پرفروشترین لباسشویی‌های در از جلو بازار ایران را بشناسید

پرفروشترین لباسشویی‌های در از جلو بازار ایران را بشناسید
راهنمای مطالعه

    پرفروشترین لباسشویی‌های در از جلو بازار ایران از چه برندی است؟ ویژگی‌هایش چیست و چرا بااستقبال خریداران روبه‌رو شده است؟ شما هم به‌دنبال پاسخی برای این پرسش‌ها هستید؟ پس به مقاله‌ای نیاز دارید؛ مانند همین که پیش روی‌تان است.

    شناخت پرفروشترین لباسشویی های بازار

    یکی از روش‌هایی که می‌شود به‌کمک آن، انتخاب درستی در هنگام خرید داشت، توجه به نظرات خریداران قبلی است. اگر بدانید که چه محصولی پرفروش شده و خریداران قبلی درباره‌اش چه چیزهایی گفته‌اند، امکان اینکه شما هم انتخاب بهتری داشته باشید به وجود می‌آید.

    ما هم دقیقا در این مقاله، همین کار را کرده‌ایم؛ یعنی به سراغ پرفروشترین لباسشویی های بازار رفته‌ایم. آن مواردی را که از نظر کاربران دیجی‌کالا مطلوب بوده و بیشترین فروش را داشته‌اند، در اینجا برای‌تان گلچین کرده‌ایم. از شماره ۷ تا ۱ در این فهرست، لباسشویی‌های پرفروش بازار ایران در دیجی‌کالا معرفی شده‌اند. روند چیدن آنها هم از بیشترین قیمت به سمت کمترین است.

    جدیدترین لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی

    ۷. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت ۷ کیلوگرم

    پرفروشترین لباسشویی

    بعد از جومونگ و یانگوم، سامسونگ و ال جی نام‌آشناترین نام‌های کره‌ای برای ایرانیان هستند! دیگر کسی به کیفیت این برندها شک ندارد. فقط در هنگام خرید باید به سراغ ویژگی‌های مدل‌های مختلف رفت تا بهترین انتخاب شکل بگیرد. این ماشین لباسشویی سامسونگ هم در فهرست بهترین ماشین لباسشویی بازار جای دارد.

    محبوب‌ترین لباسشویی‌های سامسونگ را ببینید

    ظرفیت ماشین سامسونگ ۷ کیلوگرم است، مصرف انرژی‌اش زیاد نیست و قفل کودک و صفحه نمایش هم دارد. سیستم حفاظتی تعبیه‌شده در این ماشین مانع از آن می‌شود که در هنگام شست‌وشو و با نوسانات برق، دستگاه آسیبی ببینید. به این ماشین هم می‌توانید در طول شست‌وشو، لباس‌های تازه اضافه کنید.

    تصاویر لباسشویی J۱۴۷۷ را ببینید

    نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی این محصول از صدای کم و لرزش اندک آن تعریف می‌کنند. برخی معتقدند که با روشن‌کردن این لباسشویی تمام خاطرات‌تان از ماشین‌های قدیمی که هنگام چرخش لباس‌ها، شور و غوغایی به پا می‌کردند از ذهن‌تان پاک می‌شود. قدرت پاک‌کنندگی لکه‌های کوچک روی لباس‌ها هم از دیگر مزایایی است که خریداران قبلی این لباسشویی را راضی نگه می‌دارد.

    ضمانت و خدمات پس از فروش

    ماشین‌لباسشویی سامسونگ دارای ضمانت‌نامه سام‌سرویس از شرکت سامسونگ است. پس در هنگام خرید نگران نباشید و به سامسونگ اعتماد کنید چون محصولی که می‌‌خرید دارای گارانتی ۱۲۳ ماهه سام‌سرویس است.

    قیمت لباسشویی J۱۴۷۷ در دیجی‌کالا

    ۶.ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-621NW ظرفیت ۶ کیلوگرم

    پرفروشترین ماشین لباسشویی یکی دیگر از مدل‌های پرفروش ال جی که در بازار ایرانی مشهور است، ماشین لباسشویی‌ ۶کیلویی مدل WM-621NW است. محبوب‌ترین ماشین لباسشویی‌های ال‌جی را ببینید این مدل از برند ال جی به شما آزادی عمل زیادی در شست‌وشو می‌دهد. چرا؟ چون حدود ۱۴ برنامه شست‌وشوی مختلف در آن تعریف شده است. این مدل عیب‌یابی هوشمند دارد. این امکان باعث می‌شود تا فقط به کمک گرفتن تلفن هوشمند خود مقابل قسمتی مخصوص از وسیله، بدون نیاز به تعمیرکار متوجه شوید که مشکلش چیست. ماشین لباسشویی ال جی دارای صفحه نمایش لمسی است و شست‌وشوی بی‌صدا دارد. در حین شستن لباس‌ها هم امکان اضافه‌کردن لباس‌های دیگر به ماشین برایتان در نظر گرفته شده است. تصاویر لباسشویی WM-621NW را ببینید

    نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی این محصول از امکانات و قابلیت‌های آن استقبال کرده‌اند. طراحی مناسب، زیادنبودن صدای وسیله در طول کارکردن و مصرف انرژی نه‌چندان زیاد دستگاه باعث شده است که در میان پرفروشترین لباسشویی ‌ها قرار بگیرد.

    ضمانت و خدمات پس از فروش

    این مدل از ماشین‌ لباسشویی‌های سامسونگ ضمانت ۱۸ماهه گلدیران را دارد. ۱۸ ماه گارانتی برای قطعات و ۱۲۰ ماه هم به کمپرسور این محصول تعلق می‌گیرد.

    ۵. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407 ظرفیت ۹ کیلوگرم

    پرفروشترین ماشین لباسشویی پاکشوما از برندهای داخلی است که سالیان طولانی در عرصه تولید محصولات متنوع فعالیت دارد. این ماشینِ برند پاکشوما ظرفیتی ۹ کیلویی دارد. اگر خانواده‌ای پرجمعیت هستید، خرید ماشینی با این حجم برایتان مناسب خواهد بود. ماشین پاکشوما بخارشو دارد، مجهز به قفل کودک است و مصرف انرژی زیادی ندارد. محبوب‌ترین لباسشویی‌های پاکشوما را ببینید یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود این مدل از محصول در میان پرفروشترین لباسشویی ها قرار بگیرد، امکان شست‌وشوی لباس کودک است. لباس‌های کودکان نرم و لطیف‌اند و معمولا با شستن آنها به کمک ماشین لباسشویی کیفیت اولیه‌شان را از دست می‌دهند. اما ماشین پاکشوما برای شست‌وشوی لباس کودک شرایط خاصی را رعایت می‌کند و مانع از تخریب الیاف لطیف لباس کوچولوهای دوست‌داشتنی می‌شود. تصاویر لباسشویی TFU-94407 را ببینید

    نظرات خریداران قبلی

    خریداران ماشین لباسشویی پاکشوما درباره صدای اندک آن اتفاق‌نظر دارند و از این بابت اظهار رضایت می‌کنند. البته در هنگام خشک‌کردن کمی صدا از وسیله شنیده می‌شود. پس اگر حساسیت زیادی در این زمینه دارید، حتما قبل از خرید دقت کنید. برنامه‌های شست‌وشوی مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است و طراحی و کارایی خوبی در چشمان خریدارانش دارد.

    ماشین پاکشوما دارای ضمانت ۲۴ماهه پاک‌سرویس است.

    قیمت لباسشویی TFU-94407 در دیجی‌کالا

    ۴.ماشین لباسشویی اسنوا مدل swd-571 ظرفیت ۷ کیلوگرم

    پرفروشترین ماشین لباسشویی

    اسنوا را حتما می‌شناسید. حجم تبلیغات این برند داخلی بیشتر از آن است که کسی نامش را نشنیده باشد. ظاهرا هم این تبلیغات جوابگو بوده است چون مدلswd-571 آن که ظرفیتی ۷ کیلویی دارد در میان پرفروشترین لباسشویی ها قرار دارد.

    پرفروش‌ترین لباسشویی‌های اسنوا را ببینید

    این ماشین مجهز به امکان شست‌وشوی سریع است و فناوری حباب‌ساز هم دارد. منظور از این فناوری، ترکیب آب و موادشوینده از سوی دستگاه و زدودن مؤثر چرک و آلودگی‌ها از لباس‌هاست.

    [related]20236[/related]

    نظرات خریداران قبلی

    صدای اندک، شست‌وشوی آسان و سریع و طراحی خوبی که این وسیله دارد، باعث شده که در دسته پرفروشترین‌ها قرار بگیرد. داشتن بخارشوی و خشک‌کن مجزا هم از دید خریداران قبلی قابل‌اعتنا می‌آید. ظاهر و طراحی این محصول از اسنوا هم قابل‌قبول و زیباست.

    با خریدش می‌توانید روی ضمانت‌ ۲۴ماهه «انتخاب سرویس» حساب کنید.

    تصاویر لباسشویی swd-۵۷۱ + قیمت

    ۳.ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-28415 ظرفیت ۸ کیلوگرم

    پرفروشترین ماشین لباسشویی اگر به دنبال ماشین لباسشویی با ظرفیت زیاد و مصرف انرژی اندک می‌گردید، ماشین کرال را به خاطر بسپارید. خانواده‌ای پرجمعیت که از قضا فرزندی کوچک دارند، با این ماشین در زمینه شست‌وشو رفاه خوبی را تجربه خواهند کرد؛ هم ظرفیت ماشین زیاد است و هم برنامه‌ای مخصوص شست‌وشوی لباس کودکان دارد. پرفروش‌ترین لباسشویی‌های کرال را ببینید ماشین لباسشویی کرال کم‌مصرف است و ۲۱ برنامه شست‌وشوی مختلف دارد که دست‌تان را برای شستن انواع لباس‌ها باز می‌گذارد. قابلیت‌های مختلف کرال مانند امکان آب‌کشی اضافه لباس، برنامه شست‌وشوی اقتصادی لباس‌های نخی و برنامه جداگانه برای شست‌وشوی لباس‌های مشکی از این محصول، گزینه‌ای خوب برای خرید ساخته است.

    نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی این ماشین لباسشویی از طراحی و کیفیت عملکردش رضایت دارند. البته خشک‌کن آن کمی سر و صدا دارد ولی شاید بتوان به خاطر برنامه‌های متنوع و امکانات دیگرش از آن گذشت. مصرف انرژی و آب ماشین لباسشویی کرال هم مناسب است و باعث شده تا در فهرست یکی از پرفروشترین ماشین لباسشویی ها قرار بگیرد. ماشین لباسشویی کرال دارای ضمانت ۲۴ماهه پاک‌سرویس است.

    ۲.ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7112 ظرفیت ۷ کیلوگرم

    پرفروشترین ماشین لباسشویی
    آبسال هم از برندهای نام‌آشنای ایرانی است. ماشین لباسشویی ۷ کیلویی آن می‌تواند شست‌وشوی سریع انجام بدهد، لباس‌های مشکی را بی‌دردسر و بدون تخریب آنها بشوید و در کل محصولی مناسب است که ضمن کارایی قابل‌قبول، قیمت مناسبی نسبت به گزینه‌های موجود در بازار دارد.
    ماشین آبسال گزینه‌های متنوع و امکانات گوناگون ندارد اما قدرت پاک‌کنندگی لباس‌های آن بسیار بالاست.

    در آخر

    از میان پرفروشترین لباسشویی های موجود در دیجی‌کالا کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ عنوان بهترین ماشین لباسشویی ایرانی یا خارجی را داشته باشند یا نه، خدمات و ویژگی‌های این موارد تقریبا مشابه است. اگر قیمت برای‌تان مهم است باید به سراغ موارد پایینی فهرست بیایید. اگر تجربه خرید از میان موارد مطرح‌شده را دارید حتما نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

    [see_also]52299[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید