بهترین سایت‌های خرید از آمازون و ایبی؛ راحت و سریع خرید کنید

بهترین سایت‌های خرید از آمازون و ایبی؛ راحت و سریع خرید کنید
راهنمای مطالعه

    با ما همراه باشید تا با بهترین سایت های خرید از آمازون، ایبی، علی اکسپرس و...  که در ایران فعالیت می‌کنند، آشنا شوید.

    خرید اینترنتی مشروط به اینکه از فروشگاه‌های آنلاین معتبر انجام شود نه تنها باعث سرعت بخشیدن به خرید می‌شود، بلکه بسیار لذتبخش خواهد بود. اما همیشه آنچه را می‌خواهیم نمی‌توانیم از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی تهیه کنیم و ناگزیر به خرید از وب‌سایت‌هایی مثل آمازون، ایبی و... هستیم. از آنجا که پرداخت اینترنتی هزینه در این سایت‌ها با حساب‌های بانکی داخلی ممکن نیست و بعضی از آن‌ها نیز کالاها را به کشورمان ارسال نمی‌کنند پس چاره چیست؟ برخی از شرکت‌های داخلی امکان خرید از این فروشگاه‌ها را فراهم کرده‌اند.

    ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید از آمازون و ایبی

    تعداد سایت‌هایی که خدمات خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند آمازون و ایبی را فراهم می‌کنند کم نیستند. بنابراین بیایید ویژگی‌هایی را بررسی کنیم که در انتخاب یک وب‌سایت خوب برای خرید از فروشگاه‌های خارجی برای ما مهم است.

    ۱. روند خرید آسان

    در تمام خریدهای اینترنتی روند خرید آسان از اهمیت زیادی برخوردار است. هیچکدام تمایل نداریم از سایتی استفاده کنیم که برای خرید باید فرایندی وقت‌گیر را طی کنیم. بنابراین یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید از آمازون و ایبی و به طور کلی تمام سایت‌های فروشگاهی، روند خرید آسان و سریع است.

    ۲. تضمین سلامت کالا

    محصولی را که آمازون، ایبی و دیگر سایت‌های خارجی خریداری می‌کنیم باید مسافتی طولانی را طی کند تا به دست ما برسد. در نتیجه امکان اینکه آسیب ببیند کم نیست؛ بنابراین بهترین سایت‌های خرید از آمازون و دیگر سایت‌های خارجی باید سلامت فیزیکی کالا را تضمین کنند.

    ۳. قیمت

    شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارج از کشور، مبلغی را به عنوان کارمزد به مجموع هزینه کالا و حمل‌ونقل آن تا محل مشتری اضافه می‌کنند. اختلاف مبلغی که بهترین سایت‌های خرید از آمازون، ایبی و... برای خرید کالا دارند نیز از همین کارمزد ناشی می‌شود. یه وب‌سایت خوب باید کارمزدی عادلانه دریافت کند تا مبلغ نهایی برای مشتری مقرون به صرفه باشد.

    اگرچه مدت زمان تحویل کالا نیز ویژگی مهمی است؛ اما از آنجا که تعیین زمان به موارد از جمله مبدا فروشنده کالا بستگی دارد لذا نمی‌توان مدت زمان دقیقی را برای تحویل آن‌ها تعیین کرد. بنابراین این معیار را در فهرست ویژگی‌های بهترین سایت های خرید از آمازون و ایبی لحاظ نکرده‌ایم.

    بهترین سایت‌های خرید از آمازون و ایبی

    اکنون که ویژگی‌های بهترین سایت‌های خرید از آمازون، ایبی و... را بررسی کردیم، نوبت به انتخاب وب‌سایت‌هایی می‌رسند که برای خریدهای خارجی مناسب هستند.

    رتبه چهارم: ایرانیکارت (iranicard.ir)

    ایرانیکارت مجموعه‌ای گسترده از خدمات مالی بین‌المللی را عرضه می‌کند و در کنار این خدمات امکان خرید از سایت‌های آمازون، ایبی و سایت‌های چینی را نیز فراهم کرده است. برای تخمین قیمت ابتدا باید کالا را در سایت مورد نظرتان انتخاب و لینک کالا را برای ایرانیکارت ارسال کنید تا مبلغ نهایی به شما اعلام شود.

    بهترین سایت های خرید از آمازون

    برای خرید باید در سایت ایرانیکارت از منوی خدمات به گزینه خرید از آمازون بروید و یکی از زیرمنوهای خرید از آمازون، ایبی و... را انتخاب کنید و به بخش ثبت خرید بروید. در این مرحله باید ثبت نام کنید (اگر قبلا ثبت نام نکرده‌اید) یا وارد سایت شوید و مابقی مراحل خرید را طی کنید.

    [related]18730[/related]

    رتبه سوم: چارسوق (charsooq.com)

    چارسوق امکان خرید کالا از آمازون، ایبی و دیگر سایت‌های خارجی را فراهم کرده است. البته سایت موردنظر باید امکان ردیابی کالای خریداری شده و پرداخت آنلاین بین‌المللی را داشته باشد؛ بررسی این موارد را می‌توانید به چارسوق بسپارید. برای تخمین هزینه‌های خرید و ارسال این سایت امکانی را فراهم کرده تا با وارد کردن قیمت، وزن، مبدا کالا و نوع ارزی که برای خرید کالا لازم است قیمت نهایی را برای شما نمایش دهد.

    بهترین سایت های خرید از آمازون و eBay

    برای خرید ابتدا باید در سایت عضو شوید. سپس کالای موردنظرتان را در سایت فروشنده انتخاب و مشخصات آن را در صفحه مربوطه مشخص کنید و به قسمت ثبت سفارش در سایت چارسوق بروید. پس از آنکه موارد خواسته شده از قبیل یوآرال محصول را وارد کردید گزینه اضافه کردن کالا را انتخاب کنید. مابقی مراحل ساده است و با چالشی همراه نیست.

    رتبه دوم: شرکت پست سریع بین‌المللی (pdexp.com)

    شرکت pde یک شرکت ارائه دهنده خدمات پستی داخلی و خارجی است. یکی از خدماتی که این وب‌سایت ارائه می‌دهد امکان خرید از فروشگاه‌های آنلاین خارجی مانند آمازون، ایبی و... است. pde سلامت کالاهای نو را تضمین می‌کند.

    بهترین سایت خرید از آمازون

    وارد سایت شوید و از منویی سرویس‌ها خرید اینترنتی را انتخاب کنید. برای خرید باید می‌توانید لینک محصول مورد نظر در فروشگاه آنلاین را در کادر بالای صفحه وارد کنید یا از طریق همان صفحه به یکی از فروشگاه‌های آنلاین بروید و محصول را انتخاب کنید. پس از محاسبه قیمت مابقی مراحل خرید را پیش بروید و اگر در سایت ثبت نام نکرده‌اید باید ثبت نام کنید.

    رتبه اول: ایگرد (egerd.com)

    سایت ایگرد امکان خرید از Ebey و آمازون را برای مخاطبان فراهم کرده است. البته توجه داشته باشید تنها محصولاتی را می‌توانید خریداری کنید که مطابق با قوانین واردات جمهوری اسلامی ایران باشند. در ایگرد دسته‌بندی‌هایی از محصولات سایت‌های ایبی و آمازون مانند کالاهای دیجیتال، مدوپوشاک، ورزش و سفر و... برای سهولت خرید وجود دارند. ایگرد سلامت کالاهای نو را تضمین می‌کند؛ البته این ضمانت شامل بسته‌بندی کالاها نمی‌شود. به‌علاوه توجه داشته باشید که در ایبی کالاهای دسته دوم نیز عرضه می‌شود اما این کالاها مشمول هیچ نوع ضمانتی نیستند.

    بهترین سایت خرید از آمازون و ایبی

    برای خرید ابتدا از درون سایت یکی از محصولات را انتخاب کرده یا لینک محصول مورد نظرتان را از سایت آمازون یا ایبی در کادر که بالای صفحه وجود دارد وارد کنید. توجه کنید که مشخصات محصول مثل رنگ و سایز باید مشخص شود. در ادامه محصول را به سبد خرید اضافه کنید؛ اگر پیش از شروع خرید در این سایت ثبت‌نام نکرده باشید در این مرحله ابتدا باید ثبت‌نام کنید. در ادامه مراحل را تا پرداخت مبلغ ادامه دهید. گفتنی است با شرایط مندرج در سایت امکان خرید اقساطی نیز وجود دارد. به‌طور کلی می‌توان گفت روند خرید از سایت ساده است اما سرعت لود شدن پیج‌ها کمی کند است.

    جمع‌بندی

    همانطور که مطالعه کردید به آسانی می‌توانیم تقریبا از تمام فروشگاه‌های آنلاین دنیا خرید کنیم. اگر تضمین سلامت کالا برای شما اولویت دارد از خدمات ایگرد و pde استفاده کنید؛ در غیر اینصورت می‌توانید قیمت نهایی خرید که شامل قیمت کالا، کارمزد و هزینه ارسال است را در سایت‌های مختلف مقایسه کنید تا با مناسب‌ترین قیمت کالای موردنظرتان را بخرید.

    پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در دیجی‌کالا را ببینید

    [see_also]18574[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید