چطور با خرید موکت دکوراسیونی جذاب بسازیم؟ ترندهای ۲۰۲۰

چطور با خرید موکت دکوراسیونی جذاب بسازیم؟ ترندهای ۲۰۲۰
راهنمای مطالعه

    با خرید موکت می‌توانید دکوراسیون متفاوت و جذابی بسازید. به خواندن این مطلب ادامه دهید و ببینید موکت چه‌ها که نمی‌تواند با ظاهر خانه شما بکند.

    اواخر سال ۲۰۱۹ بود که نشانه‌های بازگشت موکت به دکوراسیون داخلی مشاهده شد. آمارها نشان می‌دهد فروش موکت و فرش بالا رفته و کارشناسان ترند طراحی داخلی به این فرضیه رسیده‌اند که احتمالا موکت هم مثل کاغذدیواری دوباره راهش را به خانه‌ها باز می‌کند، البته که در دل طراحی مدرن و امروزی.خرید موکت

    پس اگر گاهی وسوسه خرید موکت به‌سرتان می‌زند، آن را جدی بگیرید و اصلا فکر نکنید موکت از مد افتاده. «درجه» در این مطلب می‌خواهد از مزیت‌های موکت برای شما بگوید و ترندهای سال ۲۰۲۰ را درمورد خرید موکت برای‌تان بگوید.

    چرا خرید موکت تصمیم درستی‌ است؟خرید موکت

    • موکت کف‌پوش راحتی‌ست. همه دوست دارند موقع راه رفتن پا را روی سطحی گرم و نرم بگذارند، چیزی که درست مثل موکت و فرش پا را نوازش کند.
    • موکت صداگیر است. در خانه‌ای که موکت و فرش ندارد، صدا می‌پیچد و بازتاب پیدا می‌کند. فرش کمک بزرگی‌ست، اما موکت کار را تمام می‌کند و نمی‌گذارد صدا در خانه پژواک داشته باشد.
    • موکت از نظر دیداری جذاب است. با لایه لایه هماهنگ کردن فرش و موکت می‌توانید به چشم‌انداز لوکسی برسید.
    • کف‌پوش‌های چوبی و لمینت قیمت بالایی دارند، درحالی‌که موکت بودجه زیادی به شما تحمیل نمی‌کند.

    محبوب‌ترین موکت‌ها را ببینید

    ترندهای موکت در سال ۲۰۲۰ کدامند؟خرید موکت

    طراحان داخلی توانسته‌اند چند تا از ترندهای امسال را مشخص کنند. آنها پیش‌بینی می‌کنند سبک چیدمان دهه‌های ۱۹۷۰ بار دیگر و هماهنگ با سبک خانه‌های امروزی از راه برسد. ۵ ترند را برای شما فهرست کرده‌ایم:

    ۱- انتخاب الیاف طبیعی؛ تصمیمی درست برای طبیعتخرید انلاین موکت

    از رنگ‌های طبیعی بهره ببرید. جنس و رنگ محصولاتی که می‌خرید، به سلیقه شما در چیدمان خانه و سبک زندگی‌تان برمی‌گردد، اما خوب است بدانید پارچه و مواد طبیعی خیلی مد شده‌اند. رنگ‌های ملایم حس راحتی به ساکنان خانه می‌بخشند.

    ۲- مکسیمالیسم؛ ترندی برای برملا کردن احساساتمدل های موکت

    ترند موکت سال ۲۰۲۰ در جهت این است که حس درونی خودتان را برملا کنید. مکسیمالیزم در مقابل مینیمالیزم  قرار می‌گیرد و قواعد همیشگی را می‌شکند. بگذارید خلاقیت‌تان فوران کند و خانه‌تان با همه فرق داشته باشد. انتخاب موکتی که طرح شلوغی دارد، جان تازه‌ای به اتاق خواب‌تان می‌دهد. ولی سادگی را در رنگ دیوار و لوازم دیگر حفظ کنید تا موکت بتواند خودش را نشان دهد و خودتان از شدت شلوغی از خانه فرار نکنید.

    این موکت‌های طرحدار جذاب را ببینید

    ۳- طرح‌ هندسی؛ نقشی که از مد نمی‌افتدخرید موکت

    وقتی بین طرح‌های ساده و یک‌دست، از موکتی با طرح هندسی استفاده می‌کنید، فضای اتاق را شخصی‌سازی می‌کنید. طرح‌های هندسی همیشه جایگاه‌ خودشان را در چیدمان داخلی حفظ کرده‌اند و امسال هم سر از کوسن و موکت درآورده‌اند. فقط سراغ رنگ‌های تند و تیز نروید و از بین رنگ‌های خنثا انتخاب کنید.

    ۴- استفاده از رنگ سنگ‌های زینتی؛ یادآور سبک دهه ۱۹۷۰خرید موکت

    تا حالا به رنگ سنگ‌های قیمتی که در زیورآلات به‌کار می‌روند، دقت کرده‌اید؟ جالب نیست که چنین رنگ‌هایی برای خرید موکت مد شده‌اند؟ طراح‌های داخلی فکر می‌کنند چنین رنگ‌هایی احساس گرما و صمیمیت ایجاد می‌کنند. مردم روزگار شلوغی را می‌گذارنند و نیاز دارند در فضای خانه احساس آرامش کنند. شاید فکر کنید دوره چنین رنگ‌های تند و شادی گذشته، ولی استایل چرخه دارد و هر کدام ممکن است روزی دوباره در دکوراسیون خانه به‌کار گرفته شوند.

    ۵- موکت مخمل و پشمی؛ انتخابی برای فضای لوکسخرید موکت

    موکت مخملی یکی دیگر از ترندهای موکت در سال ۲۰۲۰ به‌حساب می‌آید. چنین موکتی حال‌وهوای لوکسی ایجاد می‌کند و به‌ویژه برای اتاق خواب مناسب است. با خرید چنین موکتی، فضای هتل لوکس را در خانه جاری می‌کنید.

    ایده‌های دکور با خرید موکت کدامند؟خرید موکت انلاین

    پیش از خرید موکت مناسب با چیدمان خانه‌تان، باید ایده‌‌هایی برای جذاب کردن خانه داشته باشید.

    ۱- از لوازم جانبی غافل نشویدترندهای موکت

    موکت قرار نیست توجه زیادی به خودش جلب کند. کاری کنید که چشم‌ها به‌جای زمین به دیوار و سطوح بالاتر خیره بماند. از آینه، قاب عکس و وسایل دکوراتیو چشمگیر در تزیین خانه استفاده کنید. به این ترتیب هم خودتان از نشستن در اتاق لذت می‌برید و هم مهمان‌ها عاشق خانه‌تان می‌شوند.

    [related]26369[/related]

    ۲- اهمیت انتخاب رنگ را دست‌کم نگیریدخرید موکت

    در انتخاب مبل، صندلی و لوازم جانبی دقت کنید. با موکت سفید و کرم، از لوازمی با رنگ تیره می‌توانید استفاده کنید. اگر موکتی به‌رنگ خاکستری یا قهوه‌ای خریده‌اید، رنگ تیره و روشن را کنار هم بچینید تا به فضا عمق بدهید.

    ۳- پیشنهاد ویژه درجه را بخوانیددکور خانه با موکت

    پیشنهاد ویژه درجه این است که از موکت به رنگ روشن و خنثا استفاده کنید. چنین موکتی با هر فرشی همانگ می‌شود. بهتر است فرش روی موکت به رنگ شاد و زنده باشد تا فضای منحصر به‌فردی خلق کنید.

    نکته‌های طلایی استفاده از فرش روی موکت کدامند؟خرید انلاین موکت

    • فرش و موکت طرح‌دار را با هم ترکیب نکنید. اگر فرش طرح ساده‌ای دارد، می‌توانید موکت طرح‌دار انتخاب کنید. اما اگر فرش نقش و نگار شلوغی دارد، حتما سراغ موکت ساده بروید.
    • بهتر است رنگ فرش و موکت مکمل هم باشد. اگر اکنون در فکر خرید موکت هستید، حتما رنگ فرشی را که در خانه دارید، در نظر داشته باشید. درصورتی‌که می‌خواهید هم‌زمان فرش و موکت، هماهنگ با هم انتخاب کنید.دکوراسیون با موکت
    • هیچ‌وقت در یک اتاق یا سالن بزرگی که با موکت پوشیده شده، فرش خیلی کوچک پهن نکنید. از طرف دیگر فرش قرار نیست کاملا روی موکت را بپوشاند و به گوشه دیوار برسد. اندازه‌ فرش را با ابعاد اتاق ست کنید.
    • به جنس فرش، گلیم، گبه و هر چه را روی موکت پهن می‌کنید‌، دقت داشته باشید. اگر موکت پرز کم و کوتاهی دارد، محدودیتی در انتخاب فرش ندارید. اما روی موکت پرزبلند، فرشی با پرز بلند و فراوان نیندازید؛ چراکه باعث می‌شود فرش در یک جا نماند و مدام جمع شود.

    [see_also]24823[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید