بهترین قمقمه‌های ورزشی موجود در بازار را بشناسید

بهترین قمقمه‌های ورزشی موجود در بازار را بشناسید
راهنمای مطالعه

    آب‌رسانی به بدن در هنگام ورزش‌کردن بسیار مهم است. پس اگر اهل ورزش و فعالیت هستید و به‌دنبال قمقمه‌ای مطلوب و مناسب می‌گردید، خوب است که با بهترین قمقمه‌های ورزشی موجود در بازار هم آشنا شوید.

    خرید قمقمه ورزشی باید با آگاهی و دقت همراه باشد. یکی از راه‌هایی که خرید هر چیزی را ساده‌تر می‌کند، توجه به محصولاتی است که پرفروش بوده‌اند. در ادامه هم از بهترین قمقمه‌های ورزشی موجود در بازار می‌خوانید. این قمقمه‌ها براساس نظرات کاربران دیجی کالا و خریداران قبلی این محصولات جمع‌آوری شده‌اند. اجازه بدهید که با هم به بررسی مدل‌های مختلف مشغول شویم:

    ۱.قمقمه و شیکر ورزشی ۲ مخزنه پرو اسپورتز

    بهترین قمقمه‌های ورزشی

    این قمقمه پرواسپورت از جنس پلاستیک است. ۰/۷ لیتر ظرفیت دارد و بزرگ محسوب می‌شود. دو مخزن موجود در این شیکر به ورزشکارانی که باشگاه می‌روند، کمک می‌کند تا شِیک‌های مختلفی برای خود درست کنند. مثلا شیر و مواد مقوی را با هم ترکیب کنند، در آن اسموتی بریزند یا خیلی ساده با آب پُرش کنند. دو مخزن در این شیکر وجود دارد و همین باعث می‌شود که کاربردش بیشتر شود.

    یکی از مزایای این قمقمه و شیکر در کیفیت پلاستیکش است. پلاستیک آن به آب طعم نمی‌دهد و در رنگ‌های مختلفی هم عرضه می‌شود. ظرفیت زیاد و کیفیت پلاسیتک این قمقمه از شاخصه‌های آن است. برای خریدش باید حدود ۷۸ هزار تومان هزینه کنید. البته اگر به دنبال قمقمه بزرگ نیستید، کمی در خرید این محصول دقت به خرج بدهید. شاید به کارتان نیاید.

    مشاهده قمقمه ۲مخزنه پرو اسپورتز

    مشاهده جدیدترین قمقمه‌های ورزشی

    [related]24282[/related]

    این قمقمه هم دوام بسیار زیادی دارد. گنجاش آن زیاد و در حدود ۰/۷ لیتر است. روی درب آن هم نی وجود دارد و نوشیدن آب با آن راحت است. قمقمه روو طراحی و کیفیت ساخت خوبی دارد. برای مثال اصلا در طول استفاده از آن شاهد نشتی آب نخواهید بود. برای ورزش و پیاده‌روی می‌توانید روی این مدل حساب کنید.

    قیمت قمقمه روو حدود ۷۰ هزار تومان است و از نکات بارز آن باید به بونگرفتن آب و محتویات قمقمه اشاره کرد. این مدل در دو رنگ عرضه می‌شود و می‌توانید از میان رنگ آبی یا نارنجی انتخاب داشته باشید. قمقمه روو به اندازه کافی پهنا دارد و اگر بخواهید درون آن نوشیدنی‌های مختلف یا آب را با یخ پر کنید هم دست‌تان کاملا باز است. امکان شست‌وشویش در ماشین ظرف‌شویی هم وجود دارد.

    ۳. قمقمه ورزشی ریباک مدل BR4617

    بهترین قمقمه‌های ورزشی

    ریباک نام آشنایی در حوزه تولید کالاها و محصولات ورزشی است. عجیب نیست که قمقمه آن هم در میان پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرد و کیفیت خوبی دارد. این مدل از قمقمه‌های ریباک از جنس پلاستیک است. در دهانه آن هم نی تعبیه شده تا نوشیدن آب ساده‌تر شود. این قمقمه آلمانی هزار میلی‌لیتر گنجایش دارد و قمیتش هم چندان ارزان نیست. برای خرید آن باید حدود ۲۳۰ هزار تومان هزینه کنید.

    ۴.قمقمه 1000 میلی لیتر - ریباک

    بهترین قمقمه‌های ورزشی

    در اینجا یکی دیگر از قمقمه‌هی خوش‌ساخت برند ریباک را برای‌تان معرفی می‌کنیم. این قمقمه هم دارای ظرفیت زیادی است و حدود هزار میلی‌لیتر مایع در آن جای می‌گیرد.
    برای ورزشکارانی که از پودرهای ورزشی استفاده می‌کنند، این محصول گزینه مناسبی خواهد بود. چرا؟‌ چون بدنه‌ای مدرج دارد و محتویات درونش هم مشخص است.
    پس به‌راحتی می‌توانند مواد موردنیازشان را در بطری ترکیب کنند و بدانند که چه چیزهایی درحال ترکیب‌شدن با هم است. این قمقمه بسیار سبک است و اگر می‌خواهید مسافت‌های طولانی را بدوید یا پیاده‌روی کنید، احتمالا گزینه خوبی برای‌تان خواهد بود. البته قیمت قمقمه ریباک چندان پایین نیست و برای خریدش باید حدود ۲۳۰ هزار تومان هزینه کنید.

    ۵. بطری ورزشی نشکن مانیا نی دار بزرگ

    بهترین قمقمه‌های ورزشی

    این قمقمه هم از مدل‌هایی با ظرفیت زیاد است. قمقمه مانیا حدود ۰/۹ لیتر گنجایش دارد و از پرفروش‌ترین‌هاست. به گواه کسانی که آن را خریده و استفاده کرده‌اند، آب و محتویات دیگر بطری در آن بو نمی‌گیرند. مقاومت آن هم مطلوب است و نشتی آب ندارد. این محصول سبک است و ساختارش فاقد ماده مضر BPA است.

    بطری ورزشی نشکن مانیا نی دارد و آب‌خوردن از آن راحت است. برای خریدش باید فقط ۳۶ هزار تومان هزینه کنید. پس قیمت مناسبی دارد و با توجه به تعاریف خریداران قبلی نقطه ضعف ویژه‌ای در آن دیده نمی‌شود.

    مشاهده بطری ورزشی نشکن مانیا

    اگر این محصول موجود نیست:

    مشاهده جدیدترین قمقمه‌های ورزشی

    ۶.قمقه ورزشی سانتکو مدل K2 

    بهترین قمقمه‌های ورزشی

    قمقمه‌های استیل هم می‌توانند گزینه خوبی برای کسانی باشند که می‌خواهند دمای آب را داخل قمقمه‌شان بی‌تغییر نگه دارند. یعنی اگر دوست دارید که آب در قمقمه‌تان گرم بماند یا طرف‌دار آب سرد هستید و نمی‌خواهید که در طول ورزش، گرم شود به خرید قمقمه ورزشی از جنس استیل فکر کنید. یکی از بهترین قمقمه‌های ورزشی بازار ایران در میان قمقمه‌های استیل، قمقمه سانتکو است.

    ظرفیت این قمقمه نیم لیتر است. یعنی با قمقمه‌ای جمع‌وجور روبه‌رو هستید. دیواره عایقی دوجداره دارد و می‌تواند گرما را تا ۱۲ ساعت و سرما را تا ۲۴ ساعت حفظ کند. هیچ‌گونه ماده BPA در هیچ بخش از این قمقمه به کار گرفته نشده و محتویات داخلش هم نشت نمی‌کند. می‌توانید قمقمه ورزشی سانتکو را در رنگ‌های مختلف خریداری کنید.

    وجود یک بند در دور قمقمه باعث می‌شود که حمل و ‌نقلش آسان‌تر شود. قیمت آن هم حوالی ۴۰۰ هزار تومان است. این قیمت چندان پایین نیست و شاید حرفه‌ای‌های ورزش به‌ویژه کوهنوردان مایل به صرف چنین هزینه‌ای برای خرید قمقمه باشند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید