۹ پیشنهاد برای ست کردن رنگ‌های پاستلی تابستانی برای خانم‌ها

۹ پیشنهاد برای ست کردن رنگ‌های پاستلی تابستانی برای خانم‌ها
راهنمای مطالعه

    خانم‌ها می‌توانند با ست کردن رنگ‌های پاستلی، تابستان را درخشان‌تر کنند. «درجه» در این مقاله ۹ ست رنگ پاستلی تابستانی به شما پیشنهاد می‌کند.

    تابستان زمان خوبی‌ست که با رنگ‌های گرم و تیره خداحافظی کنید. پوشیدن رنگ‌های پاستلی بهترین راه خوش‌آمدگویی به گرم‌ترین فصل سال است. مهم نیست چند سال‌تان است، چاق هستید یا لاغر، قدتان بلند است یا کوتاه. حق هر خانمی‌ست که با رنگ‌های ملایم پاستلی بدرخشد. اگر طرفدار این دسته رنگ هستید، حتما دوست دارید ایده‌های تازه‌ای ببینید.

    تا حالا رنگ پاستلی را در بهار و تابستان نپوشیده‌اید؟ با خواندن این مطلب حتما وسوسه می‌شوید امتحانش کنید؛ به‌ویژه که بدانید یکی از ترندهای مد ۲۰۲۰ همین رنگ‌های پاستلی‌ هستند.

    رنگ‌های پاستلی کدامند؟ست کردن رنگ تابستانی

    کارشناس‌های مد و استایل تعدادی از رنگ‌های ملایم را در دسته رنگ‌ پاستلی قرار داده‌اند. این رنگ‌ها در بهار و تابستان طرفدار بیشتری دارند، اما در فصل سرما هم می‌توانند در کنار رنگ‌های دیگر استایل شیکی تشکیل بدهند. آبی آسمانی، آبی ارغوانی، بنفش ملایم و روشن، یاسی، لیمویی و سبز نعنایی، صورتی و . . . رنگ‌های پاستلی به‌حساب می‌آیند.

    [related]25000[/related]

    چگونه در تابستان رنگ‌های پاستلی را ست کنیم؟

    ۱- ترکیب رنگ‌های پاستلی با هم معجزه می‌کندست کردن رنگ های پاستلی

    با ترکیب رنگ‌های پاستلی حس خنکی برای خودتان ایجاد کنید. ترکیب دو تا سه رنگ نتیجه خوبی می‌دهد. بلوز آبی آسمانی، دامن یاسی، کیف سبز پسته‌ای و کفش یاسی چطور است؟ مانتوی آبی ارغوانی، شلوار و شال یاسی، کیف و صندل آبی آسمانی حسابی تابستانی می‌شود. پیراهن ماکسی زرد لیمویی، صندل و کیف سبز نعنایی استایل متفاوت و جذابی‌ست.

    ۲- فقط با یک رنگ پاستلی استایل مونوکروم تابستانی بسازیدست کردن رنگ های پاستلی

    یک رنگ پاستلی انتخاب کنید و به آن وفادار بمانید. رنگی ملایم مثل صورتی را انتخاب کنید. شومیز صورتی روشن، شلوار گشاد صورتی تیره، کمربند صورتی، کیف صورتی روشن، صندل صورتی چرک و عینکی با فریم صورتی شما را شبیه شاهزاده‌ها می‌کند.

    این استایل را برای لباس بیرون هم می‌توانید داشته باشید. مانتو، شلوار، کمربند، کوله‌پشتی، و کفش پیاده‌روی را از طیف صورتی روشن انتخاب کنید. همین کار را روی رنگ‌های دیگر می‌توانید پیاده کنید.

    یک کفش پاستلی جذاب انتخاب کنید

    ۳- با یک پاستل و رنگ‌های خنثا ترکیب شیک و دلپذیری بسازیدست کردن رنگ های پاستلی

    پاستلی‌ها را از کمد بیرون بیاورید و لباس‌هایی به رنگ خنثا کنارشان بگذارید. پالت رنگی‌‌تان را ساده نگه دارید و اجازه دهید رنگ ملایم لباس‌ها، داغی تابستان را جبران کند. مانتوی سفید، شلوار صورتی، کفش سفید، کیف طوسی روشن و شال سفید با طرح آبرنگی صورتی یک گزینه همه‌پسند برای ست کردن رنگ پاستلی تابستانی‌ست.

    جین آبی روشن با لباس‌هایی به‌رنگ سفید، صورتی و آبی آسمانی ترکیب دلپذیری می‌شود. سفید رنگ معجزه‌گری‌ست، آن را با لیمویی و نعنایی هم امتحان کنید. تاپ و کت لیمویی، شلوار سفید و کفش صدفی رسمی و دلبربا به‌نظر می‌رسد. شومیز آبی روشن، شلوار و کیف بژ با کت سفید یک ست رسمی دیگر است که برای سن‌های بالاتر جذاب به‌نظر می‌رسد.

    این پیراهن‌های شاد تابستانی را ببینید

    ۴- ترکیب رنگ‌های پاستلی و رنگ‌های روشن شاد شما را رویایی می‌کندست کردن رنگ پاستلی

    کافی‌ست اکسسوری یا یک تکه لباس به رنگ شاد را کنار پاستلی‌ها بچینید و کار تمام است. با بلوز و شلوار صورتی، کیف سرخابی دست بگیرید. با وارد کردن نارنجی به ست لیمویی و نعنایی، متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شوید. پیراهن لیمویی با کفش و کیف بنفش هماهنگ می‌شود.

    «درجه» پیشنهاد می‌کند خلاقیت‌تان را محدود نکنید. یک دستمال کوچک شاد به بند کیف‌تان گره بزنید. سنجاق سینه، کمربند، کش مو، فریم عینک آفتابی و روسری می‌توانند ملایم بودن استایل شما را به‌شکل دلپذیری بر هم بزنند و رنگ شاد و تندی را وارد داستان کنند.

    محبوب‌ترین تاپ و تونیک‌های زنانه را ببینید

    ۵- رنگ مشکی را فراموش نکنیدست کردن لباس تابستانی

    کمتر خانمی ا‌ست که کیف و کفش مشکی در کمدش نداشته باشد. مشکی از آن رنگ‌هایی‌ست که حتا تابستان نمی‌شود از آن چشم پوشید. خبر خوب این‌که مشکی با رنگ‌های پاستلی هم ترکیب خوبی می‌سازد. با ست آبی به کیف مشکی براق فکر کنید. پیراهن صورتی را با کفش مشکی بپوشید. مشکی را کنار  سبز نعنایی یا لیمویی بگذارید. از چنین استایلی پشیمان نمی‌شوید.

    محبوب‌ترین کیف‌های مشکی زنانه را ببینید

    ۶- رنگ پاستلی را در بالاتنه نپوشیدخرید ست تابستانی

    این یک پیشنهاد ویژه برای کسانی ا‌ست که ترجیح می‌دهند رنگ‌های پاستلی را تنها به‌کار نبندند. اگر ست رنگ‌های پاستلی تابستانی برای شما زیادی ملایم است، برای بالاتنه رنگ شاد انتخاب کنید. تاپ آلبالویی با دامن یاسی، شومیز مشکی با شلوار آبی آسمانی، مانتوی نارنجی با شلوار سبز نعنایی یا شومیز سرمه‌ای با شلوار صورتی ملایم انتخاب‌های جذابی هستند.

    پرفروش‌ترین بلوزهای زنانه را ببینید

    ۷- با انتخاب پارچه طرح‌دار غوغا کنیدست کردن رنگ های پاستلی

    لباس‌های گل‌دار، راه‌راه، طرح‌های هندسی و گل‌های برجسته، کمی از یک‌دست بودن رنگ‌های پاستلی تابستانی کم می‌کنند. نظرتان درباره‌ تاپ ساده و شلوار گل‌دار چیست؟ پیراهن آبی ارغوانی که طرح‌های هندسی دارد، چطور به‌نظرتان می‌رسد؟

    یک پیراهن طرحدار خواستنی انتخاب کنید

    ۸- لباس‌های‌تان را از جنس‌های مختلف انتخاب کنیدست کردن لباس تابستانی

    تاپ آبی ساتن با دامن یاسی لینن، بلوز یاسی نخی با دامن سبز پسته‌ای حریر، مانتویی با گل‌های گیپور برجسته و شلوار لینن، ست جذابی برای شماست که ترجیح می‌دهید پاستلی خالص به‌تن نکنید.

    ۹- نکند از تاثیر لوازم آرایشی غافل شویدلوازم آرایش تابستانی

    انتخاب سایه‌ چشم ملایم به رنگ‌های آبی آسمانی یا صورتی، لاک ناخن سبز پسته‌ای، لیمویی یا صورتی چرک، و رژگونه به‌رنگ طبیعی استایل شما را به‌طرز خوشایند و شگفت‌انگیزی کامل می‌کند. دوست دارید کمی رنگ و انرژی به استایل پاستلی‌تان بدهید؟ به رژ لب نارنجی، لاک سرخابی، سایه چشم خاکستری و رژ لب سرخابی فکر کنید.

    محبوب‌ترین انواع سایه چشم را ببینید

    شما دوست دارید بهار و تابستان رنگ‌های پاستلی را ست کنید؟ چه رنگ‌هایی را بیشتر می‌پسندید؟ [see_also]26798[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید