پرفروشترین ساعت‌های هوشمند در ایران؛ کدام برندها پیشتازند؟

پرفروشترین ساعت‌های هوشمند در ایران؛ کدام برندها پیشتازند؟
راهنمای مطالعه

    ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند نه تنها مثل کنترل از راه دور گوشی عمل می‌کنند، بلکه با رهگیری فعالیت‌‌ها و پایش خواب، زندگی سالم‌تری را برایتان به ارمغان می آورند. برای آشنایی با پرفروش ترین ساعت های هوشمند در ایران با درجه همراه باشید.

    اگر فیلم کارگاه گجت را دیده باشید حتما دختر باهوشی که همیشه با ساعت هوشمندش به داد او می‌رسید را به یاد دارید. ساعت جادویی «پنی» به او اجازه برقراری تماس تصویری، هک کردن سیستم‌، باز کردن در و کارهای عجیب دیگری را می‌داد که آن زمان تخیلی و غیرممکن بود اما این روزها ساعت‌های هوشمند حتی کارهای عجیب‌تر از آن می‌کنند.

    برقراری تماس، نظارت بر سلامت کاربر و خبر کردن خودکار اورژانس در صورت بی‌هوشی، پایش حرکات ورزشی و ارائه توصیه‌هایی مفید برای زندگی سالم‌تر از قابلیت‌های ساعت و مچ‌بندهای هوشمند است که حتی آنها را از ساعت دستیار کارآگاه گجت هم بهتر می‌کند.

    همین قابلیت‌ها باعث شده اسمارت واچ‌ها رفته رفته جای ساعت‌های عادی را روی دست افراد بگیرند، تا جایی که در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۶۲ میلیون ساعت و مچ بند هوشمند در سراسر دنیا فروخته شده‌اند. این گجت‌ها به واسطه کارایی و قابلیت‌های مفید فراوان در ایران هم با استقبال بسیاری مواجه شده‌اند. برای آشنایی با پرفروش ترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند در ایران با ادامه مطلب همراه باشید.

    ۱- سامسونگ

    پرفروش ترین ساعت های هوشمند

    ساعت و بندهای هوشمند سامسونگ به ترتیب با نام‌های گلکسی واچ و گلکسی فیت عرضه می‌شوند. اگر از گوشی‌های گلکسی استفاده می‌کنید، بهترین گزینه خرید ساعت‌های سامسونگ است چرا که بالاتری سازگاری را با این موبایل‌ها دارند.

    گلکسی واچ اکتیو ۲ جدیدترین ساعت این شرکت که در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلیمتری تولید شده. هر دو مدل به لطف نمایشگر با کیفیت سوپر AMOLED محتوا را واضح و شفاف به نمایش می‌گذارند. این ساعت به سیستم عامل تایزن مجهز شده و قابلیت‌های متنوعی مثل شتاب‌سنج، نمایش اعلان‌های گوشی، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج و شمارش ضربان قلب دارد.

    مشاهده گلکسی واچ اکتیو ۲

    گلکسی واچ که کمی از مدل قبلی ارزانتر است، نمایشگری ۱.۳ اینچی از نوع سوپر AMOLED دارد. این مدل در نسخه‌های ۴۲ و ۴۶ میلیمتری عرضه شده و وجود هزاران واچ فیس یا صفحه متنوع باعث می‌شود هرگز برایتان تکراری نشود. شارژدهی بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر، رهگیری فعالیت‌های ورزشی و پشتیبانی از اپ‌های مختلف گلکسی واچ را به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند تبدیل کرده است.

    گلکسی واچ را ببینید

    سامسونگ در زمینه مچ‌بندهای هوشمند هم دستی بر آتش دارد و یکی از ارزانترین محصولاتش گلکسی فیت E است. نمایشگر ۰.۷۴ اینچی این بند تقریبا نصف ساعت‌ها است اما وزن کمتر باعث می‌‌شود از پوشیدن آن هرگز خسته نشوید. گلکسی فیت E با اندروید و iOS سازگاری داشته و قابلیت نمایش اعلان‌ها، رهگیری حرکات ورزشی و پایش ضربان قلب را دارد.

    مشاهده گلکسی فیت E

    ۲- اپل

    پرفروش ترین ساعت های هوشمند

    اگر از کاربران آیفون هستید، اپل واچ مناسبترین گزینه برای شماست و با همگام سازی این دو گجت به بهترین نحو از قابلیت‌های آنها بهره خواهید برد. ساعت‌های اپل با قاب مستطیلی و طراحی چشم نواز در همان نگاه اول از مدل‌های دیگر قابل تشخیص هستند.

    اپل واچ سری ۵ به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و در مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلیمتری به دستتان می‌رسد. نمایشگر همیشه روشن اطلاعات مهم را همیشه پیش چشمتان قرار می‌دهد و اپ استور اختصاصی هم میزبان اپ‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع است. جدای از این موارد از تمرکز زیادی هم روی سلامتی کاربر دارد که شامل تشخیص ریتم نامنظم قلب، الکتروکاردیوگراف، هشدار صدای زیاد، رهگیری چرخه قاعدگی و هشدار سقوط ناگهانی می‌شود که تا کنون جان چندین نفر را نجات داده است.

    مشاهده اپل واچ سری ۵

    اپل واج سری ۳ یکی دیگر از پرفروش ترین ساعت‌های هوشمند است که تقریبا نصف سری ۵ قیمت دارد. این مدل با آیفون‌های 6s به بعد سازگاری داشته و نمایشگر ۱.۳ اینچی با کیفیتش محتوا را بسیار واضح به تصویر می‌کشد.

    اپل واچ سری ۳ را ببینید

    در این مدل خبری از تشخیص سقوط و کاردیوگراف نیست اما از نمایش اعلان‌ها، شمارش گام و ضربان قلب پشتیبانی می‌کند. اتصال ایرپاد به اپل واچ تجربه‌ای جدید از پخش و کنترل موزیک بدون نیاز به آیفون را برایتان به ارمغان می‌آورد.

    مشاهده محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند اپل

    [related]8320[/related]

    ۳- شیائومی

    پرفروش ترین مچبندهای هوشمند

    کمپانی چینی نه فقط در زمینه گوشی بلکه در دنیای پوشیدنی‌های هوشمند هم نامی برای خود برای دست و پا کرده است. اسمارت واچ و بندهای این شرکت با برخورداری از امکانات فراوان و قیمت مقرون به صرفه به یکی از گزینه‌های اصلی در فهرست خرید ایرانی‌ها تبدیل شده‌اند.

    طراحی ساعت Amazfit Bip بی شباهت به اپل واچ نیست اما از پلی کربنات ساخته شده و تنها ۳۲ گرم وزن دارد. نمایشگر این ساعت همیشه روشن بوده و اطلاعات ضروری را به نمایش می‌گذارد. Amazfit Bip علاوه بر GPS از سیستم موقعیت‌یاب « GLONASS» پشتیبانی کرده و به لطف قطب نمای داخلی موقعیت و ارتفاع شما را در هر لحظه به دقت تعیین می‌کند. این ساعت با اندروید ۴.۴ و iOS 8 سازگاری دارد بنابرین در کنار گوشی‌های نسبتا قدیمی هم می‌توان از آن استفاده کرد.

    Amazfit Bip را ببینید

    شیائومی می‌بند ۴ بدون تردید یکی از پرفروش‌ترین مچ بندهای هوشمند ایران است. قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر AMOLED، پایش دقیق فعالیت‌های ورزشی، نمایش اعلان‌ها، قابلیت کنترل موزیک و از همه مهمتر قیمت مقرون به صرفه باعث شده می‌بند ۴ روی دست بسیاری از ما جاخوش کند.

    مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای شیائومی

    ۴- جی-تب

    تمرکز کمپانی جی-تب (G-Tab) روی کاهش هرچه بیشتر قیمت است و با همین راهکار توانسته ساعت‌های هوشمند متعددی در ایران عرضه کند. محصولات این شرکت بیشتر مناسب کودکان است و برای بزرگسالان توصیه نمی‌شود.

    آنچه که بسیاری از کاربران را به سوی ساعت هوشمند جی-تب مدل W101 Hero کشانده پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه است. اگر این ساعت را با موبایلتان همگام کنید، می‌توانید با استفاده از ساعت به تماس‌ها و اعلان‌های ورودی پاسخ دهید. با این حال نگاهی به نظرات کاربران نشان می‌دهد که احتمال از کار افتادن برخی قابلیت‌ها پس از مدتی چندان دور از انتظار نیست.

    جی-تب مدل W101 را ببینید

    اگر به دنبال مچ بندی ارزان هستید جی-تب W608 می‌تواند یکی از گزینه‌هایتان باشد. این بند از اندروید و iOS پشتیبانی کرده و قابلیت‌های اصلی مثل نمایش اعلان، رهگیری فعالیت‌های ورزشی، پایش فشار خون، پایش خواب و غیره را دارد؛ البته نباید چندان روی دقیق بودن معیارهای سلامتی آن حساب باز کنید.

    جی تب مدل W608 را ببینید

    ۵- گارمین

    پرفروش ترین ساعت های هوشمند

    این کمپانی خوشنام آمریکایی سابقه درخشانی در ساخت موقعیت یاب دارد و با استفاده از تجارب خود ساعت‌های هوشمند با کیفیتی هم می‌سازد که تا مدت‌ها برایتان کار خواهند کرد.

    ساعت گارمین فنیکس 5S تلفیقی از سنت و مدرنیته است. بند فلزی و مقاوم آن از ساعت‌های عادی وام گرفته شده اما درون بدنه سیستمی پیچیده قرار گرفته که شامل موقعیت‌یاب، گام شمار، سنسور ضربان قلب، ارتفاع سنج، قطب نما و چند حسگر دیگر می‌شود. این ساعت با برآورد مسافت و ارتفاع، آهنگ حرکات و ضربان قلب میران کالری مصرفی را محاسبه خواهد کرد.

    مشاهده گارمین فنیکس 5S

    دیگر محصول پرطرفدار گارمین فنیکس 6X است که صفحه گرد و بدنه یک دست مشکی ظاهر جذابی به آن بخشیده. این ساعت با اندروید و iOS سازگاری داشته و با نصب برنامه آن روی گوشی به اطلاعات بسیار مفیدی درباره فعالیت‌های بدنی روزمره و میزان کالری مصرفی دست پیدا می‌کنید. ۳۲ گیگابایت حافظه هم امکان ذخیره بی‌شمار موزیک را به شما خواهد داد. امکان نصب نقشه توپوگرافی ایران از دیگر قابلیت‌های این ساعت است.

    مشاهده گارمین فنیکس 6X

    مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند گارمین

    ۶- آنر

    پرفروش ترین ساعت های هوشمند

    هواوی زیر مجموعه آنر را با هدف تولید محصولات جوان‌پسند و خوش‌قیمت معرفی کرد و در این راه هم موفق بوده است. از مزایای این برند حضور رسمی نمایندگی در ایران و خدمات پس از فروش قابل قبول است.

    قیمت مناسب، پشتیبانی از زبان فارسی، بدنه مقاوم، پایش خواب و پشتیبانی از فعالیت‌های متعدد ورزشی از پیاده‌روی گرفته تا شنا و دویدن آنر بند ۵ را به یکی از پرفروش‌ترین مچ‌بندهای هوشمند ایران تبدیل کرده است. کافی این مچ‌بند را با گوشی اندرویدی یا آیفون همگام سازی کنید تا نوتیفیکشن‌ها، پیامک‌ها و نام تماس گیرنده را با زبان فارسی به نمایش بگذارد.

    اگر ساعت را ترجیح می‌دهید آنر مجیک ۲ با صفحه‌نمایش گرد از نوع OLED در دسترس شماست. این ساعت به لطف GPS داخلی برای رهگیری فعالیت‌ها نیازی به گوشی نداشته و یکبار شارژ باتری برای ۱۴ روز کفایت می‌کند. آنر مجیک ۲ هم قابلیت موقعیت‌یابی، رهگیری فعالیت‌های ورزشی، پاسخ به تماس ورودی و نمایش اعلان‌ها را دارد.

    محبوب‌ترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند آنر

    ۷- میدسان

    پرفروش ترین ساعت های هوشمند

    میدسان از برندهای ارزانقیمت است و محصولاتش را می‌توان کلون اپل واچ به شمار آورد. با نگاهی به نظرات خریداران این ساعت مشخص است که به نسبت قیمت از خرید خود راضی بوده‌اند.

    مزیت اصلی ساعت میدسان GT08 پشتیبانی از سیمکارت و توانایی ارسال و دریافت پیامک یا تماس بدون نیاز موبایل است. با اتصال بلوتوثی GT08 به گوشی می‌توانید تماس‌ها را روی ساعت دریافت کرده یا پخش موزیک و دوربین را کنترل کنید.

    ساعت هوشمند میدسان A1 هم تفاوت چندانی با GT08 ندارد اما کمی ارزانتر از آن است. این مدل از شمارش گام، پایش خواب و رهگیری فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی می‌کند با این حال فاقد GPS است و برای استفاده از این ویژگی‌ها باید همیشه موبایل همراهتان باشد.

    مشاهدهدپرفروش‌ترین ساعت‌های مدیسان

    ۸- سومگ

    این برند چینی حدود ۶ سال قبل در شنژن فعالیتش را آغاز کرد و با عرضه گجت‌های ارزان و کاربردی نامی برای خود دست و پا کرده است.

    سومگ M3 یکی از ارزانترین مچ‌بندهای هوشمند بازار است که فقط ۷۰ هزار تومان قیمت دارد. M3 علیرغم قیمت پایین به نمایشگر با کیفیت OLED مجهز شده و تقریبا همه قابلیت‌های دیگر دستبندهای پرفروش از نمایش اعلان و تماس‌های گوشی گرفته تا شمارش گام و کالری مصرفی و تعیین برنامه روزانه را در خود جای داده است.

    سومگ X7 هم به واسطه قیمت بسیار پایین به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار ایران تبدیل شده. X7 از سیمکارت پشتیبانی نمی‌کند و GPS هم ندارد بنابرین برای استفاده از قابلیت‌های رهگیری باید همیشه موبایل را همراه داشته باشید. این ساعت سازگاری خوبی با اندروید دارد اما در صورت سینک با آیفون تنها گزینه‌ نمایش مخاطبین و تماس در دسترس است.

    مشاهده پرفروش‌ترین ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند سومگ

    ۹- کینگ ور

    یکی دیگر از برندهای چینی است که عمرش به یک دهه قد نمی‌دهد. محصولاتش از نظر ظاهری و کارایی بهتر است از سومگ است اما قیمت بالاتری هم دارد.

    کینگ‌ور GV68 نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند کمی کشیده‌تر است و حاشیه‌های کم نمایشگر ۱.۵۴ اینچی ظاهر زیبایی به آن داده. از نظر کاربرد تفواتی با دیگر مدلها نداشته و با پایش خواب و رهگیری فعالیت‌های ورزشی زندگی سالم‌تری را برایتان به ارمغان می‌آورد. روکش گوریلاگلس ۳ و بدنه آلومینیومی استحکام و مقاومت ساعت را در فعالیت‌های پر تحرک دو چندان کرده‌اند.

    مشاهده کینگ ور مدل GV68

    یکی دیگر از پرفروش ترین ساعت های هوشمند این شرکت KW37 است که نمایشگری ۱.۳ اینچی دارد، با گوشی‌های اندروید و آیفون سازگار است، اعلان‌ها را برایتان نمایش می‌دهد، کالری مصرفی را محاسبه کرده و ضربان قلب را هم رهگیری می‌کند. مزیت این ساعت مقاومت بالا در برابر نفوذ آب است بنابراین حین پوشیدن می‌توانید با خیالت راحت دستتان را شسته یا شنا کنید.

    مشاهده کینگ ویر مدل KW37

    ۱۰- هواوی

    پرفروش ترین ساعت های هوشمند

    هواوی آنقدر در ایران شناخته شده که نیازی به معرفی نداشته باشد. این شرکت جدا از زیر مجموعه آنر، ساعت‌های هوشمند دیگری را با عنوان واچ GT روانه بازار ایران کرده است.

    هواوی WATCH GT 2 از پرفروش ترین ساعت های هوشمند نه تنها در ایران، بلکه در دنیا است. وضوح نمایشگر ۱.۳۹ اینچی و OLED آن از بسیاری موبایل‌ها بیشتر است و جزییات را با دقت بالایی به تصویر می‌کشد.

    مشاهده HUAWEI WATCH GT

    بدنه مرکب از سرامیک و فلز در برابر ضربه و سقوط مقاومت بالایی دارد و درون آن انبوهی از سنسورها برای سنجش ضربان قلب، رهگیری تمرین‌های ورزشی، کنترل گوشی و موارد دیگر به کار برده شده است.

    هواوی A2 را برای کسانی عرضه کرده که مچ‌بند را به ساعت ترجیح می‌دهند. A2 نه تنها به گوشی متصل شده و فعالیت‌ها و خواب را پایش می‌کند، بلکه قابلیت ذخیره‌ مسیر طی شده، محاسبه‌ کالری مصرفی و تعیین اهداف روزانه را دارد. از دیگر مزایای این بند باید به نمایشگر با کیفیت PMOLED، مقاومت در برابر نفوذ آب و باتری با شارژدهی ۹ روزه اشاره کرد.

    مشاهده Huawei A2

    مشاهده محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند هوآوی

    [see_also]25447[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید