بدهند.

    از یک نکته دیگر غافل نشوید. این سال‌ها بیشتر خانه‌ها کفپوش لمینت و سنگ دارند. البته که خانه را خوشگل می‌کند؛ اما راه رفتن روی زمین، باعث خشکی و ترک خوردن کف پا می‌شود. زن و مرد یا کوچک و بزرگ هم نمی‌شناسد. اگر به فکر خرید دمپایی روفرشی نو برای خودتان یا افراد خانواده افتاده‌اید، این مطلب را تا آخر بخوانید.

    ۱- بهترین دمپایی روفرشی کدام است؟خرید دمپایی روفرشی

    خرید کفش، صندل یا روفرشی کمی سخت است. باید مدلی را انتخاب کنید که پا در راحت‌ترین وضعیت خودش باشد. اگر بخواهیم مختصر و مفید بگوییم، پا در دمپایی روفرشی خوب، باید آزاد و راحت باشد و خستگی‌اش درآید. نکته‌های طلایی خرید دمپایی روفرشی مناسب و استاندارد را از دست ندهید:

    • دمپایی روفرشی باید راحت باشد و پا در آن حس خوبی پیدا کند.
    • مدل دمپایی به‌شکلی باشد که هوا به‌راحتی درون آن جریان داشته باشد و به‌خوبی از پا مراقبت کند. به این ترتیب خیال‌تان راحت است که پا عرق نمی‌کند و درگیر بیماری‌های پوستی مثل قارچ و قرمزی نمی‌شوید.
    • هم ظاهر دمپایی مهم است و هم راحتی آن. دمپایی خوب هر دو را با هم دارد.
    • همان‌قدر که گرم‌ و نرم بودن دمپایی در فصل سرما مهم است، خنک بودن پا در تابستان اهمیت دارد. پس در فصل گرما سراغ مدل‌هایی بروید که انگشت‌ها راحت نفس بکشند.
    • دمپایی که بیرون از خانه پوشیده نمی‌شود، کمی سبک‌تر و نرم‌تر است. سراغ مدل‌های سنگین با کفی ضخیم نروید.

    پرفروش‌ترین دمپایی‌های روفرشی را ببینید + لیست قیمت

    ۲- دمپایی روفرشی چه انواع جنسی دارد؟خرید دمپایی روفرشی

    دمپایی‌های خانگی از جنس‌های مختلفی دوخته و تهیه می‌شوند:

    • پشم: هوا که سرد می‌شود، هیچ‌چیز به‌اندازه یک جفت دمپایی پشمی خیال‌تان را راحت نمی‌کند. زمانی که خانه هستید، دمپایی پشمی به پا کنید که پا را گرم کند و بادوام باشد.
    • پنبه: پا در دمپایی پنبه‌ای نفس می‌کشد. دمپایی پنبه‌ای از الیاف طبیعی تهیه می‌شود و رطوبت را به خودش جذب می‌کند. پس وقتی پا در فصل گرما عرق کند، پنبه آن را جذب خواهد کرد.
    • جیر: دمپایی جیر ضدآب است و کمی گرما به پا می‌دهد. این مدل‌ها برای بهار یا روزهای سرد مناسب‌ترند.
    • چرم: دمپایی چرمی ضدآب و راحت است و تبادل هوا انجام می‌دهد. این جنس خواهان زیاد دارد.
    • پلاستیک: کف بیشتر دمپایی‌های روفرشی از پلاستیک است، چراکه دوام، انعطاف‌پذیری و استحکام خوبی دارد. ممکن است لایه درونی دمپایی هم پلاستیکی باشد.
    • فوم: فومی که شکل پا را به خودش می‌گیرد، خیلی نرم و راحت است و به‌خوبی از پا مراقبت می‌کند.

    ۳- برای خانه با کف‌پوش چوبی چه دمپایی روفرشی به‌پا کنیم؟خرید انلاین دمپایی

    بعضی خانه‌ها کف‌پوش چوبی دارند. دمپایی روفرشی که لایه بیرونی کف آن پلاستیکی باشد، گزینه خوبی برای چنین خانه‌ای به‌حساب می‌آید. اگر پای‌تان را روی فوم نرم بگذارید که چه بهتر. خستگی مچ‌ پا درمی‌آید و از راه رفتن با آنها احساس خوبی خواهید داشت.

    محبوب‌ترین انواع دمپایی را ببینید

    ۴- در خانه‌ای که موکت یا فرش شده چه دمپایی روفرشی بپوشیم؟

    خرید دمپایی روفرشی

    اگر به شما بگوییم راه رفتن با پای برهنه روی فرش و موکت فکر خوبی نیست، تعجب می‌کنید؟ هر قدر هم کولر خنک کند، باز هم فصل گرماست و ممکن است کف پا عرق کند. اتفاق بعدی که خیلی خوشایند نیست، لکه‌دار شدن موکت و چسبیدن گرد و خاک روی موکت به کف پای شماست.

    ما که می‌گوییم یک جفت دمپایی روفرشی به‌پا کنید و از همه این دردسرها دور بمانید. خانم‌ها می‌توانند یک جفت دمپایی مدل باله یا عروسکی و پارچه‌ای برای خودشان بخرند. آقایان هم سراغ دمپایی جلوبسته می‌روند.

    مشاهده جدیدترین مدل‌های دمپایی زنانه

    مشاهده جدیدترین مدل‌های دمپایی مردانه

    ۵- سایز مناسب دمپایی روفرشی کدام است؟خرید دمپایی روفرشی

    خلاصه بگوییم که سایز دمپایی با کفش فرقی ندارد. اگر عادت دارید گاهی با جوراب‌های خوشگل رنگی در خانه راه بروید، دمپایی گشادتری انتخاب کنید. بیشتر افراد دوست دارند روفرشی کاملا اندازه پا‌ی‌شان باشد، اما کیپ و تنگ نباشد و احساس راحتی کنند.

    بچه‌ها با سرعت باورنکردنی سایز عوض می‌کنند. می‌توانید دمپایی آنها را کمی آزاد‌تر انتخاب کنید، اما نه آنقدر آزاد که باعث زمین خوردن آنها شود.

    محبوب‌ترین دمپایی‌های بچگانه را ببینید

    ۶- دمپایی روفرشی چرمی یا جیر باز می‌کند؟خرید دمپایی روفرشی

    معمولا دمپایی از جنس چرم یا جیر کمی جا باز می‌کند و گشادتر می‌شود. مراقب باشید از اول آن‌ را گشاد نخرید.

    [related]18570[/related]

    ۷- دمپایی روفرشی را چگونه بشوییم؟خرید دمپایی روفرشی

    می‌توانید دمپایی‌های پنبه‌ای را در ماشین لباس‌شویی بشویید. البته که آب داغ برای‌شان خوب نیست. اما پیشنهاد می‌کنیم آن را را با دست و همراه با آب و صابون بشویید. فکر چلاندن و محکم فشار دادن دمپایی خیس را نکنید. بگذارید ۱۰ دقیقه‌ای در آب و صابون بماند و بعد آبکشی کنید. دمپایی روفرشی چرمی یا جیر را با پارچه مرطوب تمیز کنید.

    ۸- چگونه دمپایی روفرشی را تمیز و خوشبو نگه داریم؟خرید دمپایی روفرشی

    هر چند وقت یک‌بار باید دمپایی پارچه‌ای را بشویید و چرمی‌ها را دستمال بکشید. اما اگر قرار باشد هر روز آنها را بشویید، خیلی زود خراب می‌شوند و باید به فکر خرید دمپایی روفرشی نو باشید.

    راهش این است که وقتی از راه می‌رسید و کفش‌تان را درمی‌آورید، بلافاصله روفرشی نپوشید. شما که نمی‌خواهید با همان پای خسته و عرق‌کرده مستقیم سراغ دمپایی خانه بروید؟ بهترین کار این است که اول پاها را با آب ولرم و صابون بشویید و خوب خشک کنید. بعد با خیال آسوده دمپایی بپوشید و مطمئن باشید به این زودی‌ها بوی بدی نخواهد داشت.

    همین الان یک بوگیر کفش با قیمت مناسب سفارش دهید

    ۹- دمپایی روفرشی حوله‌ای لازم داریم؟

    خرید دمپایی روفرشی

    وقتی خسته از کار و روز طولانی دوش می‌گیرید، راه رفتن با کف پای خیس روی زمین کار خوشایندی نیست. ممکن است لیز بخورید یا در بهترین حالت زمین را لکه‌دار ‌کنید. پس هر کسی دمپایی حوله‌ای لازم دارد. معمولا جنس توی دمپایی حوله‌ای و کف آن پلاستیکی‌ست. یادتان باشد بعد از خشک شدن پاها، به دمپایی فرصت خشک شدن بدهید.

    عکس پرفروش‌ترین دمپایی‌های حوله‌ای + قیمت

    ۱۰- چگونه برای بچه‌ها دمپایی روفرشی انتخاب کنیم؟خرید دمپایی روفرشی

    خرید دمپایی روفرشی بچگانه سخت‌تر از خریدهای دیگرشان نیست. مهم‌ترین نکته راحتی پای کوچک بچه‌هاست. بعضی مدل‌های بچگانه بند دارند تا دمپایی از پای بچه‌ها درنیاید. بهتر است کف دمپایی بچگانه صاف نباشد تا خیال‌تان از سر خوردن بچه راحت بماند.

    بچه‌ها این دمپایی‌ها را بیشتر دوست دارند

    ۱۱- برندهای پرفروش ایرانی کدامند؟خرید دمپایی

    نیکتا با فاصله زیاد، پرفروش‌ترین برند ایرانی دمپایی به‌حساب می‌آید. تنوع مدل‌های نیکتا، کیفیت بهتر آن و قیمت مناسبش باعث شده خیلی‌ها این برند را انتخاب کنند. اما چند برند دیگر هم محصولات خوبی روانه بازار کرده‌اند، مثل دلفین و پاپا. خرید انواع دمپایی از ارزان‌ترین فروشنده ممنون می‌شویم اگر شما هم برند خوبی می‌شناسید برایمان بنویسید. [see_also]23193[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید